Wie die rapper? en waar?quote:Op zondag 9 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, hij is een held hier, hij treed elk weekend op en is gangmaker jeweet.
Alleen al het feit dat je weet wie hij is zegt al genoeg.quote:
Schaakmeester en 0229 natuurlijk, dat zegt hij zelfs in de clip, heb je niet geluisterd en vel je een ordeel zonder kennis ofzo?quote:
ik heb al in meerdere topics gezegd dat ik een kloon ben, zodra er een admin online is krijg ik toch weer een permaban maar waarom zou ik een kloon van dat mongooltje zijn?quote:Op zondag 9 september 2012 02:39 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat je weet wie hij is zegt al genoeg.
Je bent sowieso een kloon.
Wie is de laatste tijd verbannen...
juist, ik oordeel zonder kennis! Interesseert me geen fok wie die gast is, dat nummer is gewoon triestquote:Op zondag 9 september 2012 02:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Schaakmeester en 0229 natuurlijk, dat zegt hij zelfs in de clip, heb je niet geluisterd en vel je een ordeel zonder kennis ofzo?poser, ik merk het alweer.
hier deze is ook een kloonquote:Op zondag 9 september 2012 02:40 schreef dude1960 het volgende:
MC Martin, die kwam bij ons altijd de boel rocken
check: http://www.vkmag.com/magazine/mc-martin_-_het_leven/
quote:Op zondag 9 september 2012 02:41 schreef dude1960 het volgende:
[..]
juist, ik oordeel zonder kennis! Interesseert me geen fok wie die gast is, dat nummer is gewoon triest
Er is nu sowieso een FA of A online. LH kan je dit bevestigen of mag je niet lekken from behind te screens?quote:Op zondag 9 september 2012 02:41 schreef rehasher het volgende:
[..]
ik heb al in meerdere topics gezegd dat ik een kloon ben, zodra er een admin online is krijg ik toch weer een permaban maar waarom zou ik een kloon dat mongooltje zijn?
dan zijn ze deze keer wel heul langzaam met bannenquote:Op zondag 9 september 2012 02:43 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Er is nu sowieso een FA of A online. LH kan je dit bevestigen of mag je niet lekken from behind te screens?
sommigen houden het zelfs 2 jaar volquote:Op zondag 9 september 2012 02:43 schreef dude1960 het volgende:
oooh een jumi is dus iemand die doet alsof ie iemand anders is...Toch?? Ja man dat deed ik de 1e 2 weken op FOK om een beetje te ouwehoeren, ben ik nu allang mee gestopt
Tja moet kunnen toch, maar dat heb jij dus ook gedaan en toen kreeg je permaban?quote:Op zondag 9 september 2012 02:44 schreef rehasher het volgende:
[..]
sommigen houden het zelfs 2 jaar vol
is het chill onder die steen¿quote:Op zondag 9 september 2012 02:46 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Tja moet kunnen toch, maar dat heb jij dus ook gedaan en toen kreeg je permaban?
Jawel, lijkt me hilarisch. Doe het vooral als static online is, zo op vrijdagvond.quote:Op zondag 9 september 2012 02:25 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Ja ik erger me er gewoon aan dat jullie met 2 maten meten, maja daar mag ik natuurlijk geen topic over openen
quote:Op zondag 9 september 2012 02:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, lijkt me hilarisch. Doe het vooral als static online is, zo op vrijdagvond.
Gelukkig heb ik afgelopen avond nog gekocht.quote:Op zondag 9 september 2012 02:52 schreef Scuidward het volgende:
Klacht: Mensen die geen weet hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |