ik ga hem morgen tijdens Timur gebruiken om te kijken of die er niet omstreeks 13.03u uitklapt....Qua beeldkwaliteit prefereer ik Silverlight.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:56 schreef Sirolf het volgende:
Toch maar eens een vrijdagavondje de nieuwe Flash-based 3FM-videostream uitgeprobeerd, lijkt hier iig goed te werken (ondanks m'n traaaaaage verbinding).
Toch maar eens gaan kijken wanneer het moment is om dit de default te maken, om Silverlight eindelijk 'uit het raam' te kunnen gooien...
daarom moeten we op ze stemmen. krijgen ze meer geld en kunnen ze volgende keer betere spots makenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:58 schreef Sirolf het volgende:
Dus ik dacht serieus dat die politieke partijen-promo een 'bruine ster' van Gerard was.
Zelden ZO'N SLECHTE promotiespot gehoord...
Het 13.03-uitval-probleem is ook naar gekeken deze week. Er zijn wat aanpassingen gemaakt, waardoor het hopelijk niet meer voorkomt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga hem morgen tijdens Timur gebruiken om te kijken of die er niet omstreeks 13.03u uitklapt....Qua beeldkwaliteit prefereer ik Silverlight.
kun je die flashplayer niet zo maken dat je ook kunt kiezen voor standaard hoge kwaliteit? en daarnaast de optie voor snelheidsafhankelijke kwaliteit. geen idee hoe dat in technische termen heet, maar je snapt me vast
ah, dan draai ik morgen toch silverlight om te kijken of het probleem weg is.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het 13.03-uitval-probleem is ook naar gekeken deze week. Er zijn wat aanpassingen gemaakt, waardoor het hopelijk niet meer voorkomt.
Helaas is het niet echt mogelijk om die stream-selectie aan te passen dat je handmatig kan kiezen... althans, niet dat ik weet. Nooit ergens gezien ook.
spoiler!quote:
Oh ja, ik loop voor... Ik zal niet meedoen aan de quizquote:
Kwaliteit van Flash is technisch gezien juist beter (1500 kbit/s video terwijl Silverlight 1000kbit/s is). Het is alleen zo dat 'ie automatisch terugschakelt naar een lagere kwaliteit stream zodra het streambeeld niet in beeld is (om bandbreedte te besparen voor zowel de server als jezelf).quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, dan draai ik morgen toch silverlight om te kijken of het probleem weg is.
en wat de flash betreft. jammer
ah, ok. dat snap ikquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwaliteit van Flash is technisch gezien juist beter (1500 kbit/s video terwijl Silverlight 1000kbit/s is). Het is alleen zo dat 'ie automatisch terugschakelt naar een lagere kwaliteit stream zodra het streambeeld niet in beeld is (om bandbreedte te besparen voor zowel de server als jezelf).
Vandaar... Ik hoorde al de loopmicrofoonquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:09 schreef Evertjan het volgende:
Stenders ligt op de bank in de gang te kijken naar Oranje
hoor jij dat?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vandaar... Ik hoorde al de loopmicrofoon
Fred meeschreeuwen
oh, ik hoor dat nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Makkelijk. Klinkt anders. Kwaliteit van de mic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |