ik heb alles wat je wilquote:
quote:Op zondag 9 september 2012 01:59 schreef KingRoland het volgende:
smokey , ik had je gezien @ duivendrecht station.
mag ik ff kiezen maak een afbeelding van je etenquote:Op zondag 9 september 2012 02:01 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
ik heb alles wat je wil
[..]daar kom ik niet man
ruilen voor picca van je bil?quote:Op zondag 9 september 2012 02:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mag ik ff kiezen maak een afbeelding van je eten
fucked upquote:Op zondag 9 september 2012 02:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik heb een Nederlandse kont. Erg plat.
hou me op de hoogtequote:Op zondag 9 september 2012 02:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Daarom eten, misschien valt er nog iets te kweken
Een kont is een kontquote:Op zondag 9 september 2012 02:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik heb een Nederlandse kont. Erg plat.
Mijquote:Op zondag 9 september 2012 02:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Daarom eten, misschien valt er nog iets te kweken
quote:Op zondag 9 september 2012 02:07 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen die weten dat ze niet weten, maar dat wetende doen alsof ze weten.
jij weet mattiequote:Op zondag 9 september 2012 02:07 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen die weten dat ze niet weten, maar dat wetende doen alsof ze weten.
APPAPAOEMAMAOU AND A BADADA BOU APPAAOEMAMAOU AND A BADADA SOO SEXY OEWLEOUWLEOUWLEOUWLEquote:
Nee, allebij goed.quote:
het kan me geen reet schelen wat jij vindquote:Op zondag 9 september 2012 02:14 schreef rehasher het volgende:
[..]
american dad is seth macfarlane zonder dat mongooltje seth green, hoe kun je daarop haten?
Goed onderbouwd enzulks.quote:
pas maar op anders kom ik zo je kont verkrachtenquote:Op zondag 9 september 2012 02:17 schreef robijnwasverzachter het volgende:
[..]
het kan me geen reet schelen wat jij vind
Jij past in het rijtje tussen C_J, spuugman, latexman en Juminelle.quote:Op zondag 9 september 2012 02:18 schreef rehasher het volgende:
[..]
ik ga niet in discussie met debieltjes die allebei niet goed kunnen typen
jekentmenietquote:Op zondag 9 september 2012 02:19 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Jij past in het rijtje tussen C_J, spuugman, latexman en Juminelle.
Zie OP.quote:
speelt je zoon nog steeds zoveel warhammer of was jij dat nietquote:Op zondag 9 september 2012 02:22 schreef dude1960 het volgende:
Als ik zon matige klacht open, waar niet over is nagedacht wordt ie meteen verwiijderd. Maja als je 2pac als avatar hebt durven ze niet.
Misschien hangt het ook een beetje van het tijdstip afquote:Op zondag 9 september 2012 02:22 schreef dude1960 het volgende:
Als ik zon matige klacht open, waar niet over is nagedacht wordt ie meteen verwiijderd. Maja als je 2pac als avatar hebt durven ze niet.
Nee dat had ik verzonnen destijds.quote:Op zondag 9 september 2012 02:23 schreef rehasher het volgende:
[..]
speelt je zoon nog steeds zoveel warhammer of was jij dat niet
net als jumiquote:Op zondag 9 september 2012 02:24 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Nee dat had ik verzonnen destijds.
Heb je dat als tattoo?quote:Op zondag 9 september 2012 02:23 schreef rehasher het volgende:
beter denk je na voordat je weet met wie je strijdt
Ja ik erger me er gewoon aan dat jullie met 2 maten meten, maja daar mag ik natuurlijk geen topic over openenquote:Op zondag 9 september 2012 02:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien hangt het ook een beetje van het tijdstip af
En nu?quote:Op zondag 9 september 2012 02:23 schreef rehasher het volgende:
beter denk je na voordat je weet met wie je strijdt
Jongen, ik stuur schaakmeester op je af, die maakt korte metten met nep-gangsters.quote:Op zondag 9 september 2012 02:26 schreef rehasher het volgende:
[..]
[..]
niet snappen hoe diepgaand deze line is
quote:Op zondag 9 september 2012 02:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, ik stuur schaakmeester op je af, die maakt korte metten met nep-gangsters.
nee dat is wel duidelijkquote:Op zondag 9 september 2012 02:28 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Gast, waar heb je het over, ik snap er geen fok van
ahah ik post in de toekomstquote:
Het is FOK!quote:Op zondag 9 september 2012 02:28 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Gast, waar heb je het over, ik snap er geen fok van
wat een butjes dan is emimich nog coolerquote:
Oud, uitgekauwt danwel totaal niet grappig.quote:Op zondag 9 september 2012 02:30 schreef rehasher het volgende:
[..]
nee dat is wel duidelijk
en dit
[..]
ahah ik post in de toekomst
tijden veranderen en mensen weten niet meerquote:Op zondag 9 september 2012 02:33 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Oud, uitgekauwt danwel totaal niet grappig.
Jij bent de kloon van bang_bros?quote:Op zondag 9 september 2012 02:33 schreef rehasher het volgende:
[..]
tijden veranderen en mensen weten niet meer
quote:Op zondag 9 september 2012 02:35 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Jij bent de kloon van bang_bros?
Briljant, wat een losers.quote:
Ja dus.quote:
Jongen, hij is een held hier, hij treed elk weekend op en is gangmaker jeweet.quote:Op zondag 9 september 2012 02:37 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Briljant, wat een losers.
De straat is van mij het is mn enige straatloopt niet eens lekker
Wie die rapper? en waar?quote:Op zondag 9 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, hij is een held hier, hij treed elk weekend op en is gangmaker jeweet.
Alleen al het feit dat je weet wie hij is zegt al genoeg.quote:
Schaakmeester en 0229 natuurlijk, dat zegt hij zelfs in de clip, heb je niet geluisterd en vel je een ordeel zonder kennis ofzo?quote:
ik heb al in meerdere topics gezegd dat ik een kloon ben, zodra er een admin online is krijg ik toch weer een permaban maar waarom zou ik een kloon van dat mongooltje zijn?quote:Op zondag 9 september 2012 02:39 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat je weet wie hij is zegt al genoeg.
Je bent sowieso een kloon.
Wie is de laatste tijd verbannen...
juist, ik oordeel zonder kennis! Interesseert me geen fok wie die gast is, dat nummer is gewoon triestquote:Op zondag 9 september 2012 02:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Schaakmeester en 0229 natuurlijk, dat zegt hij zelfs in de clip, heb je niet geluisterd en vel je een ordeel zonder kennis ofzo?poser, ik merk het alweer.
hier deze is ook een kloonquote:Op zondag 9 september 2012 02:40 schreef dude1960 het volgende:
MC Martin, die kwam bij ons altijd de boel rocken
check: http://www.vkmag.com/magazine/mc-martin_-_het_leven/
quote:Op zondag 9 september 2012 02:41 schreef dude1960 het volgende:
[..]
juist, ik oordeel zonder kennis! Interesseert me geen fok wie die gast is, dat nummer is gewoon triest
Er is nu sowieso een FA of A online. LH kan je dit bevestigen of mag je niet lekken from behind te screens?quote:Op zondag 9 september 2012 02:41 schreef rehasher het volgende:
[..]
ik heb al in meerdere topics gezegd dat ik een kloon ben, zodra er een admin online is krijg ik toch weer een permaban maar waarom zou ik een kloon dat mongooltje zijn?
dan zijn ze deze keer wel heul langzaam met bannenquote:Op zondag 9 september 2012 02:43 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Er is nu sowieso een FA of A online. LH kan je dit bevestigen of mag je niet lekken from behind te screens?
sommigen houden het zelfs 2 jaar volquote:Op zondag 9 september 2012 02:43 schreef dude1960 het volgende:
oooh een jumi is dus iemand die doet alsof ie iemand anders is...Toch?? Ja man dat deed ik de 1e 2 weken op FOK om een beetje te ouwehoeren, ben ik nu allang mee gestopt
Tja moet kunnen toch, maar dat heb jij dus ook gedaan en toen kreeg je permaban?quote:Op zondag 9 september 2012 02:44 schreef rehasher het volgende:
[..]
sommigen houden het zelfs 2 jaar vol
is het chill onder die steen¿quote:Op zondag 9 september 2012 02:46 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Tja moet kunnen toch, maar dat heb jij dus ook gedaan en toen kreeg je permaban?
Jawel, lijkt me hilarisch. Doe het vooral als static online is, zo op vrijdagvond.quote:Op zondag 9 september 2012 02:25 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Ja ik erger me er gewoon aan dat jullie met 2 maten meten, maja daar mag ik natuurlijk geen topic over openen
quote:Op zondag 9 september 2012 02:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, lijkt me hilarisch. Doe het vooral als static online is, zo op vrijdagvond.
Gelukkig heb ik afgelopen avond nog gekocht.quote:Op zondag 9 september 2012 02:52 schreef Scuidward het volgende:
Klacht: Mensen die geen weet hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |