Ja de hele familie/buurt staat op de gang, dus joah!quote:
idd, zegt gewoon dat het slecht was, klaarquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
dat rare overdreven gecomplimenteer als niemand gedraaid heeft.
offtopicquote:
twitter:JandeHoop twitterde op vrijdag 07-09-2012 om 21:17:14Epke zou in haar orenbellen kunnen turnen. Beetje vals vrees ik. #tvoh reageer retweet
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
dat rare overdreven gecomplimenteer als niemand gedraaid heeft.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:19 schreef Studiotje het volgende:
twitter:JandeHoop twitterde op vrijdag 07-09-2012 om 21:17:14Epke zou in haar orenbellen kunnen turnen. Beetje vals vrees ik. #tvoh reageer retweet
Ik zit 's ochtends het eerste stukje met een kudde Shaneequa's in de bus, die gesprekkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja de hele familie/buurt staat op de gang, dus joah!
Baas Jan!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:19 schreef Studiotje het volgende:
Tuutlijk niet. Nu durven ze wel te drukkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:20 schreef Karina het volgende:
lekker oneerlijk tegenover de andere kandidaten. Ze mag toch niet door he?
orenbellen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:19 schreef Studiotje het volgende:
Ik zie mooie Twittertmomentjes in het verschietquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zit 's ochtends het eerste stukje met een kudde Shaneequa's in de bus, die gesprekkenSowieso zijn het dingen die je a) niet bespreekt, b) niet in het openbaar en c) niet zo hard!
Nou ja je weet maar nooit...quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:21 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Tuutlijk niet. Nu durven ze wel te drukken
Ja, jullie zijn gemeen!quote:
Roelquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:21 schreef komrad het volgende:
ben net te laat terug na de reclame. voor wie geeft de laaste kamdidate voor de reclame gekozen?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:22 schreef Lov1 het volgende:
Heb maar ff wijn gehaald, heb het vermoeden dat het nodig gaat zijn..
Ik zou alleen al een half telefoonboek kunnen schrijven over Shaneequa 1 die haar wenkbrauwen laat teruggroeien.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie mooie Twittertmomentjes in het verschiet
Het lijkt wel op een remix van Dedication to my ex... oh kijk eens aan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Welk liedje hoorde je daar tijdens zijn loopje?
Iets met pussy ?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Lloyd - Dedication To My Ex (Miss That)quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:22 schreef Studiotje het volgende:
Die trui is gebreid van z'n eigen haar..
Nee bedoel met: ORENbellenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, want Yuri is Lord of the Rings, niet Epke
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Het lijkt wel op een remix van Dedication to my ex... oh kijk eens aan.
Dankquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lloyd - Dedication To My Ex (Miss That)
Het is toch the voice, ziet niemand!quote:
Wat een boefje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:24 schreef iBenny het volgende:
die rechtse lijkt heel erg op liesbeth kamerlingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:24 schreef iBenny het volgende:
Wie wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Zodat wij weten wathet is een blinde auditie.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:25 schreef kwiwi het volgende:
maar waarom blijft zij onherkenbaar? ikke niet snap
Dat zeiden ze, zodat wij weten hoe het is om alleen op stem te beoordelenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:25 schreef kwiwi het volgende:
maar waarom blijft zij onherkenbaar? ikke niet snap
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:25 schreef Pheno het volgende:
Moeder komt klaar en schiet punani in het oog van Martijn. Toch dezelfde hoogte.
o sorry, heb niet op zitten lettenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Zodat wij weten wathet is een blinde auditie.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:25 schreef Cee het volgende:
Ze klinkt als een autotune. Omdat ze niet beter kent, denk ik.
quote:
hier druk je toch niet voor, serieus......quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat N&S spijt hebben dat ze gedrukt hebben.
Donald Duck, of Mini Mouse.quote:
Whut?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:27 schreef Studiotje het volgende:
Papa huilt, stiekem is die homo en zit die elke week langs de A1 in de bosjes.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:27 schreef Studiotje het volgende:
Dat is gewoon oudertrotsquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:27 schreef Studiotje het volgende:
[ ] Geschiktquote:
terecht ook, al was het niksquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:28 schreef Greys het volgende:
Ja, die is gewoon blij voor zijn meissie
Huilende jongensquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:27 schreef Studiotje het volgende:
Ik mijne wel, ik brak het raamquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouders nog nooit zien huilen toen ik ging zingen.![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:28 schreef Cee het volgende:
Zou grappig zijn als ze nu per ongeluk uit de microfoon wil drinken.
Ja, die klinkt ook als een gillende keukenmeid live.quote:
Ook niet van ellende?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hier wel. En dat was niet omdat het zo mooi was.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
"please god make it stopquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier wel. En dat was niet omdat het zo mooi was.
je moet ook slechte kandidaten hebben om de goeie over te houdenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:29 schreef Joooo-pi het volgende:
Waarom draaiden er zoveel. Was toch niet goed??
Ha, kanonnevoer dusquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
je moet ook slechte kandidaten hebben om de goeie over te houden
nee dat was het zeker niet, dus ik snap het ook niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:29 schreef Joooo-pi het volgende:
Waarom draaiden er zoveel. Was toch niet goed??
Wie van de medewerkers wil je hebben?quote:
Lekker nummer iigquote:
Bowserquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie van de medewerkers wil je hebben?
En die kinderen naast hem 18?quote:
Ze zingen Poesiequote:Op vrijdag 7 september 2012 21:31 schreef Starlie het volgende:
Nooit geweten dat ze "Pussy" zingen in dit nummer
De NL versie is ook leukquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:31 schreef Starlie het volgende:
Nooit geweten dat ze "Pussy" zingen in dit nummer
Over fluffy, de poesquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:31 schreef Apotheose het volgende:
zn kids zitten nu op de bank.. "mama waar zingt papa over?"
Dat!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:31 schreef Greys het volgende:
Kom op zeg, ze hadden alle vier al omgekeerd moeten zitten als ze bij de vorige drukten
Never shave.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:31 schreef Studiotje het volgende:
Your pussy don't change? Never shave? Wat?
Ik heb ook gedrukt, nu veeg ik af met page toiletpapier.quote:
Doe maar duurquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ook gedrukt, nu veeg ik af met page toiletpapier.
Die doos hiervoor ook nietquote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ook gedrukt, nu veeg ik af met page toiletpapier.
quote:
Dubbellaags he, voor die tere reet van me.quote:
Oh sorry, ik dacht dat je dus de artiest bedoelde die net ongeveer 12 keer is gepostquote:
trijntje begint doof te worden volgens mijquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:34 schreef Greys het volgende:
Trijntje drukt voor domme dozen en nu heeft ze 'een paar puntjes'
Trijntjequote:Op vrijdag 7 september 2012 21:34 schreef Greys het volgende:
Trijntje drukt voor domme dozen en nu heeft ze 'een paar puntjes'
Wagonnetje zit vol?quote:
Trijntje ookquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
Hij zal het wel warm hebben in dat vest.
Dirkie Kuijt?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is mijn favo nu, en in de schaduw staat die country boer met beetje rock van vorige week(?)
Johannesquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is mijn favo nu, en in de schaduw staat die country boer met beetje rock van vorige week(?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |