heeey shawtyyyquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:32 schreef shawtyyy het volgende:
Kheb niet alles gelezen alleen je klacht, damn die tekst is niet normaal lang. Maargoed, ik heb hetzelfde als jou alleen ik vind het niet zooo vreselijk. Ik reageer gewoon erg kortaf en droog als ik ze tegenkom of doe alsof ik ze niet gezien heb, en áls ik perongeluk toch gekeken heb ff een klein niksgemeend bijna neplachje en snel weer wegkijken ;p dan weten ze genoeg =D
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:33 schreef x-Lily het volgende:
[..]
ja lekker mezelf vingeren ik ga er in de klas waar de leraar bih is keihard over praten thanx
heb ik laatst nog gedaan hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:22 schreef Scuidward het volgende:
En dit recht in het gezicht zeggen gaat niet omdat ... ?
Laat het dan zelf ook rusten. Kom tot je innerlijk zen. Dan worden je klachten ook korter.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:34 schreef x-Lily het volgende:
[..]
heb ik laatst nog gedaan hoordie is nu wel even stil
nee maar miss hien wel in mijn oude omgeving jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:30 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
TS is de 'enige normale persoon in haar omgeving'
Ik geloof je hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:34 schreef x-Lily het volgende:
[..]
nee maar miss hien wel in mijn oude omgeving ja
Tevens.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:33 schreef x-Lily het volgende:
[..]
ja lekker mezelf vingeren ik ga er in de klas waar de leraar bih is keihard over praten thanx
quote:
waar de leraar bij isquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:35 schreef 16meter het volgende:
preutse snol waarom praat je niet mee over vingeren
bah wijven als jij kots ik op
Bij ons deed de leraar het voor op het leukste meisje van de klasquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:37 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
[..]
alsof die niet mee zou willen doen
als ik uberhaupt met anderen over vingersessies zou praten in het openbaar zou ik me doodschamen als de leraar het hoortquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:37 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
[..]
alsof die niet mee zou willen doen
Klinkt als een nieuw topic, ga je gang!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:39 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Tevens: praten over vingeren maar niet over jezelf door je vriendje laten vingeren
Pubertijd is een bitchquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:34 schreef x-Lily het volgende:
[..]
nee maar miss hien wel in mijn oude omgeving ja
ik werd hard door deze postquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:39 schreef x-Lily het volgende:
[..]
als ik uberhaupt met anderen over vingersessies zou praten in het openbaar zou ik me doodschamen als de leraar het hoort
Tevens: praten over vingeren maar niet over jezelf door je vriendje laten vingeren
kan je niet die glittertjes laten bewegen in dat hartje?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Tevens.
[..]
[ afbeelding ]
Alle eer is natuurlijk voor de FOK!er die het beste gehakt kan maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |