Aangepast. Thanksquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:14 schreef mootie het volgende:
Wie is Aleisha Reid?
Floortje klonk goed.![]()
Edit: Blijkbaar Alyssia Reid. Het nummer is overigens van Heart.
Niet goed!? Ik denk dat 95% van de mannen met een lelijker wijf thuis zit.quote:
Vind ik ook!quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:53 schreef Natalie het volgende:
Dacht meteen: 'Is dat Floortje?' En ja, hoor
Zingt nog net zo goed als een paar jaar geleden. Misschien wel beter.
Vast wel. De eerste horde is genomenquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vind ik ook!
Hoop alleen dat ze die zenuwen snel kan afschudden
Mijn godquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:48 schreef iBenny het volgende:
Topicreeks: Floortje (Idols 3)
De reeks over Floortje tijdens Idols 3
6 jaarquote:
Ow echt?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Floortje.![]()
![]()
Blij dat ze terug is! Stuk meer persoonlijkheid geworden. Fijn voor het oor, voor het oog. (ze is knapper geworden) Fijne auditie!
Weg met dat kapsel (pony) van een huismoekequote:Op zondag 9 september 2012 00:19 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze ziet er inderdaad niet meer zo goed uit als toen. Daar kunnen ze wel wat aan doen. De kleding en dat haar
Ik verwacht er wel veel van
Die brede heupen daarintegenquote:Op zondag 9 september 2012 00:19 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze ziet er inderdaad niet meer zo goed uit als toen. Daar kunnen ze wel wat aan doen. De kleding en dat haar
Ik verwacht er wel veel van
Ik lees in inderdaad het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:09 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ow echt?
Ik juist niet haha
Ze maakte de verkeerde opmerkingen, ze zei iets van ja ik won toen niet omdat ik een keelontsteking had![]()
Ze kan beter, tenminste ik heb haar tijdens Idols wel beter horen zingen en ik vind haar erg oud geworden. Ze is 27, maar zou haar 30+ gokken.
Er staat me bij dat die opmerking eerder in de trant lag van: 'door die keelonsteking heb ik niet 't uiterste kunnen geven in de finale'.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:09 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ow echt?
Ik juist niet haha
Ze maakte de verkeerde opmerkingen, ze zei iets van ja ik won toen niet omdat ik een keelontsteking had![]()
Ze kan beter, tenminste ik heb haar tijdens Idols wel beter horen zingen en ik vind haar erg oud geworden. Ze is 27, maar zou haar 30+ gokken.
Grappigquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:48 schreef iBenny het volgende:
Topicreeks: Floortje (Idols 3)
De reeks over Floortje tijdens Idols 3
Ze was daar erg goed jaquote:Op zondag 9 september 2012 11:31 schreef Bos81 het volgende:
Ik vond haar bij We Will Rock you het goed doen, ben benieuwd hoe ver ze het gaat schoppen, al zal ik niet zo'n grote fan zijn als bij Idols vrees ik...
Ze zit in de derde en is als laatste aan de beurtquote:Op zondag 9 september 2012 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
GrappigHeb even de topics een beetje doorgelezen. Begin was ik fan, en ik bleef volhouden dat ze tweede werd
En aan het einde werd het minder
Ben nu bezig met aflevering 2 van de voice, zit ze daar in? Ben benieuwd hoe ze het gaat doenOf ze nog steeds zo gewoontjes is
Thx! Ben nu eerst alle afleveringen van Oh oh Europa aan het terugkijken, daarna de derde aflevering van the voice kijkenquote:Op zondag 9 september 2012 15:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zit in de derde en is als laatste aan de beurt
Dat klopt, maar zo kwam het wel bij mij over.quote:Op zondag 9 september 2012 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik lees in inderdaad het tegenovergestelde.Zo zei ze het overigens niet zo, stuk genuanceerder.
Hoeft ook niet. Iedereen heeft z'n eigen favorietenquote:Op zondag 9 september 2012 15:30 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat klopt, maar zo kwam het wel bij mij over.
Nee, ik heb nog steeds geen sympathie voor der
En? En? En? Hoe vond je haar auditie?quote:Op zondag 9 september 2012 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thx! Ben nu eerst alle afleveringen van Oh oh Europa aan het terugkijken, daarna de derde aflevering van the voice kijken
Eerder Marco dan N&S, denk ik.quote:Op maandag 10 september 2012 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind haar keuze voor Roel niet zo sterk. Ik heb het idee dat Borsato/N&S nadien beter kunnen helpen qua promotie.
Roel is Queen fan Floortje heeft in We Will ROck you gezeten 1+1 = 2quote:Op maandag 10 september 2012 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind haar keuze voor Roel niet zo sterk. Ik heb het idee dat Borsato/N&S nadien beter kunnen helpen qua promotie.
Zingt Floortje normaal Nederlandstalig dan? Ik zou in geen miljoen jaar voor de Palingzangers kiezen, tenzij je zelf die kant op wil. Of uit strategische overwegingen.quote:Op maandag 10 september 2012 14:11 schreef Natalie het volgende:
[..]
Eerder Marco dan N&S, denk ik.
Maar wie weet wil ze een andere kant op, dan zit ze bij Roel wel goed. Op je gevoel afgaan is ook wel iets waard.
Iddquote:Op maandag 10 september 2012 14:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Inderdaad ze ging ook voor het gevoel af! Roel zei wat in haar gedachten bleef hangen
Nee, ik dacht het niet. Marco zingt niet alleen Nederlandstalig. Daarom quote ik dat áls het tussen hen zou gaan, ik haar eerder bij Marco zou zien dan bij N&S.quote:Op maandag 10 september 2012 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
Zingt Floortje normaal Nederlandstalig dan? Ik zou in geen miljoen jaar voor de Palingzangers kiezen, tenzij je zelf die kant op wil. Of uit strategische overwegingen.
Ik zag het nadat ik al gepost had, idd Marco. Ik schaar ze soms in dezelfde hoek, maar dat is het natuurlijk helemaal nietquote:Op maandag 10 september 2012 14:58 schreef Natalie het volgende:
[..]
Idd
[..]
Nee, ik dacht het niet. Marco zingt niet alleen Nederlandstalig. Daarom quote ik dat áls het tussen hen zou gaan, ik haar eerder bij Marco zou zien dan bij N&S.
Soms wel een beetje. Maar in dit geval denk ik wel dat ze beide voor iets ander staanquote:Op maandag 10 september 2012 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag het nadat ik al gepost had, idd Marco. Ik schaar ze soms in dezelfde hoek, maar dat is het natuurlijk helemaal niet
N&S hebben idols nooit gewonnen, Floortje ook niet 1+1=2quote:Op maandag 10 september 2012 14:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Roel is Queen fan Floortje heeft in We Will ROck you gezeten 1+1 = 2
geen van de 5 juryleden heeft Idols gewonnenquote:Op maandag 10 september 2012 17:17 schreef Woelli het volgende:
[..]
N&S hebben idols nooit gewonnen, Floortje ook niet 1+1=2
Huhquote:Op maandag 10 september 2012 17:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Om over reetveterzeulen nog maar te zwijgen.
Nee, ik lach om Vaduschk zijn reetveterquote:
Sorriequote:Op dinsdag 11 september 2012 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
Nee, ik lach om Vaduschk zijn reetveter
Marco tenminste nog de soundmixshowquote:Op maandag 10 september 2012 17:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
geen van de 5 juryleden heeft Idols gewonnen![]()
Omdat het teveel van hetzelfde is, waar Amerika en UK al genoeg van aanbieden.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:07 schreef angela_love het volgende:
Ik vind het erg jammer een goede zangeres als Floortje niet door weet te breken in NL. Zijn we bang voor nieuw talent of houden de platenmaatschappijen nieuwe zangers tegen? Ik gun het haar en vele andere om zonder dit soort zenuwslopende programma's door te breken.
En als het uit Uk of USA komt is het natuurlijk veel interessanter dan iets Nederlands, dat kan niks zijn. Zo denkt men helaas veel.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:24 schreef JRRY het volgende:
Omdat het teveel van hetzelfde is, waar Amerika en UK al genoeg van aanbieden.
Denk ik.
Ja, daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben. Jammer voor NL talentquote:Op woensdag 12 september 2012 16:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Denk ik.
Maar zo'n grietje als Iris scoort wel? Al heeft zij natuurlijk wel een talentenjacht gewonnen en Floortje niet...quote:Op woensdag 12 september 2012 16:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Denk ik.
Genoeg artiesten zonder enig talent in de top 40, misschien is dat het en is Floortje gewoon te goedquote:Op woensdag 12 september 2012 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar zo'n grietje als Iris scoort wel? Al heeft zij natuurlijk wel een talentenjacht gewonnen en Floortje niet...
Iris scort helemaal niet. Album weet ik niet maar de singles komen echt niet hoog in de top 40.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
Maar zo'n grietje als Iris scoort wel? Al heeft zij natuurlijk wel een talentenjacht gewonnen en Floortje niet...
Hoezo, Beyoncé, Jessie J komen toch ook in de NL top 40? Alsof die minder talent hebben dan Floortjequote:Op woensdag 12 september 2012 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Genoeg artiesten zonder enig talent in de top 40, misschien is dat het en is Floortje gewoon te goed
Album best wel hoog geloof ik. Maar singles komen niet echt van de grond en dat is toch wel waar het om draait als je beroemde zangeres wil worden.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Iris scort helemaal niet. Album weet ik niet maar de singles komen echt niet hoog in de top 40.
Ik zeg toch niet dat alle artiesten in de Top40 talentloos zijn, ik zeg dat er genoeg of te wel voldoende en dus niet alle artiesten in de top40 staan, die geen talent hebben, maar dat is eigenlijk al decennia het geval...quote:Op woensdag 12 september 2012 17:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoezo, Beyoncé komt toch ook in de NL top 40?
[..]
ok, ok, je hebt wel gelijk qua al die shit van lmfao, die eendagsvliegjes à la Balada etc, of Pitbull en Nicki Minajquote:Op woensdag 12 september 2012 17:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat alle artiesten in de Top40 talentloos zijn, ik zeg dat er genoeg of te wel voldoende en dus niet alle artiesten in de top40 staan, die geen talent hebben, maar dat is eigenlijk al decennia het geval...![]()
Tuurlijk wel, Alles van Gleequote:Op woensdag 12 september 2012 18:02 schreef JRRY het volgende:
Straks is er niks meer voor de talentenjachtdeelnemertjes om te auditeren
Ja, natuurlijk. Met flink wat autotune er overheen. Maar hoeveel mensen sommige nummers hebben leren kennen door Glee... zou het toeval zijn dat zowel in de Amerikaanse als Nederlandse Xfactor het nummer Don't Stop Believing van Journey als single is gebruikt, nadat het ook in Glee gebruikt is?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:07 schreef JRRY het volgende:
wats glee precies? die coveren toch ook gewoon alles ofzo?
Nee. Liefde voor de commerciequote:Op woensdag 12 september 2012 18:53 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Met flink wat autotune er overheen. Maar hoeveel mensen sommige nummers hebben leren kennen door Glee... zou het toeval zijn dat zowel in de Amerikaanse als Nederlandse Xfactor het nummer Don't Stop Believing van Journey als single is gebruikt, nadat het ook in Glee gebruikt is?
Oh, prima hoorquote:
en dan niet weten dat het een cover isquote:Op woensdag 12 september 2012 19:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh, prima hoorJe wordt er alleen wel eens moe van als weer iemand Heaven van Do gaat zingen, of Uptown Girl van Westlife
Oh ik las iets over haar albumquote:Op woensdag 12 september 2012 17:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Iris scort helemaal niet. Album weet ik niet maar de singles komen echt niet hoog in de top 40.
Neuh, ik denk dat er best wat mensen zijn die haar ook gewoon een doos vinden, als ik zo de opmerkingen lees tijdens de live-topicsquote:Op woensdag 12 september 2012 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Genoeg artiesten zonder enig talent in de top 40, misschien is dat het en is Floortje gewoon te goed
Oja dat is ook erg nederlands en op fok misschien nog wel overtreffende trap qua elkaar napraten...quote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Neuh, ik denk dat er best wat mensen zijn die haar ook gewoon een doos vinden, als ik zo de opmerkingen lees tijdens de live-topics
Nou, zoals ze er vrijdag uitzag mag ze best bij mij om de hoek komen wonen hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft de uitstraling van miepje om de hoek, dat scoort ook niet echt lekker eigenlijk.
Napraten? Als je zo onprofessioneel bent dat je gaat mauwen, letterlijk, dat je zus niet door is, met bijbehorende waffel... wat is daar leuk aan?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:34 schreef ranja het volgende:
[..]
Oja dat is ook erg nederlands en op fok misschien nog wel overtreffende trap qua elkaar napraten...
zie ook m'm opmerkingen daarover in het topic over die van Treble, hoe heet ze. Djem of Nina.
Ook een van de redenen waarom ik niet meer in het live topic kom.
Ach, als dat niet gebeurd was had iemand wel wat anders tegen haar bedacht. Volgens mij sprong iedereen al in de afkraakstand toen ze hoorden dat het iemand van Treble was.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Napraten? Als je zo onprofessioneel bent dat je gaat mauwen, letterlijk, dat je zus niet door is, met bijbehorende waffel... wat is daar leuk aan?En dat grietje zingt al lang zat en dan zo'n attitude, vreselijk.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:38 schreef ranja het volgende:
Volgens mij sprong iedereen al in de afkraakstand toen ze hoorden dat het iemand van Treble was.
Goed gezongen!quote:
Nou sterker nog. Als mijn buurman nog leefde, had hij gezegd dat ie nog een kamer voor haar vrij had.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, zoals ze er vrijdag uitzag mag ze best bij mij om de hoek komen wonen hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |