quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Grote borsten is geen leedvermaak![]()
Da's gewoon geil
Foto's svp?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor de rest ben ik ook niet bepaald een slanke den, en laten we het daar verder maar op houden...
Slanke dennen:quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
[..]
Foto's svp?![]()
Niet iedereen houdt van slanke dennen trouwens
Ik van de LaChouffequote:Op vrijdag 7 september 2012 14:25 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb vooral een kater van The Bourne Legacy gisterenavond, die viel flink tegen namelijk
Neequote:Op vrijdag 7 september 2012 14:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
[..]
Foto's svp?![]()
Niet iedereen houdt van slanke dennen trouwens
Eehhhhh... okequote:Op vrijdag 7 september 2012 14:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee![]()
Tegen die boom hebben al meerdere Fok-ers aangeblaft, zonder succes
Was niet dubbelzinnig bedoeldquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eehhhhh... oke
Lekker dubbelzinnig, I like it
A dirty mind is a joy foreverquote:
Absoluut! Het kan me vaak niet dubbelzinnig genoegquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever
De beste van de 3quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:25 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb vooral een kater van The Bourne Legacy gisterenavond, die viel flink tegen namelijk
Ik moest een keer extra kijken, zag niet dat hij het wasquote:
twitter:FrankDane twitterde op vrijdag 07-09-2012 om 14:23:392Unlimited, @jvdboom, @JamieWestland, @Jeltevdg (in korte broek) en ???? Vanavond in de eerste Frank en Vrijdag Show!!! Start: 1800 uur 538 reageer retweet
WTF, geen ideequote:Op vrijdag 7 september 2012 15:32 schreef Evertjan het volgende:
wtf is Jelmer nu aan het doen op de webcam???
ik durf niet eens 140 te rijden met mijn autoquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:04 schreef minthy het volgende:
176 km/h rijden... Ik hou best van opschieten, maar je kan ook overdrijven
Dat had ik met mijn vorige ook, begon dan te roken... Best engquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik durf niet eens 140 te rijden met mijn autoben ik al bang dat hij ontploft
Moet je je wielbouten een beetje losdraaienquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat had ik met mijn vorige ook, begon dan te roken... Best eng![]()
Met deze auto durf ik het wel. Gebeurt vaak per ongeluk, moet eraan wennen dat ie veel minder lawaai maakt
Nah, ik ben wijs met dit bakkie. Scheurt heerlijkquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet je je wielbouten een beetje losdraaiengaat'ie vanzelf weer geluid maken
Ik snap het ook niet. Maarja, populair he. En 3FM.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, vind ik persoonlijk niet zoveel aan
die grap wilde hij zelf makenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:06 schreef Evertjan het volgende:
heeft bart arens geen drive in show???
Tov Groningen is alles 'quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom steeds, het is wel Zwolle he.
Kom vechten dan. Sta nu op het station!quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Thuis, waar Fokkers horen te zijn.
quote:
ik heb al gestemdquote:
doen ze dan ook de naaktscene?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:00 schreef 3rdRock het volgende:
ekdom, veenstra en bart moeten rennen voor de 90's clip. iemand enig idee????
ow wacht...
deze misschien?
ow, geen Ms Montreal, maar Kim Lian vd Meij!
ik heb geen idee. het is ook maar een vermoedenquote:
1 iemand die een wijf doet?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
iemand op Twitter oppert
als ren-clip. lijkt mij niet echt logisch met 2 dames en 1 heer in die clip....
ik zie 2 vrouwen...en Bart, Veenstra en Ekdom gaan rennen......nou ja, we zien welquote:
Wat is er? Huisbaas?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:32 schreef 3rdRock het volgende:
godsgloeiende teringtyfus. waarom ben ik 2 jaar geleden niet gewoon wat harder geweest. hier gaat nog een heleboel geziek achter wegkomen straks.
zo, dat moest er ff uit
nee, ex en een huis dat we nog steeds hebben. ingewikkelde situatie, maar zij komt een mondelinge afspraak niet na en dat kan me wel eens veel geld gaan kosten. en ik heb geen poot om op te staan aangezien er geen getuigen bij die mondelinge afspraak waren. Zij probeert er nu iig onderuit te komen en dat moet ik proberen te voorkomen. Ach, ik zal er vast niet aan doodgaanquote:
Oh dat zuigt ballenquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ex en een huis dat we nog steeds hebben. ingewikkelde situatie, maar zij komt een mondelinge afspraak niet na en dat kan me wel eens veel geld gaan kosten. en ik heb geen poot om op te staan aangezien er geen getuigen bij die mondelinge afspraak waren. Zij probeert er nu iig onderuit te komen en dat moet ik proberen te voorkomen. Ach, ik zal er vast niet aan doodgaan
.
10 SPEED! SPACE QUEEN!
yup, had ik idd moeten doen. beetje dom.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh dat zuigt ballen.
Voortaan maar gewoon schriftelijke afspraken dus, maar dat is achteraf.
Succes en sterkte ermee man
Het geld gaat nu toch ook naar een hoer?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, had ik idd moeten doen. beetje dom.
gelukkig heb ik spaargeld en heeft mijn werkgever mij een verhuispremie gedoneerd, maar dat geld had ik liever uitgegeven aan hoeren....
subtielquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het geld gaat nu toch ook naar een hoer?
verschrikkelijk! allemaal! gore geldwolven zijn het!quote:
Teringlijers!! Je zou er toch nooit meer aan beginnenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
verschrikkelijk! allemaal! gore geldwolven zijn het!
Vond m al wat op het randje.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
subtiel
nee, dat vind ik een wat harde benaming. en het geld zal uiteindelijk bij een bank terechtkomen....leve de huizencrisis!
en toch, als iets met een hartslag dat appeltaarten kan bakken zich aanbiedt....quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Teringlijers!! Je zou er toch nooit meer aan beginnen![]()
Er werken veel op geld beluste hoeren bij de bankquote:
Fuck it, dan ga je maar naar je ma!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en toch, als iets met een hartslag dat appeltaarten kan bakken zich aanbiedt....
die heeft mn pa al. en die lul wil niet alles delenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Fuck it, dan ga je maar naar je ma!
Wat een hufter...quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heeft mn pa al. en die lul wil niet alles delen
ik ga er volgend weekend in ivm de verjaardagen. misschien heeft ze er 1 gebakken! en tis een feestje bij een schietvereniging dus als er geen verse appeltaart is pak ik een kruisboogquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat een hufter...
Kan ze je niet stiekem een appeltaartje brengen?
goed bezig!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:07 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNND!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wees maar eens een tikje assertiever, heel goed!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga er volgend weekend in ivm de verjaardagen. misschien heeft ze er 1 gebakken! en tis een feestje bij een schietvereniging dus als er geen verse appeltaart is pak ik een kruisboog
mijn pa kookt ook beter dan mn ma. tis allemaal niet bijzonder, maar wel eetbaarquote:
of ik troggel de vriendin van mn broertje af, of de vrouw van een neef van me.....quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Wees maar eens een tikje assertiever, heel goed!
en ze heeft haar kleren aanquote:
In geval van appeltaart is alles geoorloofdquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
of ik troggel de vriendin van mn broertje af, of de vrouw van een neef van me.....
In geen van beide gevallen word ik daar hitsig van helaas...quote:
und? wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
hoppa, boontje komt om zijn loontje. ik had de boel 2 jaar geleden op papier moeten laten zetten. dit gaat me godverdomme (veel) geld kosten. daar gaat mn spaargeld.
Heb je een rechtsbijstandverzekering?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
hoppa, boontje komt om zijn loontje. ik had de boel 2 jaar geleden op papier moeten laten zetten. dit gaat me godverdomme (veel) geld kosten. daar gaat mn spaargeld.
gezeik met m'n exquote:
ehm...geen idee.....ik ben volgens mij nogal basisverzekerd: aansprakelijkheid, inboedel, uitvaart. zoietsquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb je een rechtsbijstandverzekering?
Voordat je van alles gaat regelen/betalen, eerst uitzoeken of je daarvoor een verzekering hebt. Of naar een rechtsbijstandwinkel gaan en je verhaal aan hen voorleggen...quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gezeik met m'n ex
[..]
ehm...geen idee.....ik ben volgens mij nogal basisverzekerd: aansprakelijkheid, inboedel, uitvaart. zoiets
nope, maar wel een samenlevingscontract.....quote:
hoe zou ik dat kunnen weten? volgens mij wordt er niets dergelijks betaald dus dan heb ik het ook niet lijkt me?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Voordat je van alles gaat regelen/betalen, eerst uitzoeken of je daarvoor een verzekering hebt. Of naar een rechtsbijstandwinkel gaan en je verhaal aan hen voorleggen...
quote:
Van je verzekering moet je een polis hebben liggen. Daarop staat vermeld welke verzekeringen je hebt lopen bij hen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
hoe zou ik dat kunnen weten? volgens mij wordt er niets dergelijks betaald dus dan heb ik het ook niet lijkt me?
ja, dat laatste heb ik wel gedaan jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Van je verzekering moet je een polis hebben liggen. Daarop staat vermeld welke verzekeringen je hebt lopen bij hen.
Kan me niet voorstellen dat die papieren bij haar liggen, je hebt jezelf als het goed is verzekerd toen je op jezelf ging wonen (hoop ik tenminste)
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat laatste heb ik wel gedaan jaik weet die papieren ook wel ongeveer te liggen denk ik......
ik ben daar zo slecht in
zal morgen ofzo eens gaan kijken....
Dat is belangrijke shitquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat laatste heb ik wel gedaan jaik weet die papieren ook wel ongeveer te liggen denk ik......
ik ben daar zo slecht in
zal morgen ofzo eens gaan kijken....
dat zou je wel denken ja....quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]![]()
je hebt toch al je polissen in een aparte map
i know....quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is belangrijke shit![]()
In ieder geval eerst uitzoeken en zeker niet zonder meer maar akkoord gaan!!
Vraag een thuiswerkaccount aanquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:35 schreef 3rdRock het volgende:
de beste oplossing zou btw zijn als ik in het bekant onverkoopbare huis ging wonen....gaat me alleen wel 2.5 tot 3u reistijd per dag opleveren tov 20min nu......
kwestie van ordenen ik bewaar alles in apartje mapjes in het begin kost het wat tijd maar als je het op de rit hebt kost het je maar 1 uurtje in de week.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zou je wel denken ja....
[..]
i know....
Een uurtje? Ik besteed nog geen uur per jaar aan mijn administratiequote:Op vrijdag 7 september 2012 21:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kwestie van ordenen ik bewaar alles in apartje mapjes in het begin kost het wat tijd maar als je het op de rit hebt kost het je maar 1 uurtje in de week.
Gezien mijn leeftijd mag ik dit prachtig vindenquote:
nou ja zeg ik bewaar ook nog zelfs mijn bankafschriften voor een of andere neurotische redenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Een uurtje? Ik besteed nog geen uur per jaar aan mijn administratie
[..]
Gezien mijn leeftijd mag ik dit prachtig vinden
Die heb ik onlangs opgezegd, postbezorging is hier zwaar ruk sinds een huisvrouwenbrigade het heeft overgenomenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nou ja zeg ik bewaar ook nog zelfs mijn bankafschriften voor een of andere neurotische reden
arme vrouwenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:44 schreef minthy het volgende:
Alicia Silverstone!!![]()
Als ik toch eens op vrouwen viel...
Omdat ik er niet op val? Tja, ze missen wel watquote:
Ik zou ook niet weer in dat dorp gaan wonenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:35 schreef 3rdRock het volgende:
de beste oplossing zou btw zijn als ik in het bekant onverkoopbare huis ging wonen....gaat me alleen wel 2.5 tot 3u reistijd per dag opleveren tov 20min nu......
bedoelde als je er fysiek op zou vallenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat ik er niet op val? Tja, ze missen wel wat
Ik ben best zacht en heul niet zo zwaar dat ik mensen zou crushenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
bedoelde als je er fysiek op zou vallen
daar zijn al mensen mee bezig. als ik dat zou kunnen krijgen zou het nog een optie zijn. dan zou ik zeker 3 dagen thuis kunnen werken.quote:
correct.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben best zacht en heul niet zo zwaar dat ik mensen zou crushen
Je zou eventueel nog een topic kunnen openen in WGR, daar zitten mensen met verstand van dit soort ellendequote:Op vrijdag 7 september 2012 21:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar zijn al mensen mee bezig. als ik dat zou kunnen krijgen zou het nog een optie zijn. dan zou ik zeker 3 dagen thuis kunnen werken.
polis iig gevonden. staat niets in over rechtsbijstand volgens mij. misschien maar ff bij interpolis/rabobank langslopen één dezer dagen.
en qua administratie. het meeste zit in een doos en in kastje. voor mijn doen is dat netjes...
Dank je, ik word graag bevestigd in beidequote:
dat kan ook nog ja. doe ik wellicht nog welquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Je zou eventueel nog een topic kunnen openen in WGR, daar zitten mensen met verstand van dit soort ellende
[..]
ik ga hem morgen tijdens Timur gebruiken om te kijken of die er niet omstreeks 13.03u uitklapt....Qua beeldkwaliteit prefereer ik Silverlight.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:56 schreef Sirolf het volgende:
Toch maar eens een vrijdagavondje de nieuwe Flash-based 3FM-videostream uitgeprobeerd, lijkt hier iig goed te werken (ondanks m'n traaaaaage verbinding).
Toch maar eens gaan kijken wanneer het moment is om dit de default te maken, om Silverlight eindelijk 'uit het raam' te kunnen gooien...
daarom moeten we op ze stemmen. krijgen ze meer geld en kunnen ze volgende keer betere spots makenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:58 schreef Sirolf het volgende:
Dus ik dacht serieus dat die politieke partijen-promo een 'bruine ster' van Gerard was.
Zelden ZO'N SLECHTE promotiespot gehoord...
Het 13.03-uitval-probleem is ook naar gekeken deze week. Er zijn wat aanpassingen gemaakt, waardoor het hopelijk niet meer voorkomt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga hem morgen tijdens Timur gebruiken om te kijken of die er niet omstreeks 13.03u uitklapt....Qua beeldkwaliteit prefereer ik Silverlight.
kun je die flashplayer niet zo maken dat je ook kunt kiezen voor standaard hoge kwaliteit? en daarnaast de optie voor snelheidsafhankelijke kwaliteit. geen idee hoe dat in technische termen heet, maar je snapt me vast
ah, dan draai ik morgen toch silverlight om te kijken of het probleem weg is.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het 13.03-uitval-probleem is ook naar gekeken deze week. Er zijn wat aanpassingen gemaakt, waardoor het hopelijk niet meer voorkomt.
Helaas is het niet echt mogelijk om die stream-selectie aan te passen dat je handmatig kan kiezen... althans, niet dat ik weet. Nooit ergens gezien ook.
spoiler!quote:
Oh ja, ik loop voor... Ik zal niet meedoen aan de quizquote:
Kwaliteit van Flash is technisch gezien juist beter (1500 kbit/s video terwijl Silverlight 1000kbit/s is). Het is alleen zo dat 'ie automatisch terugschakelt naar een lagere kwaliteit stream zodra het streambeeld niet in beeld is (om bandbreedte te besparen voor zowel de server als jezelf).quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, dan draai ik morgen toch silverlight om te kijken of het probleem weg is.
en wat de flash betreft. jammer
ah, ok. dat snap ikquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwaliteit van Flash is technisch gezien juist beter (1500 kbit/s video terwijl Silverlight 1000kbit/s is). Het is alleen zo dat 'ie automatisch terugschakelt naar een lagere kwaliteit stream zodra het streambeeld niet in beeld is (om bandbreedte te besparen voor zowel de server als jezelf).
Vandaar... Ik hoorde al de loopmicrofoonquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:09 schreef Evertjan het volgende:
Stenders ligt op de bank in de gang te kijken naar Oranje
hoor jij dat?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vandaar... Ik hoorde al de loopmicrofoon
Fred meeschreeuwen
oh, ik hoor dat nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Makkelijk. Klinkt anders. Kwaliteit van de mic.
mij ook......ik zou het ook niet doen maar ik heb ook enorme hoogtevrees. de lage duikplank vond ik vroeger al eng....quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lijkt me behoorlijk pijnlijk om daarvandaan een bommetje te maken, zonder oefening...
Same here...quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mij ook......ik zou het ook niet doen maar ik heb ook enorme hoogtevrees. de lage duikplank vond ik vroeger al eng....
En de scheids is een blinde homoquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
Stenders en co aan het blindenvoetbal![]()
het zou eigenlijk best cool zijn als er blindengeleidenhonden meedoen!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En de scheids is een blinde homo
hee!quote:
+1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
het kan nog erger....Meneer Chang uit Geleen....quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:50 schreef CindieY het volgende:
Chinezen praten dan ook daadwerkelijk zo verschrikkelijk clichéIk heb ze wel eens aan de lijn, versta er geen bal van
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
Ik kan het er niet uithalen, zeker niet nadat Fred een poging deed tot het accent. Dat van hem is toch heel anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
Heb ik ook elke keer weer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:52 schreef Qunix het volgende:
Superfreak... Ik dacht even aan You can't touch this
ik ookquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:52 schreef Qunix het volgende:
Superfreak... Ik dacht even aan You can't touch this
ik ook niet, maar een radijs in de vorm van een roos en veel rode saus gaf het voor mij wel wegquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan het er niet uithalen, zeker niet nadat Fred een poging deed tot het accent. Dat van hem is toch heel anders?
De hond van Gert heet SamsoNquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook niet, maar een radijs in de vorm van een roos en veel rode saus gaf het voor mij wel wegow wacht...dan is het niet roemer, maar die hond van Gert!
i know, maar die pleurishond verspreekt zich ook constant dus ik vind dat geen plobreemquote:
en dan ook nog 2x The Heavy. dat kan alleen bij Robquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:12 schreef Evertjan het volgende:
potverdomme zeg wat draait die Rob weer een bak goede ploaten vanavond!!
Dan moet je lekker thuis muziekjes draaien voor jezelf, ik vind het niet kunnen op de radio.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan ook nog 2x The Heavy. dat kan alleen bij Rob
ik welquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan moet je lekker thuis muziekjes draaien voor jezelf, ik vind het niet kunnen op de radio.
Mwah, was op vakantiequote:
Ik kan nog steeds op één hand tellen hoe vaak ik dit nummer heb gehoordquote:
PSY - Gangnam Style. uit Koreaquote:
och, vroeger hadden we de macarana en de ketchupsong, nu gaan we gangnamstylequote:Op vrijdag 7 september 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
Ik zag vanavond pas dat er een achterlijk dansje bij dit nummer hoort...
tis geen top1000allertijdenmateriaal, maar tis uitermate vermakelijk voor het moment imhoquote:
Jupquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
Positie in hitlijsten:
Nr. 1 (Verenigde Staten, Zuid-afrika en Finland)
Dat vond ik destijds nog enigszins geinig. Dit vind ik baggerquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och, vroeger hadden we de macarana en de ketchupsong, nu gaan we gangnamstyle
EEEH Macarena!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och, vroeger hadden we de macarana en de ketchupsong, nu gaan we gangnamstyle
EEEH Sexy Ladyquote:
quote:
quote:
quote:
NOSSA NOSSAquote:
Ik zei geen hai, maar maakte je liedje afquote:
Oh ja joh?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zei geen hai, maar maakte je liedje af![]()
Maar alsnog; hoi!
Jaaa, leuk!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:26 schreef henkde_j het volgende:
Draai een keer in het rond, stamp met je voeten...
Nog steeds een van m'n meest favoriete nummers. Bite mequote:
Dat is het enige Moldavische nummer dat ik mee kan zingen.quote:
op de grondquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:26 schreef henkde_j het volgende:
Draai een keer in het rond, stamp met je voeten...
DAt geldt waarschijnlijk voor iedere niet-MoldaviËrquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is het enige Moldavische nummer dat ik mee kan zingen.
draaide ze serieus is een keer bij ons in de kroeg hele tent ging uit hun plaatquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op de grond
zwaai je armen in de lucht
ga nu zitten met een zucht
stap nu rond als een gans
zo gaat de Kabouterdans!
meer dan een jaar in de Mega Top 100![]()
![]()
Wist je dat de titel "Liefde onder de Lindeboom" betekendquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog steeds een van m'n meest favoriete nummers. Bite me
Proffesor Greenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:28 schreef henkde_j het volgende:
Strakke cover van een aantaal jaar geleden
En hartstikke terecht natuurlijkquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
draaide ze serieus is een keer bij ons in de kroeg hele tent ging uit hun plaat
+1!quote:
Ooit wel eens ergens gelezen wat de tekst betekende, maar niet onthoudenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wist je dat de titel "Liefde onder de Lindeboom" betekend
Lees net dat het in het Roemeens isquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
DAt geldt waarschijnlijk voor iedere niet-MoldaviËr![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |