Bedankt voor deze info.quote:
ik vond em zwaar tegenvallen, een 5jequote:Op maandag 10 september 2012 00:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De pasgetrouwde Molly Reynolds keert terug naar het verlaten huis waar ze geboren is. Vreselijke herinneringen aan haar dramatische kindertijd dringen haar nieuwe leven langzaam binnen. Al snel gaat Molly's geestelijke gezondheid achteruit en het lijkt ze een psychose te hebben. Of zou ze bezeten zijn?.
http://www.moviemeter.nl/film/78613
mwa ik denk een psychose, ging wel... een 7tje ofzo....
Zal ik maar even een uitgebreidere review doen dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik: 8.7
Imdb: 8All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Aahhh geweldig, die moet ik zien. Zo had ik dus inderdaad the Breakfast Club ooit in de klas gezien met een les begin middelbare school (ergens rond 1994 ofzo). Ik vond die film toen zo geweldig, maar wist nooit meer hoe die heette.quote:Op maandag 10 september 2012 13:46 schreef okiokinl het volgende:
suburbia (1996)
even een persoonlijk verhaaltje, ik had deze film zo'n 10 jaar geleden een keer gezien, en sindsdien kon ik hem niet echt meer uit mn hoofd krijgen. probleem was, ik was de naam vergeten en ook alle acteurs, ik kon hem dus nergens meer vinden.
gisteren kwam ik hem ineens ergens tegen in een top zoveel lijstje, tot mijn grote vreugde.gedownload, gekeken en je zou verwachten dat het dan alleen maar kan tegenvallen. maar nee hoor. nog net zo goed.
deze film ademt de jaren 90. soundtrack van sonic youth (plus anderen). gaat over zuipende en blowende 20ers die niks anders doen dan rondhangen bij een supermarkt.
de pakistaanse supermarkt eigenaar die de jongeren weg wil hebben omdat zn klanten klagen.
de terugkomst van 1 jongen die een popster is geworden en een nachtje komt hangen for old times sake.
een meisje die naar new york wil vertrekken om een artist te worden.
een jongen die eigenlijk alleen maar loopt te kloten en niets serieus neemt.
een meisje die een ex-alcoholic is.
een jongen die de wereld heeft gezien als soldaat, en nu weer terug is gevallen in zn hang-leven.
en een jongen die kiest voor de vrijheid van niets doen, en dus alleen maar leegte vind.
bijna een soort breakfast club van de jaren 90, met duister randje. te vinden op piratebay (niet verwarren met suburbia (1984)
onderschatte, geweldige film. een 9.
ja, geweldige regisseur ook, gaat dat zien!quote:Op maandag 10 september 2012 13:52 schreef JDx het volgende:
[..]
Aahhh geweldig, die moet ik zien. Zo had ik dus inderdaad the Breakfast Club ooit in de klas gezien met een les begin middelbare school (ergens rond 1994 ofzo). Ik vond die film toen zo geweldig, maar wist nooit meer hoe die heette.
Toen opeens 5 jaar geleden ofzo ontdekt wat de naam was, meteen gekocht op DVD en echt genoten. Heb nu ook hoge verwachtingen van deze film, dus hoop maar dat ie goed is!
Edit: from the director of dazed and confused zie ik nu, geweldig!
Hij heeft in best wel meer dan Friends gespeeld hoorquote:Op maandag 10 september 2012 15:24 schreef okiokinl het volgende:
die acteur in het clipje herken je miesschien van friends, waar hij het rare broertje van phoebe speelt.
Inderdaad - gisteren nog Contraband gezien met hemquote:Op maandag 10 september 2012 15:32 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Hij heeft in best wel meer dan Friends gespeeld hoor
ja weet ik.quote:Op maandag 10 september 2012 15:32 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Hij heeft in best wel meer dan Friends gespeeld hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga het vervolg zeker kijkenmumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
Film gaat over een groep vrienden die geld krijgen om een tape te halen in een huis. Ze komen een hele berg tapes tegen en die gaan ze afspelen. Je krijgt een stuk of 5 minifilmpjes te zien met elk hun eigen verhaal.quote:Bij de vertoning van de film V/H/S op het Sundance Festival zijn vorige week diverse malen kijkers onwel geworden; naar verluid, bij erg enge scčnes. Op een avond viel een vrouw flauw, op een andere avond kreeg een mannelijke kijker een toeval en begon zijn vriendin over te geven. Voor de man die de toeval kreeg, werd een ambulance opgeroepen, het ambulancepersoneel constateerde echter dat de man in orde was, waarop hij en zijn vriendin het kijken van de film hervatten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:37 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
V/H/S
[..]
Film gaat over een groep vrienden die geld krijgen om een tape te halen in een huis. Ze komen een hele berg tapes tegen en die gaan ze afspelen. Je krijgt een stuk of 5 minifilmpjes te zien met elk hun eigen verhaal.
Ik dacht, als er mensen onwel worden moet ik deze zien. Dus ik deze gisteravond in het donker kijken. Er zitten wel een paar enge, gore stukken in maar ik kon nou niet zeggen dat ik hem heel eng vond. Ik vond hem wel disturbing. Ik vond hem ook matig geacteerd. Ik geef hem een 6,5.goor in de zin van echt veize groffe dingen die je ziet of gewoon ''enge'' dingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:37 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
V/H/S
[..]
Film gaat over een groep vrienden die geld krijgen om een tape te halen in een huis. Ze komen een hele berg tapes tegen en die gaan ze afspelen. Je krijgt een stuk of 5 minifilmpjes te zien met elk hun eigen verhaal.
Ik dacht, als er mensen onwel worden moet ik deze zien. Dus ik deze gisteravond in het donker kijken. Er zitten wel een paar enge, gore stukken in maar ik kon nou niet zeggen dat ik hem heel eng vond. Ik vond hem wel disturbing. Ik vond hem ook matig geacteerd. Ik geef hem een 6,5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beide zitten ze er in. Ik zou zeggen. Ga hem kijkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:41 schreef casper019 het volgende:
[..]
goor in de zin van echt veize groffe dingen die je ziet of gewoon ''enge'' dingen?
Welke kont?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:22 schreef Roces18 het volgende:
Prometheus
[ afbeelding ]
Sowieso geen Alien fan maar omdat deze er wel goed uitzag toch maar wezen kijken. Visueel dik in orde maar qua verhaallijn waardeloos en repetitief. Verder zit het vol plotholes en dwaalt het allemaal erg af van alles wat je wilt weten. We krijgen zoveel dingen te zien maar we krijgen nergens antwoorden op dan die we al hadden. Oke, met uitzondering van de Titans dan.
Charlize Theron is nog steeds erg lekker en in mijn opzicht beter gecast dan Sigourney Weaver.
Next time iets meer show en actie, een betere soundtrack en een beter verhaal.
Nu houden we het maar bij een mager zesje maar een tien voor haar kontje![]()
Fair enough.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:09 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ssstt its just the way i like it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook waren er een beetje teveel explosies, maar verder briljantie in het kwadraat.
Cijfer: 9/10Helemaal super.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:23 schreef Kyubey het volgende:
Face Off (1997)
[ afbeelding ]
Goede film, Nicolas Cage en Travolta spelen geweldig.
Ik heb alleen moeite met het allerlaatste stuk.Één van m'n favoriete films allertijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook waren er een beetje teveel explosies, maar verder briljantie in het kwadraat.
Cijfer: 9/10
I love my mispoken words.
Heb hem ook net gezien en idd vond veel lijnen in het verhaal niet uitgelegd en er had meer ingezeten volgens mij.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:22 schreef Roces18 het volgende:
Prometheus
[ afbeelding ]
Sowieso geen Alien fan maar omdat deze er wel goed uitzag toch maar wezen kijken. Visueel dik in orde maar qua verhaallijn waardeloos en repetitief. Verder zit het vol plotholes en dwaalt het allemaal erg af van alles wat je wilt weten. We krijgen zoveel dingen te zien maar we krijgen nergens antwoorden op dan die we al hadden. Oke, met uitzondering van de Titans dan.
Charlize Theron is nog steeds erg lekker en in mijn opzicht beter gecast dan Sigourney Weaver.
Next time iets meer show en actie, een betere soundtrack en een beter verhaal.
Nu houden we het maar bij een mager zesje maar een tien voor haar kontje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 7.5 / imdb 7.4
Swerve (2012)
Australische actie thriller. Door een lift te geven aan een blonde troel na een verkeersongeluk en een koffer met geld gevonden te hebben beland een gast in een benarde situatie.
cijfer 5 / imdb 4.9
Uncertainty (2011)
Twee situaties uitgewerkt bij een beslissingsmoment.1: een romantische verhandeling bij een familiefeest van zijn Italiaanse vriendin. (groene kledij) 2: een achtervolgings-drama waarbij ze een mobieltje in een taxi vinden waarbij de eigenaar stalkt. (Gele kledij)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 6 / imdb 5.9
All Stars 2 (2011)
De voetbalvrienden gaan naar de huwelijk van Bram in Spanje. Totaal niet leuk. Dat ze na gelul op schiphol op een nudisten terrein belanden is nog wel grappig. Het naaktvoetballen begint het niet meer leuk te worden.
Cas Jansen die omgebouwd is tot Arabier is de meest sneue karakter in de film geschiedenis.
Een totaal overbodige productie.
Cijfer 3.5 / imdb 6.1
Guest House Paradiso (1999)
Niet leuk. Na 15 minuten afgezet. Het is gallisch sneu. Ik ben wel in voor achterlijke onderbroekhumor maar dit slaat alles.
cijfer 0 / imdb 5.7
388 Arletta Avenue (2011)
Een gast (Nick Stahl) wordt met een handheldcam gestalkt als z'n vrouw vermist wordt.
cijfer 5 / imdb 4.7
Battleship (2012)
Overmatige actiegeweld waarbij aliens de Amerikaanse vloot uitdaagd.
Na anderhalf uur is eigenlijk wel genoeg.
cijfer 6 / imdb 6.0
Take Shelter (2011)
Een man is bezig een schuilkelder te maken. Alles en iedereen om hem heen verklaart hem voor gek.
cijfer 6.0 / imdb 7.5
A few best men (2011)
Een matige Australische "American Pie". En trouwerij wat door wietrokende kutvrienden verpest wordt.
cijfer 5 / imdb 5.7
30 Minutes or Less (2011)
Een aardige comedy waarbij een pizza-gast een bom-vest aan krijgt zodat hij een een bank moet overvallen.
cijfer 6.5 / imdb 6.2
Youth in Revolt (2009)
Een coming of age comedy van een gast die zijn maagdelijkheid wil verliezen. En alle mogelijk caperiolen uithaalt om maar bij zijn vakantieliefje te zijn.
cijfer 7.5 / imdb 6.5
New Kids Nitro (2011)
Niet leuk
cijfer 3 / imdb 6.1Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:55 schreef Lambiekje het volgende:
Guest House Paradiso (1999)
Niet leuk. Na 15 minuten afgezet. Het is gallisch sneu. Ik ben wel in voor achterlijke onderbroekhumor maar dit slaat alles.
cijfer 0 / imdb 5.7
Kon vroeger toch zo lachen om die film he. Maar door de jaren heen werd het steeds minder helaas.
De interesse is gewekt met een cijfer 'nul'. Ben benieuwd!quote:
Laat je niet ontmoedigen door de trailer, want daarin lijkt het net een gare horrorfilm terwijl het helemaal niet zo is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
De interesse is gewekt met een cijfer 'nul'. Ben benieuwd!
Ik snap al die negatieve reacties niet over deze film. Ik vond m geniaal.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:38 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Heb hem ook net gezien en idd vond veel lijnen in het verhaal niet uitgelegd en er had meer ingezeten volgens mij.
Lindelof heeft ook de laatste Star Trek geschreven, en daar vielen best wel wat plotholes op zijn plek toen ik de deleted scenes zag. Ben benieuwd of dat voor Prometheus ook geldt. Ik moet hem nog steeds zien, dus ik wacht met smart op de Blu-rayquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:38 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Heb hem ook net gezien en idd vond veel lijnen in het verhaal niet uitgelegd en er had meer ingezeten volgens mij.
Hij doet ook die nieuwe Star Trek weer; Into Darkness. Zijn vorige was wel te pruimen maar daar zaten idd een berg plotholes in net zoals in Prometheus.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Lindelof heeft ook de laatste Star Trek geschreven, en daar vielen best wel wat plotholes op zijn plek toen ik de deleted scenes zag. Ben benieuwd of dat voor Prometheus ook geldt. Ik moet hem nog steeds zien, dus ik wacht met smart op de Blu-ray
Bespaar je de moeite. Wat een tegenvaller vol fouten en onaffe verhaallijnen. En saai. Mijn vrienden en ik lagen bijna te pitten in de bios...quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Lindelof heeft ook de laatste Star Trek geschreven, en daar vielen best wel wat plotholes op zijn plek toen ik de deleted scenes zag. Ben benieuwd of dat voor Prometheus ook geldt. Ik moet hem nog steeds zien, dus ik wacht met smart op de Blu-ray
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:07 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik snap al die negatieve reacties niet over deze film. Ik vond m geniaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja hoor, echt een geniale film![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 10:40 schreef penny-wise het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt het duidelijk niet zo goed begrepen. Hier is een linkje die hopelijk wat licht werpt op je ietwat vertroebelde geest:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja hoor, echt een geniale film
http://www.reddit.com/r/m(...)e_together_spoilers/![]()
Kom je met een site aan waar iemand "speculeert" waar de film over gaat....quote:Op woensdag 12 september 2012 10:59 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Je hebt het duidelijk niet zo goed begrepen. Hier is een linkje die hopelijk wat licht werpt op je ietwat vertroebelde geest:
http://www.reddit.com/r/m(...)e_together_spoilers/![]()
Ik lees termen als; I think, probably. i don`t think, lead me to my theories,It's tough to tell for sure etc
Ja, zo kan ik ook een film verklaren![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:07 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Kom je met een site aan waar iemand "speculeert" waar de film over gaat....![]()
Ik lees termen als; I think, probably. i don`t think, lead me to my theories,It's tough to tell for sure etc
Ja, zo kan ik ook een film verklaren
Je laatste vraag kan een kleuter nog beantwoorden: Het is een science-fiction film.
En natuurlijk wordt er een mening gegeven. Dat doet een recensent doorgaans.![]()
Ik vond het een kutfilm. Alien films waren daarentegen wel tof.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:07 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik snap al die negatieve reacties niet over deze film. Ik vond m geniaal.![]()
Een mening ja, maar dat is wat anders dan een verklaring. Weet je zelf wel waar ie precies over ging en of alles wel duidelijk is?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:14 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Je laatste vraag kan een kleuter nog beantwoorden: Het is een science-fiction film.
En natuurlijk wordt er een mening gegeven. Dat doet een recensent doorgaans.![]()
![]()
De algemene strekking van het verhaal lijkt me toch wel duidelijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:22 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Een mening ja, maar dat is wat anders dan een verklaring. Weet je zelf wel waar ie precies over ging en of alles wel duidelijk is?
Twee archeologen ontdekken op willekeurige plaatsen over de hele wereld (in grotten o.a.) tekeningen die 25 000 (?) jaar oud zijn en allemaal hetzelfde sterrenstelsel aanduiden.
Hierdoor wordt de conclusie getrokken dat er 'iets' moet zijn in dat sterrenstelsel. Ze vermoeden dat de origine van de mens zich daar bevindt. Daarom gaan ze erheen en wat er daarna gebeurt en wordt ontdekt vind ik redelijk duidelijk, ja.![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:24 schreef ArtistA het volgende:
[..]
De algemene strekking van het verhaal lijkt me toch wel duidelijk.
Twee archeologen ontdekken op willekeurige plaatsen over de hele wereld (in grotten o.a.) tekeningen die 25 000 (?) jaar oud zijn en allemaal hetzelfde sterrenstelsel aanduiden.
Hierdoor wordt de conclusie getrokken dat er 'iets' moet zijn in dat sterrenstelsel. Ze vermoeden dat de origine van de mens zich daar bevindt. Daarom gaan ze erheen en wat er daarna gebeurt en wordt ontdekt vind ik redelijk duidelijk, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat werd toch echt niet uitgelegd, terwijl het wel als een rode draad door de film loopt.
Hoe dan ook, smaken verschillen en ik vond het een rukfilm.![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:30 schreef penny-wise het volgende:
[..]En met jou vele anderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat werd toch echt niet uitgelegd, terwijl het wel als een rode draad door de film loopt.
Hoe dan ook, smaken verschillen en ik vond het een rukfilm.![]()
Daar verder inderdaad voor discussie...daar is dat topic voor bedoeld.quote:
Hier weer ontopic graag.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:30 schreef penny-wise het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat werd toch echt niet uitgelegd, terwijl het wel als een rode draad door de film loopt.
Hoe dan ook, smaken verschillen en ik vond het een rukfilm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit; oops had die post hierboven neergezien. maar wat hier staat klaart in ieder geval een hoop opmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
The dark knight rises
Ik heb echt genoten! Wat n geweldige film. Had niet verwacht dat de film zo zou eindigen :-DFake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go![]()
![]()
toen ik de film ging kijken dacht ik eerst dat ik naar een soort horror/killer film ging kijken, verwachte veel aliens die afgeknalt zouden worden enzo maar dat is dit niet voor film.. Vond er weinig horror in zitten... meer een pure SF film.
Ik vond het een gemiddelde film, niet super goed maar zeker ook niet slecht...ik heb me er geen moment mee verveeld, maar tis geen film die me nog tijden bij gaat staan. Heb er een toffe avond mee gehad, maar meer niet.
Verhaal was helaas ook niet altijd even duidelijk, maar omdat er toch een redelijke vaart in de film zat begon je nergens af te vragen van oh hoe zit dat dan....
kortom: ik had er meer van verwacht, maar toch zeker een film die leuk is om een keer te zien
6.5![]()
Waarom kijk je die dan op donderdagmorgenquote:Op donderdag 13 september 2012 11:59 schreef Terpentin07 het volgende:
Project X
Hij was vet. Ik wil nu ook feesten![]()
8![]()
![]()
quote:The man from earth (2007)
[ afbeelding ]
John Oldman is een professor die op het punt staat om te verhuizen. Tijdens zijn afscheid piept hij er tussenuit, maar zijn collega's/vrienden komen bij hem thuis om verhaal te halen. Daar stelt hij de volgende vraag, 'Wat als een holbewoner zou leven tot de dag van vandaag?'.
Een film die zich exclusief op één vaste locatie afspeelt waarin niets anders gebeurt dan praten. Echter zijn de gesprekken zo boeiend en goed opgebouwd dat ik aan de buis gekluisterd zat. Deze film geeft aan dat een geweldig script meestal al voldoende is om een top film te maken. Toppertje.N.a.v. jouw post (en de hoge waardering op IMDB) deze film ook gezien gisteren en ik vond hem drie keer prut. Onnatuurlijke dialogen en de religiekritiek die erin zat was ook al niets nieuws voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik: 8.7
Imdb: 8
Jammer, want ik vond het wel een heel interessant gegeven, beetje highlanderachtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!![]()
Zeitgeist: Addendum (2008)
Nogal breedsprakerige docu die in tegenstelling tot het eerste deel, dat vol leugens zat, beter in elkaar steekt. Goeie punten worden helaas afgewisseld met new age collectivistische bullshit.
Al met al een 7.
7.0/10 (IMDB: 8.4/10????)The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Sommige mensen werken misschien 's nachts?quote:Op donderdag 13 september 2012 12:26 schreef JDx het volgende:
[..]
Waarom kijk je die dan op donderdagmorgen![]()
Prometheus (2012)
Ik heb zelden zoveel mensen zoveel domme dingen zien doen in een film. Clichee .. na cliche volgde elkaar in zo'n rap tempo op dat je expliciet wist wat er continu zou gebeuren, wie het loodje zou leggen etc. Zelfs lock up vond ik een leukere sci-fi film dit jaar, en dat zegt veel want die film was ook verschrikkelijke slecht.
4People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.![]()
The Sure Thing (1985)
Walter Gibson (John Cusack) is een collegeboy die nnaar L.A. gaat omdat hem een sure thing is beloofd (sex no strings attached). In zijn klas zit ook een studiemeisje Alison. Zij wil ook naar L.A. om haar koorbalvriend te ontmoeten. Prompt belanden ze samen in een auto (met Tim Robbins). Alison en Walter mogen elkaar totaal niet, maar zijn tot elkaar veroordeeld.... Gaande weg de reis probeert Walter haar uit de tent te lokken... Je hoopt echt dat Walter eens eerder wakker wordt en Alison pakt en niet meer loslaat.
Het is een leuke romcom-roadmovie.
cijfer 7.5 / imdb 6.8
[ Bericht 4% gewijzigd door Lambiekje op 14-09-2012 09:19:08 ]Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.![]()
Of iemand kijkt gewoon film woensdagavond, gaat daarna slapen en post dat de volgende dag als hij tijd heeft.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:23 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Sommige mensen werken misschien 's nachts?![]()
There Will Be Blood (2007)
Wauw.
Voor de tweede keer gezien en TWBB onderstreept nog maar eens waarom Paul Thomas Anderson mijn favoriete regisseur is. Eigenlijk lapt hij alle ongeschreven Hollywood regels aan zijn laars. Het eerste kwartier wordt er geen woord gezegd, lang uitgesponnen shots, de aparte, dreigende muziek die de hele film aanwezig is zonder aanwijzingen te geven wanneer het spannend of zielig gaat worden, fenomenaal. Anderson is een regisseur die zijn acteurs beter laat acteren. Hij kreeg het voor elkaar om matige acteurs als Tom Cruise en Adam Sandler van het doek te laten spatten, dus het is niet verwonderlijk dat hij een goede acteur als Daniel Day-Lewis tot ongekende hoogten weet te krijgen. Misschien wel de beste acteerprestatie die ik ooit in een film zag.
Paul Dano doet het ook goed als aalgladde dominee. Misschien niet de meest imponerende tegenstander, maar wel een perfecte voor deze film. Een symbool voor de kleine, hechte gemeenschap die met al zijn boerenverstand vecht tegen het kapitaal maar uiteindelijk toch kopje onder gaat.
Zo goed als Magnolia is het niet, maar dat is geen schande. De film duurt flink lang, saai wordt het nergens. Ik zat wederom 2,5 uur geboeid naar mijn scherm te staren.
9,5/10![]()
![]()
ik heb de film een tijd laten liggen omdat het verhaal me in eerste instantie niet interessant leek.. een film dat zich grotendeels op 1 plek afspeelt leek me niet boeiend.. maar ben hem na aanraden van meerderen mensen (onder andere van de forum hier) toch gaan kijken
enblij toe!!
hele toffe spannende en vlotte thriller!! Zit een lekkere vaart in de film en blijft spannned vanaf de 1 minuut tot de laatste! ook sterk acteerwerk...prima film!!
dikke 7.8
wat ik trouwens wel had na de film, nu tegenwoordig bestaat het niet meer telephoonhokjes he haha helemaal vergeten die dingen van ''vroeger'''hahahahha![]()
Tell no one (2006)
Interessante franse thriller, duidelijk bovengemiddeld, en hield me goed vast qua interesse. Goed geacteerd ook! Mooie meeslepende muziek, waar het tempo in de film, langzamerhand beetje bij beetje omhoog wordt geschroefd. De puzzelstukjes vallen slowly op de juiste plek. Leuk toppertje!
IMDB: 7.5
moi: 8.5
[ Bericht 16% gewijzigd door sitting_elfling op 15-09-2012 23:03:41 ]People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.![]()
Men in Black 3Sorry, het is niet leuk meer. Alle '60 cliches boven tafel.
Will Smith maakt het nog een klein beetje goed.
Cijfer: 6/10Helemaal super.![]()
Bedankt voor de tip, deze ga ik binnenkort kijken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Tell no one (2006)
[ afbeelding ]
Interessante franse thriller, duidelijk bovengemiddeld, en hield me goed vast qua interesse. Goed geacteerd ook! Mooie meeslepende muziek, waar het tempo in de film, langzamerhand beetje bij beetje omhoog wordt geschroefd. De puzzelstukjes vallen slowly op de juiste plek. Leuk toppertje!
moi: 8.5![]()
Tell no one een tijdje ook gezien, helemaal mee eens met je cijfer echt een topfilm!!quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Tell no one (2006)
[ afbeelding ]
moi: 8.5
geloof dat er ook een amerikaanse remakte van is gemaakt maar die was minder in mn geheugen![]()
Die komt pas in 2014 uit.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:06 schreef casper019 het volgende:
[..]
Tell no one een tijdje ook gezien, helemaal mee eens met je cijfer echt een topfilm!!
geloof dat er ook een amerikaanse remakte van is gemaakt maar die was minder in mn geheugen
Het is trouwens een verfilming van een (semi-populair) Amerikaans boek.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Prometheus
Fridge logic film die er fantastisch uitziet en de kijker lang doet geloven dat het een van de gaafste scifi films van het laatste decennium gaat worden, maar dan eigenlijk een beetje uitdooft zonder echt een ontknoping te hebben. Jammer, want er zijn nog maar zo weinig echte scifi films.
Toch, vooral vanwege de beelden en Fassbender, een 7.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
![]()
de animatie film haalt het niet bij top animatiefilms als tangled of how to train your dragon, maar is wel een hele toffe film om te zien!
film is mooi gemaakt, en is geschikt voor jong en oud (zeker niet kinderachtig ofzo!)
de film is een beetje een combo van horror en komedie en vermaakt van het begin tot het eind.
ik geef de film een 7![]()
quote:Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
to verdener nu pas gezien.
Prachtig gespeeld en vooral heel erg herkenbaar voor ons met een kind in een sekte.
Helaas omgekeerde situatie. In de film gaat het kind er uiteindelijk uit.
een dikke 7!There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Gister naar Ted geweest, werkelijk hilarisch met af en toe lekkere grove grappen... Mark Wahlberg een keer zien in een komedie is overigens ook leuk.![]()
- Know what I'd like to do to her? Something I like to call a "Dirty Fozzie."quote:Op zondag 16 september 2012 10:18 schreef babipangang het volgende:
Gister naar Ted geweest, werkelijk hilarisch met af en toe lekkere grove grappen... Mark Wahlberg een keer zien in een komedie is overigens ook leuk.
- Okay. All right. So that's where we'll draw the line.
Fantastische film inderdaad, voor mij persoonlijk de beste comedy van 2012. Als je family guy kunt waarderen zou ik hier zeker naar toe gaan.
8.5/10.Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.![]()
Gek genoeg wordt deze film nu pas getoond in bioscopen terwijl hij laatst op BBC4 was te zien.
Girl Model
Deze documentaire geeft andermaal een inkijk in de modewereld en hoe hele jonge meisjes naar Azië wordt gelokt met hele mooie verhalen nadat zij de kans hebben gezien een "modellen contract" in de wacht te slepen. Als kijker bekruipt je al gauw een gevoel van schaamte hoe misbruik van deze hele jonge meisjes wordt gemaakt maar vervolgens niemand er iets tegen doet dan alleen erover te praten dat het misschien iets anders moet maar dat de cliënten die deze meisjes vragen (bedrijven van bladen e.d.) aan hun eisen vasthouden waardoor alles blijft zoals het is.
Girl Model Blog english
7 / 10![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 10:29 schreef GieJay het volgende:
[..]
- Know what I'd like to do to her? Something I like to call a "Dirty Fozzie."
- Okay. All right. So that's where we'll draw the line.
Fantastische film inderdaad, voor mij persoonlijk de beste comedy van 2012. Als je family guy kunt waarderen zou ik hier zeker naar toe gaan.
8.5/10.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ikiru (1952, Akira Kurosawa)
Of dit een film over het leven is, of over de dood? Wat mij betreft gaat het absoluut over leven. Dood geldt in Ikiru namelijk slechts als de katalysator om het optimale uit je leven te halen. Dit besef komt voor de hoofdpersoon weliswaar pas op het moment dat hij te weten komt dat hij nog maar kort te leven heeft, maar het gezegde ‘beter laat dan nooit’ was bijna niet eerder zo toepasselijk.
De boodschap dat het leven vergankelijk is en dat het nooit te laat is om de dag te plukken wordt fantastisch vormgegeven. Takashi Shimura geeft zijn personage perfect gestalte, zowel op jongere als op oudere leeftijd. De muziek en beelden spreken voor zich: de scčne vanuit de taxi tijdens het nachtleven en het zingen van Gondola no Uta op de schommel zijn daarin absolute hoogtepunten, maar het was het omslagpunt bij de wake dat mij nog het meeste deed. Een klassieker die je aan het denken zet.
Jungfrukällan (1960, Ingmar Bergman)
The Virgin Spring brengt veel thema’s met zich mee: het kwade vs. het goede, geloof, wraak en het schoonwassen van je zonden zijn hier slechts enkele voorbeelden van. De korte speelduur van 84 minuten kan een overdaad aan thematiek betekenen, maar dankzij het relatief eenvoudige verhaal waarin niets zomaar in de film is verwerkt, is het geheel sterk in elkaar verweven. Af en toe voelde met name het acteerwerk wat verouderd en gedramatiseerd aan, vooral doordat de thematiek zo ernstig serieus was. Het is echter juist die krachtige inhoud die hier zo’n goede film van maakt en de rest bijna doet vergeten.
Monsters, Inc. (2001, Pete Docter, David Silverman & Lee Unkrich)
Prachtig geanimeerde film, waarbij vooral Sulley een lust voor het oog is, niet in de laatste plaats door de fantastische kleurencombinatie. Gedurende de gehele film kun je wel met een glimlach kijken omdat het geheel prima geschreven is, hoewel ik wel een paar goede punchlines miste. Ik ben echter geen grootse animatiefan, dus misschien ligt het daaraan, gezien de hoge ratings elders. De scčne met de deuren over de rails maakte er gelukkig nog iets extra's van, maar verder vond ik het vooral een erg lekker tussendoortje.![]()
De afgelopen dagen gezien:
Ted
Als je Seth MacFarlane`s speelfilm debuut zou omschrijven als een 100 minuten durende live-action versie van Family Guy dan kom je redelijk in de buurt.
Het heeft de grove en zwarte humor van die geniale tekenfilm serie en ook de verwijzingen naar de pop cultuur.
De teddy beer zelf is mooi gemaakt en ziet er vaak "echt" uit. De interactie tussen Ted en Mark Wahlberg is erg goed. Dat is dan ook waar de film vooral om draait: hun chemie en de grappen die we wel kunnen scharen in de categorie "hoe grover en lomper hoe beter." En het werkt, want we hebben ons bijna (heel af en toe zakt t wat in) de volledige 100 minuten kostelijk vermaakt.
Het is dus allemaal niet heel erg subtiel maar de vloekende teddybeer staat wel garant voor een fijn avondje.
Mijn Cijfer: 7,5/10
IMDB Cifjer: 7,6/10
The Royal Tenenbaums
Wes Anderson`s meesterlijke portret van een disfunctionele familie is eigenlijk moeilijk in woorden te vatten. Het is zowel een (hartverwarmende) comedy als een prachtige tranentrekker. Anderson weet heel goed die balans te vinden en zorgt ervoor dat geen beiden too much wordt. Juist op het moment dat je denkt dat het drama de overhand krijgt komt er een heerlijke komische scene en vice versa.
Hij wordt daarin geholpen door een geniale all star cast die bijna allemaal een career-best performance geven, met Ben Stiller en Gene Hackman voorop. Ook is de typische Wes Anderson stijl met een warm kleuren pallet weer aanwezig, iets dat zorgt voor een heerlijke sfeer.
Dit was pas de eerste keer dat ik `m zag maar ik heb zo`n donkerbruin vermoeden dat dit typisch zo`n film is die met iedere kijkbeurt beter zal worden. Daarom zal deze prachtige Criterion blu-ray uitgave nog vaak in m`n speler belanden.
Vooralsnog is het niet m`n favoriete Anderson maar dat zou in de toekomst zo maar eens kunnen veranderen...
Go, Mordecai!
MDB Cijfer: 7,6/10
Mijn Cijfer: 8,0/10
[ Bericht 0% gewijzigd door Timo20 op 16-09-2012 21:39:33 ]How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Bedankt. N.a.v. deze tip bekeken en inderdaad erg goed.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:51 schreef tompsv18 het volgende:
Tyrannosaur (2011)
[ afbeelding ]
Omschrijving van Moviemeter:
Het verhaal over Joseph, een man geplaagd door geweld en woede die hem tot zelfdestructie leiden. Terwijl zijn leven in een neerwaartse spiraal beweegt lijkt er hoop op te leven in de vorm van Hannah, een christelijke hulpverleenster. Er ontstaat een relatie tussen hen, maar Hannah blijkt ook een groot geheim met haar mee te tornen, dat verwoestende gevolgen voor hen beiden kan hebben.
Recensie
Wat een aangrijpende film zeg. Vanaf het eerste moment werd ik in het deprimerende verhaal gezogen en het liet me ook niet meer los. De sfeer in deze film is zo goed neergezet, daar kunnen heel wat films nog wat van leren.
Het acteerwerk was ook fantastisch. Aan hoofdrolspeler Peter Mullan had ik in het begin van de film een enorme hekel, maar ik kreeg tijdens de film steeds meer sympathie voor hem. Dat vond ik erg mooi, want dat had ik zeker niet verwacht. Ook Olivia Colman acteerde zeer goed, net als de rest van de cast.
Een dramafilm hoort zoals deze te zijn. Heel realistisch, met de juiste sfeer en acteurs. Ik denk dat deze film mij nog wel een tijdje bij zal blijven. Echt heel indrukwekkend. Ik heb nog niet veel Britse films gezien, maar na deze ga ik nog zeker meer Britse drama's kijken.
IMDb cijfer: 7,5/10
Mijn cijfer: 9/10
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Hellraiser
http://www.imdb.com/title/tt0093177/
Hellraiser II
http://www.imdb.com/title/tt0095294/
En omdat de volgende 6 films de vervolgen daar op zijn die ik van plan ben te bekijken doe ik niet nog meer pinhead plaatjes, lijkt me wel duidelijk zo.
Ik vind het mooie oude horrorfilms, zeker het bekijken waard.
Heb ze ooit in een ver verleden wel gezien omdat ik vaag wat beelden herken uit de films.
Oude horrorfilms hebben gewoon iets speciaals en zeker deze klassiekers.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
1987 is al stokoud...There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Zojuist gezien. Wat een geweldige film over de afhankelijkheid van drugs. Indrukwekkend. Edit: en een geniale soundtrack.quote:Op zondag 9 september 2012 19:05 schreef Leafeon672 het volgende:
Requiem for a dream (2000)
[ afbeelding ]
Deze film gaat over 4 mensen, een oudere weduwe, haar zoon, en de vriend en vriendin van die zoon, die allemaal te maken krijgen met de negatieve gevolgen van drugsverslaving op de lange termijn. De film liet mij met een depressief gevoel achter, ik verwachtte dat de film slecht zou aflopen, maar het was een stuk schokkender dan ik had gedacht. Vooral de oudere vrouw zet een geweldige acteerprestatie neer. Na het zien van deze film weet ik in ieder geval dat ik nooit iets te maken wil hebben met harddrugs. Mocht je mensen kennen die harddrugs willen gaan gebruiken, dan is dit misschien de film die hen van dat idee kan afbrengen.
IMBD: 8.4/10
Ik: 9.0/10
Ook een 9 van mij.Tics van je petten.![]()
Die laatste even binnen gehaald!quote:Op zondag 16 september 2012 21:25 schreef Timo20 het volgende:
De afgelopen dagen gezien:
Ted
Als je Seth MacFarlane`s speelfilm debuut zou omschrijven als een 100 minuten durende live-action versie van Family Guy dan kom je redelijk in de buurt.
Het heeft de grove en zwarte humor van die geniale tekenfilm serie en ook de verwijzingen naar de pop cultuur.
De teddy beer zelf is mooi gemaakt en ziet er vaak "echt" uit. De interactie tussen Ted en Mark Wahlberg is erg goed. Dat is dan ook waar de film vooral om draait: hun chemie en de grappen die we wel kunnen scharen in de categorie "hoe grover en lomper hoe beter." En het werkt, want we hebben ons bijna (heel af en toe zakt t wat in) de volledige 100 minuten kostelijk vermaakt.
Het is dus allemaal niet heel erg subtiel maar de vloekende teddybeer staat wel garant voor een fijn avondje.
Mijn Cijfer: 7,5/10
IMDB Cifjer: 7,6/10
The Royal Tenenbaums
Wes Anderson`s meesterlijke portret van een disfunctionele familie is eigenlijk moeilijk in woorden te vatten. Het is zowel een (hartverwarmende) comedy als een prachtige tranentrekker. Anderson weet heel goed die balans te vinden en zorgt ervoor dat geen beiden too much wordt. Juist op het moment dat je denkt dat het drama de overhand krijgt komt er een heerlijke komische scene en vice versa.
Hij wordt daarin geholpen door een geniale all star cast die bijna allemaal een career-best performance geven, met Ben Stiller en Gene Hackman voorop. Ook is de typische Wes Anderson stijl met een warm kleuren pallet weer aanwezig, iets dat zorgt voor een heerlijke sfeer.
Dit was pas de eerste keer dat ik `m zag maar ik heb zo`n donkerbruin vermoeden dat dit typisch zo`n film is die met iedere kijkbeurt beter zal worden. Daarom zal deze prachtige Criterion blu-ray uitgave nog vaak in m`n speler belanden.
Vooralsnog is het niet m`n favoriete Anderson maar dat zou in de toekomst zo maar eens kunnen veranderen...
Go, Mordecai!
MDB Cijfer: 7,6/10
[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 17-09-2012 21:25:22 ]![]()
The Dark Knight Rises
De film voor de 2e keer gezien.
Ik kom er nu pas achter dat bij de eerste vertoning een groot gedeelte van de film miste, het stuk dat Bane de stock market bezoekt t/m het laatste emotionele gesprek tussen Alfred en Bruce.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond de film de eerste keer ronduit bagger, te onsamenhangend en met regelmaat verwarrend.
Maar de 2e keer kijken heeft mij de film gegeven die ik verwachte, fantastisch einde van de trilogie.
Nolan moet maar snel aankondigen dat hij weer een Batman film gaat maken (niet de reboot produceren..).
9/10.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 september 2012 12:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die laatste even binnen gehaald!![]()
ben benieuwd wat je er van vindt
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Friends - seizoen 6
Een stuk leuker dan het vorige seizoen, met een reeks geniale afleveringen voor Joey en als hoogtepunt de gastrol van Bruce Willis![]()
"I`m just a love machine!"
Mijn Cijfer: 8,2/10
IMDB Cijfer: 8,9/10
Gojira (Godzilla)
De moeder aller monsterfilms komt nogal langzaam op gang. Het eerste deel vond ik dan ook niet heel erg spannend. Het tweede deel vond ik daarentegen heel erg sterk. Met, zeker voor die tijd, goede (miniatuur) effecten en een verhaal dat zelfs nog wat dramatiek heeft en uiteraard een goede aanklacht is tegen atoom- en andere massavernietigingswapens.
Ben wel benieuwd naar de Americanised versie die ook op de Criterion blu-ray te vinden is.
IMDB Cijfer: 7,3/10How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Brothers (2009)
Niet zo sterk uitgewerkte dramafilm over 2 broers, van wie er 1 in Afghanistan dient. Met de cast zou het een goeie film moeten worden, maar dat valt tegen. Nergens wordt het echt spannend of verrassend, eerder traag en voorspelbaar.
7.0/10 (IMDB: 7.1/10)
The Dictator (2012)
Erg grappig, supersterke grappen (af en toe een mindere ertussen), leuk verhaal en de satire is meesterlijk. Nog beter dan de al heerlijke Borat.
8.6/10 (IMDB: 6.5/10??)
Zeitgeist: Moving Forward (2011)
Een heel stuk beter dan de eerste twee Zeitgeists bij elkaar. Eindelijk een coherent verhaal gebaseerd op feiten en weloverwogen oplossingen. De indoctrinerende stijl is nog steeds niet de mijne, maar dit is eindelijk een beter document ter lering dan de voorgangers Zeitgeist en Zeitgeist: Addendum.
8.3/10 (IMDB: 8.3/10)
Kalifornia (1993)
Heel anders dan ik me voorgesteld had, deze film met een schitterende Brad Pitt, David Duchovny en een zwaar overtuigende Juliette Lewis in een rol die haar op het lijf geschreven lijkt. Zeker genieten deze film, al is het verhaal niet al te sterk en had ik meer van California willen zien.
8.4/10 (IMDB: 6.7/10)
Home (2009)
Mooi document van de Aarde, beetje moralistisch en gekleurd, maar mooie beelden, waar het uiteindelijk om gaat.
8.0/10 (IMDB: 8.4/10)The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
![]()
opzich best mooie film, en zeker een aanrader om te kijken maar de film had beter gekunt.
De jonge acteurs in de film spelen erg goed en erg leuk, ook zit er leuke achtergrond muziek in de film en zijn ook de omgevingen mooi om te zien. Het GEHELE verhaal is ook erg leuk, en vooral de laatste 10minuten zijn prachtig om te zien (en zonder te spoilen) komt er een hele mooie boodschap uit.
Alleen wat minder is, is dat de eerste 45minuten van de film ERG traag zijn... en je niet zo goed weet waar het verhaal heen gaat of wat de regiseur nou met de film wilt.. het is niet saai... maar er gebeurd gewoon te weinig en duurt helaas onnodig lang...
Er had daar wat meer vaart ingzeten, je word uiteindelijk wel beloond als je doorkijkt.. maar ik kan ook snappen dat sommige mensendaarop afknappen
Hetsterke einde maakt veel goed, maar kan helaas niet alles goed maken
daarom 6.5![]()
Het was erbarmelijk. en ik vind het imdb cijfer te hoog.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:00 schreef El_Matador het volgende:
The Dictator (2012)
Erg grappig, supersterke grappen (af en toe een mindere ertussen), leuk verhaal en de satire is meesterlijk. Nog beter dan de al heerlijke Borat.
8.6/10 (IMDB: 6.5/10??)
Borat was leuk. Dit is kut en platvloers banaal.
Dan vind je vast ook Freddy Got Fingered leuk?!Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.![]()
Ik dacht dat jij zou reageren op mijn Zeitgeist?quote:Op dinsdag 18 september 2012 08:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het was erbarmelijk. en ik vind het imdb cijfer te hoog.
Borat was leuk. Dit is kut en platvloers banaal.
Dan vind je vast ook Freddy Got Fingered leuk?!
Geen idee, ben niet zo van de comedies. Maar Sacha Baron Cohen is gewoon grappig.The only limit is your own imagination
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Forum Opties Forumhop: Hop naar: