Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:17 schreef Apotheose het volgende:
kunnen we marco niet wegdrukken ofzo
Ik merk het ook, dat ik ook een beetje moet lachenquote:
Patriciaquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Patricia zou beter moeten weten als jurylid
Ze heeft nu geen script he, of andere juryleden die ze na kan pratenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Patricia zou beter moeten weten als jurylid
quote:
Ik vind haar als jurylid wel leuk altijd en best kritisch. Verder mag ze weg.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ze heeft nu geen script he, of andere juryleden die ze na kan praten
ow ja dat was is vergetenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ze heeft nu geen script he, of andere juryleden die ze na kan praten
Is dit de laatste ?quote:
ja dat zeg ik, ze doet me denken aan kellyquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vind het net een travestiet!
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:21 schreef Greys het volgende:
Oeh, ze mot Raffa niet.
Nu mag ik Floor wat meer. Ineens.
Raffa is dan ook de put van schreeuwend Nederlandquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:21 schreef Greys het volgende:
Oeh, ze mot Raffa niet.
ik snap Floortje welquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:21 schreef Greys het volgende:
Oeh, ze mot Raffa niet.
glennis grace?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raffa is dan ook de put van schreeuwend Nederland
NEEquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:22 schreef iBenny het volgende:
Volgend jaar doet ze mee aan het songfestival!
Dat is de overtreffende trap van ALLESquote:
Die schreeuwt niet, die hinnikt.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is de overtreffende trap van ALLES
Niet meerquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Doet ze nou ook een diner show ding?
Deze pony is gewoon veel te huismoeke voor een jonge meid. Al weet ik niet hoe oud ze is?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:23 schreef Greys het volgende:
Een pony is leuk, maar het kutte is dat er dan altijd zo'n hapje in zit
ow ja de verkrachting van Volumia's Afscheid, wat best een leuk liedje is als Xander het zingt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
NEEEEEE!!! NEEEEE!!!! NEEEEEE!!!!!
ja de overtreffende trap van dieptepuntquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is de overtreffende trap van ALLES
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja de overtreffende trap van dieptepunt
Glennis
Blijf je je topic nu spammen?quote:
28quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze pony is gewoon veel te huismoeke voor een jonge meid. Al weet ik niet hoe oud ze is?
Haha, zo lekker typisch Bennyquote:
AFGRIJSELIJK DITquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:25 schreef Greys het volgende:
Eerlijk?
Ik vind het veel te schel![]()
En die moeilijke blik, brrrrrrrrrr
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze is wel stukken beter gaan zingen.
Ilse deLange ziekte.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ze bi-i--i-i-i-i-bbbert telkens en dat vind ik echt niet mooi
Idd, gerecyclede zooi.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:25 schreef vencodark het volgende:
Pff, echt irritant al die bekende namen.
ze gaat niet winnen, dinges blijft beter (hoe heet ze ook alweer)quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
Dit is best goed, maar toch zou ik het jammer vinden als ze zou winnen.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:25 schreef kwiwi het volgende:
dit is zo goed ineens in vergelijking met de andere audities van vanavond
dragqueen misschien, maar van Freddie blijft ze af.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:25 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze had ook een queen nummer kunnen doen
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:25 schreef kwiwi het volgende:
dit is zo goed ineens in vergelijking met de andere audities van vanavond
Hou ik ook niet van nee.quote:
Lloydquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze gaat niet winnen, dinges blijft beter (hoe heet ze ook alweer)
Maar ze koos voor Loydquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:25 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze had ook een queen nummer kunnen doen
Kan me wel voorstellen als je na zo'n lange tijd met iets mee gaat doen wat zoveel kijkers trektquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:26 schreef Greys het volgende:
Haal die blik van je muillllllllllllllllll.
Sandra?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze gaat niet winnen, dinges blijft beter (hoe heet ze ook alweer)
Kunnen wij d'r een alibi verschaffen dan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze kijkt wel alsof ze een moord plant. Waarschijnlijk die op Raffaela.
Ze maakte er voor mijn gevoel zo'n drama toneelstuk vanquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen als je na zo'n lange tijd met iets mee gaat doen wat zoveel kijkers trektSpanning, en combi van het nummer
Oei, te zoete stem ook voor mijn smaak, doe mij maar gewoon origineelquote:
Die is vorig seizoen al geweest.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:27 schreef Stickertje het volgende:
volgende week: rafaela doet ook mee
Whehehehehe nee die hadden we al gehadquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:27 schreef Stickertje het volgende:
Heel John de Mol-Idols komt nog opdraven.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:27 schreef Stickertje het volgende:
Maak een kloon hier voor dr aanquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
Kunnen wij d'r een alibi verschaffen dan?
Wel dusquote:
Jawel, dan kotst iedereen er tenminste lekker snel uitquote:
Alsof roze panty stoepsnol zich daardoor laat tegenhoudenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:28 schreef fratsman het volgende:
[..]
Die is vorig seizoen al geweest.
Ik kreeg precies het beauty pageant gevoel toen ik die moeder zag, getverdemme wat een fanatiek wijf. Dat schreef ik nog vanmiddag en de moeder bevestigt het zelfs meer dan Floortjequote:Op vrijdag 7 september 2012 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze maakte er voor mijn gevoel zo'n drama toneelstuk van
Lach een beetje als je klaar bent zeg...
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:28 schreef fratsman het volgende:
[..]
Die is vorig seizoen al geweest.
Ik ben ook Sandra-fan, maar het nummer dat Sandra zong was gewoon heel goed in haar uitvoering, dus ik ben benieuwd hoe ze het hierna doet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja die
Die is nog steeds mijn favoriet
Maar ik vergeet haar naam steeds
Jaquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Die moeder is net een karikatuurtekening van d'r dochter.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Die ambieert de carrière nog meer dan Floortje zelf, hou ik nooit zo vanquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze was zenuwachtig, dat trekt wel bijquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:30 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet niet waarom, ik weet wel weer waarom ik fan van haar was, maar ze was toen de beste van de slechten en nu overtuigt ze nietWas goed, maar niet uitmuntend
Het gilt 't Gooiquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:30 schreef iBenny het volgende:
Tijdens Idols was ik verliefd op haar.... Waarom?
nee, gewoonquote:
omdat ze toen wel uitblonk en gewoon erg sympathiek wasquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:30 schreef iBenny het volgende:
een dinershowquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:31 schreef Greys het volgende:
Je had héél veel te verliezen.
Wat dan?
D'r enorme carrière??
Nog meer schaamte, eerst 2e en dan bv niet door de audities heen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:31 schreef Greys het volgende:
Je had héél veel te verliezen.
Wat dan?
D'r enorme carrière??
Je begint smaak te krijgen. Losgeweekt van de bennymeisjesquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:30 schreef iBenny het volgende:
dat doet iedereen als ze naast rafa staanquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
omdat ze toen wel uitblonk en gewoon erg sympathiek was
Ik ben blij dat Sandra niet bij Roel zitquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:31 schreef kwiwi het volgende:
je zal maar tegen floortje moeten in de battle
Wat nog erger zou zijn, als ze er bij de battles uitgaatquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:31 schreef Apotheose het volgende:
ja daar zou ze idd nooooooooooooit meer overheen komen, 2e worden bij een talentenshow op tv. Echt. Dat is echt je ergste nachtmerrie. Nog erger dan een dierbare verliezen.
Vind ik ook wel, eerder was ze veel leuker.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:31 schreef Kally het volgende:
Oke ooit was ze leuk, nu duidelijk niet meer, niks is meer echt aan haar.
Ik krijg bij die oude beelden ook altijd 'FAKE' prodent smile in m'n hoofd, is ze nu echt veranderd dan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:31 schreef Kally het volgende:
Oke ooit was ze leuk, nu duidelijk niet meer, niks is meer echt aan haar.
Ja maar ik vind het zo ongeloofwaardig dat ze niet door deze ronde zou komen, dat ze dat niet verwacht had.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog meer schaamte, eerst 2e en dan bv niet door de audities heen?
Oh dat. Ja dat lijkt me ook sterkquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het zo ongeloofwaardig dat ze niet door deze ronde zou komen, dat ze dat niet verwacht had.
Haar maniertjes en praten nu is niet spontaanquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik krijg bij die oude beelden ook altijd 'FAKE' prodent smile in m'n hoofd, is ze nu echt veranderd dan?
ja dan zou ik denk ik mezelf voor de trein werpen...quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat nog erger zou zijn, als ze er bij de battles uitgaat
Ah oke!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Haar maniertjes en praten nu is niet spontaan
Tsja, er moet ook wat uit in de battles hequote:Op vrijdag 7 september 2012 22:32 schreef Cee het volgende:
Paula heeft mazzel gehad. Zo, weten we ook hoe die in de groep staat bij Trijntje.
Dit is de 4de? Dan nog 3quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:33 schreef Stickertje het volgende:
hoeveel auditie afleveringen komen er nog?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Kanonne, wat een zit weer, maar het was best leuk vanavond
Bedankt voor de gezelligheid allen, en tot volgende keer![]()
Tsja, waar houdt dit op. Straks doet Marco zelf nog meequote:Op vrijdag 7 september 2012 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Joh, alsof Floortje de eerste kandidaat is die al wat bereikt heeft in talentenjachten.
NET even te lang, dat laatste halfuurtje red ik maar net.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Bedankt voor het volhouden Kuikster!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Omdat ze er heel leuk en fris uitzagquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:30 schreef iBenny het volgende:
ja het was weer tofquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Doei doeiquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Het is je geluktquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Of Angelaquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:34 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Tsja, waar houdt dit op. Straks doet Marco zelf nog mee
Had jij deze al eens gezien?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Volgende week in The Voicequote:Op vrijdag 7 september 2012 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of Angela. Dat dit de reden is dat ze niet meer in de jury zit.
en die kan zo waanzinnig lekker zingewnquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of Angela. Dat dit de reden is dat ze niet meer in de jury zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |