Hoezo, Beyoncé, Jessie J komen toch ook in de NL top 40? Alsof die minder talent hebben dan Floortjequote:Op woensdag 12 september 2012 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Genoeg artiesten zonder enig talent in de top 40, misschien is dat het en is Floortje gewoon te goed
Album best wel hoog geloof ik. Maar singles komen niet echt van de grond en dat is toch wel waar het om draait als je beroemde zangeres wil worden.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Iris scort helemaal niet. Album weet ik niet maar de singles komen echt niet hoog in de top 40.
Ik zeg toch niet dat alle artiesten in de Top40 talentloos zijn, ik zeg dat er genoeg of te wel voldoende en dus niet alle artiesten in de top40 staan, die geen talent hebben, maar dat is eigenlijk al decennia het geval...quote:Op woensdag 12 september 2012 17:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoezo, Beyoncé komt toch ook in de NL top 40?
[..]
ok, ok, je hebt wel gelijk qua al die shit van lmfao, die eendagsvliegjes à la Balada etc, of Pitbull en Nicki Minajquote:Op woensdag 12 september 2012 17:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat alle artiesten in de Top40 talentloos zijn, ik zeg dat er genoeg of te wel voldoende en dus niet alle artiesten in de top40 staan, die geen talent hebben, maar dat is eigenlijk al decennia het geval...![]()
Tuurlijk wel, Alles van Gleequote:Op woensdag 12 september 2012 18:02 schreef JRRY het volgende:
Straks is er niks meer voor de talentenjachtdeelnemertjes om te auditeren
Ja, natuurlijk. Met flink wat autotune er overheen. Maar hoeveel mensen sommige nummers hebben leren kennen door Glee... zou het toeval zijn dat zowel in de Amerikaanse als Nederlandse Xfactor het nummer Don't Stop Believing van Journey als single is gebruikt, nadat het ook in Glee gebruikt is?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:07 schreef JRRY het volgende:
wats glee precies? die coveren toch ook gewoon alles ofzo?
Nee. Liefde voor de commerciequote:Op woensdag 12 september 2012 18:53 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Met flink wat autotune er overheen. Maar hoeveel mensen sommige nummers hebben leren kennen door Glee... zou het toeval zijn dat zowel in de Amerikaanse als Nederlandse Xfactor het nummer Don't Stop Believing van Journey als single is gebruikt, nadat het ook in Glee gebruikt is?
Oh, prima hoorquote:
en dan niet weten dat het een cover isquote:Op woensdag 12 september 2012 19:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh, prima hoorJe wordt er alleen wel eens moe van als weer iemand Heaven van Do gaat zingen, of Uptown Girl van Westlife
Oh ik las iets over haar albumquote:Op woensdag 12 september 2012 17:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Iris scort helemaal niet. Album weet ik niet maar de singles komen echt niet hoog in de top 40.
Neuh, ik denk dat er best wat mensen zijn die haar ook gewoon een doos vinden, als ik zo de opmerkingen lees tijdens de live-topicsquote:Op woensdag 12 september 2012 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Genoeg artiesten zonder enig talent in de top 40, misschien is dat het en is Floortje gewoon te goed
Oja dat is ook erg nederlands en op fok misschien nog wel overtreffende trap qua elkaar napraten...quote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Neuh, ik denk dat er best wat mensen zijn die haar ook gewoon een doos vinden, als ik zo de opmerkingen lees tijdens de live-topics
Nou, zoals ze er vrijdag uitzag mag ze best bij mij om de hoek komen wonen hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft de uitstraling van miepje om de hoek, dat scoort ook niet echt lekker eigenlijk.
Napraten? Als je zo onprofessioneel bent dat je gaat mauwen, letterlijk, dat je zus niet door is, met bijbehorende waffel... wat is daar leuk aan?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:34 schreef ranja het volgende:
[..]
Oja dat is ook erg nederlands en op fok misschien nog wel overtreffende trap qua elkaar napraten...
zie ook m'm opmerkingen daarover in het topic over die van Treble, hoe heet ze. Djem of Nina.
Ook een van de redenen waarom ik niet meer in het live topic kom.
Ach, als dat niet gebeurd was had iemand wel wat anders tegen haar bedacht. Volgens mij sprong iedereen al in de afkraakstand toen ze hoorden dat het iemand van Treble was.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Napraten? Als je zo onprofessioneel bent dat je gaat mauwen, letterlijk, dat je zus niet door is, met bijbehorende waffel... wat is daar leuk aan?En dat grietje zingt al lang zat en dan zo'n attitude, vreselijk.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:38 schreef ranja het volgende:
Volgens mij sprong iedereen al in de afkraakstand toen ze hoorden dat het iemand van Treble was.
Goed gezongen!quote:
Nou sterker nog. Als mijn buurman nog leefde, had hij gezegd dat ie nog een kamer voor haar vrij had.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, zoals ze er vrijdag uitzag mag ze best bij mij om de hoek komen wonen hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |