Daar zijn al filmpjes genoeg van.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:27 schreef Sinceria het volgende:
Ik vind dat JB juist eens even gestraft mag worden door Ado. En daar wil ik een filmpje van.
Zeg, straks zei je nog dat je hem samen met mij wilde straffen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:27 schreef Sinceria het volgende:
Ik vind dat JB juist eens even gestraft mag worden door Ado. En daar wil ik een filmpje van.
Ik ben een veelzijdig persoon.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg, straks zei je nog dat je hem samen met mij wilde straffen.![]()
Waarom ben je van gedachten veranderd?
Linkje?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daar zijn al filmpjes genoeg van.
Staan niet onlinequote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:35 schreef Sinceria het volgende:
Verdomme, nu ben ik geil. Ik ga zelf maar eens om straf vragen bij een bepaald persoon.
Hij drinkt geen bier, maar heb trucjes te over.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gooi zijn bier om, terwijl je met je kont naar hem toe gebukt staat
Nee, dit topic gaat over gehakt.quote:
Gehakt, das mijn fetish. Komt goed uit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hij drinkt geen bier, maar heb trucjes te over.
[..]
Nee, dit topic gaat over gehakt.
Gehakt uit de magnetronfetish, of natuurlijk ontdooid gehaktfetish?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gehakt, das mijn fetish. Komt goed uit.
Welke?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:50 schreef Awesome_ het volgende:
Zijn de woordgrapjes al langsgekomen?
natuurlijk ontdooid natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gehakt uit de magnetronfetish, of natuurlijk ontdooid gehaktfetish?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |