Nou een gebroken neus doet vast wel erg pijn hoorquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:40 schreef gianni61 het volgende:
overal bloed? wat??
dat kleine stroompje uit dr neus?

Valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou een gebroken neus doet vast wel erg pijn hoor

welkomquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:41 schreef kwiwi het volgende:
zo, net op tijd terug van het hardlopen

ja, dat is waarquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel, maar hoe erg hij ook is, hij sprong WEL goed.

Ja maar dat ging bij mij na 1 dag al wel weer overquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja? Ik heb weleens mijn neus gestoten en dat deed flink pijn (letterlijk en figuurlijk)

valt volgens mij ook wel meequote:Op zaterdag 8 september 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja? Ik heb weleens mijn neus gestoten en dat deed flink pijn (letterlijk en figuurlijk)

Triple salto dubbele lootz met schroef en Rietberger flikflak handstand met pijpestelen en een enkel bloep-spettertje bij de plons.quote:

Van de 5 meterquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Triple salto dubbele lootz met schroef en Rietberger flikflak handstand met pijpestelen en een enkele bloep-spettertje bij de plons.

Jaaaaaaaaa!quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Triple salto dubbele lootz met schroef en Rietberger flikflak handstand met pijpestelen en een enkele bloep-spettertje bij de plons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |