Wil je die dan?quote:Op zondag 9 september 2012 02:55 schreef rehasher het volgende:
hey modjes wanneer kan ik de ban ongeveeer verwachten¿
nee maar meestal worden er na een nachtje fokken wel altijd perma en ip bans uitgedeeld voor mijquote:
Oh, wie is je origineel dan?quote:Op zondag 9 september 2012 02:56 schreef rehasher het volgende:
[..]
nee maar meestal worden er na een nachtje fokken wel altijd perma en ip bans uitgedeeld voor mij
quote:Op zondag 9 september 2012 02:57 schreef rehasher het volgende:
Fuck a Mod
Fuck a Mod
Fuck a Mod today
How much fun it is to fuck a Mod until his dead
Kick him in the head
Beat him in the balls
Jump up on his head
ja dat heb ik ook gezien inderdaad in de algemene voorwaarden, nooit iets van gehoord verder, vroeg me ook al af op grond waarvan ze dat geld dan gingen eisenquote:Op zondag 9 september 2012 02:58 schreef dude1960 het volgende:
Hey er staat toch een boete op het aanmaken van nieuwe accounts na een permaban??? Moet je wel uitdelen dan anders is je gezag naar de klote
Ga je nu opeens juristje spelen?quote:Op zondag 9 september 2012 02:59 schreef rehasher het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook gezien inderdaad in de algemene voorwaarden, nooit iets van gehoord verder, vroeg me ook al af op grond waarvan ze dat geld dan gingen eisen
Dan kunnen die wel meteen inpakken.quote:Op zondag 9 september 2012 03:00 schreef rehasher het volgende:
[..]
ik ben rechter bij het internationaal gerechtshof in den haag hoor
Goed reportoire heb je.quote:Op zondag 9 september 2012 02:57 schreef rehasher het volgende:
Fuck a Mod
Fuck a Mod
Fuck a Mod today
Kick him in the head
Beat him in the balls
Jump up on his head
Ik weet niet wie je bent, maar je klinkt behoorlijk als driekoplopers. Maja die heeft natuurlijk geen permaban. vreemdquote:Op zondag 9 september 2012 03:00 schreef rehasher het volgende:
[..]
ik ben rechter bij het internationaal gerechtshof in den haag hoor
geen idee wie dat isquote:Op zondag 9 september 2012 03:02 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent, maar je klinkt behoorlijk als driekoplopers. Maja die heeft natuurlijk geen permaban. vreemd
Copy-pasten, echt, ik wou dat ik wist hoe dat moest.quote:Op zondag 9 september 2012 03:01 schreef rehasher het volgende:
Zwarte Pim is een tovenaar, je wilt het uitleggen maar je hebt geen woorden klaar. Denk erover na voordat je mij gaat dissen. Niemand gaat je missen wanneer je zwemt met vissen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus speciaal voor jou neem ik mijn dubbelloops mee, blaas je weg ook al schreeuw je nee. De Telegraaf, Actie-Nieuws en Nova, je click wordt soft en bekeerd tot Jehova, je chick bezwijkt voor Pim de cassanova, masseert mijn pik terwijl ik choke op de sofa. Ik heb een foto van jou met een gat in je oogkas, heel anders dan die foto in je woonpas. Ik ben doeltreffend, jij geliquideerd. Het losgeld word betaald aan Ben Skeer. Jij hebt genoeg, ik wil meer, dus betaal mij nog maar een keer. Sukkels die sloop ik met knuppels.
waar heb ik het dan vandaan sherlock?quote:Op zondag 9 september 2012 03:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Copy-pasten, echt, ik wou dat ik wist hoe dat moest.
Je duim. Maar dat is niets nieuws of wel?quote:Op zondag 9 september 2012 03:03 schreef rehasher het volgende:
[..]
waar heb ik het dan vandaan sherlock?
ja zie je zelfs de mods weten nietquote:Op zondag 9 september 2012 03:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je duim. Maar dat is niets nieuws of wel?
Nee, wij weten niet hoor. Dat zal het zijn, dat zal ze leren!quote:Op zondag 9 september 2012 03:03 schreef rehasher het volgende:
[..]
ja zie je zelfs de mods weten niet
Pim is doodquote:Op zondag 9 september 2012 03:01 schreef rehasher het volgende:
Zwarte Pim is een tovenaar, je wilt het uitleggen maar je hebt geen woorden klaar. Denk erover na voordat je mij gaat dissen. Niemand gaat je missen wanneer je zwemt met vissen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus speciaal voor jou neem ik mijn dubbelloops mee, blaas je weg ook al schreeuw je nee. De Telegraaf, Actie-Nieuws en Nova, je click wordt soft en bekeerd tot Jehova, je chick bezwijkt voor Pim de cassanova, masseert mijn pik terwijl ik choke op de sofa. Ik heb een foto van jou met een gat in je oogkas, heel anders dan die foto in je woonpas. Ik ben doeltreffend, jij geliquideerd. Het losgeld word betaald aan Ben Skeer. Jij hebt genoeg, ik wil meer, dus betaal mij nog maar een keer. Sukkels die sloop ik met knuppels.
Hij bedoelt dat je dit eerder geschreven hebt en het nu in de fok comment box copy paste. Er zit niks origineels in die diss. Laat zien dat je MC bent door een diss te doen op basis van wat er nu gebeurd in dit topic. Dus bijvoorbeeld over mij en de mods e.d.quote:Op zondag 9 september 2012 03:03 schreef rehasher het volgende:
[..]
waar heb ik het dan vandaan sherlock?
1234 Remlof drinkt veel bier.quote:Op zondag 9 september 2012 03:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Pim is dood
En nu zitten we met een andere idioot
Die helemaal van het padje af is
Want hij leeft in een gevangenis
het is blacka pimquote:Op zondag 9 september 2012 03:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Pim is dood
En nu zitten we met een andere idioot
Die helemaal van het padje af is
Want hij leeft in een gevangenis
ja waar heb ik dit dan eerder geschreven?quote:Op zondag 9 september 2012 03:05 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je dit eerder geschreven hebt en het nu in de fok comment box copy paste. Er zit niks origineels in die diss. Laat zien dat je MC bent door een diss te doen op basis van wat er nu gebeurd in dit topic. Dus bijvoorbeeld over mij en de mods e.d.
quote:Op zondag 9 september 2012 03:01 schreef rehasher het volgende:
Niemand gaat je missen wanneer je zwemt met vissen.
Dat herhaalt zich elke keer, maar dat hoort er wel bij, zonder dat kan ik er niet goed mee omgaan.quote:
Op je zolderkamertje een paar uur geleden, vlak voordat je dit account aanmaaktequote:Op zondag 9 september 2012 03:06 schreef rehasher het volgende:
[..]
ja waar heb ik dit dan eerder geschreven?
nee ik heb het nu wel duidelijk genoeg gemaakt dat jullie te dom zijn kan ik niks aan doenquote:Op zondag 9 september 2012 03:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neehoor. Het is niet geheel duidelijk, leg eens uit.
Ik zou dit topic naar ONZ gooien. Niet melden in FC, niemand heeft het door.quote:Op zondag 9 september 2012 03:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat herhaalt zich elke keer, maar dat hoort er wel bij, zonder dat kan ik er niet goed mee omgaan.
ik diss niemand ik post enkel hintsquote:Op zondag 9 september 2012 03:09 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Nee man, Eastside is veel cooler. Komt die diss nog???
kneusje, je gaat gewoon een dissdown uit de wegquote:Op zondag 9 september 2012 03:10 schreef rehasher het volgende:
[..]
ik diss niemand ik post enkel hints
Nee, ik begrijp het niet, leg het uit.quote:Op zondag 9 september 2012 03:09 schreef rehasher het volgende:
[..]
nee ik heb het nu wel duidelijk genoeg gemaakt dat jullie te dom zijn kan ik niks aan doen
Dat eerste sowieso, dat tweede, ik weet niet waar je het over hebt?quote:Op zondag 9 september 2012 03:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou dit topic naar ONZ gooien. Niet melden in FC, niemand heeft het door.
Harde meneer deze.quote:Op zondag 9 september 2012 03:11 schreef rehasher het volgende:
hey maar ik ga zo sealtjes zoeken op de straat
Ik weet dat jij weet dat ik weet dat jij weet dat ik niet weet wat we weten moeten!quote:Op zondag 9 september 2012 01:58 schreef Rezania het volgende:
Ik weet wel, maar weet jij dat ik weet?
Deze baas rolt met een marker, ik weet het zeker.quote:Op zondag 9 september 2012 03:12 schreef rehasher het volgende:
soms haal ik er echt een dikke lijn uit
Trouwens, Actie-nieuws was een programma dat een aantal jaren terug door SBS6 uitgezonden werdquote:Op zondag 9 september 2012 03:01 schreef rehasher het volgende:
ja ik heb hem dan ook gewoon geripped van de sluipschutters kneusjequote:Op zondag 9 september 2012 03:14 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Trouwens, Actie-nieuws was een programma dat een aantal jaren terug door SBS6 uitgezonden werd. Oftewel, deze diss is al vet oud
Ja je hebt ons goed tuk, wij hebben gewoon net als jij vandaag ook geen ene fok te doen...quote:Op zondag 9 september 2012 03:14 schreef rehasher het volgende:
wel grappig hoe mensen nu al 5 pagina's lang op deze onzin in blijven gaan, zegt wel genoeg over het niveau hier, lijkt me.
quote:Op zondag 9 september 2012 03:14 schreef rehasher het volgende:
[..]
ja ik heb hem dan ook gewoon geripped van de sluipschutters kneusje
De sluipschutters? Zijn die ook zo badass als jij?quote:Op zondag 9 september 2012 03:14 schreef rehasher het volgende:
[..]
ja ik heb hem dan ook gewoon geripped van de sluipschutters kneusje
Denken dat er serieuze reacties komen in ONZ.. Falende koalascheerderquote:Op zondag 9 september 2012 03:14 schreef rehasher het volgende:
wel grappig hoe mensen nu al 5 pagina's lang op deze onzin in blijven gaan, zegt wel genoeg over het niveau hier, lijkt me.
Ik begrijp je post niet, er zitten moeilijke woorden in, leg eens uit.quote:Op zondag 9 september 2012 03:14 schreef rehasher het volgende:
Hij stond ik KLB!quote:Op zondag 9 september 2012 03:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Denken dat er serieuze reacties komen in ONZ.. Falende koalascheerder
Oke, sorry debieltje, ik pleur geen slotjes op topics van simpele mensen, die kunnen er niet mee omgaan. Het spijt mij.quote:Op zondag 9 september 2012 03:16 schreef rehasher het volgende:
huh ik bedoel dat ik niet snap dat er nog geen slotje op zit debieltjes
dit is niet mijn topique mattiequote:Op zondag 9 september 2012 03:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oke, sorry debieltje, ik pleur geen slotjes op topics van simpele mensen, die kunnen er niet mee omgaan. Het spijt mij.
Ik wacht.. Waarop eigenlijk? Er zijn net wel 2 dolfijnen langsgelopen, moest ik daarop wachten?quote:Op zondag 9 september 2012 03:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij stond ik KLB!
Oh wacht.
wacht.
volgens mij ben jij in het echte leven echt een schatje. Volgens mij houdt je moeder heel veel van jequote:Op zondag 9 september 2012 03:16 schreef rehasher het volgende:
huh ik bedoel dat ik niet snap dat er nog geen slotje op zit debieltjes
Je meent het. Meid, het is wat!quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 03:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik wacht.. Waarop eigenlijk? Er zijn net wel 2 dolfijnen langsgelopen, moest ik daarop wachten?
hou je bek eens jij niemand geeft een neuk om jou met je nerdenzoonquote:Op zondag 9 september 2012 03:18 schreef dude1960 het volgende:
[..]
volgens mij ben jij in het echte leven echt een schatje. Volgens mij houdt je moeder heel veel van je
Hij heeft wel gelijk.quote:Op zondag 9 september 2012 03:19 schreef rehasher het volgende:
[..]
hou je bek eens jij niemand geeft een neuk om jou met je nerdenzoon
Jij doet gewoon gemeen tegen mensen omdat je bang bent dat mensen niet gewoon van je houden om wie je bent.quote:Op zondag 9 september 2012 03:19 schreef rehasher het volgende:
[..]
hou je bek eens jij niemand geeft een neuk om jou met je nerdenzoon
Emotionele schade uit het verleden, ik denk dat dat het is ja. Rehasher kan er niet mee omgaan, kan gebeuren.quote:Op zondag 9 september 2012 03:20 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Jij doet gewoon gemeen tegen mensen omdat je bang bent dat mensen niet gewoon van je houden om wie je bent.
Ik weet man, ik vroeg al om een beetje menstruatiebloed (als ze ook menstrueerden eventueel) maar het waren 2 homofiele dolfijnen.. Weer mijn droom niet kunnen verwezenlijken!quote:Op zondag 9 september 2012 03:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je meent het. Meid, het is wat!
[..]
mensen haten hier altijd al op me omdat ik geen extreem rechtse fascist ben, dat ben ik wel gewendquote:Op zondag 9 september 2012 03:20 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Jij doet gewoon gemeen tegen mensen omdat je bang bent dat mensen niet gewoon van je houden om wie je bent.
ik ben onjuist bejegendquote:Op zondag 9 september 2012 03:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Emotionele schade uit het verleden, ik denk dat dat het is ja. Rehasher kan er niet mee omgaan, kan gebeuren.
Ja niet extreem rechtst fascisten zijn vaak het mikpunt van getreiter op internetfora...quote:Op zondag 9 september 2012 03:21 schreef rehasher het volgende:
[..]
mensen haten hier altijd al op me omdat ik geen extreem rechtse fascist ben, dat ben ik wel gewend
extremistische linkse terroristen welquote:Op zondag 9 september 2012 03:23 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Ja niet extreem rechtst fascisten zijn vaak het mikpunt van getreiter op internetfora...
Ik las "dat ben ik wel geweest"quote:Op zondag 9 september 2012 03:21 schreef rehasher het volgende:
[..]
mensen haten hier altijd al op me omdat ik geen extreem rechtse fascist ben, dat ben ik wel gewend
nee ik praat niet graag met stormfront volkquote:Op zondag 9 september 2012 03:27 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Ja dat kan gebeuren, wil je erover praten? Wij zijn volledig onbevooroordeeld
Jammer lucht vaak op. Heb je weleens een vriendinnetje gehad? Of ben je daar te onzeker voor?quote:Op zondag 9 september 2012 03:27 schreef rehasher het volgende:
[..]
nee ik praat niet graag met stormfront volk
Ik ben gevaccineerd tegen fascisme want m'n ouders hebben de oorlog meegemaaktquote:Op zondag 9 september 2012 03:26 schreef rehasher het volgende:
[..]
dat hebben fascisten wel vaker, dat ze lezen wat ze graag zouden willen dat er staat
In de rug schieten is wel een beetje lafquote:Op zondag 9 september 2012 03:35 schreef rehasher het volgende:
gele haas is terug om de hele scene te breken ik schiet je in je rug met een negen millimeter
ik trap je ook zonder problemen in je ballen hoorquote:Op zondag 9 september 2012 03:37 schreef remlof het volgende:
[..]
In de rug schieten is wel een beetje laf
Gast niemand interesseert zich voor wat jij interessant vindtquote:Op zondag 9 september 2012 03:38 schreef rehasher het volgende:
maar kennen jullie LVO eigenlijk wel¿
Ook van achter zeker?quote:Op zondag 9 september 2012 03:37 schreef rehasher het volgende:
[..]
ik trap je ook zonder problemen in je ballen hoor
je komt zeker ook nooit op ml75 of de boombapquote:Op zondag 9 september 2012 03:39 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Gast niemand interesseert zich voor wat jij interessant vindt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |