Aangepast. Thanksquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:14 schreef mootie het volgende:
Wie is Aleisha Reid?
Floortje klonk goed.![]()
Edit: Blijkbaar Alyssia Reid. Het nummer is overigens van Heart.
Niet goed!? Ik denk dat 95% van de mannen met een lelijker wijf thuis zit.quote:
Vind ik ook!quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:53 schreef Natalie het volgende:
Dacht meteen: 'Is dat Floortje?' En ja, hoor
Zingt nog net zo goed als een paar jaar geleden. Misschien wel beter.
Vast wel. De eerste horde is genomenquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vind ik ook!
Hoop alleen dat ze die zenuwen snel kan afschudden
Mijn godquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:48 schreef iBenny het volgende:
Topicreeks: Floortje (Idols 3)
De reeks over Floortje tijdens Idols 3
6 jaarquote:
Ow echt?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Floortje.![]()
![]()
Blij dat ze terug is! Stuk meer persoonlijkheid geworden. Fijn voor het oor, voor het oog. (ze is knapper geworden) Fijne auditie!
Weg met dat kapsel (pony) van een huismoekequote:Op zondag 9 september 2012 00:19 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze ziet er inderdaad niet meer zo goed uit als toen. Daar kunnen ze wel wat aan doen. De kleding en dat haar
Ik verwacht er wel veel van
Die brede heupen daarintegenquote:Op zondag 9 september 2012 00:19 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze ziet er inderdaad niet meer zo goed uit als toen. Daar kunnen ze wel wat aan doen. De kleding en dat haar
Ik verwacht er wel veel van
Ik lees in inderdaad het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:09 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ow echt?
Ik juist niet haha
Ze maakte de verkeerde opmerkingen, ze zei iets van ja ik won toen niet omdat ik een keelontsteking had![]()
Ze kan beter, tenminste ik heb haar tijdens Idols wel beter horen zingen en ik vind haar erg oud geworden. Ze is 27, maar zou haar 30+ gokken.
Er staat me bij dat die opmerking eerder in de trant lag van: 'door die keelonsteking heb ik niet 't uiterste kunnen geven in de finale'.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:09 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ow echt?
Ik juist niet haha
Ze maakte de verkeerde opmerkingen, ze zei iets van ja ik won toen niet omdat ik een keelontsteking had![]()
Ze kan beter, tenminste ik heb haar tijdens Idols wel beter horen zingen en ik vind haar erg oud geworden. Ze is 27, maar zou haar 30+ gokken.
Grappigquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:48 schreef iBenny het volgende:
Topicreeks: Floortje (Idols 3)
De reeks over Floortje tijdens Idols 3
Ze was daar erg goed jaquote:Op zondag 9 september 2012 11:31 schreef Bos81 het volgende:
Ik vond haar bij We Will Rock you het goed doen, ben benieuwd hoe ver ze het gaat schoppen, al zal ik niet zo'n grote fan zijn als bij Idols vrees ik...
Ze zit in de derde en is als laatste aan de beurtquote:Op zondag 9 september 2012 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
GrappigHeb even de topics een beetje doorgelezen. Begin was ik fan, en ik bleef volhouden dat ze tweede werd
En aan het einde werd het minder
Ben nu bezig met aflevering 2 van de voice, zit ze daar in? Ben benieuwd hoe ze het gaat doenOf ze nog steeds zo gewoontjes is
Thx! Ben nu eerst alle afleveringen van Oh oh Europa aan het terugkijken, daarna de derde aflevering van the voice kijkenquote:Op zondag 9 september 2012 15:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zit in de derde en is als laatste aan de beurt
Dat klopt, maar zo kwam het wel bij mij over.quote:Op zondag 9 september 2012 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik lees in inderdaad het tegenovergestelde.Zo zei ze het overigens niet zo, stuk genuanceerder.
Hoeft ook niet. Iedereen heeft z'n eigen favorietenquote:Op zondag 9 september 2012 15:30 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat klopt, maar zo kwam het wel bij mij over.
Nee, ik heb nog steeds geen sympathie voor der
En? En? En? Hoe vond je haar auditie?quote:Op zondag 9 september 2012 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thx! Ben nu eerst alle afleveringen van Oh oh Europa aan het terugkijken, daarna de derde aflevering van the voice kijken
Eerder Marco dan N&S, denk ik.quote:Op maandag 10 september 2012 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind haar keuze voor Roel niet zo sterk. Ik heb het idee dat Borsato/N&S nadien beter kunnen helpen qua promotie.
Roel is Queen fan Floortje heeft in We Will ROck you gezeten 1+1 = 2quote:Op maandag 10 september 2012 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind haar keuze voor Roel niet zo sterk. Ik heb het idee dat Borsato/N&S nadien beter kunnen helpen qua promotie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |