abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 september 2012 @ 20:15:02 #126
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_116615940
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:13 schreef Marianne.Thieme het volgende:

[..]

Opvang van dieren is een taak die vaak door de overheid wordt voorgeschreven, zou dus ook door de overheid gefacilieerd moeten worden. ook het betalen van een bijdrage bij aanschaf van een huisdier zou een goede financieringsmogelijkheid van opvang zijn
Ik verzorg mijn kat zeer goed en weiger daarvoor extra belasting te betalen bij aanschaf.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_116615968
Hoi Marianne,

Jullie partij is tegen het verplicht stellen van mensen om een keuze te maken wat betreft orgaandonatie. ''De Partij voor de Dieren hecht zeer aan de individuele vrijheid en het zelfbeschikkingsrecht van burgers.''

Waarom is het maken van een keuze in strijd met individuele vrijheid? En wat voor andere oplossing heeft uw partij voor het orgaanprobleem in Nederland?
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_116616003
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:15 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Ik verzorg mijn kat zeer goed en weiger daarvoor extra belasting te betalen bij aanschaf.
Ze motten verdomme van m'n kat afblijven. Wat denken die hoge heren in Den Haag wel niet. grmblgrmbl
pi_116616023
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wat is uw standpunt omtrent kinderbesnijdenis?
Iedereen heeft het recht zijn eigen religie als de hoogste waarheid te beschouwen, tot het punt waar het in strijd kan komen met de vrijheden van anderen. In dat opzicht zal het debat over kinderbesnijdenis gevoerd moeten worden, in hoeverre de aantasting van de lichamelijke integriteit opweegt tegen de vrijheid van godsdienst. heb daar geen uitgesproken oordeel over, maar vind wel dat debat gevoerd zou moeten worden. Als het gebeurt, dan in alle gevallen verdoofd!
pi_116616039
De stemwijzer van dit jaar heeft als vraag 23 Er mogen meer megastalllen komen als zij voldoen aan eisen op het gebied van volksgezondheid, dierenwelzijn en milieu. Volgens de stemwijzer is uw partij het daar niet mee eens, met als toelichting dat megastallen het gevolg zijn van een doorgeslagen veehouderij en dat de PvdD wil dat het maximaal te houden aantal dieren periodiek naar beneden moet worden bijgesteld.

Gezien het dierenwelzijn gegarandeerd wordt, alsmede het milieu en de volksgezondheid vraag ik mij af wat er dan nog zo verkeerd is aan de megastallen. Of vindt u de huidige eisen aan dierenwelzijn e.d niet voldoende?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  maandag 10 september 2012 @ 20:17:00 #131
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116616066
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:13 schreef Marianne.Thieme het volgende:

[..]

Opvang van dieren is een taak die vaak door de overheid wordt voorgeschreven, zou dus ook door de overheid gefacilieerd moeten worden. ook het betalen van een bijdrage bij aanschaf van een huisdier zou een goede financieringsmogelijkheid van opvang zijn
Laat ik even vanuit het oogpunt van ons asiel antwoorden; Wij vragen een bijdrage voor ieder dier dat wij plaatsen. Dat houdt in dat de nieuwe baas een 'aankoopbedrag' betaalt. In het gevan van een hond bijvoorbeeld 120 euro. Dit dekt voor geen meter de kosten.

Zoals u zegt, het wetboek stelt dat de gemeente de taak gedelegeerd krijgt om dieren op te vangen en te verzorgen. Deze taak is weer gedelegeerd naar asiels. Gelukkig heeft de gemeente Enschede een oplossing geboden waardoor faillissement van ons asiel is afgewend, maar in de problemen zitten wij nog steeds. Echter geeft u geen antwoord op mijn vraag:

hoe wil uw partij deze instanties tegemoet komen?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_116616073
Mevrouw Thieme,

Waarom zou deprivatisering van het OV beter werken dan de markt juist open te gooien waar het kan? Busvervoer is bijvoorbeeld prima open te gooien door die gekke concessies per regio af te schaffen.

De privatisering van KPN heeft immers ook geleid tot betere service, diensten en lagere prijzen. Vroeger belde je voor 5 gulden per minuut naar de VS en moest je 4 weken wachten op een telefoonaansluiting, dat was in de tijd dat KPN dus nog uit ambtenaren bestond.
pi_116616125
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat zou voor de PvdD de meest slechte coalitie qua kabinet zijn?
Voortzetting van de huidige coalitie die gebaseerd is op visieloos kortetermijndenken
  maandag 10 september 2012 @ 20:18:10 #134
104871 remlof
Europees federalist
pi_116616167
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:17 schreef Marianne.Thieme het volgende:

[..]

Voortzetting van de huidige coalitie die gebaseerd is op visieloos kortetermijndenken
Helemaal mee eens.
pi_116616200
Het is eigenlijk dat ik Rutte niet premier wil laten worden, maar anders had u zeker mijn stem.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_116616208
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2012 20:18 schreef remlof het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Goed dat we het weten.
  † In Memoriam † maandag 10 september 2012 @ 20:18:54 #137
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_116616215
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:16 schreef Marianne.Thieme het volgende:

[..]

Iedereen heeft het recht zijn eigen religie als de hoogste waarheid te beschouwen, tot het punt waar het in strijd kan komen met de vrijheden van anderen. In dat opzicht zal het debat over kinderbesnijdenis gevoerd moeten worden, in hoeverre de aantasting van de lichamelijke integriteit opweegt tegen de vrijheid van godsdienst. heb daar geen uitgesproken oordeel over, maar vind wel dat debat gevoerd zou moeten worden. Als het gebeurt, dan in alle gevallen verdoofd!
En valt die operatie dan in het basispakket of moet de arme Islamiet of Jood het toch weer stiekem doen op vijf hoog achter door de lokale prutser met een bot mes?
  maandag 10 september 2012 @ 20:19:35 #138
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_116616261
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ongewild erg grappige typo
Yep, je bent me voor _O_

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 10 september 2012 @ 20:19:49 #139
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_116616273
Nu weet ik nog steeds niet met wie de PvdD wil samenwerken.
pi_116616275
Mevrouw Thieme,

in sommige gevallen botsen dierwelzijn en milieu met elkaar. Als u in zo'n parket zou zitten, kiest u dan voor dierwelzijn of voor milieu?

Ik zie erg uit naar uw kamervragen over niet-dierenwelzijn onderwerpen *O*
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  maandag 10 september 2012 @ 20:20:05 #141
355874 IPA
Bitter en Fruitig
pi_116616292
Als het aan de PvdD ligt, moet de sportvisserij dan verboden worden?
pi_116616296
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2012 20:12 schreef De_Nater het volgende:

[..]

In dat geval dan deze vraag nog een keer:

[..]

Groen is in ons geval niet links of rechts maar een overstijgend belang. In onze partij vinden mensen zoals Paul Cliteur (die de VVD gevaarlijk links vindt bij wijze van spreken) en mensen die afkomstig zijn uit de CPN (zoals destijds Jan Wolkers) elkaar op hun idealen, het overstijgend belang
  maandag 10 september 2012 @ 20:20:30 #143
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_116616318
Ik heb een vraag voor Marianne Thieme.

Ik sta zeer symphatiek tegenover uw partij, maar hoe rijmt u de voorgenomen bezuinigingen op ambassades en buitenlandse zaken terwijl juist de grote dierenwelzijn en milieuissues op internationaal vlak opgelost moeten worden. Denk hierbij aan palmolie, soja, "bio"brandstof , ontbossing, de industriėle revolutie en bevolkingsexplosies in ontwikkelingslanden. Ik denk dat door een investering in je diplomatieke netwerk veel meer kunt bereiken dan je alleen te focussen op bij wijze van spreken de zwijnen op de Veluwe en de plofkip.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_116616397
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:13 schreef Herpderphawk het volgende:
Uitgebreide antwoorden.. chapeau! :D

Mijn vraag - hoe staat uw partij tegenover abortus en euthanasie? En alhoewel die vraag misschien te googlen is.. waarom dat standpunt? Bedankt voor uw tijd in ieder geval :)
Wij hechten zeer aan persoonlijke vrijheid en persoonlijke verantwoordelijkheid en zijn tegen betutteling van partijen die hun levensbeschouwelijke opvattingen aan anderen willen opleggen. we vinden wel dat de overheid ingrijpende keuzes als deze goed moet begeleiden en faciliteren
pi_116616431
Ik ben het met veel standpunten eens met de PvdD. Maar waarom zou ik (als christelijk persoon) op jullie moeten stemmen en niet op bv. de ChristenUnie?

En nog steeds deze vraag. :)

quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:56 schreef maurisioo het volgende:
Wat gaat u doen aan de crisis in de bouw op dit moment?
pi_116616436
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ongewild erg grappige typo :D
zou inderdaad opportunist moeten zijn, ik probeer snel te tikken om iedereen te antwoorden ;)
pi_116616443
Twee vragen:

1. Is de PvdD voor een systeem van actieve donorregistratie. Beschouwt de PvdD zo'n systeem wel/niet als een schending van de lichamelijke integriteit?

2. Is de partij voor de invoering van een constitutioneel hof (mogen rechters wetten toetsen aan de grondwet)?
pi_116616476
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:14 schreef Psy-freak het volgende:
Met wie wilt u regeren als u mocht kiezen?
Met idereen die bereid is mededogen en duurzaamheid tot uitgangspunt van beleid te nemen
  maandag 10 september 2012 @ 20:23:21 #149
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_116616485
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:22 schreef Marianne.Thieme het volgende:

[..]

zou inderdaad opportunist moeten zijn, ik probeer snel te tikken om iedereen te antwoorden ;)
Dat snappen we maar ik denk dat het wel de vraag is met wie u wilt regeren.
pi_116616513
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:23 schreef Marianne.Thieme het volgende:

[..]

Met idereen die bereid is mededogen en duurzaamheid tot uitgangspunt van beleid te nemen
Begrijp ik hier uit dat u geen concrete partijen wil noemen die wel op uw eigen lijstje staan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')