Op vrijdag 7 september 2012 22:16 schreef x-Lily het volgende:Jaja mensen, bij deze weer een nieuwe klacht van FOK!'s popiejopie user iks streepje Lai-lie...
Sommigen van jullie kennen het wel. Op de basisssssschool zaten er bijna alleen maar KUT mensen. In mijn geval waren de leerlingen en sommige leraren bijna allemaal tokkies en ezels. Nu bleek TS gelukkig slim te zijn en naar het vwo te kunnen en de grootste ezels/tokkies moesten naar het vmbo/praktijkonderwijs (dombobasisschool

), maar toch.
In de gymnasiumbrugklas 2007/2008 (

! ) zijn ze ook niet altijd even lief. Die meids waren gewoon hartstikke onzeker ofwat. IEDEREEN toevoegen op Hyves, zo van "hey jij kent toch Lily? - gesprek- - toevoegen want je kent elkaar via Lily- - ook bij andere mensen-" . En dan achter je rug om zitten roddelen, op Hyves en soms ook in het echt aardig doen en in het echt je negeren etcetera. Want jij praat niet mee in de klas over jezelf vingeren ( daarover praten in een brugklas gymnasium

!!! ) , welke makeup je moet dragen (ja in de brugklas moet je al een zeer overdreven dikke laag makeup dragen anders tel je niet mee), dronken zijn, wiet roken enzo

_ Ga weg joh zielepoten zulke mensen hoef ik niet te kennen

Zelfde ook in een aantal latere klassen atheneum, godverdomme wat een mensen ken ik

Niet alleen dat er een groot aantal mensen onaardig waren, maar ook van die mogole die als enige interesse bier drinken met vrienden hebben en foto's ervan maken die ze op internet zetten

GEwoon dat soort kutmensen.
Nu nu nu heeft TS gewoon geen behoefte aan de leventjes van deze kanslozen. Zij hoeven niet te weten waar ik nu woon, waar ik op school zit, waar ik werk, welke hobby's ik heb en klaar. Hun neppe leventjes interesseren mij ook niet. (oh oh vanavond naar incasa oohh ooohh heb een voldoende voor Grieks oohh oohh op vakantie naar hawaii en mozambique deze zomer)
Soms komt TS deze mensen helaas tegen. Enkele voorbeelden:
- Link2later studievoorlichtingen van vorig jaar

Nog nooit zoveel kutmensen op een avond tegengekomen. Moet ik weer even de fake me spelen en vooral niet laten merken hoe erg ik ze niet mag =)
- Dat die mensen bij je aan de kassa komen op werk

Gelukkig kan ik dan snel verder met de volgende klant helpen, alleen blijven zij dan hele verhalen vertellen aan jouw kassa
- Die mensen tegenkomen op straat/ de stad. Als ze alleen over je roddelen niet zo erg, maar sommige mensen komen dan gelijk ruzie maken. Voorbeeld: dikke chick van de basisschool die dan even jou en je familie komt bedreigen omdat ze jou niet mag

(en ondertussen op MBO1 zitten, al een kind hebben en eruit zien als het stereotiep)
- Die mensen tegenkomen terwijl zij met hotnetworks flyeren in JOUW woonplaats

Donder ff op naar je eigen volksbuurtje/kakkerdorp aub.
- En in de tijd dat ik nog socialmedia als hyves en twitter had (niet verwijderd vanwege hun ofzo hoor maar omdat het over het algemeen trieste sites zijn): dat die mensen je altijd willen toevoegen, en als je ze negeert/blokkeert ze ruzie gaan maken in RL
Klacht: TS heeft nu een mooie leventje, geen behoefte aan contact met kutmensen van vroeger maar komt ze steeds ongewild tegen terwijl je gewoon wil vergeten dat ze bestaan en dat zij vergeten dat jij bestaat