met sigaret of zonder?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:26 schreef wietparkiet het volgende:
Volgende keer met slaapzak en al de vijver in
Ik wil niet bij DV slapen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:26 schreef wietparkiet het volgende:
Volgende keer met slaapzak en al de vijver in
wie wie wie wiequote:Op vrijdag 7 september 2012 21:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Liever dit net als de vorige keer.
[ afbeelding ]
dat is toch alkmaarderhout-tribune nu?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat is toch alkmaarderhout-tribune nu?
dat is tegenover Benside, daar zit ik wel eens met vrienden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat is tegenover Benside, daar zit ik wel eens met vrienden.oui oui, ik heb niet zoveel met harde kerns van clubs. Al vind ik die molenaarskant ook wel tof om te zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb wel een keer op de Westtribune gezeten, met een vriend naast het uitvak in 2010/11 tegen de Graafschap. Toen de laatste thuiswedstrijdquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oui oui, ik heb niet zoveel met harde kerns van clubs. Al vind ik die molenaarskant ook wel tof om te zitten.
Dimensquote:/*Saisai kleuren*/
.uid270840 a.username {
color: #0cff00 !important;
}
.uid270840 .post_time:before {
content: "Giftig";
color: #0cff00;
padding-right: 13px;
geef toe, je hebt bewondering voor zijn doorzettingsvermogenquote:
dat heet gewoon een bord voor je kop hebbenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
geef toe, je hebt bewondering voor zijn doorzettingsvermogen
TR gemachtquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je het zover zoekt is het wel een dm ja.
heb je ook gelijk inquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dat heet gewoon een bord voor je kop hebben
Alles goed?quote:
Goed genoeg.quote:
whyquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
geef toe, je hebt bewondering voor zijn doorzettingsvermogen
Inderdeed.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:37 schreef Dimens het volgende:
De meeste mensen weten toch niet wat het betekent.![]()
In dit geval eerder een thora boekrolquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik moest keihard lachen en mijn moeder keek echt vanquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:37 schreef Beach het volgende:
[..]
In dit geval eerder een thora boekrol
Ik vind mezelf gewoon geweldig, niks mis mee.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het doet niks in mijn Css editorquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:37 schreef Dimens het volgende:
De meeste mensen weten toch niet wat het betekent.![]()
je ondertitel geeft misschien antwoord op de vraag of je ook echt cool bent?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik vind mezelf gewoon geweldig, niks mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |