YES!quote:
waar?quote:
Gelukkig dat je het zegt! Ik had het nog niet door.quote:
ik moet mijn best doen om naar de replyvlak te scrollen, ik zit op een heel oud netbookjesquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat je dus de artiest bedoelde die net ongeveer 12 keer is gepost
Met z'n verbrijzelde hand.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
Tot nu toe is Ivar nog mijn favo, daarna Omri en Johannes
Dat heeft ze elke week aanquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:35 schreef Stickertje het volgende:
ik zie nu pas wat trijntje aan heeft O.o
Het spiet mie seerquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:36 schreef kwiwi het volgende:
ik had zulks een mooie TT nu"met pussy's"
Is Dirkie Johannes toevallig?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
Tot nu toe is Ivar nog mijn favo, daarna Omri en Johannes
Helemaal nietquote:
*platte bandquote:
Dat zegt me niks meer, een boer ala Tukker en beetje gitaar of rockquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Die met dat rode houthakkers hemd, die blonde pipo
Dat was Johannes!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zegt me niks meer, een boer ala Tukker en beetje gitaar of rock
Moeten we daar niet favorieten voor hebben?quote:
Dank!quote:
quote:
Sta plaats? Is dat nieuw? Trouwens vond ik het vorig jaar maar kut om daar te zittenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:39 schreef iBenny het volgende:
Wuuut... die prijzen voor de liveshows_!
Zitplaats ¤ 26,50 *
Staplaats ¤ 15,00 *
* inclusief BTW, exclusief bespreek- en transactiekosten
Voor eenpaar euro meer ga ik liever naar de Eftelingquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:39 schreef iBenny het volgende:
Zitplaats ¤ 26,50 *
Staplaats ¤ 15,00 *
quote:
Ik heb ze!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moeten we daar niet favorieten voor hebben?
Bespreekkosten? ZIt er een psych bij voor na de show?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:39 schreef iBenny het volgende:
Zitplaats ¤ 26,50 *
Staplaats ¤ 15,00 *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |