Zoek een ander.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg, als hij zegt dat ie iets doet, moet ie het ook doen.
Je kan niet zomaar je woord breken!
En hij las het bericht, zei ja, en vergat het vervolgens. Beiden hebben hieraan schuld, dus dit topic mag dicht.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was het niet vergeten, ik dacht eraan en daarom stuurde ik hem een bericht.
Nou, dat vind ik dus ook minder lekker, hoewel het met die echte ontdooistand vandaag wel te doen was.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:27 schreef Sinceria het volgende:
Gehakt ontdooid uit de magnetron is smerig trouwens.
Vaststaand feit.
Hij vond het blijkbaar lekker, kan je nagaan wat voor keukenprinses ze isquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:27 schreef Sinceria het volgende:
Gehakt ontdooid uit de magnetron is smerig trouwens.
Vaststaand feit.
Die kan je vast zelf wel invullenquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat is daar zogenaamd aan dan?
Dt is anders zeeeeer teleurstellend!quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:28 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Maar je kan het wel zomaar vergeten.
Nee, zijn schuld.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:28 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
En hij las het bericht, zei ja, en vergat het vervolgens. Beiden hebben hieraan schuld, dus dit topic mag dicht.
Je had ook het gehakt eruit kunnen halen en dan maar om 22 uur eten, puur om hem terug te pakken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik dus ook minder lekker, hoewel het met die echte ontdooistand vandaag wel te doen was.
Ik kom eraan.quote:
Ik kook vrij goed ja.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hij vond het blijkbaar lekker, kan je nagaan wat voor keukenprinses ze is
Dan kan je waarschijnlijk alvast beginnen een nieuwe vriend (en woonruimte) te zoekenquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, zijn schuld.
En door jullie denk ik dat ik er nog een week aan vast plak.
Gewoon omdat het kan
van woede.quote:
Toch niet elke dag?!quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:28 schreef mymoodfentje het volgende:
Eigenlijk moet je even avondeten voor je man maken en daarna op je knieën voor hem terwijl hij voetbal kijkt en een biertje nuttigt.
Daar hbe ik dan ook last van hequote:Op vrijdag 7 september 2012 18:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Je had ook het gehakt eruit kunnen halen en dan maar om 22 uur eten, puur om hem terug te pakken.
Dat is wel de standaard.quote:
Ben je ongesteld?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, zijn schuld.
En door jullie denk ik dat ik er nog een week aan vast plak.
Gewoon omdat het kan
Gaat makkelijk hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:30 schreef pqrstuvw het volgende:
[..]
Wel een provincie waar je dus niet even snel naar de Chinees kan.
Dan weet ik dus ook gelijk wat ik aan hem hebquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan kan je waarschijnlijk alvast beginnen een nieuwe vriend (en woonruimte) te zoeken
Orte termijn ja? Ik heb zaterdag al bedacht wat we vandaag zouden gaan eten hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:31 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ben je ongesteld?Je denkt niet logisch na. Jij had het in eerste instantie niet moeten vergeten, dus de klacht moet eigenlijk gaan over jouw korte termijngeheugen. En dan vraag je iemand anders om jouw fout te herstellen.
Ga weg joh, je bent gek.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:32 schreef Sinceria het volgende:
Hee TS, zin in een beetje vrouw-op-vrouw actie? Kunnen we je vriend laten toekijken met zijn handjes op zijn rug.
Bedenken en vergeten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Orte termijn ja? Ik heb zaterdag al bedacht wat we vandaag zouden gaan eten hoor
pics?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:32 schreef Sinceria het volgende:
Hee TS, zin in een beetje vrouw-op-vrouw actie? Kunnen we je vriend laten toekijken met zijn handjes op zijn rug.
Jij mag niet kijkenquote:
En andersomquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan weet ik dus ook gelijk wat ik aan hem heb
Ik vind een week best langquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:33 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Bedenken en vergeten.
Korte termijn, ja
Ik heb al pics van mijn poes in mijn FB.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind een week best lang [ afbeelding ]
Sorry hoor, maar als hij het gehakt vergeet en het dan raar vindt dat hij geen sex krijgt, is hij ook niet al te snuggerquote:
Maar jij was het ook vergeten, ja je dacht er aan maar toen kwam er alsnog niks van terecht omdat je zo'n karwei niet aan je vriend over kan laten met slechts een berichtje ondanks een, ik citeer: "Ja" antwoord terug.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar hbe ik dan ook last van he
Linkje?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb al pics van mijn poes in mijn FB.
huhuquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als hij het gehakt vergeet en het dan raar vindt dat hij vier weken lang geen sex krijgt, is hij ook niet al te snugger
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als hij het gehakt vergeet en het dan raar vindt dat hij geen sex krijgt, is hij ook niet al te snugger
Wat ben jij ook een zeikwijf zeg. Ik had het allang uitgemaakt als ik die vent was. Is zeker zo'n ecto of niet?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als hij het gehakt vergeet en het dan raar vindt dat hij geen sex krijgt, is hij ook niet al te snugger
Zo heet ben je nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap jouw antwoorden niet.quote:
Daar ben ik te lui voor hoor, klik gewoon op mijn FB.quote:
en seksuele chantage bestaat ook niet zeker?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap jouw antwoorden niet.
Ben jij ook zo iemand die vindt dat verkrachting binnen een relatie niet bestaat?
Ik ben het vriendjequote:
Ik zit op de ipad, dan is dat lastigerquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Daar ben ik te lui voor hoor, klik gewoon op mijn FB.
Van der Staaij, ben jij dat?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap jouw antwoorden niet.
Ben jij ook zo iemand die vindt dat verkrachting binnen een relatie niet bestaat?
hij kan nog altijd naar de hoerenquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Jawel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
en seksuele chantage bestaat ook niet zeker?
Oh, dan ligt het anders natuurlijk.quote:
Nee, onzin. Ten eerste staan eten en seks los van elkaar en is het gewoon een hele lage straf. Daarnaast ben jij een vrouw, jij hoort voor het eten te zorgen. Ik snap sowieso niet waarom je hem vraagt om de keuken in te gaan, tenzij het is om bier te halen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar voor jou is het wel normaal om iets wat alleen jij hem behoort te geven hem af te nemen, maar als hij het zichzelf toeëigent is het slecht? En als hij het ergens anders wel krijgt/kan krijgen, wat moet hij dan doen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel.
Dat heb ik niet ontkent.
Wanneer spreken we af?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:39 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh, dan ligt het anders natuurlijk.
Ik laat d'r gewoon. Ga me er niet druk om maken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:40 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Dat jij je zo lam laat leggen door een kutwijf zegWaar is je waardigheidsgevoel?
Vrouwen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zit op de ipad, dan is dat lastiger
Eten heeft wel degelijk te maken met sex, als ik hem op die manier kan dwingen naar me te luisteren, heeft sex overal mee te makenquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, onzin. Ten eerste staan eten en seks los van elkaar en is het gewoon een hele lage straf. Daarnaast ben jij een vrouw, jij hoort voor het eten te zorgen. Ik snap sowieso niet waarom je hem vraagt om de keuken in te gaan, tenzij het is om bier te halen.
Bah bah walgelijk topic.
Vrouwen moet je vooral niet hun gang laten gaan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:41 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik laat d'r gewoon. Ga me er niet druk om maken.
Als ik tijd heb.quote:
Een prima fundering voor een relatiequote:Op vrijdag 7 september 2012 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eten heeft wel degelijk te maken met sex, als ik hem op die manier kan dwingen naar me te luisteren, heeft sex overal mee te maken![]()
En ik heb voor het eten gezorgd
Kleuters kun je ook beter even laten uitrazen tot op zekere hoogte.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:42 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Vrouwen moet je vooral niet hun gang laten gaan.
'behoort' te geven? In welke eeuw leef jij?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maar voor jou is het wel normaal om iets wat alleen jij hem behoort te geven hem af te nemen, maar als hij het zichzelf toeëigent is het slecht? En als hij het ergens anders wel krijgt/kan krijgen, wat moet hij dan doen?
Ah, jij bent zo'n type die graag je zin wil hebben. Hij is dus eigenlijk gewoon je slaafje. Ben je aan het menstrueren of doe je altijd zo bazig?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eten heeft wel degelijk te maken met sex, als ik hem op die manier kan dwingen naar me te luisteren, heeft sex overal mee te maken![]()
En ik heb voor het eten gezorgd
Jij neukt kleuters?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:42 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Kleuters kun je ook beter even laten uitrazen tot op zekere hoogte.
Als jij niet de aangewezen persoon bent, wie dan wel?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
'behoort' te geven? In welke eeuw leef jij?
En hij wacht gewoon
Waarom niet? Het is niet verboden.quote:
Nee, over een week of twee denk ik.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo'n type die graag je zin wil hebben. Hij is dus eigenlijk gewoon je slaafje. Ben je aan het menstrueren of doe je altijd zo bazig?
Ok.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Beetje harig, maar ziet er wel lekker zacht uit.
Km maar langs
Ik ben wel die persoon, maar ik 'behoor' niets.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als jij niet de aangewezen persoon bent, wie dan wel?
brb ff boodschappen doen
Nee, dat is niet naief.quote:
hjb over haar vuile zemma a tfoe alik floesquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:45 schreef Ramkraker het volgende:
Oooh wat erg hij haalt het er niet uit.. heeft ie groot gelijk in met z'n wijf als jij, meteen topics aanmaken op FOK!, ik was al lang weg geweest als ik hem was.![]()
Daar klopt dus echt geen ruk vanquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hjb over haar vuile zemma a tfoe alik floes
Nee hoor, jij was er bij mij al niet in gekomenquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:45 schreef Ramkraker het volgende:
Oooh wat erg hij haalt het er niet uit.. heeft ie groot gelijk in met z'n wijf als jij, meteen topics aanmaken op FOK!, ik was al lang weg geweest als ik hem was.![]()
Dank je Allyquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hjb over haar vuile zemma a tfoe alik floes
OT: Kut Ado, doe eens wat in huis ipv janies alles te laten oplossen![]()
.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:47 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Daar klopt dus echt geen ruk van
Thank god.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, jij was er bij mij al niet in gekomen
Wat, zij begrijpt mijn emotie hierbij tenminste.quote:
Neen, dat doe je op een openbaar forumquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat, zij begrijpt mijn emotie hierbij tenminste.
Dit soort dingen moet je ook niet met 'mannen' bespreken
Ja? Waarom niet?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:54 schreef Loppe het volgende:
[..]
Neen, dat doe je op een openbaar forum
Ik had er even niet aan gedacht dat mannen dit soort dinge niet begrijpen.quote:
Het gaat over gehakt hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:56 schreef kingtoppie het volgende:
Nounou, er gebeurt een hoop in jouw leven.
Een verhaal over gehakt inderdaad, extreem boeiend ja.... Echt spectaculair leven heb je.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het gaat over gehakt hoor.
Ik weet niet wat jij hebt gelezen?
Verstand komt met de jarenquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had er even niet aan gedacht dat mannen dit soort dinge niet begrijpen.
Dat is dan weer wel heel erg dom van me.
o, je bent sarcastisch.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een verhaal over gehakt inderdaad, extreem boeiend ja.... Echt spectaculair leven heb je.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |