quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:46 schreef wise het volgende:
gewoon op een bord en 30seconden in de magnetron
Ik heb iets anders kapot getrokken vandaag..quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:48 schreef sinepedraap het volgende:
Ik heb mijn vriezerdeur kapot getrokken vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik dat zeg weet ik zeker dat we niet thuis etenquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:52 schreef -supergirl- het volgende:
Of zeg dat hij maar voor het eten zorgt dan.
Harsens, harsens is het.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:51 schreef -supergirl- het volgende:
Geef hem een knal voor zijn hersenes.
Dit.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:02 schreef Rodawa het volgende:
Och meid, gelijk dumpen die handel en hem flink afmaken op facebook. Je vriendinnen zullen je wel steuen.
3 weken staan al in de planningquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:46 schreef Netsplitter het volgende:
Schiet 'm voor z'n flikker.
Geef 'm een maand geen sex.
Hij hoefde het niet te vergeten, want ik herinnerde hem eraan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:52 schreef kwiwi het volgende:
Waarom mag jij het wel vergeten en hij niet?
Vrouwenquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
3 weken staan al in de planning
Dat vind ik dan weer zo drastischquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:02 schreef Rodawa het volgende:
Och meid, gelijk dumpen die handel en hem flink afmaken op facebook. Je vriendinnen zullen je wel steunen.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:02 schreef Rodawa het volgende:
Och meid, gelijk dumpen die handel en hem flink afmaken op facebook fok. Je vriendinnen zullen je wel steunen.
Dus dat is drastisch, maar 3 weken geen seks is wel acceptabel? Jij hebt echt geen idee hoe je met de gevoelens en behoeften van een man om moet gaan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zo drastisch
Ik wil hem niet als een klein kind dingen drie keer gaan voorkauwenquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:06 schreef Nober het volgende:
TS vergeet na het, ik citeer: ''Ja'' bericht hooguit een half uur later nogmaals te sms'en naar diens vriend met de vraag of het gehakt inmiddels uit de vriezer is gehaald zodat hij de ernst van de situatie wellicht begrijpt en de kans dat hij daadwerkelijk het gehakt uit de vriezer haalt enigzins toeneemt, het is dus haar eigen schuld óf zoals Meloewa al aangeeft, vind je vriend gehakt ook niet te vreten.
jij hebt ook wel een erg strenge vriendin/vrouw.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:50 schreef pqrstuvw het volgende:
Ik weet zeker dat ik voor straf vanavond geen voetbal had mogen zien. Gewoon dus een pleziertje van hem afpakken.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:50 schreef pqrstuvw het volgende:
Ik weet zeker dat ik voor straf vanavond geen voetbal had mogen zien. Gewoon dus een pleziertje van hem afpakken.
die drie weken waren niet hiervoor hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dus dat is drastisch, maar 3 weken geen seks is wel acceptabel? Jij hebt echt geen idee hoe je met de gevoelens en behoeften van een man om moet gaan.
Dat 'ie nog bij je is.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
3 weken staan al in de planning
Daar heeft ze ook zichzelf mee, of haar vriend kan de trucjes niet zo goed.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:46 schreef Netsplitter het volgende:
Geef 'm een maand geen sex.
Waarom eigenlijk uitleggen als je het in de magnetron kan ontdooien?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil hem niet als een klein kind dingen drie keer gaan voorkauwen![]()
En hij vond het eten erg lekker. Ik heb het ontdooid in de magnetron
Dat is een gevoelquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk uitleggen als je het in de magnetron kan ontdooien?
Eigenlijk ben je dus gewoon een zeikwijf en is die kerel beter af zonder je?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die drie weken waren niet hiervoor hoor![]()
Hiervoor krijgt hij geen straf![]()
Hij moet alleen een beetje zijn best doen om mijn vertrouwen weer te herstellen
Waar maak je dat dan weer uit op?!quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:11 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je dus gewoon een zeikwijf en is die kerel beter af zonder je?
Toch blijft het machtsmisbruik. Geef de beste man toch gewoon wat kut, mens.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die drie weken waren niet hiervoor hoor![]()
Hiervoor krijgt hij geen straf![]()
Hij moet alleen een beetje zijn best doen om mijn vertrouwen weer te herstellen
Geen last van.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gevoelens zet je niet zomaar aan de kant hoor
Dan ook niet klagen, hij was notabene druk aan het werk en dan vergeet je wel eens wat.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil hem niet als een klein kind dingen drie keer gaan voorkauwen![]()
Ben zo blij dat ik van bepaalde exen af ben.quote:
Hoe moet hij dan gehakt uitleggen kutquote:
Dan moet hij zeggen:" als ik eraan denk" en niet ja.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan ook niet klagen, hij was notabene druk aan het werk en dan vergeet je wel eens wat.
Jij hebt nooit nooit van thuiswerken gehoord?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:15 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Hoe moet hij dan gehakt uitleggen kut
net daarom dat ie ja zeiquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan moet hij zeggen:" als ik eraan denk" en niet ja.
Als ie dat gezegd had, zou ik hem wel nog een keer gebericht hebben
Aha, en nu is het zo erg dat je vriend zich kapot werkt zodat jij dat geld kan uitgeven en daardoor het gehakt vergeet??quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij hebt nooit nooit van thuiswerken gehoord?
Hee, ik was ook aan het werk hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:16 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Aha, en nu is het zo erg dat je vriend zich kapot werkt zodat jij dat geld kan uitgeven en daardoor het gehakt vergeet??
Jij moest voor het diner zorgen, egien schuld.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee, ik was ook aan het werk hoor
Jij bent wat dat betreft nog ingeweide dacht ik me te herinneren. Ze zou hierom woedend zijn. Niet zozeer dat ik het vergeet (ook geen pluspunt), maar wel als ik het niet gedaan zou hebben na haar SMS-je. Dan maakt ze die avond absoluut de dienst uit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
jij hebt ook wel een erg strenge vriendin/vrouw.
En als ik het vergeet niet?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:19 schreef mymoodfentje het volgende:
Jij gaat koken, dus jouw pakkie aan. Hij was het vergeten, is menselijk.
Nee dan was het jouw fout, immers is het jouw verantwoordelijkheid om op deze specifieke dag het eten te maken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En als ik het vergeet niet?
Ik kook ook van woede hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:20 schreef pqrstuvw het volgende:
[..]
Jij bent wat dat betreft nog ingeweide dacht ik me te herinneren. Ze zou hierom woedend zijn. Niet zozeer dat ik het vergeet (ook geen pluspunt), maar wel als ik het niet gedaan zou hebben na haar SMS-je. Dan maakt ze die avond absoluut de dienst uit.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij hebt nooit nooit van thuisafwerken gehoord?
Ik heb hem nota bene gesmst!quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:21 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Nee dan was het jouw fout, immers is het jouw verantwoordelijkheid om op deze specifieke dag het eten te maken.
Dus? hij was het vergeten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb hem nota bene gesmst!
Dat zorgt er in ieder geval voor dat je alle recht van klagen hebt verspeeld.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En als ik het vergeet niet?
Nou, hij noemde me wel brutaal andersquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:21 schreef hugecooll het volgende:
Wat een gedoe. Vroeger zou een vrouw blij geweest zijn dat hoewel haar man het gehakt niet had uitgelegd, ze geen klappen heeft gekregen voor haar gebrek aan vertrouwen in hem.
Wat een baasjenquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, hij noemde me wel brutaal anders
Kijk, het gaat al de goede kant op.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, hij noemde me wel brutaal anders
Hij had t gewoon meteen na dat smsje moeten doen.quote:
Ik had je geslagen, hard.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij had t gewoon meteen na dat smsje moeten doen.
Eigenlijk was t een whatsappje trouwens
Alle mannen zijn hetzelfdequote:Op vrijdag 7 september 2012 18:23 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Dus wacht even, die mongool van een vriend van je vergeet het gehakt uit de vriezer te halen en je bent je vertrouwen in de mensheid kwijtgeraakt?
Wat denk jij dat er gebeurt dan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kijk, het gaat al de goede kant op.
Vooral drie weken geen seks geven, kijken wat er gebeurt
Niet zo brutaal jij, met je moeten doen. Wat denk jij danquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij had t gewoon meteen na dat smsje moeten doen.
Eigenlijk was t een whatsappje trouwens
ja uh wat is het nou harsens of hasesquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:08 schreef Neejman het volgende:
[..]
Harsens spreekt uit; geef em een klap voor zn hases
Vroeger bestond er geen gsm en kreeg ze sowieso klappen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:21 schreef hugecooll het volgende:
Wat een gedoe. Vroeger zou een vrouw blij geweest zijn dat hoewel haar man het gehakt niet had uitgelegd, ze geen klappen heeft gekregen omdat ze hem er niet aan heeft herinnerd.
Dan komen er huilie topics van je in R&P omdat je door je vriend 'verkracht' wordtquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat denk jij dat er gebeurt dan?
Het is harses.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja uh wat is het nou harsens of hases
Wat als ik je vertel dat vrouwen ook onderdeel zijn van de mensheid. (Ja, echt).quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alle mannen zijn hetzelfdeJe kan er gewoon niet van op aan.
Dat gaat veel dieper dan gehakt hoor!
Nee hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan komen er huilie topics van je in R&P omdat je door je vriend 'verkracht' wordt
Die vertrouw ik ook niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:25 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Wat als ik je vertel dat vrouwen ook onderdeel zijn van de mensheid. (Ja, echt).
En je was het zelf vergeten!quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die vertrouw ik ook niet.
Eigenlijk alleen mezelf.
zogenaamdquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor.
En hoezo tussen " dan?
Mijn beeld van de mensheid, wat doe je.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:25 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Wat als ik je vertel dat vrouwen ook onderdeel zijn van de mensheid. (Ja, echt).
Zeg, als hij zegt dat ie iets doet, moet ie het ook doen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:25 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Niet zo brutaal jij, met je moeten doen. Wat denk jij dan
Ik was het niet vergeten, ik dacht eraan en daarom stuurde ik hem een bericht.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:26 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
En je was het zelf vergeten!_______!
Royal sadness
Maar je kan het wel zomaar vergeten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg, als hij zegt dat ie iets doet, moet ie het ook doen.
Je kan niet zomaar je woord breken!
Zoek een ander.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg, als hij zegt dat ie iets doet, moet ie het ook doen.
Je kan niet zomaar je woord breken!
En hij las het bericht, zei ja, en vergat het vervolgens. Beiden hebben hieraan schuld, dus dit topic mag dicht.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was het niet vergeten, ik dacht eraan en daarom stuurde ik hem een bericht.
Nou, dat vind ik dus ook minder lekker, hoewel het met die echte ontdooistand vandaag wel te doen was.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:27 schreef Sinceria het volgende:
Gehakt ontdooid uit de magnetron is smerig trouwens.
Vaststaand feit.
Hij vond het blijkbaar lekker, kan je nagaan wat voor keukenprinses ze isquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:27 schreef Sinceria het volgende:
Gehakt ontdooid uit de magnetron is smerig trouwens.
Vaststaand feit.
Die kan je vast zelf wel invullenquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat is daar zogenaamd aan dan?
Dt is anders zeeeeer teleurstellend!quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:28 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Maar je kan het wel zomaar vergeten.
Nee, zijn schuld.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:28 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
En hij las het bericht, zei ja, en vergat het vervolgens. Beiden hebben hieraan schuld, dus dit topic mag dicht.
Je had ook het gehakt eruit kunnen halen en dan maar om 22 uur eten, puur om hem terug te pakken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik dus ook minder lekker, hoewel het met die echte ontdooistand vandaag wel te doen was.
Ik kom eraan.quote:
Ik kook vrij goed ja.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hij vond het blijkbaar lekker, kan je nagaan wat voor keukenprinses ze is
Dan kan je waarschijnlijk alvast beginnen een nieuwe vriend (en woonruimte) te zoekenquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, zijn schuld.
En door jullie denk ik dat ik er nog een week aan vast plak.
Gewoon omdat het kan
van woede.quote:
Toch niet elke dag?!quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:28 schreef mymoodfentje het volgende:
Eigenlijk moet je even avondeten voor je man maken en daarna op je knieën voor hem terwijl hij voetbal kijkt en een biertje nuttigt.
Daar hbe ik dan ook last van hequote:Op vrijdag 7 september 2012 18:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Je had ook het gehakt eruit kunnen halen en dan maar om 22 uur eten, puur om hem terug te pakken.
Dat is wel de standaard.quote:
Ben je ongesteld?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, zijn schuld.
En door jullie denk ik dat ik er nog een week aan vast plak.
Gewoon omdat het kan
Gaat makkelijk hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:30 schreef pqrstuvw het volgende:
[..]
Wel een provincie waar je dus niet even snel naar de Chinees kan.
Dan weet ik dus ook gelijk wat ik aan hem hebquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan kan je waarschijnlijk alvast beginnen een nieuwe vriend (en woonruimte) te zoeken
Orte termijn ja? Ik heb zaterdag al bedacht wat we vandaag zouden gaan eten hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:31 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ben je ongesteld?Je denkt niet logisch na. Jij had het in eerste instantie niet moeten vergeten, dus de klacht moet eigenlijk gaan over jouw korte termijngeheugen. En dan vraag je iemand anders om jouw fout te herstellen.
Ga weg joh, je bent gek.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:32 schreef Sinceria het volgende:
Hee TS, zin in een beetje vrouw-op-vrouw actie? Kunnen we je vriend laten toekijken met zijn handjes op zijn rug.
Bedenken en vergeten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Orte termijn ja? Ik heb zaterdag al bedacht wat we vandaag zouden gaan eten hoor
pics?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:32 schreef Sinceria het volgende:
Hee TS, zin in een beetje vrouw-op-vrouw actie? Kunnen we je vriend laten toekijken met zijn handjes op zijn rug.
Jij mag niet kijkenquote:
En andersomquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan weet ik dus ook gelijk wat ik aan hem heb
Ik vind een week best langquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:33 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Bedenken en vergeten.
Korte termijn, ja
Ik heb al pics van mijn poes in mijn FB.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind een week best lang [ afbeelding ]
Sorry hoor, maar als hij het gehakt vergeet en het dan raar vindt dat hij geen sex krijgt, is hij ook niet al te snuggerquote:
Maar jij was het ook vergeten, ja je dacht er aan maar toen kwam er alsnog niks van terecht omdat je zo'n karwei niet aan je vriend over kan laten met slechts een berichtje ondanks een, ik citeer: "Ja" antwoord terug.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar hbe ik dan ook last van he
Linkje?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb al pics van mijn poes in mijn FB.
huhuquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als hij het gehakt vergeet en het dan raar vindt dat hij vier weken lang geen sex krijgt, is hij ook niet al te snugger
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als hij het gehakt vergeet en het dan raar vindt dat hij geen sex krijgt, is hij ook niet al te snugger
Wat ben jij ook een zeikwijf zeg. Ik had het allang uitgemaakt als ik die vent was. Is zeker zo'n ecto of niet?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als hij het gehakt vergeet en het dan raar vindt dat hij geen sex krijgt, is hij ook niet al te snugger
Zo heet ben je nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap jouw antwoorden niet.quote:
Daar ben ik te lui voor hoor, klik gewoon op mijn FB.quote:
en seksuele chantage bestaat ook niet zeker?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap jouw antwoorden niet.
Ben jij ook zo iemand die vindt dat verkrachting binnen een relatie niet bestaat?
Ik ben het vriendjequote:
Ik zit op de ipad, dan is dat lastigerquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Daar ben ik te lui voor hoor, klik gewoon op mijn FB.
Van der Staaij, ben jij dat?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap jouw antwoorden niet.
Ben jij ook zo iemand die vindt dat verkrachting binnen een relatie niet bestaat?
hij kan nog altijd naar de hoerenquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Jawel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
en seksuele chantage bestaat ook niet zeker?
Oh, dan ligt het anders natuurlijk.quote:
Nee, onzin. Ten eerste staan eten en seks los van elkaar en is het gewoon een hele lage straf. Daarnaast ben jij een vrouw, jij hoort voor het eten te zorgen. Ik snap sowieso niet waarom je hem vraagt om de keuken in te gaan, tenzij het is om bier te halen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar voor jou is het wel normaal om iets wat alleen jij hem behoort te geven hem af te nemen, maar als hij het zichzelf toeëigent is het slecht? En als hij het ergens anders wel krijgt/kan krijgen, wat moet hij dan doen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel.
Dat heb ik niet ontkent.
Wanneer spreken we af?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:39 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh, dan ligt het anders natuurlijk.
Ik laat d'r gewoon. Ga me er niet druk om maken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:40 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Dat jij je zo lam laat leggen door een kutwijf zegWaar is je waardigheidsgevoel?
Vrouwen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zit op de ipad, dan is dat lastiger
Eten heeft wel degelijk te maken met sex, als ik hem op die manier kan dwingen naar me te luisteren, heeft sex overal mee te makenquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, onzin. Ten eerste staan eten en seks los van elkaar en is het gewoon een hele lage straf. Daarnaast ben jij een vrouw, jij hoort voor het eten te zorgen. Ik snap sowieso niet waarom je hem vraagt om de keuken in te gaan, tenzij het is om bier te halen.
Bah bah walgelijk topic.
Vrouwen moet je vooral niet hun gang laten gaan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:41 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik laat d'r gewoon. Ga me er niet druk om maken.
Als ik tijd heb.quote:
Een prima fundering voor een relatiequote:Op vrijdag 7 september 2012 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eten heeft wel degelijk te maken met sex, als ik hem op die manier kan dwingen naar me te luisteren, heeft sex overal mee te maken![]()
En ik heb voor het eten gezorgd
Kleuters kun je ook beter even laten uitrazen tot op zekere hoogte.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:42 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Vrouwen moet je vooral niet hun gang laten gaan.
'behoort' te geven? In welke eeuw leef jij?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maar voor jou is het wel normaal om iets wat alleen jij hem behoort te geven hem af te nemen, maar als hij het zichzelf toeëigent is het slecht? En als hij het ergens anders wel krijgt/kan krijgen, wat moet hij dan doen?
Ah, jij bent zo'n type die graag je zin wil hebben. Hij is dus eigenlijk gewoon je slaafje. Ben je aan het menstrueren of doe je altijd zo bazig?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eten heeft wel degelijk te maken met sex, als ik hem op die manier kan dwingen naar me te luisteren, heeft sex overal mee te maken![]()
En ik heb voor het eten gezorgd
Jij neukt kleuters?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:42 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Kleuters kun je ook beter even laten uitrazen tot op zekere hoogte.
Als jij niet de aangewezen persoon bent, wie dan wel?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
'behoort' te geven? In welke eeuw leef jij?
En hij wacht gewoon
Waarom niet? Het is niet verboden.quote:
Nee, over een week of twee denk ik.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo'n type die graag je zin wil hebben. Hij is dus eigenlijk gewoon je slaafje. Ben je aan het menstrueren of doe je altijd zo bazig?
Ok.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Beetje harig, maar ziet er wel lekker zacht uit.
Km maar langs
Ik ben wel die persoon, maar ik 'behoor' niets.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als jij niet de aangewezen persoon bent, wie dan wel?
brb ff boodschappen doen
Nee, dat is niet naief.quote:
hjb over haar vuile zemma a tfoe alik floesquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:45 schreef Ramkraker het volgende:
Oooh wat erg hij haalt het er niet uit.. heeft ie groot gelijk in met z'n wijf als jij, meteen topics aanmaken op FOK!, ik was al lang weg geweest als ik hem was.![]()
Daar klopt dus echt geen ruk vanquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hjb over haar vuile zemma a tfoe alik floes
Nee hoor, jij was er bij mij al niet in gekomenquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:45 schreef Ramkraker het volgende:
Oooh wat erg hij haalt het er niet uit.. heeft ie groot gelijk in met z'n wijf als jij, meteen topics aanmaken op FOK!, ik was al lang weg geweest als ik hem was.![]()
Dank je Allyquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hjb over haar vuile zemma a tfoe alik floes
OT: Kut Ado, doe eens wat in huis ipv janies alles te laten oplossen![]()
.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:47 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Daar klopt dus echt geen ruk van
Thank god.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, jij was er bij mij al niet in gekomen
Wat, zij begrijpt mijn emotie hierbij tenminste.quote:
Neen, dat doe je op een openbaar forumquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat, zij begrijpt mijn emotie hierbij tenminste.
Dit soort dingen moet je ook niet met 'mannen' bespreken
Ja? Waarom niet?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:54 schreef Loppe het volgende:
[..]
Neen, dat doe je op een openbaar forum
Ik had er even niet aan gedacht dat mannen dit soort dinge niet begrijpen.quote:
Het gaat over gehakt hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:56 schreef kingtoppie het volgende:
Nounou, er gebeurt een hoop in jouw leven.
Een verhaal over gehakt inderdaad, extreem boeiend ja.... Echt spectaculair leven heb je.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het gaat over gehakt hoor.
Ik weet niet wat jij hebt gelezen?
Verstand komt met de jarenquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had er even niet aan gedacht dat mannen dit soort dinge niet begrijpen.
Dat is dan weer wel heel erg dom van me.
o, je bent sarcastisch.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een verhaal over gehakt inderdaad, extreem boeiend ja.... Echt spectaculair leven heb je.
Graag gedaan, bier ontploft ook als je het laat liggen, dat heb je met gehakt dan weer nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:01 schreef SaxoPower het volgende:
Ik zal t bier ff uit de vriezer halen! dankje voor dit topic
Euh... Ben jij nu sarcastisch of niet?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, je bent sarcastisch.
Ik dacht al, wat moet jij een saai leven hebben als je dit zo spannend vindt
Hij zei al dat hij het eruit zou halen toch?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:04 schreef pqrstuvw het volgende:
Had dat niet gezegd over dat ontploffen van het bier, hadden we misschien over een half uurtje een ander topic gehad.
O ja, jammer!quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij zei al dat hij het eruit zou halen toch?
Dat zei je vriend ookquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij zei al dat hij het eruit zou halen toch?
Gehakt kun je nauwelijks vlees noemenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:34 schreef stroopdoosch het volgende:
Gehakt in de magnetron doen, stelletje vleesbarbaren.
Daarom had ie het er dus uit moeten halenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:34 schreef stroopdoosch het volgende:
Gehakt in de magnetron doen, stelletje vleesbarbaren.
Wat is het dan? Het is gewoon vermalen vlees.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:37 schreef OEM het volgende:
[..]
Gehakt kun je nauwelijks vlees noemen
Vermalen vlees idd. Heeft weinig meer met kwaliteitsvlees te maken. Dus in de magnetron flikkeren maakt dan ook niet meer uit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:37 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Wat is het dan? Het is gewoon vermalen vlees.
Jawel hoor, en vlees moet je zo langzaam mogelijk ontdooien.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:40 schreef OEM het volgende:
[..]
Vermalen vlees idd. Heeft weinig meer met kwaliteitsvlees te maken. Dus in de magnetron flikkeren maakt dan ook niet meer uit.
Neenquote:
Maar goed, uiteindelijk viel het nu met die ontdooifunctie wel mee dus.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:42 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Jawel hoor, en vlees moet je zo langzaam mogelijk ontdooien.
Ik heb gekookt hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:44 schreef Compliment het volgende:
Je moet mannen ook niet met vrouwentaken opschepen, dat gaat mis.
Ontdooien en bakken...quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
De magnetron is de ecto onder de manieren om een maaltijd te bereiden.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:08 schreef remi1986 het volgende:
JB, Ado had daar geen tijd voor, die hing aan de telefoon met de klantenservice van UPC om Horizon te bestellen
Daar zijn al filmpjes genoeg van.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:27 schreef Sinceria het volgende:
Ik vind dat JB juist eens even gestraft mag worden door Ado. En daar wil ik een filmpje van.
Zeg, straks zei je nog dat je hem samen met mij wilde straffen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:27 schreef Sinceria het volgende:
Ik vind dat JB juist eens even gestraft mag worden door Ado. En daar wil ik een filmpje van.
Ik ben een veelzijdig persoon.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg, straks zei je nog dat je hem samen met mij wilde straffen.![]()
Waarom ben je van gedachten veranderd?
Linkje?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daar zijn al filmpjes genoeg van.
Staan niet onlinequote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:35 schreef Sinceria het volgende:
Verdomme, nu ben ik geil. Ik ga zelf maar eens om straf vragen bij een bepaald persoon.
Hij drinkt geen bier, maar heb trucjes te over.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gooi zijn bier om, terwijl je met je kont naar hem toe gebukt staat
Nee, dit topic gaat over gehakt.quote:
Gehakt, das mijn fetish. Komt goed uit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hij drinkt geen bier, maar heb trucjes te over.
[..]
Nee, dit topic gaat over gehakt.
Gehakt uit de magnetronfetish, of natuurlijk ontdooid gehaktfetish?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gehakt, das mijn fetish. Komt goed uit.
Welke?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:50 schreef Awesome_ het volgende:
Zijn de woordgrapjes al langsgekomen?
natuurlijk ontdooid natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gehakt uit de magnetronfetish, of natuurlijk ontdooid gehaktfetish?
Moet ik hem eraf hakken?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus jij zou Ado ook pikstraf geven?
inclusief foto's jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mijn geheugen zegt iets van 2 TB toch?
Half om half?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Om er gehakt van te draaien?
Houd ik niet zo van.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:12 schreef remi1986 het volgende:
of je maakt er een gehaktstaaf van JB
[ afbeelding ]
Was je nu gewoon weer je eigen taak vergeten waardoor je je vriend erom kon vragen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vandaag smste ik hem of hij even de vis uit de vriezer wilde halen en toen kreeg ik als antwoord:
[ afbeelding ]
![]()
Ik denk dat het wel goed komt ^^
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vandaag smste ik hem of hij even de vis uit de vriezer wilde halen en toen kreeg ik als antwoord:
[ afbeelding ]
![]()
Ik denk dat het wel goed komt ^^
Het was een test en hij heeft hem glansrijk doorstaanquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:02 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Was je nu gewoon weer je eigen taak vergeten waardoor je je vriend erom kon vragen?
Dit meen je he? Dat je hem echt test?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was een test en hij heeft hem glansrijk doorstaan
Uiteraard, ik moet toch weten dat ik van hem op aan kan als dat nodig isquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:07 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dit meen je he? Dat je hem echt test?
Maar dan smaakt mn gehakt naar nootmuskaat en kruidnagelquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:12 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Je moet gehakt ook niet in de vriezer bewaren he TS.
Je kan het perfect voor lange tijd bewaren in een ton met wat nootmuskaat en kruidnagel uit de Oost.
Neem dat nou maar aan van een doorgewinterde gehaktgriller!![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:46 schreef Netsplitter het volgende:
Geef 'm een maand geen betaalde sex.
Dan is er altijd nog:quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar dan smaakt mn gehakt naar nootmuskaat en kruidnagel
Mijn God, wat ben ik blij dat mijn vriendin niet zo zielig is. En ik hoop voor je vriend dat ie nog wat ballen groeit en het je ook duidelijk maakt dat dit te triest is voor woorden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Uiteraard, ik moet toch weten dat ik van hem op aan kan als dat nodig is
Nou nou wat erg zeg. Verschrikkelijk. Je vriend op zo'n manier testenquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:22 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Mijn God, wat ben ik blij dat mijn vriendin niet zo zielig is. En ik hoop voor je vriend dat ie nog wat ballen groeit en het je ook duidelijk maakt dat dit te triest is voor woorden.
Sowieso je vriend "testen" Dat is toch verschrikkelijk...quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nou nou wat erg zeg. Verschrikkelijk. Je vriend op zo'n manier testen![]()
Nou echt. The horror. Kan me niks ergers voorstellen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:28 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Sowieso je vriend "testen" Dat is toch verschrikkelijk...
je vergeet het woordje kinderachtig.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:28 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Sowieso je vriend "testen" Dat is toch verschrikkelijk...
Dat ook inderdaad. Zielig en kinderachtig...quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
je vergeet het woordje kinderachtig.
ik vind het logisch, ik denk dat hij dat bij mij ook doet eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:29 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nou echt. The horror. Kan me niks ergers voorstellen.
Dan baal je vast wel om te horen dat alle vrouwen dit doen, bewust en onbewust.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:31 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad. Zielig en kinderachtig...
Ja ik vind het normaal hoor, ik was sarcastischquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het logisch, ik denk dat hij dat bij mij ook doet eigenlijk.
Tuurlijk heb je dat door, anders ben je een vent met oogkleppen. En zodra ik merk dat het bij mij gebeurt zeg ik er wat van. Volwassenen dien je ook als volwassenen te behandelen. Simepl gedoe altijdquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:32 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dan baal je vast wel om te horen dat alle vrouwen dit doen, bewust en onbewust.Je hebt het zelf waarschijnlijk niet eens door.
Dan heb ik denk ik heel erg veel geluk met mijn vriendin. Die heeft blijkbaar de mentale leeftijd van 13 al wel overstegen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:32 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dan baal je vast wel om te horen dat alle vrouwen dit doen, bewust en onbewust.Je hebt het zelf waarschijnlijk niet eens door.
het zal je vriendin maar zijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je dat door, anders ben je een vent met oogkleppen. En zodra ik merk dat het bij mij gebeurt zeg ik er wat van. Volwassenen dien je ook als volwassenen te behandelen. Simepl gedoe altijd
Het is juist niet simpel. Ik blijf je wel overal steeds verbeterenquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je dat door, anders ben je een vent met oogkleppen. En zodra ik merk dat het bij mij gebeurt zeg ik er wat van. Volwassenen dien je ook als volwassenen te behandelen. Simepl gedoe altijd
Simpel gedrag voor simpele mensen. Je bent meer dan een verzameling aandoeningen en instincten. Kom op zeg.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:35 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Het is juist niet simpel. Ik blijf je wel overal steeds verbeteren![]()
Het is een onderdeel van de psyche, niet alleen vrouwen doen het trouwens. Die testen doe je zelf ook vaak onbewust
Dat heeft niks te maken met een andere kijk, maar dat heeft te maken met kennis van zaken. En ja, je bent meer dan een verzamelingen aandoeningen en instincten. Maar mensen hebben bepaalde gedragspatronen en ja, ook instincten waar je niet onderuit komtquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Simpel gedrag voor simpele mensen. Je bent meer dan een verzameling aandoeningen en instincten. Kom op zeg.
Dat jij denkt alle wijsheid in pacht te hebben, wil nog niet zeggen dat je me moet verbeteren. Jij hebt er een andere kijk op, prima. Maar dat wil niet zeggen dat je gelijk hebt.
Idd er kunnen dingen je opvallen. Dan heb je het erover. Dan beloof je iets, en als het nog een keer gebeurd kun je zeggen. Maar hey! Jij had beloofd dat...quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Simpel gedrag voor simpele mensen. Je bent meer dan een verzameling aandoeningen en instincten. Kom op zeg.
Dat jij denkt alle wijsheid in pacht te hebben, wil nog niet zeggen dat je me moet verbeteren. Jij hebt er een andere kijk op, prima. Maar dat wil niet zeggen dat je gelijk hebt.
Prima. Niet iedereen is zo gebukt onder hun 'gedragspatronen en instincten'. Sommige mensen gedragen zich wel als een fatsoenlijk mens. In jouw omgeving blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:38 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met een andere kijk, maar dat heeft te maken met kennis van zaken. En ja, je bent meer dan een verzamelingen aandoeningen en instincten. Maar mensen hebben bepaalde gedragspatronen en ja, ook instincten waar je niet onderuit komt
Nah je snapt de psyche en patronen niet helemaal merk ik al.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Prima. Niet iedereen is zo gebukt onder hun 'gedragspatronen en instincten'. Sommige mensen gedragen zich wel als een fatsoenlijk mens. In jouw omgeving blijkbaar niet.
Dat is wat anders dan moedwillig iets "vergeten" om te kijken of vriendlief wel je bevelen opvolgt...quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:47 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nah je snapt de psyche en patronen niet helemaal merk ik al.
Zo kan je vriendin, die voor het eerst bij je huilt (en ook oprecht verdrietig is dus niet alsof doet) hiermee ook 'zien' hoe jij haar bijstaat, hoe je haar steunt of troost. Dat is dus ook een soort 'test'. Al was het niet het doel van haar huilbui, ze pikt wel signalen op en op basis daarvan geeft ze je goede punten of slechte punten. Ook onbewust.
Deal with it.
En aanhet einde van de relatie heb je een eindscore?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:47 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Zo kan je vriendin, die voor het eerst bij je huilt (en ook oprecht verdrietig is dus niet alsof doet) hiermee ook 'zien' hoe jij haar bijstaat, hoe je haar steunt of troost. Dat is dus ook een soort 'test'. Al was het niet het doel van haar huilbui, ze pikt wel signalen op en op basis daarvan geeft ze je goede punten of slechte punten. Ook onbewust.
Deal with it.
Prima jij zin, ik begrijp het niet en jij wel. Zal wel door al die jaren levenservaring komen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:47 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Deal with it.
Ach. Maakt het uit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:51 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan moedwillig iets "vergeten" om te kijken of vriendlief wel je bevelen opvolgt...
Nee. Maar als de 'puntentelling' diep in de min staat merk je het vast wel aan een chagrijnige vriendin die gaat klagen over je.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En aanhet einde van de relatie heb je een eindscore?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |