Vooral voor Ralf Mackenbach een echte wereldreisquote:
En die wil gaan krabbenquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:35 schreef tong80 het volgende:
Er is maar één echt sterretje. Die zit in de broek van Geer.
Liever Pattyquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:35 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop dat Adje zijn nek breekt.
Gordijnen dicht tochquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:36 schreef gianni61 het volgende:
ik schaam me om te zeggen dat ik ook alweer kijk
Niet twisten. Een dwarslaesie voor iedereen dan maar? Rijnaerd betaalt toch!quote:
Heb het gordijn maar even dicht gedaan...quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:36 schreef gianni61 het volgende:
ik schaam me om te zeggen dat ik ook alweer kijk
neuh, vanaf de straat zie je mijn tv nietquote:
Dat is de enige reden dat ik kijk, die hopquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Liever Patty
En bij Liza moeten de tieten eruit floepen.
Het noodlot sloeg toequote:Op zaterdag 8 september 2012 20:38 schreef Specularium het volgende:
Het is ook echt verschrikkelijk.
Geduld jonge onbesuisdequote:Op zaterdag 8 september 2012 20:38 schreef chufi het volgende:
Nou ok bloedneus ... En dan gewoon stoppen er mee
Ik snap die geverfde plaatjes niet zo.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:40 schreef Bastiefcg het volgende:
Jezus patty weet zichzelf elke keer weer ranziger uit te dossen
Nou een gebroken neus doet vast wel erg pijn hoorquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:40 schreef gianni61 het volgende:
overal bloed? wat??
dat kleine stroompje uit dr neus?
Valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou een gebroken neus doet vast wel erg pijn hoor
welkomquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:41 schreef kwiwi het volgende:
zo, net op tijd terug van het hardlopen
ja, dat is waarquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel, maar hoe erg hij ook is, hij sprong WEL goed.
Ja maar dat ging bij mij na 1 dag al wel weer overquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja? Ik heb weleens mijn neus gestoten en dat deed flink pijn (letterlijk en figuurlijk)
valt volgens mij ook wel meequote:Op zaterdag 8 september 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja? Ik heb weleens mijn neus gestoten en dat deed flink pijn (letterlijk en figuurlijk)
Triple salto dubbele lootz met schroef en Rietberger flikflak handstand met pijpestelen en een enkel bloep-spettertje bij de plons.quote:
Van de 5 meterquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Triple salto dubbele lootz met schroef en Rietberger flikflak handstand met pijpestelen en een enkele bloep-spettertje bij de plons.
Jaaaaaaaaa!quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Triple salto dubbele lootz met schroef en Rietberger flikflak handstand met pijpestelen en een enkele bloep-spettertje bij de plons.
klap die bitchquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Die Adje wil ik nog steeds slaan met die stomme blik in zijn ogen.
Maar dat is toch juist grappig?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Die Adje wil ik nog steeds slaan met die stomme blik in zijn ogen.
ik met fris afgeschoren haarquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:42 schreef ChatGirl het volgende:
Zo, met fris gewassen haar ook weer voor de tv
Komende week doe ik het gewoon in een zwembad op het dak van een hotel.. Das nog veel hogerquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Het is ook vooral durven. Ik durf dat niet, gaat nooit wat worden dan.
quote:
ik eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:45 schreef gianni61 het volgende:
hallo, ik zit hier verdomme niet om mooie sprongen te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |