*schuift bak thee die kant op *quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:00 schreef winterstorm666 het volgende:
zow dat was een after diner dip! gaaap!!
ik denk dat mijn lijf echt in een zwaar overwerkte en nu vakantiedip zit.
bagger maar wel begrijpelijk.
nu maar even een waterijsje als troost.
beetje hypocriet vind ik de uitspraak van deze man..quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[ afbeelding ]
In al zijn oneindige wijsheid.
Maar hoeveel hij daar zelf daadwerkelijk van gebruikt is een tweede.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
beetje hypocriet vind ik de uitspraak van deze man..
in mijn ogen is de man zelf "a bussines" weet je hoeveel geld er aan hem verdient word...?
jezus, wat een opmerkingquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar hoeveel hij daar zelf daadwerkelijk van gebruikt is een tweede.
Iedereen met aanzien wordt wel gebruikt om geld te verdienen.
quote:
Potverdommequote:Op zaterdag 8 september 2012 00:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
als we het dan toch over religie hebben:
Het zijn maar auto'squote:Op zaterdag 8 september 2012 00:27 schreef winterstorm666 het volgende:
morgen een rustdag en dan zondag weer proberen de 10 als het lukt.
morgen geen leuke dag omdat mijn hobbyauto`s verkocht moeten worden. mijn mooie crxjes.
10 jaar heb ik ze gehad maar nu geen stalling meer en om ze buiten te laten verpieteren en het onderhoud van onze dagelijkse auto er weer aan komt moeten ze gaan.
klote
dat scheelt inderdaad maar ja ieder zijn hobby`squote:Op zaterdag 8 september 2012 00:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
geef gelukkig helemaal niets om auto's dus dat scheelt een hoop geld..
ja inderdaad...bij gaat de stelling "hardlopen is een goedkope hobby, alleen een paar schoenen... "al lang niet meer opquote:Op zaterdag 8 september 2012 01:01 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
dat scheelt inderdaad maar ja ieder zijn hobby`s
mijne zijn sporten muziek en auto`s.
heel dure hobbies haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |