YES!quote:
waar?quote:
Gelukkig dat je het zegt! Ik had het nog niet door.quote:
ik moet mijn best doen om naar de replyvlak te scrollen, ik zit op een heel oud netbookjesquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat je dus de artiest bedoelde die net ongeveer 12 keer is gepost
Met z'n verbrijzelde hand.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
Tot nu toe is Ivar nog mijn favo, daarna Omri en Johannes
Dat heeft ze elke week aanquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:35 schreef Stickertje het volgende:
ik zie nu pas wat trijntje aan heeft O.o
Het spiet mie seerquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:36 schreef kwiwi het volgende:
ik had zulks een mooie TT nu"met pussy's"
Is Dirkie Johannes toevallig?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
Tot nu toe is Ivar nog mijn favo, daarna Omri en Johannes
Helemaal nietquote:
*platte bandquote:
Dat zegt me niks meer, een boer ala Tukker en beetje gitaar of rockquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Die met dat rode houthakkers hemd, die blonde pipo
Dat was Johannes!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zegt me niks meer, een boer ala Tukker en beetje gitaar of rock
Moeten we daar niet favorieten voor hebben?quote:
Dank!quote:
quote:
Sta plaats? Is dat nieuw? Trouwens vond ik het vorig jaar maar kut om daar te zittenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:39 schreef iBenny het volgende:
Wuuut... die prijzen voor de liveshows_!
Zitplaats ¤ 26,50 *
Staplaats ¤ 15,00 *
* inclusief BTW, exclusief bespreek- en transactiekosten
Voor eenpaar euro meer ga ik liever naar de Eftelingquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:39 schreef iBenny het volgende:
Zitplaats ¤ 26,50 *
Staplaats ¤ 15,00 *
quote:
Ik heb ze!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moeten we daar niet favorieten voor hebben?
Bespreekkosten? ZIt er een psych bij voor na de show?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:39 schreef iBenny het volgende:
Zitplaats ¤ 26,50 *
Staplaats ¤ 15,00 *
Efteling!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor eenpaar euro meer ga ik liever naar de Efteling.
Ja, blijkbaar. Is ook in een andere studioquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Sta plaats? Is dat nieuw? Trouwens vond ik het vorig jaar maar kut om daar te zitten
Ik denk hetquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bespreekkosten? ZIt er een psych bij voor na de show?
Ja dat is hem idd! Das een leukequote:Op vrijdag 7 september 2012 21:37 schreef Greys het volgende:
Pisces, hier istie. In 36 uur in elkaar geramd voor een programma van Xander
Hoezo?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:41 schreef Pheno het volgende:
Oeh, morgen word ik weer een stukje lilliker.
Precies dat. Leuk om erbij te zijn, maar dat ga ik dus niet betalenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goed plan, kan nog tot en met november gratis.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
verval komt met de vijftig he.quote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed plan, kan nog tot en met november gratis.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed plan, kan nog tot en met november gratis.
Seizoenskaart voor 60 euroquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook!Zul je merken, is het straks december, zie ik dat kaartje liggen, denk ik "oh."
Wickedquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:42 schreef Symphonic het volgende:
Wicked is zooo gaaf
Op Broadway hadden ze een soort Bette Middler maar dan jong in de hoofdrol
Jonger toch?quote:
Neuh, dat weer niet.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht adhv je reacties altijd dat je begin 30 was, had ook nooit in je fobo gekeken
quote:
Bespreekkostenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:44 schreef iBenny het volgende:
Bespreekkosten: ¤ 2,85
Transactiekosten: ¤ 1,50
Dafuq!
Is omdat die jubileumactie er dit jaar was.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ach, so!Die van mij is gewoon een Appie Heijn-kaartje.
Ik zou toch zweren jongerquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]Kijk maar in mijn profiel, eerlijk ingevuld
quote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
Huh ik had echt niet gedacht dat hij Marco zou kiezen.
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:46 schreef Greys het volgende:
Da's kut voor Jayms, want die moet dan tegen Omri in de battles
het werd ook tijd, was best beschamend welquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:46 schreef iBenny het volgende:
He, een niemand-is-voor-Trijntje-aflevering... wat toevallig na 2 overvolle Trijntjeafleveringen
Als je een zwarte weduwe bent mag je hem hebbenquote:
Schopje BNWquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:46 schreef iBenny het volgende:
He, een niemand-is-voor-Trijntje-aflevering... wat toevallig na 2 overvolle Trijntjeafleveringen
Dat kan je op je klompen aanvoelen, echtquote:
Grapje, toch?quote:
Zijn al opgenomen, sprak twee weken terug iemand die bij één van de opnamedagen was.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan je op je klompen aanvoelen, echt
Die zet ie tegenover elkaar, weet ik zeker.
En ik weet het echt niet van Jayms, want ik weet niet eens of dat al opgenomen is of dat dat live is.
Owquote:
Ha, nou, ik hoop van niet, want ik vind ze allebei tof!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan je op je klompen aanvoelen, echt
Die zet ie tegenover elkaar, weet ik zeker.
En ik weet het echt niet van Jayms, want ik weet niet eens of dat al opgenomen is of dat dat live is.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil ook wel op Winstons trompetje blazen.
Mag ik langskomen en met je mee wenen?quote:
Oh dan ga ik ff vissen of ik gelijk hebquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zijn al opgenomen, sprak twee weken terug iemand die bij één van de opnamedagen was.
Jij welquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mag ik langskomen en met je mee wenen?
Ja acht welquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Meeste luxe muzieklokaal wat ik ooit gezien heb.
Dan geef je je niet op voor TVOHquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:48 schreef Stickertje het volgende:
en wat als iemand niet mee wilt doen omdat ze volkomen gelukkig zijn met hun leven zoals het nu is?
Kuiten zijn ingesnoerd, soort korset laarzen, de rest puilde erboven uitquote:
Dat dacht ik ja!quote:
Hihi, maar met een beetje stylen laat ze dat vast wel achterwegequote:Op vrijdag 7 september 2012 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Kuiten zijn ingesnoerd, soort korset laarzen, de rest puilde erboven uit
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:50 schreef iBenny het volgende:
Die Paula is een koe, die zegt niet alleen boe. Die maakt een vla met koeienvlekken, speciaal voor echte lekkerbekken.
Die zegt alleen maar moequote:
Nu heb ik zin in shoarma, bedankt.quote:
Ik hoop het voor der jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihi, maar met een beetje stylen laat ze dat vast wel achterwege
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:50 schreef Studiotje het volgende:
Ik moest even aan haar denken..
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:51 schreef Studiotje het volgende:
Was leuker als ze I'm loving it zong.
Yupquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:51 schreef Symphonic het volgende:
Trijntje hoorthaar eigen echo daarom draait ze
quote:
ik las Dildoquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze lijkt inderdaad wel een beetje op Beth Ditto.
Ja Trijntje he die kijkt echt scheelquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:51 schreef fratsman het volgende:
Zo! Die kijkt d'r buurman ook in de binnenzak!
D'r bovenbenen lijken opgezwollenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:52 schreef MissJ het volgende:
wat is er mis met haar benen? Er klopt iets niet.
Het ene been is ook heel anders dan het anderequote:Op vrijdag 7 september 2012 21:52 schreef MissJ het volgende:
wat is er mis met haar benen? Er klopt iets niet.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:52 schreef Pheno het volgende:
Als trijntje en zij elkaar aankijken zien ze elkaar nog niet. En dat is knap.
inderdaadquote:
Als ik trijntje aankijk gaat het ook mis geloof ikquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:52 schreef Pheno het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ah, het gebruikelijke inkakmoment, na 1,5 uur, nog even doorzetten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:52 schreef Lov1 het volgende:
Ik vind het wel leuk dat ze door is, ik ben benieuwd, misschien verrast zei ons nog!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
Wat net door een kleuter gekneed isquote:
Worst eet ze zat.quote:
"zware botten"quote:
En die panty...quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:53 schreef Cee het volgende:
Ik vind haar uiterlijk nog niet eens zo'n probleem, maar dat jurkje.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:52 schreef Pheno het volgende:
En die scheelheidquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:53 schreef Cee het volgende:
Nope opgezwollen benenquote:
Dichter bij elkaar krijgt ze haar benen nietquote:
Ik toch het uiterlijkquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:53 schreef Cee het volgende:
er past geen worst meer tussen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
die benen zijn twee vreemd gevulde worsten
en ze zingt net zo matigquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:54 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij is ze net zo scheel als Trijntje
Ik ook. Komt heel vol van zichzelf over.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:54 schreef Greys het volgende:
Ik vind de juf stom.
En ik weet niet waarom
quote:
Slikkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |