ik heb wel een keer op de Westtribune gezeten, met een vriend naast het uitvak in 2010/11 tegen de Graafschap. Toen de laatste thuiswedstrijdquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oui oui, ik heb niet zoveel met harde kerns van clubs. Al vind ik die molenaarskant ook wel tof om te zitten.
Dimensquote:/*Saisai kleuren*/
.uid270840 a.username {
color: #0cff00 !important;
}
.uid270840 .post_time:before {
content: "Giftig";
color: #0cff00;
padding-right: 13px;
geef toe, je hebt bewondering voor zijn doorzettingsvermogenquote:
dat heet gewoon een bord voor je kop hebbenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
geef toe, je hebt bewondering voor zijn doorzettingsvermogen
TR gemachtquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je het zover zoekt is het wel een dm ja.
heb je ook gelijk inquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dat heet gewoon een bord voor je kop hebben
Alles goed?quote:
Goed genoeg.quote:
whyquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
geef toe, je hebt bewondering voor zijn doorzettingsvermogen
Inderdeed.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:37 schreef Dimens het volgende:
De meeste mensen weten toch niet wat het betekent.![]()
In dit geval eerder een thora boekrolquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik moest keihard lachen en mijn moeder keek echt vanquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:37 schreef Beach het volgende:
[..]
In dit geval eerder een thora boekrol
Ik vind mezelf gewoon geweldig, niks mis mee.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het doet niks in mijn Css editorquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:37 schreef Dimens het volgende:
De meeste mensen weten toch niet wat het betekent.![]()
je ondertitel geeft misschien antwoord op de vraag of je ook echt cool bent?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik vind mezelf gewoon geweldig, niks mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |