quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:20 schreef Dimens het volgende:
Eentje die meerdere mensen wel kennen.
[ afbeelding ]
Flipsquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK VOOR AJAX OH MY GOD DIT MEEN JE NIET. Als ik een club verafschuw dan is het ajax wel.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Net zo grote kans als dat C.Ronaldo voor AZ gaat spelen
AZquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]..
Ja weet ik veel je woont 'in de buur van' A'dam en je ging wel eens met Steven voetbal kijken, ik dacht nou dan zal ze wel voor Ajax zijn.. maar sorry dat ik je beledigd heb dan.. dit is toch wel leuk om te horen. Voor wie ben je dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel veel keus zeg
Weet niet moet wel even lachenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:20 schreef Dimens het volgende:
Eentje die meerdere mensen wel kennen.
[ afbeelding ]
ga jij wel eens naar wedstrijden?quote:
.. shit, dit wist ik, was het alleen vergetenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AZ![]()
En ik kom uit een familie dat voor Feyenoord is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2012 21:24:31 ]
quote:Partijen op volgorde van best naar minst goed bij u passend
Klik op de naam van een partij om naar de website van de betreffende partij gaan.
Partij voor de Dieren
CDA
DPK
ChristenUnie
SGP
PVV
D66
VVD
Mens en Spirit
Piratenpartij
PvdA
Libertarische Partij
SP
GroenLinks
Je hebt een beest in je UI dus kan best kloppen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:23 schreef Snowbells het volgende:
Partij voor de Dieren, CDA en SGP/CU!!!!!!!
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:22 schreef Trollscience het volgende:
medieval watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel veel keus zeg
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:23 schreef Snowbells het volgende:
Partij voor de Dieren, CDA en SGP/CU!!!!!!!
Ja man.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ga jij wel eens naar wedstrijden?
Dat refereert naar haar bed prestaties.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je hebt een beest in je UI dus kan best kloppen.
Oh?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat refereert naar haar bed prestaties.
Ijskoud dus.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat refereert naar haar bed prestaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |