quote:Op woensdag 12 september 2012 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ik stond echt te kijken, had nooit verwacht dat ze zo irritant zou zijn, ze (alle 3) leken me altijd sympathiek (en daar hoef ik de muziek niks voor te vinden), al leek die kleine altijd wel gebekt, maar dan 'gewoon' gebekt, dit was gewoon arrogant. Je doet auditie, je bent verder niks. Stel je professioneel op.
Haar zus leek ook een stuk liever...
Echt? Ik vind het juist tegenvallen dit seizoen...quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:32 schreef miep63 het volgende:
En ik vind zelfs de zangkwaliteiten van de deelneemsters (en een enkele deelnemer) veel beter dan de vorige twee edities.
Nee hoor, dat zal niet veranderd zijn en dat weten alle deelnemers ook dat het zo zal gaan. Ze weten alleen natuurlijk niet wie bij wie zit...quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:43 schreef ZaZoe het volgende:
Zonde dat een van de twee eventueel de finale niet gaat halen. Of is het concept ondertussen veranderd?
Nee echt, ik meen het. Wat Trijntje nu al in haar team heeft zitten, dat wordt moeilijk voor haar straks bij de battle. Ach, misschien is het ook wel weer een kwestie van 'smaken verschillen'.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het juist tegenvallen dit seizoen...
volgens mij zingt ze echt hoor... geen idee wat er dan nep is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf Floortje nep vinden, dat vond ik al in Idols... en dat gevoel blijf ik houden
Haar uitstraling, karakter etc... het komt allemaal zo gemaakt overquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:28 schreef ranja het volgende:
[..]
volgens mij zingt ze echt hoor... geen idee wat er dan nep is.
Daar ben ik ook geen fan vanquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:39 schreef ranja het volgende:
Tja het zijn niet allemaal Johannessen....
Paul Turner 2quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe kan dat nou, hij is publieksfavoriet.
Ik had maar 14 keer gestemd.quote:
14 keer maarquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had maar 14 keer gestemd.
(grapje he mensuh)
Floortje
Dáaromquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt veel mensen enorm voor en een aantal die haar echt niet mag.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:36 schreef -Vaduz- het volgende:
en een aantal die haar echt niet mag.
Van alle kandidaten weet je ondertussen toch wel dat juist Floortje zichzelf is? Niks geen arrogantie, gaat leuk om met andere kandidaten, stelt zich kwetsbaar op. Leuke meid.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Haar uitstraling, karakter etc... het komt allemaal zo gemaakt over
Helemaal mee eens. Als ze dat niet doet, dan mag van mij iemand anders winnen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 05:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Floortje veel beter dan Tessa en Sandra, maar die musical-mimiek en felheid moet ze skippen, dat ziet er niet uit.
En anders een borrel nemen, zodat ze eens ontspant
Dit.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:09 schreef UltraR het volgende:
Rustige begin vond ik erg mooi, net als bij haar auditienummer 'Alone'. Maar daarna begint ze weer te schreeuwen en is het weer ronduit ruk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |