Inderdaad, de rest blijkbaar wel gezien al die positieve reacties.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:45 schreef gianni61 het volgende:
hallo, ik zit hier verdomme niet om mooie sprongen te zien

quote:

Want het is niet van de 10 meter en hij is niet verstandelijk beperkt (enkel vocaal).quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Briljant. Maar de jury vindt het natuurlijk bagger.

Dat ie maar voor Colombia uit gaat komenquote:

Goede toevoeging.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Want het is niet van de 10 meter en hij is niet verstandelijk beperkt (enkel vocaal).

quote:

Zei hij niet "ook" eerlijk?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Uh hiervoor was hij dus NIET eerlijk?

Geraldine !quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:48 schreef ChatGirl het volgende:
Die Tess doet me denken aan die chick van BNNDie kan ik ook niet uitstaan.

ik snap dat ook niet helemaal.. wat nou als ie volgende keer met een kleinere plons landt?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Als dit al een 9.7 is, dan is er weinig verbetering meer mogelijk.

Geraldine?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:48 schreef ChatGirl het volgende:

Geraldine Kemper.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:48 schreef ChatGirl het volgende:

Die cijfers moet je sowieso niet serieus nemenquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Als dit al een 9.7 is, dan is er weinig verbetering meer mogelijk.

De Desi look. Controversieel, maar lokaal een toppertje.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:47 schreef Specularium het volgende:
Is Quintis verkleed als Surinaamse legerleider?

't is feel good tv. Daar horen 9'ens en 10'en bij!quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik snap dat ook niet helemaal.. wat nou als ie volgende keer met een kleinere plons landt?

quote:
quote:
Zij ja.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geraldine Kemper.
Die is ook al teringlekker.

Goed plan!quote:

dat kan ik dit jaar niet volgen, das tijdens trainingstijdquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Tess heeft meer tiet, donderdag weer bij Expeditie Robinson

Gelukkig jij ook al, wat een vreselijke gozer is dat.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:50 schreef Bastiefcg het volgende:
Je krijgt toch spontaan moordneigingen als je die adje zo debiel ziet doen.

Al 15!quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:52 schreef koelants het volgende:
Serieus, is er een heul topic op FOK! over Sterren Springen?!

Al 15 zelfsquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:52 schreef koelants het volgende:

Mooi hequote:Op zaterdag 8 september 2012 20:52 schreef koelants het volgende:

Kom d'r bij vrind.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:52 schreef koelants het volgende:

Nee.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:52 schreef koelants het volgende:

Welkom in deel 15quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:52 schreef koelants het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |