Heb je dat als tattoo?quote:Op zondag 9 september 2012 02:23 schreef rehasher het volgende:
beter denk je na voordat je weet met wie je strijdt
Ja ik erger me er gewoon aan dat jullie met 2 maten meten, maja daar mag ik natuurlijk geen topic over openenquote:Op zondag 9 september 2012 02:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien hangt het ook een beetje van het tijdstip af
En nu?quote:Op zondag 9 september 2012 02:23 schreef rehasher het volgende:
beter denk je na voordat je weet met wie je strijdt
Jongen, ik stuur schaakmeester op je af, die maakt korte metten met nep-gangsters.quote:Op zondag 9 september 2012 02:26 schreef rehasher het volgende:
[..]
[..]
niet snappen hoe diepgaand deze line is
quote:Op zondag 9 september 2012 02:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, ik stuur schaakmeester op je af, die maakt korte metten met nep-gangsters.
nee dat is wel duidelijkquote:Op zondag 9 september 2012 02:28 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Gast, waar heb je het over, ik snap er geen fok van
ahah ik post in de toekomstquote:
Het is FOK!quote:Op zondag 9 september 2012 02:28 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Gast, waar heb je het over, ik snap er geen fok van
wat een butjes dan is emimich nog coolerquote:
Oud, uitgekauwt danwel totaal niet grappig.quote:Op zondag 9 september 2012 02:30 schreef rehasher het volgende:
[..]
nee dat is wel duidelijk
en dit
[..]
ahah ik post in de toekomst
tijden veranderen en mensen weten niet meerquote:Op zondag 9 september 2012 02:33 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Oud, uitgekauwt danwel totaal niet grappig.
Jij bent de kloon van bang_bros?quote:Op zondag 9 september 2012 02:33 schreef rehasher het volgende:
[..]
tijden veranderen en mensen weten niet meer
quote:Op zondag 9 september 2012 02:35 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Jij bent de kloon van bang_bros?
Briljant, wat een losers.quote:
Ja dus.quote:
Jongen, hij is een held hier, hij treed elk weekend op en is gangmaker jeweet.quote:Op zondag 9 september 2012 02:37 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Briljant, wat een losers.
De straat is van mij het is mn enige straatloopt niet eens lekker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |