Hier stopte ik met lezen.quote:Jaja mensen, bij deze weer een nieuwe klacht van FOK!'s popiejopie user iks streepje Lai-lie...
ja lekker mezelf vingeren ik ga er in de klas waar de leraar bih is keihard over praten thanxquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:22 schreef danzazlol het volgende:
Pfff wat een gezeik ga vrolijk zijn ofzo, dronk je maar alcohol of vingerde je jezelf wat vaker dat zou wel helpen.
heeey shawtyyyquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:32 schreef shawtyyy het volgende:
Kheb niet alles gelezen alleen je klacht, damn die tekst is niet normaal lang. Maargoed, ik heb hetzelfde als jou alleen ik vind het niet zooo vreselijk. Ik reageer gewoon erg kortaf en droog als ik ze tegenkom of doe alsof ik ze niet gezien heb, en áls ik perongeluk toch gekeken heb ff een klein niksgemeend bijna neplachje en snel weer wegkijken ;p dan weten ze genoeg =D
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:33 schreef x-Lily het volgende:
[..]
ja lekker mezelf vingeren ik ga er in de klas waar de leraar bih is keihard over praten thanx
heb ik laatst nog gedaan hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:22 schreef Scuidward het volgende:
En dit recht in het gezicht zeggen gaat niet omdat ... ?
Laat het dan zelf ook rusten. Kom tot je innerlijk zen. Dan worden je klachten ook korter.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:34 schreef x-Lily het volgende:
[..]
heb ik laatst nog gedaan hoordie is nu wel even stil
nee maar miss hien wel in mijn oude omgeving jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:30 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
TS is de 'enige normale persoon in haar omgeving'
Ik geloof je hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:34 schreef x-Lily het volgende:
[..]
nee maar miss hien wel in mijn oude omgeving ja
Tevens.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:33 schreef x-Lily het volgende:
[..]
ja lekker mezelf vingeren ik ga er in de klas waar de leraar bih is keihard over praten thanx
quote:
waar de leraar bij isquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:35 schreef 16meter het volgende:
preutse snol waarom praat je niet mee over vingeren
bah wijven als jij kots ik op
Bij ons deed de leraar het voor op het leukste meisje van de klasquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:37 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
[..]
alsof die niet mee zou willen doen
als ik uberhaupt met anderen over vingersessies zou praten in het openbaar zou ik me doodschamen als de leraar het hoortquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:37 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
[..]
alsof die niet mee zou willen doen
Klinkt als een nieuw topic, ga je gang!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:39 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Tevens: praten over vingeren maar niet over jezelf door je vriendje laten vingeren
Pubertijd is een bitchquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:34 schreef x-Lily het volgende:
[..]
nee maar miss hien wel in mijn oude omgeving ja
ik werd hard door deze postquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:39 schreef x-Lily het volgende:
[..]
als ik uberhaupt met anderen over vingersessies zou praten in het openbaar zou ik me doodschamen als de leraar het hoort
Tevens: praten over vingeren maar niet over jezelf door je vriendje laten vingeren
kan je niet die glittertjes laten bewegen in dat hartje?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Tevens.
[..]
[ afbeelding ]
Alle eer is natuurlijk voor de FOK!er die het beste gehakt kan maken!
Precies pharkus, zegt het haar maar als verstandige papaquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:26 schreef Pharkus het volgende:
Het ligt nooit aan jou, maar altijd aan anderen, of je bent superwoman of er is een kans dat je je zelfbeeld moet bij stellen.
wat is er mis met vmbo dan ?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:30 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik weet niet in welke gymnasium brugklas jij hebt gezeten maar in mijn klas was juist het stereotype verlegen meiden die nog nooit van make up hadden gehoord en niemand had het over wiet.
Jij zat gewoon op vmbo B
Daarom, stfuquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:40 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Niets. Kapsters hebben we ook nodig.
die smiley erbij zegt alles -_- maar maaktniet is goed xquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nergens gezegd dat er iets mis is met vmbo
De ontmaskering van lai-liequote:Op vrijdag 7 september 2012 23:30 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik weet niet in welke gymnasium brugklas jij hebt gezeten maar in mijn klas was juist het stereotype verlegen meiden die nog nooit van make up hadden gehoord en niemand had het over wiet.
Jij zat gewoon op vmbo B
Wat maakt niet?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:43 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
die smiley erbij zegt alles -_- maar maaktniet is goed x
Heb je wel een leven?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:16 schreef x-Lily het volgende:
Jaja mensen, bij deze weer een nieuwe klacht van FOK!'s popiejopie user iks streepje Lai-lie...
Sommigen van jullie kennen het wel. Op de basisssssschool zaten er bijna alleen maar KUT mensen. In mijn geval waren de leerlingen en sommige leraren bijna allemaal tokkies en ezels. Nu bleek TS gelukkig slim te zijn en naar het vwo te kunnen en de grootste ezels/tokkies moesten naar het vmbo/praktijkonderwijs (dombobasisschool), maar toch.
In de gymnasiumbrugklas 2007/2008 (! ) zijn ze ook niet altijd even lief. Die meids waren gewoon hartstikke onzeker ofwat. IEDEREEN toevoegen op Hyves, zo van "hey jij kent toch Lily? - gesprek- - toevoegen want je kent elkaar via Lily- - ook bij andere mensen-" . En dan achter je rug om zitten roddelen, op Hyves en soms ook in het echt aardig doen en in het echt je negeren etcetera. Want jij praat niet mee in de klas over jezelf vingeren ( daarover praten in een brugklas gymnasium
!!! ) , welke makeup je moet dragen (ja in de brugklas moet je al een zeer overdreven dikke laag makeup dragen anders tel je niet mee), dronken zijn, wiet roken enzo
_ Ga weg joh zielepoten zulke mensen hoef ik niet te kennen
Zelfde ook in een aantal latere klassen atheneum, godverdomme wat een mensen ken ik
Niet alleen dat er een groot aantal mensen onaardig waren, maar ook van die mogole die als enige interesse bier drinken met vrienden hebben en foto's ervan maken die ze op internet zetten
GEwoon dat soort kutmensen.
Nu nu nu heeft TS gewoon geen behoefte aan de leventjes van deze kanslozen. Zij hoeven niet te weten waar ik nu woon, waar ik op school zit, waar ik werk, welke hobby's ik heb en klaar. Hun neppe leventjes interesseren mij ook niet. (oh oh vanavond naar incasa oohh ooohh heb een voldoende voor Grieks oohh oohh op vakantie naar hawaii en mozambique deze zomer)
Soms komt TS deze mensen helaas tegen. Enkele voorbeelden:
- Link2later studievoorlichtingen van vorig jaarNog nooit zoveel kutmensen op een avond tegengekomen. Moet ik weer even de fake me spelen en vooral niet laten merken hoe erg ik ze niet mag =)
- Dat die mensen bij je aan de kassa komen op werkGelukkig kan ik dan snel verder met de volgende klant helpen, alleen blijven zij dan hele verhalen vertellen aan jouw kassa
- Die mensen tegenkomen op straat/ de stad. Als ze alleen over je roddelen niet zo erg, maar sommige mensen komen dan gelijk ruzie maken. Voorbeeld: dikke chick van de basisschool die dan even jou en je familie komt bedreigen omdat ze jou niet mag(en ondertussen op MBO1 zitten, al een kind hebben en eruit zien als het stereotiep)
- Die mensen tegenkomen terwijl zij met hotnetworks flyeren in JOUW woonplaatsDonder ff op naar je eigen volksbuurtje/kakkerdorp aub.
- En in de tijd dat ik nog socialmedia als hyves en twitter had (niet verwijderd vanwege hun ofzo hoor maar omdat het over het algemeen trieste sites zijn): dat die mensen je altijd willen toevoegen, en als je ze negeert/blokkeert ze ruzie gaan maken in RL![]()
Klacht: TS heeft nu een mooie leventje, geen behoefte aan contact met kutmensen van vroeger maar komt ze steeds ongewild tegen terwijl je gewoon wil vergeten dat ze bestaan en dat zij vergeten dat jij bestaat
YOLO tochquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:53 schreef danzazlol het volgende:
Maar ik zei niet praat over vingeren ik bedoelde ga jezelf vrolijk maken ofzo neem vriendje neuk elke dag. Voor meisjes is t makkelijk altijd wel wanhopige neukstaven live your life to the FULLEST.
Je gaat toch niet in je eigen buurt flyerenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:16 schreef x-Lily het volgende:
- Die mensen tegenkomen terwijl zij met hotnetworks flyeren in JOUW woonplaatsDonder ff op naar je eigen volksbuurtje/kakkerdorp aub.
ik zat op een gymnasium in leiden noordquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:30 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Jij zat gewoon op vmbo B
Leiden Noord represent!quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:03 schreef x-Lily het volgende:
[..]
ik zat op een gymnasium in leiden noordautischool met allemaal autimensen
leidschendam heeft anders niet zo een behoefte aan kleuters met flyers...quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je gaat toch niet in je eigen buurt flyeren
moet je ook niet komenquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
haha ik ben nog nooit in Leiden geweest joh
quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:26 schreef x-Lily het volgende:
Mensen die dit trouwens lezen en zich aamgesproken voelen: fuck you
meisje,ik vind dit niet aardig van je.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:26 schreef x-Lily het volgende:
Mensen die dit trouwens lezen en zich aamgesproken voelen: fuck you
ze hebben het er zelf naar gemaaktquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
meisje,ik vind dit niet aardig van je.
Nu in de hoek!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:31 schreef x-Lily het volgende:
[..]
ze hebben het er zelf naar gemaakt
2 seconden stem?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:42 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Die 2 seconden stem?Daar kon je toch niks uit op maken
Oh diequote:Op zaterdag 8 september 2012 00:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Die opnameDacht dat je daarop doelde
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:19 schreef Catkiller het volgende:
Dat gevoel krijg ik altijd wanneer ik een topic zie dat jij hebt gemaakt.
quote:
Alsof jij bepaalt waar Leidschendam behoefte aan heeft. Ik denk eerder dat Leidschendam er behoefte aan heeft om met een hoofdletter geschreven te worden.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:04 schreef x-Lily het volgende:
[..]
leidschendam heeft anders niet zo een behoefte aan kleuters met flyers...
Leiden noord heeft toch alleen gemengde scholen in volkswijken? Daar zullen ze je wereldvreemdheid wel aardig in hebben gewreven...quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:03 schreef x-Lily het volgende:
[..]
ik zat op een gymnasium in leiden noordautischool met allemaal autimensen
eh neequote:Op zaterdag 8 september 2012 10:29 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Leiden noord heeft toch alleen gemengde scholen in volkswijken? Daar zullen ze je wereldvreemdheid wel aardig in hebben gewreven...
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:22 schreef Mortaxx het volgende:
Gelukkig heb je KLB met alleen maar leuke mensen![]()
tfoeee kut mensenquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:00 schreef W1ckeDxt het volgende:
Terechte klacht. Soms ontwijk ik mensen gewoon als ik zie in de verte zie.
En de mensen die ik dan zeg: "Ik spreek liever niet meer af" is het: "WAT? WAT? WAT HEB IK JOU GEDAAN HE!!'
Ja daar zit het probleem al.
ik geef toch voorkeur aan een bed en kaarsjes...quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:13 schreef 16meter het volgende:
lkkr steegje induiken af en toe ja en gwn tege de muur neme
ik mag jauw wel ts
Suf hoorquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:17 schreef x-Lily het volgende:
[..]
ik geef toch voorkeur aan een bed en kaarsjes...
Haha fantastisch Argo ik was hem al weer effe vergeten!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:36 schreef Argo het volgende:
[ afbeelding ]
Alle eer is natuurlijk voor de FOK!er die het beste gehakt kan maken!
ze sit in de puberteid laad haarquote:Op zondag 9 september 2012 01:15 schreef TweeGrolsch het volgende:
Jezus christus, ieder klaag topique dat ik open heeft dezelfde TS.
ben bijna 18 geen 14...quote:Op zondag 9 september 2012 01:18 schreef colafles3 het volgende:
[..]
ze sit in de puberteid laad haar
Fistfuckeng?quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 11:03 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En dan nog shoppen bij de Coolcat
Wat een bullshit, in mijn huidige omgeving ben ik nog niet echt iemand die zo raar is als uit de op tegengekomenquote:Op zondag 9 september 2012 11:52 schreef msacras het volgende:
Als íedereen die jij ontmoet zo leip is als jij beweert dan ligt het misschien wel aan jezelf. Daar wel eens over nagedacht?
Jij spreekt waarheid.quote:Op zondag 9 september 2012 21:40 schreef bombmannl het volgende:
X Lily ga wat minder fokken en Zoek een leven.
Het enige wat je doet in de OP is zeuren over mensen die je kent en hoe verschrikkelijk ze wel niet zijn. En dat je die overal tegenkwam, zoals op de voorlichtingsavonden bijvoorbeeld.quote:Op zondag 9 september 2012 21:31 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Wat een bullshit, in mijn huidige omgeving ben ik nog niet echt iemand die zo raar is als uit de op tegengekomen
en dus? Ik ben toch blijven zitten en leef nu in een amdere omgeving/school enzo maar kom ze weleens tegenquote:Op zondag 9 september 2012 21:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Het enige wat je doet in de OP is zeuren over mensen die je kent en hoe verschrikkelijk ze wel niet zijn. En dat je die overal tegenkwam, zoals op de voorlichtingsavonden bijvoorbeeld.
We gaan samen wel eens speed daten en dan kom ik je over 5 jaar tegen in een sex-shop en dan praten we weer volop over de mooie tijd die we samen beleefd hebben.quote:Op zondag 9 september 2012 22:59 schreef x-Lily het volgende:
[..]
en dus? Ik ben toch blijven zitten en leef nu in een amdere omgeving/school enzo maar kom ze weleens tegen
Tevens generatie 94/95 die nu in 6vwo/hbo1/mbojr2 zit!
mag niet van mijn moeder sorry...quote:Op zondag 9 september 2012 23:00 schreef Argo het volgende:
[..]
We gaan samen wel eens speed daten en dan kom ik je over 5 jaar tegen in een sex-shop en dan praten we weer volop over de mooie tijd die we samen beleefd hebben.
ik krijg als ik groot ben een goede baan... Dus boeit mehquote:Op zondag 9 september 2012 23:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Tja, dan niet heh. Dan ga ik ergens anders heen met mijn 5 miljoen euro.
En dus? Als je toch in een andere omgeving woont en op een andere school zit en ze toch niet vaak tegen komt wat is je hele probleem dan met die mensen? Waarom wil je ze eigenlijk niet tegenkomen, zo erg kunnen ze toch niet zijn.quote:Op zondag 9 september 2012 22:59 schreef x-Lily het volgende:
[..]
en dus? Ik ben toch blijven zitten en leef nu in een amdere omgeving/school enzo maar kom ze weleens tegen
Tevens generatie 94/95 die nu in 6vwo/hbo1/mbojr2 zit!
je komt uit Leiden?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:16 schreef x-Lily het volgende:
Jaja mensen, bij deze weer een nieuwe klacht van FOK!'s popiejopie user iks streepje Lai-lie...
Sommigen van jullie kennen het wel. Op de basisssssschool zaten er bijna alleen maar KUT mensen. In mijn geval waren de leerlingen en sommige leraren bijna allemaal tokkies en ezels. Nu bleek TS gelukkig slim te zijn en naar het vwo te kunnen en de grootste ezels/tokkies moesten naar het vmbo/praktijkonderwijs (dombobasisschool), maar toch.
In de gymnasiumbrugklas 2007/2008 (! ) zijn ze ook niet altijd even lief. Die meids waren gewoon hartstikke onzeker ofwat. IEDEREEN toevoegen op Hyves, zo van "hey jij kent toch Lily? - gesprek- - toevoegen want je kent elkaar via Lily- - ook bij andere mensen-" . En dan achter je rug om zitten roddelen, op Hyves en soms ook in het echt aardig doen en in het echt je negeren etcetera. Want jij praat niet mee in de klas over jezelf vingeren ( daarover praten in een brugklas gymnasium
!!! ) , welke makeup je moet dragen (ja in de brugklas moet je al een zeer overdreven dikke laag makeup dragen anders tel je niet mee), dronken zijn, wiet roken enzo
_ Ga weg joh zielepoten zulke mensen hoef ik niet te kennen
Zelfde ook in een aantal latere klassen atheneum, godverdomme wat een mensen ken ik
Niet alleen dat er een groot aantal mensen onaardig waren, maar ook van die mogole die als enige interesse bier drinken met vrienden hebben en foto's ervan maken die ze op internet zetten
GEwoon dat soort kutmensen.
Nu nu nu heeft TS gewoon geen behoefte aan de leventjes van deze kanslozen. Zij hoeven niet te weten waar ik nu woon, waar ik op school zit, waar ik werk, welke hobby's ik heb en klaar. Hun neppe leventjes interesseren mij ook niet. (oh oh vanavond naar incasa oohh ooohh heb een voldoende voor Grieks oohh oohh op vakantie naar hawaii en mozambique deze zomer)
Soms komt TS deze mensen helaas tegen. Enkele voorbeelden:
- Link2later studievoorlichtingen van vorig jaarNog nooit zoveel kutmensen op een avond tegengekomen. Moet ik weer even de fake me spelen en vooral niet laten merken hoe erg ik ze niet mag =)
- Dat die mensen bij je aan de kassa komen op werkGelukkig kan ik dan snel verder met de volgende klant helpen, alleen blijven zij dan hele verhalen vertellen aan jouw kassa
- Die mensen tegenkomen op straat/ de stad. Als ze alleen over je roddelen niet zo erg, maar sommige mensen komen dan gelijk ruzie maken. Voorbeeld: dikke chick van de basisschool die dan even jou en je familie komt bedreigen omdat ze jou niet mag(en ondertussen op MBO1 zitten, al een kind hebben en eruit zien als het stereotiep)
- En in de tijd dat ik nog socialmedia als hyves en twitter had (niet verwijderd vanwege hun ofzo hoor maar omdat het over het algemeen trieste sites zijn): dat die mensen je altijd willen toevoegen, en als je ze negeert/blokkeert ze ruzie gaan maken in RL![]()
Klacht: TS heeft nu een mooie leventje, geen behoefte aan contact met kutmensen van vroeger maar komt ze steeds ongewild tegen terwijl je gewoon wil vergeten dat ze bestaan en dat zij vergeten dat jij bestaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |