Hij heeft wel gelijk.quote:Op zondag 9 september 2012 03:19 schreef rehasher het volgende:
[..]
hou je bek eens jij niemand geeft een neuk om jou met je nerdenzoon
Jij doet gewoon gemeen tegen mensen omdat je bang bent dat mensen niet gewoon van je houden om wie je bent.quote:Op zondag 9 september 2012 03:19 schreef rehasher het volgende:
[..]
hou je bek eens jij niemand geeft een neuk om jou met je nerdenzoon
Emotionele schade uit het verleden, ik denk dat dat het is ja. Rehasher kan er niet mee omgaan, kan gebeuren.quote:Op zondag 9 september 2012 03:20 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Jij doet gewoon gemeen tegen mensen omdat je bang bent dat mensen niet gewoon van je houden om wie je bent.
Ik weet man, ik vroeg al om een beetje menstruatiebloed (als ze ook menstrueerden eventueel) maar het waren 2 homofiele dolfijnen.. Weer mijn droom niet kunnen verwezenlijken!quote:Op zondag 9 september 2012 03:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je meent het. Meid, het is wat!
[..]
mensen haten hier altijd al op me omdat ik geen extreem rechtse fascist ben, dat ben ik wel gewendquote:Op zondag 9 september 2012 03:20 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Jij doet gewoon gemeen tegen mensen omdat je bang bent dat mensen niet gewoon van je houden om wie je bent.
ik ben onjuist bejegendquote:Op zondag 9 september 2012 03:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Emotionele schade uit het verleden, ik denk dat dat het is ja. Rehasher kan er niet mee omgaan, kan gebeuren.
Ja niet extreem rechtst fascisten zijn vaak het mikpunt van getreiter op internetfora...quote:Op zondag 9 september 2012 03:21 schreef rehasher het volgende:
[..]
mensen haten hier altijd al op me omdat ik geen extreem rechtse fascist ben, dat ben ik wel gewend
extremistische linkse terroristen welquote:Op zondag 9 september 2012 03:23 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Ja niet extreem rechtst fascisten zijn vaak het mikpunt van getreiter op internetfora...
Ik las "dat ben ik wel geweest"quote:Op zondag 9 september 2012 03:21 schreef rehasher het volgende:
[..]
mensen haten hier altijd al op me omdat ik geen extreem rechtse fascist ben, dat ben ik wel gewend
nee ik praat niet graag met stormfront volkquote:Op zondag 9 september 2012 03:27 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Ja dat kan gebeuren, wil je erover praten? Wij zijn volledig onbevooroordeeld
Jammer lucht vaak op. Heb je weleens een vriendinnetje gehad? Of ben je daar te onzeker voor?quote:Op zondag 9 september 2012 03:27 schreef rehasher het volgende:
[..]
nee ik praat niet graag met stormfront volk
Ik ben gevaccineerd tegen fascisme want m'n ouders hebben de oorlog meegemaaktquote:Op zondag 9 september 2012 03:26 schreef rehasher het volgende:
[..]
dat hebben fascisten wel vaker, dat ze lezen wat ze graag zouden willen dat er staat
In de rug schieten is wel een beetje lafquote:Op zondag 9 september 2012 03:35 schreef rehasher het volgende:
gele haas is terug om de hele scene te breken ik schiet je in je rug met een negen millimeter
ik trap je ook zonder problemen in je ballen hoorquote:Op zondag 9 september 2012 03:37 schreef remlof het volgende:
[..]
In de rug schieten is wel een beetje laf
Gast niemand interesseert zich voor wat jij interessant vindtquote:Op zondag 9 september 2012 03:38 schreef rehasher het volgende:
maar kennen jullie LVO eigenlijk wel¿
Ook van achter zeker?quote:Op zondag 9 september 2012 03:37 schreef rehasher het volgende:
[..]
ik trap je ook zonder problemen in je ballen hoor
je komt zeker ook nooit op ml75 of de boombapquote:Op zondag 9 september 2012 03:39 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Gast niemand interesseert zich voor wat jij interessant vindt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |