sommigen houden het zelfs 2 jaar volquote:Op zondag 9 september 2012 02:43 schreef dude1960 het volgende:
oooh een jumi is dus iemand die doet alsof ie iemand anders is...Toch?? Ja man dat deed ik de 1e 2 weken op FOK om een beetje te ouwehoeren, ben ik nu allang mee gestopt
Tja moet kunnen toch, maar dat heb jij dus ook gedaan en toen kreeg je permaban?quote:Op zondag 9 september 2012 02:44 schreef rehasher het volgende:
[..]
sommigen houden het zelfs 2 jaar vol
is het chill onder die steen¿quote:Op zondag 9 september 2012 02:46 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Tja moet kunnen toch, maar dat heb jij dus ook gedaan en toen kreeg je permaban?
Jawel, lijkt me hilarisch. Doe het vooral als static online is, zo op vrijdagvond.quote:Op zondag 9 september 2012 02:25 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Ja ik erger me er gewoon aan dat jullie met 2 maten meten, maja daar mag ik natuurlijk geen topic over openen
quote:Op zondag 9 september 2012 02:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, lijkt me hilarisch. Doe het vooral als static online is, zo op vrijdagvond.
Gelukkig heb ik afgelopen avond nog gekocht.quote:Op zondag 9 september 2012 02:52 schreef Scuidward het volgende:
Klacht: Mensen die geen weet hebben.
Wil je die dan?quote:Op zondag 9 september 2012 02:55 schreef rehasher het volgende:
hey modjes wanneer kan ik de ban ongeveeer verwachten¿
nee maar meestal worden er na een nachtje fokken wel altijd perma en ip bans uitgedeeld voor mijquote:
Oh, wie is je origineel dan?quote:Op zondag 9 september 2012 02:56 schreef rehasher het volgende:
[..]
nee maar meestal worden er na een nachtje fokken wel altijd perma en ip bans uitgedeeld voor mij
quote:Op zondag 9 september 2012 02:57 schreef rehasher het volgende:
Fuck a Mod
Fuck a Mod
Fuck a Mod today
How much fun it is to fuck a Mod until his dead
Kick him in the head
Beat him in the balls
Jump up on his head
ja dat heb ik ook gezien inderdaad in de algemene voorwaarden, nooit iets van gehoord verder, vroeg me ook al af op grond waarvan ze dat geld dan gingen eisenquote:Op zondag 9 september 2012 02:58 schreef dude1960 het volgende:
Hey er staat toch een boete op het aanmaken van nieuwe accounts na een permaban??? Moet je wel uitdelen dan anders is je gezag naar de klote
Ga je nu opeens juristje spelen?quote:Op zondag 9 september 2012 02:59 schreef rehasher het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook gezien inderdaad in de algemene voorwaarden, nooit iets van gehoord verder, vroeg me ook al af op grond waarvan ze dat geld dan gingen eisen
Dan kunnen die wel meteen inpakken.quote:Op zondag 9 september 2012 03:00 schreef rehasher het volgende:
[..]
ik ben rechter bij het internationaal gerechtshof in den haag hoor
Goed reportoire heb je.quote:Op zondag 9 september 2012 02:57 schreef rehasher het volgende:
Fuck a Mod
Fuck a Mod
Fuck a Mod today
Kick him in the head
Beat him in the balls
Jump up on his head
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|