Clerame he.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:54 schreef kwiwi het volgende:
Wat is het hier rustig zeg, kan het zowaar bijhouden.

de echte toppers zijn ook nog niet aan de beurtquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:54 schreef kwiwi het volgende:
Wat is het hier rustig zeg, kan het zowaar bijhouden.

Doen de Toppers ook mee dan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de echte toppers zijn ook nog niet aan de beurt

Ik ga even tanken bij de Tango.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:55 schreef Karina het volgende:
Ik kijk even een tango tussendoor op NL1.

Ja, hij was de eerste paar keer misschien grappig bij paul de leeuw, maar dat hij zijn typetje gewoon hier gaat uitvoeren vind ik ronduit droevig.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig jij ook al, wat een vreselijke gozer is dat.

Alleen Jodyquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Kan iemand de namen noemen wie er al geweest zijn?

Aleen Jodyquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:

Alleen Jodyquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:

Ik doe eerst nog ff theequote:

Jody Bernal.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:

quote:
quote:
quote:
GMTAquote:

nu nog??quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik doe eerst nog ff theeMoet nog avondeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |