Je duim. Maar dat is niets nieuws of wel?quote:Op zondag 9 september 2012 03:03 schreef rehasher het volgende:
[..]
waar heb ik het dan vandaan sherlock?
ja zie je zelfs de mods weten nietquote:Op zondag 9 september 2012 03:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je duim. Maar dat is niets nieuws of wel?
Nee, wij weten niet hoor. Dat zal het zijn, dat zal ze leren!quote:Op zondag 9 september 2012 03:03 schreef rehasher het volgende:
[..]
ja zie je zelfs de mods weten niet
Pim is doodquote:Op zondag 9 september 2012 03:01 schreef rehasher het volgende:
Zwarte Pim is een tovenaar, je wilt het uitleggen maar je hebt geen woorden klaar. Denk erover na voordat je mij gaat dissen. Niemand gaat je missen wanneer je zwemt met vissen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus speciaal voor jou neem ik mijn dubbelloops mee, blaas je weg ook al schreeuw je nee. De Telegraaf, Actie-Nieuws en Nova, je click wordt soft en bekeerd tot Jehova, je chick bezwijkt voor Pim de cassanova, masseert mijn pik terwijl ik choke op de sofa. Ik heb een foto van jou met een gat in je oogkas, heel anders dan die foto in je woonpas. Ik ben doeltreffend, jij geliquideerd. Het losgeld word betaald aan Ben Skeer. Jij hebt genoeg, ik wil meer, dus betaal mij nog maar een keer. Sukkels die sloop ik met knuppels.
Hij bedoelt dat je dit eerder geschreven hebt en het nu in de fok comment box copy paste. Er zit niks origineels in die diss. Laat zien dat je MC bent door een diss te doen op basis van wat er nu gebeurd in dit topic. Dus bijvoorbeeld over mij en de mods e.d.quote:Op zondag 9 september 2012 03:03 schreef rehasher het volgende:
[..]
waar heb ik het dan vandaan sherlock?
1234 Remlof drinkt veel bier.quote:Op zondag 9 september 2012 03:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Pim is dood
En nu zitten we met een andere idioot
Die helemaal van het padje af is
Want hij leeft in een gevangenis
het is blacka pimquote:Op zondag 9 september 2012 03:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Pim is dood
En nu zitten we met een andere idioot
Die helemaal van het padje af is
Want hij leeft in een gevangenis
ja waar heb ik dit dan eerder geschreven?quote:Op zondag 9 september 2012 03:05 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je dit eerder geschreven hebt en het nu in de fok comment box copy paste. Er zit niks origineels in die diss. Laat zien dat je MC bent door een diss te doen op basis van wat er nu gebeurd in dit topic. Dus bijvoorbeeld over mij en de mods e.d.
quote:Op zondag 9 september 2012 03:01 schreef rehasher het volgende:
Niemand gaat je missen wanneer je zwemt met vissen.
Dat herhaalt zich elke keer, maar dat hoort er wel bij, zonder dat kan ik er niet goed mee omgaan.quote:
Op je zolderkamertje een paar uur geleden, vlak voordat je dit account aanmaaktequote:Op zondag 9 september 2012 03:06 schreef rehasher het volgende:
[..]
ja waar heb ik dit dan eerder geschreven?
nee ik heb het nu wel duidelijk genoeg gemaakt dat jullie te dom zijn kan ik niks aan doenquote:Op zondag 9 september 2012 03:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neehoor. Het is niet geheel duidelijk, leg eens uit.
Ik zou dit topic naar ONZ gooien. Niet melden in FC, niemand heeft het door.quote:Op zondag 9 september 2012 03:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat herhaalt zich elke keer, maar dat hoort er wel bij, zonder dat kan ik er niet goed mee omgaan.
ik diss niemand ik post enkel hintsquote:Op zondag 9 september 2012 03:09 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Nee man, Eastside is veel cooler. Komt die diss nog???
kneusje, je gaat gewoon een dissdown uit de wegquote:Op zondag 9 september 2012 03:10 schreef rehasher het volgende:
[..]
ik diss niemand ik post enkel hints
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |