Nee, allebij goed.quote:
het kan me geen reet schelen wat jij vindquote:Op zondag 9 september 2012 02:14 schreef rehasher het volgende:
[..]
american dad is seth macfarlane zonder dat mongooltje seth green, hoe kun je daarop haten?
Goed onderbouwd enzulks.quote:
pas maar op anders kom ik zo je kont verkrachtenquote:Op zondag 9 september 2012 02:17 schreef robijnwasverzachter het volgende:
[..]
het kan me geen reet schelen wat jij vind
Jij past in het rijtje tussen C_J, spuugman, latexman en Juminelle.quote:Op zondag 9 september 2012 02:18 schreef rehasher het volgende:
[..]
ik ga niet in discussie met debieltjes die allebei niet goed kunnen typen
jekentmenietquote:Op zondag 9 september 2012 02:19 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Jij past in het rijtje tussen C_J, spuugman, latexman en Juminelle.
Zie OP.quote:
speelt je zoon nog steeds zoveel warhammer of was jij dat nietquote:Op zondag 9 september 2012 02:22 schreef dude1960 het volgende:
Als ik zon matige klacht open, waar niet over is nagedacht wordt ie meteen verwiijderd. Maja als je 2pac als avatar hebt durven ze niet.
Misschien hangt het ook een beetje van het tijdstip afquote:Op zondag 9 september 2012 02:22 schreef dude1960 het volgende:
Als ik zon matige klacht open, waar niet over is nagedacht wordt ie meteen verwiijderd. Maja als je 2pac als avatar hebt durven ze niet.
Nee dat had ik verzonnen destijds.quote:Op zondag 9 september 2012 02:23 schreef rehasher het volgende:
[..]
speelt je zoon nog steeds zoveel warhammer of was jij dat niet
net als jumiquote:Op zondag 9 september 2012 02:24 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Nee dat had ik verzonnen destijds.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |