26quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
Dientje hoe oud ben jij eigenlijk?Vroeg ik me af, ik zag een foto van je in userfoto's maar geen idee wat je leeftijd is.
Wat denk jij???quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
Dientje hoe oud ben jij eigenlijk?Vroeg ik me af, ik zag een foto van je in userfoto's maar geen idee wat je leeftijd is.
Oh, ik ken het als 'Back again' ..quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Van een liedje, GUESS WHO S BACK!? KRAZE IS BACK
Valt wel meequote:Op vrijdag 7 september 2012 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
WPvolgens mij zit je altijd kei hard te lachen voor je pctje om je eigen grappen of niet?
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, ik ken het als 'Back again' ..
Hmm.. ik ga voor de pennenset.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
U heeft de keuze uit:
Een worst, een pennenset of een spaarvarken.
ja, maar ik ookquote:
waar woont u dan, mevrouw?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gratis af te halen bij mijn voordeur xoxo
Weer over de rode loper.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gratis af te halen bij mijn voordeur xoxo
WOW! Wat een lueken spellentjen, we gaan alenmal onse leeftijdjens opneomenquote:
cp2quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
WOW! Wat een lueken spellentjen, we gaan alenmal onse leeftijdjens opneomen
quote:
Ik vroeg het eerst!quote:
iemand was vast ongesteld.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omgeving Amsterdam
[..]
rood van al het bloed ja
Ik ben 21 al richting de 30, en daarna al 40 wow midden in me leven 50 en dan ist wel mooi geweestquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg het eerst!
Ik weet niet .. ene kant denk ik 18/19 .. maar je hebt wel een wat volwassen gezicht. Ik zeg 19.
wait whut!?quote:
iets specifiekerquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omgeving Amsterdam
[..]
rood van al het bloed ja
of allemaal verpletterde mensen,/quote:
Boven Amsterdamquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wait whut!?
[..]
iets specifieker
Zaanstreek?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
of allemaal verpletterde mensen,/
[..]
Boven Amsterdam
ooh, nee...quote:
fuck...quote:
Naar steven gaat een bus en daar ben ik dan met een half uurquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
fuck...
dat is angstaanjagend dichtbij
dan woon je zeker ook vlakbij Steven?
Wijdewormer, net buiten Zaanstad.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Naar steven gaat een bus en daar ben ik dan met een half uurWaar woon jij dan?
Landsmeer?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |