Met die tandartsen: ik ben op vakantie in Portugal genoeg Amerikanen tegengekomen die daar even goedkoop hun gebit laten opknappen. Het prijsverschil is namelijk echt enorm, nog tien keer duurder dan in Nederland. (Waarschijnlijk vanwege de sue-cultuur en de dure bedrijfsverzekeringen daartegen.)
En in Nederland heb je de numerus fixus die het aanbod kunstmatig laag houdt (en dus de prijs kunstmatig hoog, als je 'm vrijgeeft)
Wil ik toch even gezegd hebben.

P.S. Goed kort verhaaltje van Raoul trouwens.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2012 22:21:18 ]