abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 september 2012 @ 07:41:33 #251
50430 Yuki
Student Midwife
pi_116527653
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 07:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/rC4KXnvGMnw

club run, 6.5km trail run met een paar gemene heuvelbeklimmingen er in....zwaar, maar lekker gelopen.
morgen een LDL op het program
Wow, hij opende m hier op "satellite", wat een mooi gebied vanuit de lucht!! O+

Verder natuurlijk heel goed gelopen :Y
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 8 september 2012 @ 07:46:11 #252
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_116527669
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 07:41 schreef Yuki het volgende:

[..]

Wow, hij opende m hier op "satellite", wat een mooi gebied vanuit de lucht!! O+

Verder natuurlijk heel goed gelopen :Y
omgeving is ook prachtig....native cold climate rain forest.

voordeel van z'n trailrun is dat je, door de oneven ondergrond, veel moet "zoeken naar je balans" waardoor je heel andere spieren moet gebruiken.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Moderator zaterdag 8 september 2012 @ 07:47:01 #253
155227 crew  Guppy
dus
pi_116527672
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 22:25 schreef Arquero het volgende:
Morgen STR in Kralingse Bos, zin in *O*

Succes iedereen die gaat lopen in Arnhem ^O^
Heel cool, veel plezier!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_116527678
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 00:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[ afbeelding ]

In al zijn oneindige wijsheid.
De Dalai Lama
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_116527682
quote:

club run, 6.5km trail run met een paar gemene heuvelbeklimmingen er in....zwaar, maar lekker gelopen.
Wat een mooi gebied om te lopen!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  Moderator zaterdag 8 september 2012 @ 07:52:32 #256
155227 crew  Guppy
dus
pi_116527684
De dag voor een loop heb ik altijd dat ik ineens van alles voel!

Zo van, als ik hier op m'n been duwt, doet het zeer... Als als ik zo loop, zeurt die pees een beetje... En volgens mij krijgt ik een blaar op m'n voet...

Pre-race issues :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 8 september 2012 @ 07:54:24 #257
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_116527686
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 07:52 schreef Guppyfriend het volgende:
De dag voor een loop heb ik altijd dat ik ineens van alles voel!

Zo van, als ik hier op m'n been duwt, doet het zeer... Als als ik zo loop, zeurt die pees een beetje... En volgens mij krijgt ik een blaar op m'n voet...

Pre-race issues :')
same here....de dag voor een race voel ik me net een wandelend wrak
pi_116527693
quote:

Wat een tempo zelfs joggers gaan harder. 8-)
pi_116527694
Prachtig gebied om te lopen lijkt me RD.
  zaterdag 8 september 2012 @ 07:57:31 #260
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_116527700
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 07:56 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Wat een tempo zelfs joggers gaan harder. 8-)
ik wist dat deze post zou komen op het moment dat ik de link plaatste :D
Voelde me na de tweede heuvel ook wel zo'n beetje een jogger ;)
  zaterdag 8 september 2012 @ 07:59:08 #261
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_116527706
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 07:56 schreef Shravani het volgende:
Prachtig gebied om te lopen lijkt me RD.
is het ook, het is een stuk "native bush" wat ik begin 1900 door een particulier aan de Gore Council is geschonken als park omdat er toen al veel native bush gekapt werd voor landbouwgrond
pi_116527708
Sloopt ook behoorlijk die heuvels. Soms kan je beter gaan lopen heuvelop, gaat nog harder ook en minder zwaar.
pi_116527709
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 07:57 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Haha ik was gister nog langzamer, ben ik dan ook nog een jogger of gewoon een slak? :+
  zaterdag 8 september 2012 @ 08:01:38 #264
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_116527713
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 07:59 schreef Shravani het volgende:

[..]

Haha ik was gister nog langzamer, ben ik dan ook nog een jogger of gewoon een slak? :+
ik hou verder wijzelijk mijn mond in deze discussie, ik heb jullie allemaal even lief, runner of jogger of slak ;)
  zaterdag 8 september 2012 @ 08:02:32 #265
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_116527716
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
geeft niets hoor, iedereen mag denken wat hij/zij wil... ik heb zo mijn gedachten over het een en ander en zal mijn mening niet onder stoelen of banken steken maar ik zorg er wel voor dat als ik ergens mening over heb mijn eigen prestaties mijn kritische kijk onderbouwen.
Onzin om naar je eigen prestaties te kijken om een mening over anderen te hebben. Of moet Martina, Bolt, Ten Damme of een Mo Farah nu jouw prestaties gaan downplayen omdat die minder zijn? Perspectief is waar het om gaat. Want je praat m.i. poep.

The first rule of running club is: You run
The second rule of running club is: You run

Die kantoormiep die aan dat ene evenement meedoet, het is niet jouw ding, maar ze loopt dat evenement, ze had het ook niet kunnen doen en dan had ze niet gelopen. Wellicht doet ze wel aan squashen, tennis, badminton of is ze vrijwilliger bij eoa instantie. Haar doelen zijn anders dan de jouwe. Maakt dat haar minder? Nee.
De persoon die de DJ's en muziek leuk vind bij hardloopevents is die minder dan jij omdat ie dat leuk vind? Ik vind het namelijk geweldig dat ze er staan, alleen vind ik het jammer dat ze soms langzame muziek spelen, een upbeat tempo is voor mij op dat moment geweldig. Normaal gesproken lopen mensen zonder muziek en juist dat event met een DJ/drumband/$muziek maakt het al anders lopen dan je reguliere trainingslopen.
Die personen die alleen met mooi weer lopen doen lopen misschien op een loopband in de sportschool, of zitten binnen in een zaal te basketballen of iets als het slecht weer is.

Bottomline: Je kent de achtergrond niet. Iedereen heeft een eigen doel in het leven en bereikt die op een andere manier.

Het siert je niet om andere lopers te bestempelen omdat ze het anders doen dan jij.

Een vergelijking, ik zit in de sportschool niet om massa te krijgen, maar echt voor de kracht, maar ik word geaccepteerd door de bodybuilders die er ook zijn (ze missen me zelfs als ik er niet ben! Ha, wie had dat ooit gedacht). Zij hebben hun doelen, ik heb de mijne, het feit dat we beide de gewichten oppakken is voldoende voor het wederzijds respect - ok, ik zit aan de free weights, dat helpt bij de acceptatie misschien aangezien machines toch vaak als evil worden gezien -. Het punt is, onze doelen en uitwerking ervan verschillen maar dat maakt hun of mijn prestaties niet minder.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_116527717
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 08:01 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik hou verder wijzelijk mijn mond in deze discussie, ik heb jullie allemaal even lief, runner of jogger of slak ;)
Ik maak me er ook niet druk om hoor, heb heerlijk ontspannen gelopen, en zolang ik zelf maar verbering bespeur is het voor mij prima :)
  zaterdag 8 september 2012 @ 08:04:59 #267
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_116527722
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 07:59 schreef Shravani het volgende:

[..]

Slakken zijn cool. 4794.jpg?time=1220246685
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_116527724
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 07:57 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Het zou echt funest wezen voor mijn knieen en kuiten al die klimmen. Heb jij ook andere blessures als vlakke loper denk ik?
pi_116527726
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 08:04 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Slakken zijn cool. [ afbeelding ]
_O-
pi_116527728
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 08:04 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Slakken zijn cool. [ afbeelding ]
_O- :*
  zaterdag 8 september 2012 @ 08:06:35 #271
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_116527731
last van PMS of zo Slacker?
  zaterdag 8 september 2012 @ 08:07:12 #272
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_116527733
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 08:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
last van PMS of zo Slacker?
Nee, ik onderbouw m'n mening graag.
  zaterdag 8 september 2012 @ 08:20:48 #273
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_116527768
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 08:07 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Nee, ik onderbouw m'n mening graag.
ik denk dat je nog steeds mijn punt niet wil zien.... snelheid en afstand hebben er voor mij niets mee te maken.
Wat voor mij het verschil maakt is de volharding die mensen er in stoppen.
Iemand zoals De Kluizenaar die er alles aan doet om zijn overgewicht kwijt te raken en dit stug volhoud is voor mij een runner, ook al loopt hij, zoals hij zelf zegt, in een week net zo veel als sommigen hier in een dag.. en zo zijn er heel veel hier in dit topic want in dit topic zitten de volhouders.
maar hoeveel hebben we er hier niet zien komen en gaan? Lopers die de wereld wel even op hun kop zouden zetten met hun prestaties.....

Maar ik denk dat we hier wel nooit over eens worden.

[ Bericht 4% gewijzigd door rechtsedirecte op 08-09-2012 08:27:15 ]
  Moderator zaterdag 8 september 2012 @ 08:21:14 #274
155227 crew  Guppy
dus
pi_116527769
Ik denk dat iedereen het lopen anders beleeft...

Je hebt de profi's, maar ook de mensen zoals ik. Die gaan niet zo hard, maar vinden het allemaal wel ontzettend leuk en pakken ook nog eens een loopje mee hier en daar. En dan heb je ook nog de mensen voor wie het lopen echt een sociaal gebeuren is. In plaats van een kopje thee bij de buuf gaan ze samen rennen en dan alle nieuwtjes doornemen. En alles wat daar tussenin valt natuurlijk.
  zaterdag 8 september 2012 @ 09:00:58 #275
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_116527973
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 08:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik denk dat je nog steeds mijn punt niet wil zien.... snelheid en afstand hebben er voor mij niets mee te maken.
Wat voor mij het verschil maakt is de volharding die mensen er in stoppen.
Iemand zoals De Kluizenaar die er alles aan doet om zijn overgewicht kwijt te raken en dit stug volhoud is voor mij een runner, ook al loopt hij, zoals hij zelf zegt, in een week net zo veel als sommigen hier in een dag.. en zo zijn er heel veel hier in dit topic want in dit topic zitten de volhouders.
maar hoeveel hebben we er hier niet zien komen en gaan? Lopers die de wereld wel even op hun kop zouden zetten met hun prestaties.....

Maar ik denk dat we hier wel nooit over eens worden.
Daarin spreek je jezelf tegen. Maar dat was een doelgroep waar ik het hoe dan ook niet over gehad heb. Ik had het over je eerdere uitspraken waarin je Joyce, Brittney en Kim bijhaalde, je praat over joggers en runners mbt DJ's aan de zijkant van de weg, waarin je 8km/h afkeurt, mensen die bij mooie weer rennen. Daar ging het m.i. over..
Ik zat gisteren te lunchen met een collega, die loopt voor zover ik begreep onregelmatig. Hij stopt soms op weg naar huis bij het Amsterdamse bos om daar een half uurtje, drie kwartier te lopen. Wat ik van jou begrijp is dat een jogger. What gives?! Hij loopt, of ie dat nou 3x per week doet of een paar keer per maand of alleen bij mooi weer. Als hij daar z'n voldoening uithaalt wie zijn wij om dat beoordelen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')