Mijn lach Dimens, Mijn lach.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:13 schreef Dimens het volgende:
Dit is wel een goede omschrijving.
[ afbeelding ]
Oeh een natte grotquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:13 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Natte grot?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:13 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Houd dat mij tegen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij weet heul niet waar dit over gaat.
Deze herinneringen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:15 schreef Dimens het volgende:
OV
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
7 jaar? 'Wij' zijn gewoon een soort Excelsior maar dan succesvoller.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet meer bedoel je.. 'jullie' hebben het ook 7 jaar lang moeten ervaren
zitten ze te fokken met ons?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
7 jaar? 'Wij' zijn gewoon een soort Excelsior maar dan succesvoller.
Dan zit ik mis, ik dacht even dat jij (voor zover je wat om voetbal geeft..) voor Ajax wasquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
7 jaar? 'Wij' zijn gewoon een soort Excelsior maar dan succesvoller.
mjaquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Posten wat in mij opkomt wanneer jij die plaatjes post
IK VOOR AJAX OH MY GOD DIT MEEN JE NIET. Als ik een club verafschuw dan is het ajax wel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan zit ik mis, ik dacht even dat jij (voor zover je wat om voetbal geeft..) voor Ajax was.. is wel een pluspunt als dat mee valt.
Okquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij weet zóóóóó niet waar dit over gaat.
ja dat kijk ik nuquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat chickie dat in huilen uitbarstte.
Ik heb het toch geraden?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat is deze? Gewoon met plaatjes toch?
neen, jespertquote:
Zonder onderste plaatje te zien wist ik meteen waar dit overging.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK VOOR AJAX OH MY GOD DIT MEEN JE NIET. Als ik een club verafschuw dan is het ajax wel.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:20 schreef Dimens het volgende:
Eentje die meerdere mensen wel kennen.
[ afbeelding ]
Flipsquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK VOOR AJAX OH MY GOD DIT MEEN JE NIET. Als ik een club verafschuw dan is het ajax wel.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Net zo grote kans als dat C.Ronaldo voor AZ gaat spelen
AZquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]..
Ja weet ik veel je woont 'in de buur van' A'dam en je ging wel eens met Steven voetbal kijken, ik dacht nou dan zal ze wel voor Ajax zijn.. maar sorry dat ik je beledigd heb dan.. dit is toch wel leuk om te horen. Voor wie ben je dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel veel keus zeg
Weet niet moet wel even lachenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:20 schreef Dimens het volgende:
Eentje die meerdere mensen wel kennen.
[ afbeelding ]
ga jij wel eens naar wedstrijden?quote:
.. shit, dit wist ik, was het alleen vergetenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AZ![]()
En ik kom uit een familie dat voor Feyenoord is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2012 21:24:31 ]
quote:Partijen op volgorde van best naar minst goed bij u passend
Klik op de naam van een partij om naar de website van de betreffende partij gaan.
Partij voor de Dieren
CDA
DPK
ChristenUnie
SGP
PVV
D66
VVD
Mens en Spirit
Piratenpartij
PvdA
Libertarische Partij
SP
GroenLinks
Je hebt een beest in je UI dus kan best kloppen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:23 schreef Snowbells het volgende:
Partij voor de Dieren, CDA en SGP/CU!!!!!!!
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:22 schreef Trollscience het volgende:
medieval watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel veel keus zeg
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:23 schreef Snowbells het volgende:
Partij voor de Dieren, CDA en SGP/CU!!!!!!!
Ja man.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ga jij wel eens naar wedstrijden?
Dat refereert naar haar bed prestaties.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je hebt een beest in je UI dus kan best kloppen.
Oh?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat refereert naar haar bed prestaties.
Ijskoud dus.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat refereert naar haar bed prestaties.
waar zit/sta jij?quote:
lijkt mij best vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zo even kijken, eerst even kijken wat food-fetisj is.
quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
.. shit, dit wist ik, was het alleen vergetenwant ik zou nog daar kan ik wel mee leven met het feit dat jij voor AZ bent.
Stomnee prima, ik heb niks tegen AZ
Shit hoe kun je dat nou vergeten. Daar gaan onze kansen voor een relatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@spoiler: eikel.![]()
Eikelquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:25 schreef Dimens het volgende:
Wietparkiet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:25 schreef Dimens het volgende:
Wietparkiet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met sigaret of zonder?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:26 schreef wietparkiet het volgende:
Volgende keer met slaapzak en al de vijver in
Ik wil niet bij DV slapen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:26 schreef wietparkiet het volgende:
Volgende keer met slaapzak en al de vijver in
wie wie wie wiequote:Op vrijdag 7 september 2012 21:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Liever dit net als de vorige keer.
[ afbeelding ]
dat is toch alkmaarderhout-tribune nu?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat is toch alkmaarderhout-tribune nu?
dat is tegenover Benside, daar zit ik wel eens met vrienden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat is tegenover Benside, daar zit ik wel eens met vrienden.oui oui, ik heb niet zoveel met harde kerns van clubs. Al vind ik die molenaarskant ook wel tof om te zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb wel een keer op de Westtribune gezeten, met een vriend naast het uitvak in 2010/11 tegen de Graafschap. Toen de laatste thuiswedstrijdquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oui oui, ik heb niet zoveel met harde kerns van clubs. Al vind ik die molenaarskant ook wel tof om te zitten.
Dimensquote:/*Saisai kleuren*/
.uid270840 a.username {
color: #0cff00 !important;
}
.uid270840 .post_time:before {
content: "Giftig";
color: #0cff00;
padding-right: 13px;
geef toe, je hebt bewondering voor zijn doorzettingsvermogenquote:
dat heet gewoon een bord voor je kop hebbenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
geef toe, je hebt bewondering voor zijn doorzettingsvermogen
TR gemachtquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je het zover zoekt is het wel een dm ja.
heb je ook gelijk inquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dat heet gewoon een bord voor je kop hebben
Alles goed?quote:
Goed genoeg.quote:
whyquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
geef toe, je hebt bewondering voor zijn doorzettingsvermogen
Inderdeed.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:37 schreef Dimens het volgende:
De meeste mensen weten toch niet wat het betekent.![]()
In dit geval eerder een thora boekrolquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik moest keihard lachen en mijn moeder keek echt vanquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:37 schreef Beach het volgende:
[..]
In dit geval eerder een thora boekrol
Ik vind mezelf gewoon geweldig, niks mis mee.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het doet niks in mijn Css editorquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:37 schreef Dimens het volgende:
De meeste mensen weten toch niet wat het betekent.![]()
je ondertitel geeft misschien antwoord op de vraag of je ook echt cool bent?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik vind mezelf gewoon geweldig, niks mis mee.
Het geeft antwoord op elke vraag die je erbij verzint.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je ondertitel geeft misschien antwoord op de vraag of je ook echt cool bent?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:40 schreef Dimens het volgende:
/*WP*/
.uid346082 a.username {
color: #0cff00 !important;
}
.uid346082 .post_time:before {
content: "Boeler hommo zemmel";
color: #000000;
padding-right: 13px;
Wat werkt niet?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:41 schreef Oceanview het volgende:
Dimmie mijn bestandje werkt niet meer.
Hij is helemaal terug geschoten naar normale lay-out toen ik copy/paste deed naar mijn cssquote:
En dan refresh je en is alles weg.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:42 schreef wietparkiet het volgende:
Ik gebruik een live css editor![]()
hoef ik niet steeds te refreshen
denk je nou echt dat ik al die codes in mijn Css ga zettenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan refresh je en is alles weg.
Waar moet ik deze plaatsen?quote:.tTopicstarter {width:96px;text-align:left;color:#FFF;}
.tTopicstarterBM {width:96px;text-align:left;color:#FFF;}
.tPosts {width:44px;text-align:center;color:#FFF;}
.tPostsBM {width:44px;text-align:center;color:#808080;}
.tViews {width:44px;text-align:center;color:#FFF;}
.tLastreply {width:114px;text-align:left;color:#FFF;padding-left:10px;}
Jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ik al die codes in mijn Css ga zetten
Je wilt wat?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:46 schreef Oceanview het volgende:
Ik wilde alleen maar rood vetgedrukte ondertitel.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:51 schreef Beach het volgende:
Diemens wat vind jij van deze laptop
http://www.dixons.nl/cata(...)1259&channel_code=40
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:52 schreef wietparkiet het volgende:
Dimens vindT hem kut omdat packard bell
AMD DulaCore E450quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:51 schreef Beach het volgende:
Diemens wat vind jij van deze laptop
http://www.dixons.nl/cata(...)1259&channel_code=40
ow, ik had een gefundeerde mening verwachtquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
AMD DulaCore E450
Als het een ander merk was, zou ik het ook niet kopen.
Leek me wel wat, cpu goed genoeg voor browsen enzo, en de gpu goed genoeg voor wat encoding.quote:
Kan net aan HD video afspelen. Maar als het om DTS audio gaat, dan al niet meer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Leek me wel wat, cpu goed genoeg voor browsen enzo, en de gpu goed genoeg voor wat encoding.
ik lach me nog altijd dood om die kinderachtige kutvoiceoversquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:58 schreef Dimens het volgende:
Vroeger vond ik Arie en Bastiaan echt leuk. Maar nu eigenlijk niet meer.
Ondertitel je weet wel onder je naam had ik voor elkaar gekregen om rood dikgedrukt te krijgen vond ik wel mooi.quote:
Oh dat kan best.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ondertitel je weet wel onder je naam had ik voor elkaar gekregen om rood dikgedrukt te krijgen vond ik wel mooi.
Dientjeeeeeequote:
Fristiboiiquote:
Wat?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:06 schreef Dimens het volgende:
Ocean
.post_sub {
color: #ff0000;
font-weight: bold;
}
Ah kan iedereen dat dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:09 schreef Beach het volgende:
Ik heb je gevonden in een spel dientje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb je gevonden in een spel dientje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohhhhh html script toch?quote:
Ik heb je gevonden in een spel dientje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHAHAHA.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ook wel goed hoor !¡!¡quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hmm ja wel goed, en met jou dan?¿?
quote:
Weet nog nietquote:
quote:
Ja is niet erg beeb, ik was het toch even kwijt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja ik wist toch niet welken roden je bedoelden?
't Is je vergeven.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja is niet erg beeb, ik was het toch even kwijt.
linkquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
O'neil heeft net 5-6 sons vermoord
26quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
Dientje hoe oud ben jij eigenlijk?Vroeg ik me af, ik zag een foto van je in userfoto's maar geen idee wat je leeftijd is.
Wat denk jij???quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
Dientje hoe oud ben jij eigenlijk?Vroeg ik me af, ik zag een foto van je in userfoto's maar geen idee wat je leeftijd is.
Oh, ik ken het als 'Back again' ..quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Van een liedje, GUESS WHO S BACK!? KRAZE IS BACK
Valt wel meequote:Op vrijdag 7 september 2012 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
WPvolgens mij zit je altijd kei hard te lachen voor je pctje om je eigen grappen of niet?
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, ik ken het als 'Back again' ..
Hmm.. ik ga voor de pennenset.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
U heeft de keuze uit:
Een worst, een pennenset of een spaarvarken.
ja, maar ik ookquote:
waar woont u dan, mevrouw?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gratis af te halen bij mijn voordeur xoxo
Weer over de rode loper.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gratis af te halen bij mijn voordeur xoxo
WOW! Wat een lueken spellentjen, we gaan alenmal onse leeftijdjens opneomenquote:
cp2quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
WOW! Wat een lueken spellentjen, we gaan alenmal onse leeftijdjens opneomen
quote:
Ik vroeg het eerst!quote:
iemand was vast ongesteld.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omgeving Amsterdam
[..]
rood van al het bloed ja
Ik ben 21 al richting de 30, en daarna al 40 wow midden in me leven 50 en dan ist wel mooi geweestquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg het eerst!
Ik weet niet .. ene kant denk ik 18/19 .. maar je hebt wel een wat volwassen gezicht. Ik zeg 19.
wait whut!?quote:
iets specifiekerquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omgeving Amsterdam
[..]
rood van al het bloed ja
of allemaal verpletterde mensen,/quote:
Boven Amsterdamquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wait whut!?
[..]
iets specifieker
Zaanstreek?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
of allemaal verpletterde mensen,/
[..]
Boven Amsterdam
ooh, nee...quote:
fuck...quote:
Naar steven gaat een bus en daar ben ik dan met een half uurquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
fuck...
dat is angstaanjagend dichtbij
dan woon je zeker ook vlakbij Steven?
Wijdewormer, net buiten Zaanstad.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Naar steven gaat een bus en daar ben ik dan met een half uurWaar woon jij dan?
Landsmeer?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |