ja, maar ik ookquote:
waar woont u dan, mevrouw?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gratis af te halen bij mijn voordeur xoxo
Weer over de rode loper.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gratis af te halen bij mijn voordeur xoxo
WOW! Wat een lueken spellentjen, we gaan alenmal onse leeftijdjens opneomenquote:
cp2quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
WOW! Wat een lueken spellentjen, we gaan alenmal onse leeftijdjens opneomen
quote:
Ik vroeg het eerst!quote:
iemand was vast ongesteld.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omgeving Amsterdam
[..]
rood van al het bloed ja
Ik ben 21 al richting de 30, en daarna al 40 wow midden in me leven 50 en dan ist wel mooi geweestquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg het eerst!
Ik weet niet .. ene kant denk ik 18/19 .. maar je hebt wel een wat volwassen gezicht. Ik zeg 19.
wait whut!?quote:
iets specifiekerquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omgeving Amsterdam
[..]
rood van al het bloed ja
of allemaal verpletterde mensen,/quote:
Boven Amsterdamquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wait whut!?
[..]
iets specifieker
Zaanstreek?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
of allemaal verpletterde mensen,/
[..]
Boven Amsterdam
ooh, nee...quote:
fuck...quote:
Naar steven gaat een bus en daar ben ik dan met een half uurquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
fuck...
dat is angstaanjagend dichtbij
dan woon je zeker ook vlakbij Steven?
Wijdewormer, net buiten Zaanstad.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Naar steven gaat een bus en daar ben ik dan met een half uurWaar woon jij dan?
Landsmeer?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |