zie mijn ondertitel (of hoe heet dat ding onder mijn ava)quote:
Hier krijg ik echt de rillingen vanquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Had jij deze al eens gezien?
Dulles van de 3Js met een Portugese zangeres, zoooooooooo tof
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
zie mijn ondertitel (of hoe heet dat ding onder mijn ava)
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
zie mijn ondertitel (of hoe heet dat ding onder mijn ava)
MAX. Sorry.quote:
Ik vind deze echt supervrouwelijk en Estelle nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier krijg ik echt de rillingen van![]()
Ze lijkt op de zijkant qua wang/lach een beetje op Estelle, maar dan de donkere versie
quote:
Niet dat stadionquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]Ik zapte al naar 1, maar ik zag volgens mij het Olympisch Stadion en dat is toch echt hier om de hoek
Ik vond Loyd en Jayms toch prettiger om naar te luisterenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:39 schreef ato het volgende:
Floortje vond ik de beste vanavond, maar Sandra en Yvar blijven voor mij de toppers..
Ik ben blij wanneer al dat gepopi-joop afgelopen is. De beste partij is toch de Partij van de Lloyd.quote:
Daarom kijk ik e rook niet naar. Vind zulke dingen als zon reisverslag wel leuk: kijken of ik de plekken herken. En dat lukt weer erg goed. Tsukiji vismarktquote:
wij hebben onze eigen popi joo-piquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben blij wanneer al dat gepopi-joop afgelopen is.
Ik weet ook nog steeds niet wat te stemmenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben blij wanneer al dat gepopi-joop afgelopen is.
Ik vind Estelle mooi en deze nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind deze echt supervrouwelijk en Estelle niet
Ohhhh Piscie, hoe kan je haar met Stel vergelijken
Ik krijg er een vakantiegevoel van en ik vond het tof hoe dat Portugees en Nederlands dwars door elkaar toch goed klinkt. Nou ja, vond ik dan.
Ik snap niks van deze zinsbouw, maar, ja! Eensch!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom kijk ik e rook niet naar. Vind zulke dingen als zon reisverslag wel leuk: kijken of ik de plekken herken. En dat lukt weer erg goed. Tsukiji vismarktGekkenhuis
Gelukkig hoeven we pas te stemmen bij de liveshows!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet ook nog steeds niet wat te stemmen
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wij hebben onze eigen popi joo-pi
Ik denk het te weten en ik probeer nog een machtiging bij m'n pa af te troggelen (die gaat toch niet) zodat ik met zijn biljet op de Beestjes kan stemmen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet ook nog steeds niet wat te stemmen
bier.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap niks van deze zinsbouw, maar, ja! Eensch!
Echtquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Estelle mooi en deze niet![]()
Ik vind Portugees een beetje een zenuwtaaltje, qua zang, niet als ik op verkansie ben![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap niks van deze zinsbouw, maar, ja! Eensch!
Estelle mooi?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Estelle mooi en deze niet![]()
Ik vind Portugees een beetje een zenuwtaaltje, qua zang, niet als ik op verkansie ben![]()
gewoon deletenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
Mag ik trouwens even vragen waarom Taylor Swift zo'n zeikplaat als Carly Call me Maybe plaat heeft gemaakt? Wie was er nou eerder met zo'n zeurplaat?
Mevrouw Bieberquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
Mag ik trouwens even vragen waarom Taylor Swift zo'n zeikplaat als Carly Call me Maybe plaat heeft gemaakt? Wie was er nou eerder met zo'n zeurplaat?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven we pas te stemmen bij de liveshows!
Dat was Lloyd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
Godver, nu wil ik nog een keer kijken, maar van die muziek gaat m'n haar overeind, en na 2 uur verplicht zitten en een lange week, ik kan niet meerquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
EchtOhhhhh, ik vind deze echt een van de mooiste vrouwen die ik ooit gezien heb
Jupquote:
quote:
Vage wijk met jonkies die wel erg slechte kledingsmaakquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat klinkt nog erger dan de ergste auditie
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:45 schreef Joooo-pi het volgende:
Lloyd is ineens Rutte en Samom voorbij in de peiling
Ik vind er niks aan, typische Leco look, en ze heeft rare wangen, botoxquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JupLelijk kun je dr toch niet noemen?
Heur haar heeft de zelfde kleur als heur huid en dat vind ik bizar.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan, typische Leco look, en ze heeft rare wangen, botox
Ff zappen dan maarquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vage wijk met jonkies die wel erg slechte kledingsmaak
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Heur haar heeft de zelfde kleur als heur huid en dat vind ik bizar.
ik vind haar ook niet knap, integendeelquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan, typische Leco look, en ze heeft rare wangen, botox
Cruif, Gullit Verbouwde binnenkortquote:
Als ik dit weer zie wil ik gewoon weer gaan. Ik mis het echt altijd heel erg als ik weer hier ben. De mensen zijn zo anders, maar ook zo gedisciplineerd. Als je dan weer hier bent ben ik een week duizelig van de drukte hierquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
Die Japanse gasten zien er net uit als die acteurs uit die seriesDe Real life dingen.
Heeft Estelle ook al een Lloyd?quote:
Wie niet?quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou als die Badr Hari klaar is met verbouwen komt het vast goed
quote:
quote:
quote:
quote:
Hij mist ook benen, hij is 1.20m.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Trouwens wat heeft die Lil'Wayne een raar hoofd, valt me nu ineens op, die mist een kin
Hij heeft ook een rare naamquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Trouwens wat heeft die Lil'Wayne een raar hoofd, valt me nu ineens op, die mist een kin
Dat is toch die ene met die getatoëerde traan op z'n bakkes?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:50 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en die zonder kin en benen, en die rare naamquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is toch die ene met die getatoëerde traan op z'n bakkes?
Heeft nelly dat ook niet en dan zo'n pleister erover?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
* Ben er binnen 10 minutenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:52 schreef Cee het volgende:
Er staan allemaal jongens op m'n gallerij te praten en eentje heeft een hele lage Lachie-stem.
HOLLAAAAAAAAAAAAH, denk aan mijn DM van laatstquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:52 schreef Cee het volgende:
Er staan allemaal jongens op m'n gallerij te praten en eentje heeft een hele lage Lachie-stem.
Rustig rustig, 't is de wachtrij.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
HOLLAAAAAAAAAAAAH, denk aan mijn DM van laatst
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dikke lul drie bier, vrouwmensch met praatjesquote:
Dikke Lloyd was het hequote:Op vrijdag 7 september 2012 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, dikke lul drie bier, vrouwmensch met praatjes
Ze kan wel haar cavia uitlatenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
Cee heb je een hond, dan kun je een Greysje doen
Oh, en meteen haar hamster dan!quote:
Of doen alsof je een hond hebt!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
Cee heb je een hond, dan kun je een Greysje doen
Oh jaquote:
Woah, dat is meteen naar het 5e honkquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of doen alsof je een hond hebt!
"He jij daar, met je lage stem, ik ben mijn lieve hondje Lloyd kwijt! Kan je me helpen zoeken in bed?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |