abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 september 2012 @ 16:13:28 #1
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116462820
En hier weer verder snuffelen naar leuke tips en vergapen aan mooie kamertjes!
  donderdag 6 september 2012 @ 16:14:27 #2
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116462850
Dit zag ik, ik vind het heel tof maar veeeeeel te duur:

pi_116464856
Bedje vind ik ook leuk! Commode iets minder.
pi_116536426
Eerste aankoop voor de babykamer gedaan :D mdf boom O+

MDF boom

Alleen nog niet over uit wat we er verder mee gaan doen.
-schilderen zoals op de site
- wit schilderen en dan op grijze muur
-bekleden met behang

of... :P
  zaterdag 8 september 2012 @ 18:24:25 #5
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116539617
wij gaan deze bestellen voor de babykamer.
had hem van de week bijna besteld op een website, maar had geen zin om m'n random reader te gaan pakken, wil ik het de andere dag doen is de website verdwenen :o
gelukkig nog een andere site gevonden.

en dat is voorlopppig de enige inspiratie die ik heb gekregen voor de kamer :')
behalve boekenplankjes dan.
W
Z
E
pi_116599871
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:17 schreef Fieder het volgende:
Eerste aankoop voor de babykamer gedaan :D mdf boom O+

MDF boom

Alleen nog niet over uit wat we er verder mee gaan doen.
-schilderen zoals op de site
- wit schilderen en dan op grijze muur
-bekleden met behang

of... :P
Wij hebben de mdf boom van de praxis en hier geschilderd ;)
De boom zelf is grijs geschilderd, en nu ben ik bezig met de dieren die we erbij hebben gekocht.

Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_116600047
Bar, kan je die vlinders ook los kopen?
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_116602281
Volgens mij wel klumsy. Ik heb ze los in ieder geval bij de karwei gezien
pi_116609508
Die kun je los kopen ja, hebben wij ook gedaan, de boom is met alleen een uil, wij hebben de eekhoorns, vlinder en een huis los erbij gekocht.
pi_116613733
hemnes op marktplaats met toffe knopjes :)

http://link.marktplaats.nl/592046233
:)
pi_116614081
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:37 schreef mignonne het volgende:
hemnes op marktplaats met toffe knopjes :)

http://link.marktplaats.nl/592046233
Ik heb er net vorige week een gekocht, moet alleen nog leuke knopjes bestellen -O-
pi_116759637
mooie muurstickers hoeven niet duur te zijn

[ Bericht 47% gewijzigd door RockabeIIa op 14-09-2012 17:43:52 ]
pi_116780782
Bij de leenbakker hebben ze nu leuke jongens en meisjes kamer, jungle stijl en vrolijke meiden kamer
pi_116781326
Neobee, reclame?

Want die hele site deugt niet
pi_116781398
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:20 schreef Sandous het volgende:
Neobee, reclame?

Want die hele site deugt niet
Ik zat ook al te kijken, echt goedkoop is het ook niet behalve de hele kleine stickers.
pi_116781863
Had ook het idee dat het reclame is :+

Overigens, zelf heb ik hier een muursticker vandaan (en Ewan, het droomschaap, maar dat terzijde) :+

http://www.kidzsupplies.nl

Zitten ook dure stickers tussen, maar wij hebben zelf deze:

Die is maar ¤13,50. Vond ik goed te doen :Y
pi_116782155
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

Overigens, zelf heb ik hier een muursticker vandaan (en Ewan, het droomschaap, maar dat terzijde) :+

[ afbeelding ]

Oehh die is leuk O+
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:47:06 #18
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116782435
nou moet ik ook dat droomschaap hebben :(
W
Z
E
pi_116782660
Och wat een schatje Coco!

Wij hebben nog een lege hoek op het kamertje, daar zou ik nog wel iets tegen de wand willen. Zo'n sticker is een optie, maar ik vind dit soort dingen ook zo leuk:

Jullie nog andere ideeën?
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:57:49 #20
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116782833
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:53 schreef Mangostine het volgende:

Wij hebben nog een lege hoek op het kamertje, daar zou ik nog wel iets tegen de wand willen. Zo'n sticker is een optie, maar ik vind dit soort dingen ook zo leuk:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

pi_116782861
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hoe groot is de hoek? Het is ook leuk om fruit/groentekistjes te beschilderen en met de bodem tegen de muur te schroeven, als klein kastje. Kun je boekjes, vrolijke dingetjes of nuttige dingen in kwijt. Dat projectje ga ik nu aan, ben benieuwd hoe het uitpakt :)
pi_116782979
Goeie Spees-eend, die heb ik nl ook al hangen ;) van die open kistjes van de Xenos.
pi_116783030
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:01 schreef Mangostine het volgende:
Goeie Spees-eend, die heb ik nl ook al hangen ;) van die open kistjes van de Xenos.
Goeie smaak! ;)
pi_116783732
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ohh, dat gebreide klokje vind ik leuk! O+
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:21:28 #25
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_116783833
da's niet gebreid hoor. :) maar gehaakt
in de haak.
pi_116783946
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:21 schreef trui het volgende:
da's niet gebreid hoor. :) maar gehaakt
Oh, nouja, die vind ik leuk dus ;) Heb daar niet zo'n verstand van :@
pi_116810607
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:47 schreef rebel-angel het volgende:
nou moet ik ook dat droomschaap hebben :(
:D! Ewan is tof :Y

M. valt er zelfs ontzettend goed bij in slaap al :')

quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Oh!! Toffe dingetjes! O+ Tis dat wij een klein babykamertje hebben, zit in principe al 'vol' (hebben nog het haakwerk van schoonmoeder en een poster van Martijn die we gaan ophangen, dan past er helaas echt niks meer bij).
quote:
Wat zijn dat dan? Behalve doekjes?

En tof idee van Spees ook! :Y

Bij ons komt trouwens nog deze poster te hangen. Kan zijn dat ik 'm ooit al eens heb gepost. M. heeft deze uitgekozen (toen ik de eerste keer zwanger was al) en vindt 'm helemaal geweldig. Lijkt wat luguber in eerste instantie, maar het idee erachter is tof :Y O+
pi_116810655
Boh, ik ken het idee erachter niet, maar ik zou er nachtmerries van krijgen.
Je kindje kent dat idee erachter ook niet hè, hopelijk is het niet te eng voor hem/haar.
(Niet lullig bedoeld hoor verder, komt een beetje kort door de bocht over misschien).
pi_116810812
wow coco, daar schrik ik ook van. Is dat serieus?? Wat is het idee erachter dan. Wat het ziet er gewoon eng uit :{
pi_116810944
100% serieus :Y

Ik betwijfel of babies de link kunnen leggen tussen 'draken' en 'eng'. Waarschijnlijk zijn harde geluiden wel instinctief eng, maar afbeeldingen/figuren? Dat is iets dat je leert (of gaat beseffen of wat dan ook) als je ouder wordt.

Kan me goed voorstellen dat de afbeelding op een gegeven moment weg gaat, maar in eerste instantie wordt 'ie wel ergens opgehangen :Y

Idee erachter is trouwens de band tussen kinderen en hun teddybeer ('what teddybears really do for you').
pi_116810985
Denk ook niet dat een klein kind de draak als eng beschouwd. En het idee lijkt mij idd dat de knuffel hun beschermt. Vind het ook een erg mooie poster. al zou ik hem niet snel ophangen op de kinderkamer. (Heb themakamers, auto's en nijntje. Past t niet echt bij ;))
pi_116811002
Heel eerlijk, ik zie hier amper een draak in hoor, maar gewoon een eng beest. Hij heeft enge ogen, enge tanden en lange nagels. Kindjes zien dat en trekken daaruit zelf hun conclusie. Dat hoeft niet aangeleerd te zijn. Fantasie ontwikkeld zich heel snel.
Zo is Eva bang voor alles wat zwart is, zwarte katten bijvoorbeeld. Komt puur door de kleur, niet door ons aangeleerd uiteraard.

De gedachten erachter vind ik dan wel weer schattig, maar persoonlijk zou ik er nog eens goed over nadenken.
pi_116811005
Dacht al dat er zoiets achter zat. Het teddybeertje wat het kind beschermt vind ik dan wel weer heel erg lief en mooi. Ik vind de draak alleen te eng voor op een babykamer. Maar gelukkig kunnen smaken verschillen en mag iedereen doen wat hij zelf mooi vindt :Y
pi_116812522
Ik probeerde een plaatje te vinden van de poster die mijn ouders op hun slaapkamer hadden hangen, maar kan 'm even niet vinden. Die vond ik echt doodeng. Het was een vrouw met een slang of vogel van Corneille. Ik vond de slang of vogel niet eng, maar die vrouw! Die had maar een half armpje (de rest lag onder haar hoofd)! Doodeng dat armpje. :D

Wat wij eng vinden, hoeft een kind nog niet eng te vinden en andersom kan een kind voor de meest normale dingen weer bang zijn.

Als je kindje bang blijkt te zijn voor de poster, dan haal je het toch gewoon weer weg?
pi_116812580
Zelf wil ik deze poster:

pi_116813473
danic, tis ook niet dat we koste wat het kost die poster ophangen en niet meer weghalen. Maar in eerste instantie zal het voor de beeb niet uitmaken. Mocht het later iets blijken waar hij/zij bang voor is, dan halen we 'm uiteraard weg :Y

Zwart --> donker/duister, dat is overigens wel iets dat instinctief is. Althans, het donker, bedoel ik. Misschien heeft het daar wel iets mee te maken?

Limone, mooie tekst! :Y
En wat jij zegt idd, we halen 'm weg als we ook maar het idee hebben dat beeb er bang voor is/wordt/is geworden. Ik was zelf op een gegeven moment bang voor mijn poppen. Die daarvoor mijn beste vriendjes waren. Bizar toch? :D
pi_116814758
Omg Coco :o dat je een keer goed op stap gaat en dan midden in de nacht de kamer van je kind binnenkomt, in beschonken/ blurry toestand :o ;(
Maarre, lief idee erachter hoor :D O+
pi_116825390
Snap ik Coco. Komt misschien ook omdat ik een heel andere smaak heb.
Het idee erachter vind ik wel mooi.
pi_116839434
Morgen!

Ik heb een vraag die al een tijdje door mijn hoofd zwermt en wel deze:

het valt mij op dat de moeders in spe van de nog te geboren baby's vaak de baby/kinderkamer al helemaal op een bepaalde manier ingericht willen hebben (kleur,aankleding alias een veredelde Disneykamer :D ) terwijl eigenlijk de baby zelf in het begin nog geen notie heeft hoe haar kamer eruit ziet en je eigenlijk kunt zeggen dat het de moeder is voor wie de kamer grotendeels wordt ingericht en niet het kind. Of trap ik nu op teveel zieltjes van jonge moeders?
pi_116839462
:D
Kom je voor het eerst met je verse baby op het kamertje, zegt je baby: "Groen!? :{w Jongens sorry, maar dit vind ik he-le-maal niks."
pi_116839470
Iwanius, net geboren baby's zien idd de kleuren en vormen nog niet. Vanaf een paar maanden verandert dat dan al wel. Onze uk van 4 maanden vind de treintjes op zijn gordijn bijvoorbeeld geweldig om naar te kijken.

Bij onze oudste hebben wij ook gewacht met de kamer kinderlijk vrolijk maken. Er hing een unie gordijn in zalmkleur, we hadden wat Nemo plakfiguren op de muur en wat kunstwerken van mij. Pas met 2 3/4 toen we verhuisden, kreeg hij een kamer naar eigen smaak, hij mocht toen ook echt zelf kiezen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_116839473
Ik denk dat je dat wel kunt zeggen ja :)
pi_116839868
quote:
6s.gif Op zondag 16 september 2012 09:51 schreef Iwanius het volgende:
Morgen!

Ik heb een vraag die al een tijdje door mijn hoofd zwermt en wel deze:

het valt mij op dat de moeders in spe van de nog te geboren baby's vaak de baby/kinderkamer al helemaal op een bepaalde manier ingericht willen hebben (kleur,aankleding alias een veredelde Disneykamer :D ) terwijl eigenlijk de baby zelf in het begin nog geen notie heeft hoe haar kamer eruit ziet en je eigenlijk kunt zeggen dat het de moeder is voor wie de kamer grotendeels wordt ingericht en niet het kind. Of trap ik nu op teveel zieltjes van jonge moeders?
Dat is toch logisch? :D Sterker nog, wij kopen zelfs de kleertjes naar onze smaak. En de kinderwagen. De wipper. Het stoeltje. De reiswieg. En de box incl. boxkleed. Oh, en eigenlijk vrijwel alle andere spullen ook :+

Aangezien je baby nog geen mening heeft in het begin. Of in ieder geval geen mogelijkheid om die kenbaar te maken :P :+
pi_116839980
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 09:55 schreef Mangostine het volgende:
:D
Kom je voor het eerst met je verse baby op het kamertje, zegt je baby: "Groen!? :{w Jongens sorry, maar dit vind ik he-le-maal niks."
:D _O-
En dan blijven janken tot je m blauw schildert

Hier steeds meer twijfels over het kamertje. 'Echte' babykamer of Ikea. Vind t zo moeilijk! Heb al plattegrondjes met meubeltjes op schaal waar ik steeds mee schuif enzo. Ben iig van de straat :D
Vind t allemaal superleuk maar kan altijd heel moeilijk kiezen. Manlief vindt alles goed. Ook heel fijn maar het helpt niet. :P Nog maar een heleboel nachtjes over slapen :)
pi_116840279
Niet te lang over slapen Fieder want hele kamertjes hebben een lange levertijd!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_116840350
behalve als je 'm bij Ikea koopt ;)

Amber en Tess slapen nu bij elkaar op de kamer maar over een jaartje vind Amber dat waarschijnlijk niet leuk meer. Tess' kamertje is nu zo goed als leeg. Er kan daar geen 1p bed op de grond maar we kunnen daar wel de hoogte in. Het is de bedoeling dat we een bed gaan maken net boven de deur en dan wordt Tess' kamer Ambers kamer.

hier moet ie gaan komen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 16 september 2012 @ 11:04:09 #47
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_116840432
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 10:35 schreef Fieder het volgende:

[..]

:D _O-
En dan blijven janken tot je m blauw schildert

Hier steeds meer twijfels over het kamertje. 'Echte' babykamer of Ikea. Vind t zo moeilijk! Heb al plattegrondjes met meubeltjes op schaal waar ik steeds mee schuif enzo. Ben iig van de straat :D
Vind t allemaal superleuk maar kan altijd heel moeilijk kiezen. Manlief vindt alles goed. Ook heel fijn maar het helpt niet. :P Nog maar een heleboel nachtjes over slapen :)
Of meubeltjes bij elkaar sprokkelen uit andere winkels :) Xenos heeft zo'n leuke collectie antiek-look-meubeltjes O+ . Moet je wel van houden natuurlijk maar hier hebben wij een deel van ons kamertje mee gemaakt. Een hele kamer bestellen bij een speciaalzaak moet je idd wel ruim van tevoren doen!
pi_116842129
Wow Vicky wat gaaf! Dat wilde ik als kind altijd heel graag. Ben benieuwd hoe het wordt.

Spees eend dat is idd ook een leuk idee! Die grote kast kan leuk als kledingkast! O+ Haha maak het maar nog moeilijker ;)

En jullie hebben gelijk, ik kan niet eeuwig blijven twijfelen. Ik ga mezelf nog een maand geven om te beslissen. En als het echt niet lukt blijft vanzelf door tijdsdruk alleen Ikea nog over :D

Qua kleur ben ik er al uit, mdf boom is ook binnen. Thema: uiltjes. Ga misschien zelf nog wat leuke frutsels haken. Ik zag dat je losse muziekdoosdingetjes kan kopen, kan ik daar zelf een uil omheen haken ofzo. Schoonmoeder borduurt wss een geboortelap. Het komt wel goed O+
pi_116842369
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 12:12 schreef Fieder het volgende:
Wow Vicky wat gaaf! Dat wilde ik als kind altijd heel graag. Ben benieuwd hoe het wordt.

Ik ook!

We moeten eerst de badkamer doen en daarna is het kamertje aaan de beurt.

ga op internet naar ideetjes/bouwtrkeningen zoeken en ook advies aan mijn vader de timmerman vragen.

We hebben het idee aan Amber voorgelegd en ze vond het supertof.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_116842761
Vicky, leuk idee. Dan krijgt Amber een hoogslaper of halfhoogslaper? En jullie gaan hem zelf bouwen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116843552
Een.heelhoogslaper :D en we gaan.m zelf bouwen..
Hij zal op zo'n 2 meter hoogte komeb.
Lang leve hoge plafonds!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 16 september 2012 @ 16:07:59 #52
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_116851100
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 12:12 schreef Fieder het volgende:

Spees eend dat is idd ook een leuk idee! Die grote kast kan leuk als kledingkast! O+ Haha maak het maar nog moeilijker ;)

Ja die hebben wij ook als kledingkast :) Maar groot is-ie niet hoor, dat lijkt een beetje in de folder. Maar wij hebben er een ander kastje in dezelfde stijl onder gezet, voor de grotere dingen als lakentjes en slaapzakjes enzo.

Zo ziet het er nu uit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116851477
Oh ja niet echt groot idd. Leuk opgelost zo! Bedankt :)
pi_116888740
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 17 september 2012 @ 15:26:15 #55
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116892213
kwisted zijn bij jou de muren wit ?

want ik zoals het er nu naar uitziet, is bij ons straks ook het meeste wit
en ik zie nu dus dat het helemaal niet zo steriel is als ik in m'n hoofd heb.
wil denk 1 muur in de kamer grijs en op 1 van de witte muren een grote boom sticker in het grijs
met gekleurde vlinders.
en uiteraard is het bedden goed ook in kleur.

vindt je kamer een rustige lieve uitstraling hebben O+
W
Z
E
pi_116894307
Dankje!

Ja de muren en meubels zijn wit, de assocoires rose en geblokt met vogeltjes en hertjes. Ik vind t bij ons niet klinisch de witte muren. Als je n behangboom doet al helemaal niet verwacht ik.
  maandag 17 september 2012 @ 16:30:02 #57
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116894757
dat zit dan in je hoofd he dat wit op wit niet zou kunnen :')
laat ik het maar op de hormonen gooien.
gaat allemaal goed komen :)

net nog leuke gepimpte letters tegengekomen dus die ga ik dan met de naam bestellen :D
W
Z
E
pi_116896783
Kwisted O+ wat liefffffff
Waar heb je die schommelstoel gekocht? Of antiek?
pi_116913989
Gekregen van familie en zelf geschuurd en wit gemaakt. Geen idee dus fieder..
pi_116944088
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:01 schreef Kwisted het volgende:
SPOILER
Lief kamertje voor jullie meisje!
pi_116952110
Voor degenen onder jullie die nog op zoek zijn naar een muursticker is deze Groupon-deal misschien wel interessant: http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/AmbianceLive/10521821.

Je krijgt dan voor 9 euro een besteltegoed van 30 euro, of voor 14 euro een besteltegoed van 50 euro.

Damn, ik heb zin om een kinderkamer in te richten O+. *geduld is een schone zaak*
  dinsdag 18 september 2012 @ 21:32:21 #62
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_116955306
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 20:47 schreef twentemeisje het volgende:
Voor degenen onder jullie die nog op zoek zijn naar een muursticker is deze Groupon-deal misschien wel interessant: http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/AmbianceLive/10521821.

Je krijgt dan voor 9 euro een besteltegoed van 30 euro, of voor 14 euro een besteltegoed van 50 euro.

Damn, ik heb zin om een kinderkamer in te richten O+. *geduld is een schone zaak*
Thnx voor de tip *O* Daar hebben ze precies de stickers die we op het oog hadden voor Stef's kamer :)
3!
pi_116955337
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 21:32 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Thnx voor de tip *O* Daar hebben ze precies de stickers die we op het oog hadden voor Stef's kamer :)
*O* You're welcome!
  dinsdag 18 september 2012 @ 21:44:06 #64
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116956115
Goeie deal, ik heb ook maar meteen 2 * gescoord. Sowieso niet duur daar!
pi_116957149
Had ik even goed ingeschat dat er hier wel liefhebbers zouden zijn :P. Welke hebben jullie besteld becky en inca?
  dinsdag 18 september 2012 @ 22:03:09 #66
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116957600
ik heb alleen de bonnen besteld, de stickers mag (moet?) je later bestellen, komt wel goed uit want ik heb een enorm trage verbinding en vent heeft ook nog inbreng natuurlijk. Maar ik laat het je weten.
pi_116960147
Mochten mensen nog inspiratie zoeken, ik kwam vandaag deze site tegen en heb al een boel gepind :+
http://www.ikeahackers.net/ Zitten (vind ik) echt superleuke dingen tussen!
  woensdag 19 september 2012 @ 15:27:08 #68
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116982557
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 22:39 schreef Lijnloos het volgende:
Mochten mensen nog inspiratie zoeken, ik kwam vandaag deze site tegen en heb al een boel gepind :+
http://www.ikeahackers.net/ Zitten (vind ik) echt superleuke dingen tussen!
Die site! Omg! :o ik zit echt met open mond te staren naar al die leuke kindermeubels... damn!! Wat supergaaf! _O_
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116983081
quote:
10s.gif Op woensdag 19 september 2012 15:27 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Die site! Omg! :o ik zit echt met open mond te staren naar al die leuke kindermeubels... damn!! Wat supergaaf! _O_
Ja is echt een leuke site hè, dit is er nog zo een. Niet helemaal hetzelfde trouwens, zij verkopen allerlei dingen, maar ook leuk voor inspiratie.
  woensdag 19 september 2012 @ 15:56:58 #70
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116983852
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 15:38 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ja is echt een leuke site hè, dit is er nog zo een. Niet helemaal hetzelfde trouwens, zij verkopen allerlei dingen, maar ook leuk voor inspiratie.
Oh gaaf... die is idd ook supertof! :D
pi_116984415
Ja, die laatste is ook geweldig. Zou daarvan wel een sticker willen voor op de commode / ladenkast bij B. op de kamer, maar die hebben ze niet het assortiment (Hemnes ladenkast). Jammer.
pi_117054255
Kijk wat ik genutseld heb:

SPOILER
En de cottonballs zijn binnen:

SPOILER
  vrijdag 21 september 2012 @ 14:44:03 #73
95408 Incantrix
pi_117064956
Wat lief Mango O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 21:58 schreef twentemeisje het volgende:
Had ik even goed ingeschat dat er hier wel liefhebbers zouden zijn :P. Welke hebben jullie besteld becky en inca?
Ik heb voor Stef's nieuwe kamer deze:

http://www.ambiance-live.(...)xml-420_370-819.html

en deze:

http://www.ambiance-live.(...)ml-420_370-1330.html

Hij wil graag een rode kamer met vliegtuigen, dus dan hebben we alvast wat luchtbewoners in huis ;)
3!
pi_117080155
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 20:47 schreef twentemeisje het volgende:

De groupondeal staat nog open *O*

bedankt voor de tip :*
pi_117082880
Ik heb ook besteld :D *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_117085148
*O* :D Ik mag ze wel commissie gaan vragen :D.

Inca wat een leuke stickers! Beetje retro, ik houd ervan!
pi_117141443
Hoe noodzakelijk is het dat er van een ledikant later een zijde of spijlen afkunnen?
Ik merk dat bij veel 'echte' babykamers alleen de bedbodem omlaag kan.
pi_117141501
Niet, als het kan is het handig. Als het niet kan dan niet.
*poef* nu is het weg
pi_117141529
Voor later is het niet zo noodzakelijk. Veel mensen gaan dan toch wel over op een peuterbed.

Voor de beginperiode maken mensen hier er vaak een co-sleeper van en dan is het handig. Zie dit topic Co-sleeper van een Ikea ledikantje?
The way you rock'n'roll
pi_117141718
Hoelang doe je dan ongeveer met een ledikant? Voordat ze eruit klimmen bijv? :P (snap dat dat per kind verschilt)
pi_117141890
Hier iets meer dan 2 jaar mee gedaan. Nu over op peuterbed ivm 2e kindje op komst. :) als deze niet zo bezopen hard groeit als broerlief dan denk ik dat ze er wel 3 jaar in kan, maar bij ons kan 1 kant vervangen worden door een bedrand zodat het een bedje word. (nog nooit gebruikt btw, geen idee of het echt handig is)
pi_117142009
Ik vind die co-sleeper zo O+
Maar je doet dus nog best lang met een ledikant dat niet 'open' kan. Dan kan ik dat criterium van mn lijstje schrappen. Bedankt :)
pi_117142474
Fieder, hier ook drie jaar met het ledikant gedaan en toen moest er en nieuwe baby in. Maar het ging op zich of prima. Bij ons kunnen er wel drie spijltjes uit de zijkant en dat is op en gegeven moment veel handig qua tillen/gewicht.
Met een meidenkwartet
pi_117146972
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:59 schreef Fieder het volgende:
Hoelang doe je dan ongeveer met een ledikant? Voordat ze eruit klimmen bijv? :P (snap dat dat per kind verschilt)
O. ligt er nu nog in .. en gok dat we zeker tot 2.5 jaar door kunnen
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_117150760
Hier heeft ie er tot 2 j 2 m in het ledikant gelegen (wilden m met 23 maanden al overdoen maar wilde hij niet) en dat was ivm nieuwe baby. Anders had ie nu nog.gelegen.
Baby blijft iig zolang mogelijk in het ledikant denk ik :D
pi_117151062
Sofie ligtnog in een ledikant, en blijft dat voorlopig ook nog wel doen gok ik zo. We hebben een wiegje voor de baby, en kijken op het moment dat hij daar uit moet wel wat we doen. Ledikantje erbij voor hem, of Sofie in een groter bed.
Ze doet ook nog geen pogingen om eruit te klimmen.
*poef* nu is het weg
  zondag 23 september 2012 @ 15:49:47 #87
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117152688
Ik weet welk behang ik wil *O*

http://www.behangwebshop.nl/patchwork
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_117153096
Teeeering wat een prijs zeg!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 23 september 2012 @ 16:12:45 #89
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117154062
Is voor een muur van 2,5mtr dus nog prima te doen :)
pi_117155361
Leuk behang maar wel heel druk. Maar ja, is ook een kwestie van de rest rustig houden natuurlijk.
  zondag 23 september 2012 @ 16:51:05 #91
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117156033
De andere muren zijn wit, gordijnen zijn wit, houten koffie kleurige vloer, en taupe meubeltjes :)

meubeltjes:
SPOILER
pi_117157153
Mooi!
  zondag 23 september 2012 @ 17:25:45 #93
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117157811
We wilden eerst voor een stokke kamertje gaan, maar we waren bij de baby planet aan het neuzen en toen we deze zagen waren we meteen helemaal verliefd, het kamertje was in de uitverkoop (1000e er af!) :)
pi_117157922
Mooi behang, alleen de prijs :|W
Kinderen: 2 Dochters, Anja (6 jaar) en Linda (9 jaar)
Dol op: H&M Kids, V&D, Artis en Efteling.
pi_117157974
quote:
17s.gif Op zondag 23 september 2012 17:25 schreef Logician78 het volgende:
We wilden eerst voor een stokke kamertje gaan, maar deze was in de uitverkoop (1000e er af!) bij baby planet en we waren meteen helemaal verliefd :)
1000 eraf? Mijn kamertje zou dan ongeveer -¤625 hebben gekost :+
Niet helemaal eerlijk though, want tweedehands :P

Wel heel mooi! Maar dat vond ik de eerste keer dat je 'm postte ook al :Y En ik denk dat het behang daar super bij zal staan O+ En ik vind het eerlijk gezegd heel erg meevallen qua 'drukte'. Zeker als je de rest van de muren effen wit houdt. Héél mooi! :Y
  zondag 23 september 2012 @ 17:33:43 #96
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117158188
Ja hij was 1795 :X en niet eens een showmodel :)

Thx ik hoop ook echt dat het zo gaat worden als ik in mijn gedachten heb, ik wil de aankleding (badhandoek aan kapstokje/aankleedkussen/lakentjes) doen met alles van koeka in heel licht oud roze en wit. (Ik heb nog een hele fijne koeka tegoedbon :D) Ik heb het aankleedkussen met de lappen al O+ O+ O+
pi_117160065
Oww mooi Logi, vooral met dat roze erbij. O+ Behang is wel erg duur, maar voor een klein stukje muur valt het dan wel mee. Komt het patroon dan wel mooi uit, het zijn vrij grote vlakken?
Ik vind dat kamertje ook echt prachtig. O+

Ik ben er nog steeds niet uit :P Ben er wel heerlijk mee bezig, plattegrondje en meubeltjes op schaal en schuiven enzo. Bedankt voor alle ervaringen met ledikantjes!
  zondag 23 september 2012 @ 19:51:35 #98
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117164354
Mooooooi Logi! O+ En heus niet druk hoor bij verder witte muren.
Wij hebben dat zilveren PIP behang met bloemetjes en vlindertjes, lijkt ook druk, maar is het echt niet!

Edit: dit behang dus O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117195080
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

[ afbeelding ]

Ewan t droomschaap is leuk O+ werkt hier goed.
Vanaf de 1e week werd ze er rustig van en viel ze er ook mee in slaap, heel lief.

Leuke muursticker ^O^
pi_117212363
Dat behang :') in geen 72 jaar dus.

Ik heb dit weekend met verbazing staan kijken wat winkels durven te vragen voor kinderkamers. Bedjes van 800 euro. :') serieus, zoveel kost mijn eigen bed niet eens.
En als het dan nog heeeel speciaal was ofzo. Maar nee, ik vermaak me denk gewoon beter op marktplaats.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 24 september 2012 @ 21:51:18 #101
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117212758
Ach iedereen zijn eigen voorkeur en keuzes qua uitgaven toch?

Heb je je bedje al staan? Ben wel benieuwd :)
pi_117212789
Ja!
Eh. Ff wachten.
pi_117212930
het lijkt hier zo goed als af te zijn.

De stickers voor de commode komen nog op de muur, er komen nog plankjes op de rechtermuur en de plank boven de commode moet nog opgehangen.
*poef* nu is het weg
pi_117212943
  maandag 24 september 2012 @ 21:56:57 #105
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117213079
Tico wat een super lief wiegje! O+

Kj Ziet er al vrij af uit idd :Y benieuwd naar het eindresultaat :)
pi_117213092
Wat een mooi bedje Tico..

Het wiegje staat nu op de babykamer, komt straks bij ons te staan. We hebben nog geen ledikantje voor hem. We kijken tegen die tijd wat we doen. Een ledikant erbij, of een peuterbedje voor Sofie.
*poef* nu is het weg
pi_117213363
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 21:54 schreef kaatjejannie het volgende:
het lijkt hier zo goed als af te zijn.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De stickers voor de commode komen nog op de muur, er komen nog plankjes op de rechtermuur en de plank boven de commode moet nog opgehangen.
Best luguber die tummytub :o :D
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_117213515
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2012 22:01 schreef snoopy het volgende:

[..]

Best luguber die tummytub :o :D
ja, ik kreeg ook al op fb commentaar. Ik zal het papier eruit halen. Is gewoon het standaard papier wat er in zit.

*poef* nu is het weg
pi_117214659
Tico, wat een lief wiegje!

Kj mooie kamer! En de stickers naast de commode komen op de muur of de commode?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_117215040
Die komen denk ik op de muur. Die hadden we gekocht voor op de kast. Die was grijs. Maar toen wilden we de kast toch ineens blauw.

SPOILER
*poef* nu is het weg
pi_117216664
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 22:04 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

ja, ik kreeg ook al op fb commentaar. Ik zal het papier eruit halen. Is gewoon het standaard papier wat er in zit.

[ afbeelding ]
What has been seen... :D
  dinsdag 25 september 2012 @ 20:48:29 #112
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_117248942
ff vraagje, is dat Koekaspul (dekens, aankleedkussenhoezen etc) nog ergens tegen lagere prijzen te koop. iemand tips, marktplaats heeft ook vrij weinig.
pi_117249355
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2012 16:08 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Ewan t droomschaap is leuk O+ werkt hier goed.
Vanaf de 1e week werd ze er rustig van en viel ze er ook mee in slaap, heel lief.

Leuke muursticker ^O^
Ah, tof!! De filmpjes online beloven veel goeds, maar blijft toch afwachten natuurlijk.
Ben benieuwd :D Als het goed is, kunnen we het over max. 2 maanden testen :) O+

Tof kamertje Kaatje :Y Dat van die tummytub viel me niet eens op in eerste instantie, maar idd :D O+

Tico, wiegje O+ Is dat het berenpakje van de H&M dat aan de wieg hangt?
pi_117250368
Ik ben op zoek naar een roze dekentje O+
Veel dekentjes.vind ik zo duur (of.niet.de.goede kleur roze :')...

De volgende vind.ik mooi, mja moet me even over de prijs heenzetten...
Of.de.flanellen/teddy versie, die lijken me ook fijn.

En als.ik nog niks had gehad had ik zoiets gekocht (hele.set)...mja toen ik little Dutch ontdekte had ik al een hoop lakentjes enzo gekocht ;(

Moet.de kamer toch s af gaan maken :')
pi_117250792
Wij hebben de blauwe koeka deken met teddy.
Pas later aangeschaft. Heel duur maar nu net weer in gebruik met de koudere nachten.
Geen moment spijt van gehad. Het is ook iets wat ik niet zal verkopen en ik bewaar echt weinig.
Doen dus!

Ik zie altijd overal dezelfde prijs becky -O-
The way you rock'n'roll
  dinsdag 25 september 2012 @ 21:31:21 #116
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_117251230
DML, ik ook, zal toch vent eens lief aankijken ;)
pi_117251998
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 21:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij hebben de blauwe koeka deken met teddy.
Pas later aangeschaft. Heel duur maar nu net weer in gebruik met de koudere nachten.
Geen moment spijt van gehad. Het is ook iets wat ik niet zal verkopen en ik bewaar echt weinig.
Doen dus!

Ik zie altijd overal dezelfde prijs becky -O-
Is die teddy niet heel warm?
Bij floris had ik gewoon een normaal dekentje en dat was warm zat :D en hij lag er vaker.boven dan onder :')

Even voors en tegens afwegen :')
pi_117252824
Ik heb ooit de teddydeken gekocht, maar heel gauw geruild omdat ik 'm te heet en te synthetisch vond voor een baby. Als die deken oké is zou een dekbedje ook moeten mogen, redeneerde ik. Ik heb toen zo'n dubbele deken gekocht (met knoopjes) maar flanel lijkt mij ook heerlijk. Ze blijven prachtig trouwens. Wat ook wel mag voor dat geld.
pi_117253487
Ik vind de teddy kant totaal niet synthetisch overkomen.
Enkel lekker zacht.
We gebruiken hem niet in de zomer maar 's winters is het koud bij ons met enkel glas.
Puck komt er nooit bezweet onder vandaan.
The way you rock'n'roll
  dinsdag 25 september 2012 @ 22:22:32 #120
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_117254207
Zat net te denken, heb nog een 13e maand tegoed!
Het ledikant deken kan ook in een peuterbedje of lees ik de maten niet goed?
pi_117254408
Het ging mij erom dat de teddy synthetisch ís, het voelt inderdaad heerlijk. Maar ik durfde het zelf niet aan, ivm het afraden van dekbedjes dus (mogelijke warmtestuwing, synthetisch materiaal). Ik zou 'm nu zo kopen, maar voor een kleine baby blijf ik zelf liever bij katoen of wol.
pi_117254465
Wij hebben voor in de wieg een koeka dekentje. In principe had ik voor Casper ook wel de dekentjes kunnen gebruiken die ik voor Sofie gekocht had. Dat was een witte voor de wieg, en een rode voor de wagen. Maar ik wilde iets blauws of groen.

Deken voor in het ledikantje krijgt hij die van Sofie, Sofie gaat nu onder een dekbedje
*poef* nu is het weg
pi_117254637
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 22:22 schreef becky27 het volgende:
Zat net te denken, heb nog een 13e maand tegoed!
Het ledikant deken kan ook in een peuterbedje of lees ik de maten niet goed?
Nou!! Goeie tip! Ik moet er dan wel even een klein voorschotje op nemen maar dat icm baby's eerste sinterklaas :+ is bij deze voldoende reden om mijzelf over de prijs heen te kunnen laten stappen.
En dat-ie goed bevalt natuurlijk.
pi_117256785
O. ligt nu onder een peuterdekbedje met de koeka teddy erin... Past niet helemaal ideaal maar goed genoeg totdat het echt koud gaat worden...

Wij hebben die met aubergine en oud roze... zo mooi!
We'll have love aplenty
You and Me
pi_117261969
Ik kan ook moeilijk dekentjes vinden in oud roze. Vind die koeka gevallen niet eens mooi.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_117262727
Puck was geen newborn meer toen ik de deken kocht. Hij lag en ligt ook stil in bed. Ik heb het nooit een risico gevonden.

De deken past prima in een peuterovertekje. Maar wij hebben geen peuterbed dus dat weet ik verder niet.
The way you rock'n'roll
  woensdag 26 september 2012 @ 08:39:26 #127
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117262935
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 20:48 schreef becky27 het volgende:
ff vraagje, is dat Koekaspul (dekens, aankleedkussenhoezen etc) nog ergens tegen lagere prijzen te koop. iemand tips, marktplaats heeft ook vrij weinig.
ik heb toch maar al het koeka spul besteld wat ik wilde hebben, moest van de hormonen :6
en ik heb volgens mij in alle uithoeken van het internet gezocht maar kon het ook niet goedkoop vinden
uiteindelijk bij ik&ik besteld omdat ze daar geen verzendkosten hadden en omdat er nog een mini beetje stapelkorting opzat.

voor het wiegje heb ik wel de variant met de teddy voering en voor het ledikant heb ik die dubbele met drukkers genomen.
en omdat je natuurlijk voor beide bedjes 2 dekens moet hebben, heb ik de 2e deken van cottonbaby besteld.
omdat het zelfs mij iets te ver gaat om 4 koeka dekens te kopen.
die zijn ook van wafelstof en dan kost de ledikantdeken 50 euro, misschien vindt je die ook wel leuk.

en anders moet je maar gaan stampvoeten en op de grond gaan liggen en je hormonen het werk laten doen })
W
Z
E
pi_117262993
Ze hebben bij v&d (geloof ik) dekentjes die op de koeka dekens lijken.

Wij hadden vorige week via marktplaats een ledikant gekocht. Wilde eerst geen commode. Nu zag ik eergister op mp iemand die van dezelfde babykamer een commode en kleine kledingkast aanbood. Dus die halen we vanavond ook toch maar op :P
We hebben het verf al in huis voor aan 1 muur. Oud roze. Heel mooi zo op het plaatje O+
pi_117263696
Nou t gaat mij niet om de wafel, maar om de kleur. Ik wil niet echt fuchsia, maar ook niet van dat fletse roze :') en das best lastig blijkt...
pi_117263749
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nou t gaat mij niet om de wafel, maar om de kleur. Ik wil niet echt fuchsia, maar ook niet van dat fletse roze :') en das best lastig blijkt...
Ja ik heb dus hetzelfde. Ik wil niet felroze want dat staat niet bij de oud roze muur. Maar dat lichte roze is ook weer heel anders. En ik vind dat er zo verwassen uit zien zeg maar.
pi_117264185
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 20:56 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ah, tof!! De filmpjes online beloven veel goeds, maar blijft toch afwachten natuurlijk.
Ben benieuwd :D Als het goed is, kunnen we het over max. 2 maanden testen :) O+

Tof kamertje Kaatje :Y Dat van die tummytub viel me niet eens op in eerste instantie, maar idd :D O+

Tico, wiegje O+ Is dat het berenpakje van de H&M dat aan de wieg hangt?
Ja klopt. Die is er in 3 kleuren. Wit, grijs en bruin. Wit vind ik zo besmettelijk, dan zit het ding dagelijks in de was. En J is donker dus ik gok een beetje op donkere haartjes en dan staat een warme kleur leuker dan een koude kleur.
pi_117264247
Ik moet nog opzoek naar dekentjes. Maar ik weet nog niet wat ik wil. In elk geval rood of oranje, want dan past het een soort van in de kamer.
pi_117264418
Hier een fan van Klippan dekentjes. In alle kleuren met leuke printjes. En superzacht!

De roze is een mooie kleur roze.
pi_117264463
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 08:43 schreef MeNicole2 het volgende:
Ze hebben bij v&d (geloof ik) dekentjes die op de koeka dekens lijken.

Wij hadden vorige week via marktplaats een ledikant gekocht. Wilde eerst geen commode. Nu zag ik eergister op mp iemand die van dezelfde babykamer een commode en kleine kledingkast aanbood. Dus die halen we vanavond ook toch maar op :P
We hebben het verf al in huis voor aan 1 muur. Oud roze. Heel mooi zo op het plaatje O+
MeNicole toevallig nog een nieuw ledikant matrasje nodig? O-)
pi_117264549
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:51 schreef loeszie het volgende:

[..]

MeNicole toevallig nog een nieuw ledikant matrasje nodig? O-)
Nee die heb ik nog. Maar je woont volgens mij ook niet in de buurt. Kan er eventueel nog wel 1 gebruiken maar dan kan ik denk ik net zo goed bij ikea nieuwe kopen!
pi_117265035
Die van mij kun je uiteraard goedkoper krijgen! Ik vind het zo zonde van het nieuwe matrasje :'(
pi_117265133
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:13 schreef loeszie het volgende:
Die van mij kun je uiteraard goedkoper krijgen! Ik vind het zo zonde van het nieuwe matrasje :'(
Ja maar die moet dan opgestuurd worden dus zal het uiteindelijk niet veel schelen. Waar woon je dan?
pi_117266066
Mijn lief vind deze toch wel heel erg mooi en lijkt best veel op de muren krijgen!
pi_117266475
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:17 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Ja maar die moet dan opgestuurd worden dus zal het uiteindelijk niet veel schelen. Waar woon je dan?
Amsterdam. Maar je mag hem hebben voor 30 euro inclusief verzenden. Scheelt toch weer een tientje!
pi_117266522
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:10 schreef loeszie het volgende:

[..]

Amsterdam. Maar je mag hem hebben voor 30 euro inclusief verzenden. Scheelt toch weer een tientje!
Ik zal vanmiddag even met mijn lief overleggen. We moeten voor in Matthias zijn ledikant namelijk een nieuwe want die is zo vies van spugen en doorgelekte poep. Maar denk dat mijn lief daarvoor gewoon een goeie goeie wil.
pi_117266559
Lekker doorgelekte poep :P

Ik hoor het wel!
pi_117268142
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 08:39 schreef rebel-angel het volgende:

[..]

ik heb toch maar al het koeka spul besteld wat ik wilde hebben, moest van de hormonen :6
en ik heb volgens mij in alle uithoeken van het internet gezocht maar kon het ook niet goedkoop vinden
uiteindelijk bij ik&ik besteld omdat ze daar geen verzendkosten hadden en omdat er nog een mini beetje stapelkorting opzat.

voor het wiegje heb ik wel de variant met de teddy voering en voor het ledikant heb ik die dubbele met drukkers genomen.
en omdat je natuurlijk voor beide bedjes 2 dekens moet hebben, heb ik de 2e deken van cottonbaby besteld.
omdat het zelfs mij iets te ver gaat om 4 koeka dekens te kopen.
die zijn ook van wafelstof en dan kost de ledikantdeken 50 euro, misschien vindt je die ook wel leuk.

en anders moet je maar gaan stampvoeten en op de grond gaan liggen en je hormonen het werk laten doen })
Voor het ledikantje had ik geen 2 dekens hoor. Voor het wiegje wel, maar dat was meer omdat we het dekentje van de kinderwagen ook in de wieg konden gebruiken.
*poef* nu is het weg
pi_117268256
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:09 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Voor het ledikantje had ik geen 2 dekens hoor. Voor het wiegje wel, maar dat was meer omdat we het dekentje van de kinderwagen ook in de wieg konden gebruiken.
Ik precies andersom. Eigenlijk had k een extra deken voor in t campingbed om mee te nemen naar oma.
Maar.ik had gewoon een simpele Hema, zo vaak had ik m niet nodig. Was vooral handig als ie gespuugd had. Maar na t wassen ging dan meestal gewoon zn goede deken erop.
pi_117268376
Hoi, hier babyn00b ;) Helpt de kraamzorg je bij de intake met het kiezen van een dekentje? Want ik hoorde dat bepaalde dekens niet mogen totdat je kind 1 jaar is i.v.m. verstikking?
  woensdag 26 september 2012 @ 12:21:02 #145
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117268472
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:09 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

stomme verschillen ook, hier staat er op de lijst dat je er 2 moet hebben dus dat heb ik dan maar gedaan :')
W
Z
E
pi_117268516
Wij hebben wel meerdere dekentjes wegens spuugincidenten o.a.
Ook een dikkere en een dunnere voor de verschillende seizoenen.

Spees een kraamzorg helpt je niet kiezen. Je kan wel advies vragen.
Dekbedje mag niet tot twee jaar.
Dekentje van synthetisch materiaal liever ook niet. De reden waarom een dekbed dus ook niet mag.
Wol of katoen heeft de voorkeur. Hema of prenatal heeft wel betaalbare dekens van het juiste materiaal.
The way you rock'n'roll
pi_117268611
Wij hadden hier ook 2 dekentjes en ivm met spugen waren ze soms ook allebei in de was. Dus we hebben ze wel nodig gehad. Nu koop ik er ook weer 2, vind het ook leuk om eens te wisselen.
pi_117268645
Sofie spuugde veel, maar dr dekentje bleef altijd ongeschonden.
*poef* nu is het weg
pi_117268707
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij hebben wel meerdere dekentjes wegens spuugincidenten o.a.
Ook een dikkere en een dunnere voor de verschillende seizoenen.

Spees een kraamzorg helpt je niet kiezen. Je kan wel advies vragen.
Dekbedje mag niet tot twee jaar.
Dekentje van synthetisch materiaal liever ook niet. De reden waarom een dekbed dus ook niet mag.
Wol of katoen heeft de voorkeur. Hema of prenatal heeft wel betaalbare dekens van het juiste materiaal.
Super, thanx!
pi_117268716
Puck spuugt weinig maar hij heeft altijd de deken te pakken. Er zit zelfs een lichte melkvlek op die er niet meer uit wil. Op mijn mooie koeka :'( :P
The way you rock'n'roll
  woensdag 26 september 2012 @ 12:30:04 #151
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117268720
afwisseling is ook leuk :)
hier komt eerst de grijze deken in het ledikant en in de wieg hebben we een witte
omdat (8> natuurlijk niet weet wat het is.
en worden alle meisje dingen pas na de gebooorte opgehangen enzo

en nicole ik heb van koeka die wit/roze met drukkers en die lijkt op de foto lichter
maar is in het echt wat meer biggetjes roze
W
Z
E
pi_117268736
Jij weet wel wat het is maar je vent niet rebel-angel? :D
The way you rock'n'roll
pi_117268851
Matthias spuugde in bed altijd op de dekens. Echt met zo'n boog.
  woensdag 26 september 2012 @ 12:35:40 #154
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117268852
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jij weet wel wat het is maar je vent niet rebel-angel? :D
:Y
W
Z
E
pi_117268890
Wat leuk :D
En knap dat je het zo verborgen voor hem weet te houden _O_
The way you rock'n'roll
  woensdag 26 september 2012 @ 12:42:11 #156
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117269005
het valt ook best mee moet ik zeggen om het geheim te houden
er waren wel wat voorwaarden hoor.
zo moest de naam gekozen zijn voor dat ik het zou weten en hebben we ook samen alles uitgezocht wat we voor een jongen of een meisje wilde hebben.
en hebben we als 1e pakje een neutraal pakje gekozen voor als ze in het ziekenhuis je tas uitpakken en hij de kleren eerder zou zien als z'n kind :D
W
Z
E
  woensdag 26 september 2012 @ 12:46:58 #157
95408 Incantrix
pi_117269127
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:54 schreef MeNicole2 het volgende:
Mijn lief vind deze toch wel heel erg mooi en lijkt best veel op de muren krijgen!
[ afbeelding ]
Oh my, instant liefde O+

wij hadden eigenlijk gewoon an die katoenen dekens van de prenatal, maar qua ledikantdekens zijn we er nooit meer toe gekomen een tweede exemplaar aan te schaffen. Misschien best een goed excuus voor een koeka erbij eigenlijk :P maar als ik deze zie (met teddy dus), is die niet te warm voor in een goed geïsoleerd huis met cv? Het is noooit echt koud hier.. Maar die flanellen is dan misschien toch weer te koud? Oh buh, help! Iemand ervaring?

Met Stef's nieuwe kamer zijn we goed op weg, maar we zitten nog met wat kleur-dillemma's. Hij wil graag een rode kamer, maar de muren gaan we in elk geal lichtblauw maken, want dat mort N de lucht voorstellen waar de vliegtuigen vliegen. Stel nu dat we rode vloerbedekking aanschadden en evt. Wat houtwerk (plinten ed) rood verven, is het dan too much als er ook nog wat rode meubels bij komen? We zitten te denken om het houten bed dat we gaan maken (een soort bedstee, dus dat is wel een groot oppervlak) whitewash te maken, maar dan met rode verf zeg maar (snapt u me nog? :P ) en we hebben zo'n ikea-stoel die draait en dichtkan (zo'n ei) in de kleuren rood en oranje.
3!
pi_117270535
Inca, ik zou gaan voor rood beddengoed en wat rood speelgoed en stoeltje ofzo. Het is een vervelende kleur om te verven (vind ik) en als je dan over een paar jaar...

En Koeka O+
Maar ik kan het er niet aan uitgeven. Gewoon roze katoenen dekens met een leuk lakentje eronder doen het hier prima.
Met een meidenkwartet
  woensdag 26 september 2012 @ 13:49:26 #159
95408 Incantrix
pi_117271444
Daar heb je wel gelijk in inderdaad. Ik zat sowieso al erg te twijfelen over dat bed rood maken, het is wel een erg groot oppervlak. Thnx :)

En da's ook wel weer waar, bij Stef hebben we het er ook nooit aan uitgegeven. Heb alleen soms wel zoiets van 'ik wil ook wat nieuwe/mooie dingen voor deze baby, ik heb echt alles van Stef nog, dus behalve wat kleding hoeven we eigenlijk nauwelijks iets te kopen :)
3!
pi_117273208

Wij hebben die bovenste... Zo'n mooie warme kleur dat paars...

Oh hebben trouwens ook een koeka boxkleed (oranje/roze).. Wat een heerlijk ding is dat..
We hebben maar weinig dingen bewaard voor een 2de maar het boxkleed is netjes opgeslagen :)
We'll have love aplenty
You and Me
pi_117273302
Wat voor kleur is dat roze lamb?
pi_117273698

Dit issum... en hebben ook een grijze prenatal.. daar had ik dan een mooi laken bij..
We'll have love aplenty
You and Me
  woensdag 26 september 2012 @ 16:56:23 #163
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117278372
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:46 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Oh my, instant liefde O+

wij hadden eigenlijk gewoon an die katoenen dekens van de prenatal, maar qua ledikantdekens zijn we er nooit meer toe gekomen een tweede exemplaar aan te schaffen. Misschien best een goed excuus voor een koeka erbij eigenlijk :P maar als ik deze zie (met teddy dus), is die niet te warm voor in een goed geïsoleerd huis met cv? Het is noooit echt koud hier.. Maar die flanellen is dan misschien toch weer te koud? Oh buh, help! Iemand ervaring?

Ik ben ook benieuwd! Ik wil er ook graag 1 voor onze tweede, maar inderdaad flanel of teddy? En welk formaat is het handigst om ook als omslagdoek te gebruiken? Wiegdeken dan groot zat? (75x100) :?
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117278459
De ledikantdeken is wel een hele grote lap. Dat is niet prettig/handig meer als omslagdoek lijkt mij.

En ik kan enkel zeggen dat wij een koud huis op de hoek met enkel glas hebben dus dat hier de teddy deken erg fijn is 's winters.
Zomers gebruik ik een dunnere deken.
The way you rock'n'roll
  woensdag 26 september 2012 @ 17:05:27 #165
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117278720
Thx! Ledikantdeken leek mij indd ook wel erg groot. Twijfel nog steeds over de voering. O. is echt een warmbloedje en ons huis altijd wel warm eigenlijk (omdat ik koukleum ben), dus neig naar flanel... :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117303003
Gisteren voor het eerst ook in het echt al een beetje wezen snuffelen voor de babykamer, of nou ja, spulletjes die op onze kamer komen voor de baby. Zoals de commode. Ik wil heel graag een 'dubbele' commode, twee rijen lades, zodat alle kleertjes e.d. in de commode kunnen en ik gaan losse kledingkast nodig heb (in ieder geval aan het begin). Kunnen ook twee losse kastjes zijn waar ik dan zelf een doorlopend bovenblad opzet. In de Ikea even rondgesnuffeld gisteren om te kijken of ze geschikte ladekastjes hadden, maar helaas nog niets kunnen vinden daar. Wel hebben we ontdekt dat de ideale werkhoogte voor ons op ca. 85cm ligt.

En in de ikea heb ik ook voor het babyhoekje een mooie poster gekocht O+:

pi_117307774
Ik heb nu via mp een duodeken gekocht. Maat 100 bij 135. Maar alle overtrekken zijn 125 bij 150. Is dan toch veel te groot?
pi_117308147
Wat denken jullie, is dit: http://www.hema.nl/winkel/babyspullen/bed/deken-(99000216) een fijne deken voor een pasgeboren baby in een huis waar het in de winter wel wat af kan koelen? (het zal niet super koud worden want we hebben gewoon een verwarming op de babykamer, maar er is ook een raam en een deur naar een mini balkonnetje)
pi_117308400
Spees eend: die heb ik ook, maar vind het meer een zomerdekentje. Gebruik nu een wat dikkere nu het wat frisser is.

[ Bericht 6% gewijzigd door Xanteh op 27-09-2012 12:27:24 (.) ]
pi_117308425
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:26 schreef Xanteh het volgende:
Die heb ik ook, maar vind het meer een zomerdekentje. Gebruik nu een wat dikkere nu het wat frisser is.
Oké, thanx. Dan zal hij voor ons huis in de winter sowieso te dun zijn!
pi_117308515
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat denken jullie, is dit: http://www.hema.nl/winkel/babyspullen/bed/deken-(99000216) een fijne deken voor een pasgeboren baby in een huis waar het in de winter wel wat af kan koelen? (het zal niet super koud worden want we hebben gewoon een verwarming op de babykamer, maar er is ook een raam en een deur naar een mini balkonnetje)
[ afbeelding ]
Gelukkig stel jij alle vragen voor ik dat wil doen, handig! :+

Ik heb dat grijze H&M dekentje, dat leek me sowieso niet zo warm, dus wilde er al een andere bij.
Maar moet je per se één deken en een lakentje doen of mogen twee dunne dekens ook?

En ook ik ben benieuwd naar de flanel/teddy Koeka-afweging! Die grijs/grijs wordt het trouwens bij ons. O+ Ooit.
pi_117308654
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:30 schreef Mineola het volgende:

[..]

Gelukkig stel jij alle vragen voor ik dat wil doen, handig! :+

Ik heb dat grijze H&M dekentje, dat leek me sowieso niet zo warm, dus wilde er al een andere bij.
Maar moet je per se één deken en een lakentje doen of mogen twee dunne dekens ook?

En ook ik ben benieuwd naar de flanel/teddy Koeka-afweging! Die grijs/grijs wordt het trouwens bij ons. O+ Ooit.
Graag gedaan :7 ;) Zat net nog te denken of een 'baby n00b vraag-maar-raak-topic niet handig zou zijn voor in OUD. Waar je allerlei beginnersvragen kunt stellen zoals 'heeft een baby een winterjas nodig', 'wat is een goede deken', 'moet ik ook flesjes kopen als ik borstvoeding wil geven' enzo. Want past soms niet helemaal in de bestaande topics :)

Antwoord op jouw vraag weet ik helaas (uiteraard als babyrookie :+ ) niet maar ben wel benieuwd.
pi_117308657
Dit Prenatal dekentje leek me wel wat. Iemand ervaring mee, is dat dik genoeg voor de winter?
pi_117308728
quote:
10s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:35 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Graag gedaan :7 ;) Zat net nog te denken of een 'baby n00b vraag-maar-raak-topic niet handig zou zijn voor in OUD. Waar je allerlei beginnersvragen kunt stellen zoals 'heeft een baby een winterjas nodig', 'wat is een goede deken', 'moet ik ook flesjes kopen als ik borstvoeding wil geven' enzo. Want past soms niet helemaal in de bestaande topics :)

Antwoord op jouw vraag weet ik helaas (uiteraard als babyrookie :+ ) niet maar ben wel benieuwd.
Nou! Ik ben voor! Ik wil al die antwoorden ook! (die winterjas inderdaad ja, hahaha)
pi_117308781
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:37 schreef Mineola het volgende:

[..]

Nou! Ik ben voor! Ik wil al die antwoorden ook! (die winterjas inderdaad ja, hahaha)
Ok, two's a crowd dus ik ga er eentje maken!
  donderdag 27 september 2012 @ 12:39:38 #176
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_117308789
quote:
10s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:35 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Goed idee, denk ik! Had ik ook handig gevonden toendertijd.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:35 schreef Mineola het volgende:
Dit Prenatal dekentje leek me wel wat. Iemand ervaring mee, is dat dik genoeg voor de winter?
[ afbeelding ]
Warmer vind je ze niet volgens mij (behalve die met teddy van Koeka) :). Als je kindje het koud heeft is een slaapzakje ook fijn en anders een kruik erbij.
pi_117308985
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:39 schreef Tante_Soesa het volgende:

Warmer vind je ze niet volgens mij (behalve die met teddy van Koeka) :). Als je kindje het koud heeft is een slaapzakje ook fijn en anders een kruik erbij.
Ja hee zeg, ik zoek wel een excuus om die Koeka óók nog te kopen/vragen, niet om 'm dat niet te doen! :+

Wel meteen een mooie nieuwe n00b-vraag: hoe weet ik of mijn baby het koud heeft? Hij zal het niet zeggen of zo, maar is dat zo simpel als 'wanneer-ie koud aanvoelt'?

(en jouw baby is nog heel klein dus jij hebt vast ook nog wel vragen toch?!)
  donderdag 27 september 2012 @ 12:48:22 #178
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_117309050
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:46 schreef Mineola het volgende:

[..]

Ja hee zeg, ik zoek wel een excuus om die Koeka óók nog te kopen/vragen, niet om 'm dat niet te doen! :+

Wel meteen een mooie nieuwe n00b-vraag: hoe weet ik of mijn baby het koud heeft? Hij zal het niet zeggen of zo, maar is dat zo simpel als 'wanneer-ie koud aanvoelt'?

(en jouw baby is nog heel klein dus jij hebt vast ook nog wel vragen toch?!)
Haha, nee ze zeggen nog vrij weinig ;). Je voelt dan in het nekje. Als het nekje lekker warm aanvoelt heeft hij/zij het goed. Als het koud of heel warm voelt is het niet goed. De eerste dagen temperatuur je nog regelmatig en dan weet je het precies :).

Ohh, nog miljoenen vragen idd :') maar die passen wel in het babytopic
pi_117309312
Voor wat betreft de flanel/teddy discussie;

Wij hebben een dekentje met teddy (welliswaar geen Koeka, maar deze van Baby's Only) en die is super lekker warm, maar zeker niet broeierig. Neem aan dat dat ook voor de Koeka geldt.
Wij hebben op de slaapkamers dubbel-glas en een radiator, maar gebruikten toch deze deken. De radiator kon op den duur gewoon uit daardoor, wat weer beter is voor de luchtvochtigheid op de babykamer.

Baby is van januari en we hebben die deken gebruikt tot ongeveer mei. Daarna wilde hij niet meer onder de deken blijven liggen, dus zijn we overgestapt op een slaapzak. Dunner dekentje voor de zomer is anders wel aan te bevelen
pi_117309707
Wij hebben zo'n koeka teddy deken, heerlijk dekentje! Niet broeierig of superwarm. En wij wonen in een gewoon geisoleerd huis met CV.

En het staat zo lief op het bedje <3
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  donderdag 27 september 2012 @ 17:24:21 #181
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117318884
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 09:09 schreef bellelena het volgende:
Gisteren voor het eerst ook in het echt al een beetje wezen snuffelen voor de babykamer, of nou ja, spulletjes die op onze kamer komen voor de baby. Zoals de commode. Ik wil heel graag een 'dubbele' commode, twee rijen lades, zodat alle kleertjes e.d. in de commode kunnen en ik gaan losse kledingkast nodig heb (in ieder geval aan het begin). Kunnen ook twee losse kastjes zijn waar ik dan zelf een doorlopend bovenblad opzet. In de Ikea even rondgesnuffeld gisteren om te kijken of ze geschikte ladekastjes hadden, maar helaas nog niets kunnen vinden daar. Wel hebben we ontdekt dat de ideale werkhoogte voor ons op ca. 85cm ligt.

En in de ikea heb ik ook voor het babyhoekje een mooie poster gekocht O+:

[ afbeelding ]
Wij hebben de Hemnes met 8 laden gekocht om precies dezelfde redenen, wat een top-kast! :)
Hij voelt degelijk, en is met andere knopjes ofzo (stickers) ook goed te pimpen.

Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117348144

Van het weekend gaat er geschilderd worden. Zin in!!
  vrijdag 28 september 2012 @ 12:49:45 #183
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117348459
oeh leuk je kamertje
welke kleur ga je het schilderen
W
Z
E
pi_117348664
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:49 schreef rebel-angel het volgende:
oeh leuk je kamertje
welke kleur ga je het schilderen
Nee meubels blijven zo. Maar 1 muur in de slaapkamer moet roze!
  vrijdag 28 september 2012 @ 12:58:27 #185
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117348718
even verkeer begrepen :@
mooie combi gaat dat worden
W
Z
E
  vrijdag 28 september 2012 @ 13:35:46 #186
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117350162
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:39 schreef MeNicole2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Van het weekend gaat er geschilderd worden. Zin in!!
Wat een toffe meubeltjes! O+
pi_117350527
Ja ben er ook heel blij mee. De kast is niet zo'n grote kast maar meer een meidenkast zeg maar. Kamertje is best klein dus past allemaal mooi. En de kleur is ook mooi. Zal mooi staan met roze. En dat voor rond de 100 euro!!
pi_117396840
Voor wie er van houdt, dit kwam k tegen op een blog, ixxi voor de kinderkamer.
http://littlelovely.typepad.com/littlelovely/2011/11/bambi.html

pi_117399062
vind jij t mooi? Ik zag laatst op ixxi idd al die pixelart, ik zou er nooit aan kunnen wennen denk ik :D
pi_117399209
Ik probeer continu scherp te stellen als ik er naar kijk.
pi_117399367
Het doet me denken aan Ministeck. Ik vind het zeker niet lelijk, maar juist in een kleine ruimte als een babykamer komt het net wat minder tot z'n recht denk ik.

Wel origineel!
pi_117400106
Hier een beetje haatliefde-gevoel... Ergens heel tof maar toch ook niet ;)
We'll have love aplenty
You and Me
pi_117402027
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:46 schreef Kleurdoos het volgende:
vind jij t mooi? Ik zag laatst op ixxi idd al die pixelart, ik zou er nooit aan kunnen wennen denk ik :D
nope, je kent mijn smaak toch? :D ik ben sowieso niet kapot van ixxi's. Leuk voor een praktijkruimte denk ik, maar niet voor in mijn huis. That having said heb ik de indruk dat die ixxi's wel helemaal hot zijn en dat er wel mensen zijndie dit wel tof vinden. Denk ik :P

Die blog is sowieso leuk om te bekijken,.
pi_117416308
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 17:24 schreef __Isis__ het volgende:

[..]

Wij hebben de Hemnes met 8 laden gekocht om precies dezelfde redenen, wat een top-kast! :)
Hij voelt degelijk, en is met andere knopjes ofzo (stickers) ook goed te pimpen.

[ afbeelding ]
Die was voor ons net iets te hoog en ik vond het jammer dat de witte niet van dat hout is zoals de andere kleuren. We hebben nu toch een ikea kastje gehaald, deze:

Massief hout en we gaan zelf andere laden frontjes maken + andere poten, die net een paar cm hoger zijn zodat we een voor ons prettige hoogte van 85cm hebben. Morgen langs de houthandel en dan kunnen we aan de klus :)
  zondag 30 september 2012 @ 10:07:23 #195
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117416354
Die vonden wij ook erg mooi, maar inderdaad te laag. Goed om er andere poten onder te zetten, da's zo gebeurd! :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117416401
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 10:07 schreef __Isis__ het volgende:
Die vonden wij ook erg mooi, maar inderdaad te laag. Goed om er andere poten onder te zetten, da's zo gebeurd! :)
Er bestaat een leuke website met allemaal pootjes http://www.prettypegs.se/
Maar ik ben nogal fan van de oeuf sparrow dresser en we gaan zelf zulke poten eronder maken O+
pi_117416443
Mooie meubels MeNicole!

Wij hebben de grote Hemnes ook als commode :Y .. Gebruikten we eerst voor onszelf maar stond nu een beetje stof te vangen. Kan prima gebruikt worden als commode! Fijne ''werkhoogte'' en veeeeeeeel ruimte :Y
pi_117473905
ik heb deze besteld O+

Van dezelfde stofjes heb ik ook een aankleedkussenhoes en een lakentje besteld...

Gordijnen en een muurtje zijn paars met witte stippen, en de deurknopjes van de kasten ook.
Het liefst zou ik het roodkapje thema wat meer doortrekken in het kamertje,
ik weet alleen niet zo goed hoe. Iemand misschien tips?
zat al te denken aan een schilderij oid, maar kom niet echt wat leuks tegen, misschien een muurschildering laten maken? maar dan zal je zelf waarschijnlijk wel een plaatje aan moeten leveren?
pi_117474031
Ohh Klumsy wat een leuk stofje!!
Misschien eens kijken of je een rood kapje knuffel kan vinden? de Efteling heeft er o.a eentje
We'll have love aplenty
You and Me
pi_117474279
Wat schattig Klumsy!
En een tof thema!
Een muurschildering is wel tof. Verdere ideeën heb ik niet echt :')

Hier moeten we nog steeds de babykamer afmaken :')
pi_117474359
een roodkapje knuffel O+ daar heb ik niet eens aan gedacht!

kwam deze tegen O+

pi_117474449
kwam deze muursticker wel tegen, maar die vind ik te klein denk ik,
dat zou ik leuker vinden als muurschildering of schilderij :)

pi_117474452
Oh die is O+ voor je kleine meisje O+
pi_117474581
We'll have love aplenty
You and Me
  maandag 1 oktober 2012 @ 19:05:25 #205
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117474657
W
Z
E
  maandag 1 oktober 2012 @ 19:06:28 #206
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117474697
ha we zitten in dezelfde hoek

of zo'n foto plankje met verschillende roodkapje boekjes
W
Z
E
pi_117474723
Je zou ook bij een kringloopwinkel een oud sprookjesboek kunnen halen en met die prenten iets doen? Heb zelf "het grote sprookjesboek" 2x gekocht (1x kringloop 1xmarktplaats) zodat ze er eentje kan lezen en de ander ga ik met de prenten ooit iets doen... (ws kijken of ik ze op hout oid kan overzetten)
We'll have love aplenty
You and Me
pi_117474773
Roodkapje O+ Wat een super toffe spulletjes allemaal!!
pi_117474800
ow wat een leuke spulletjes en ideeen O+
  maandag 1 oktober 2012 @ 23:27:03 #210
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_117490836
Oh wat vindt iedereen leuke spullen O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_117494201
Ow wat een leuk thema, roodkapje!
In plaats van letterlijk naar roodkapje-spulletjes zoeken, kun je ook het thema als inspiratie gebruiken. Dus bos, picknickmandjes, rode accesoires. Zoiets bijvoorbeeld:
http://www.polyvore.com/l(...)sery/set?id=23142106
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_117494243
Je zou Innepin kunnen vragen of ze een muurschildering voor je maakt?
pi_117494769
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 07:07 schreef danic het volgende:
Je zou Innepin kunnen vragen of ze een muurschildering voor je maakt?
Dacht ik ook al! Zij had voor M. een kabouterkamer geloof ik? OK, Roodkapje, kabouters, bijna hetzelfde :D maar toch?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 08:44:18 #215
Vrouwtje-theelepel
pi_117495021
Of op een wand behang rood met witte stipjes, een andere wand wit met wat leuke schilderijen. De meubeltjes rood of wit met paddestoelenknopjes. en dan leuk een koffertje erop en zuks. Die leuke lamp die eerder gepost is. De accessoires een beetje bos, roodkapje achtig.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 09:31:58 #216
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_117495803
Je hebt ook van die leuke kleine paddenstoelenledlampjes, rood met witte stippen en ideaal als nachtlampje!
http://www.mooivoorkids.n(...)ddestoel-nachtlampje
pi_117496236
Wat een leuke dingetjes in het roodkapje thema O+

We hebben gisteren hout gehaald voor de nieuwe zelf te maken ladenfrontjes en we hebben er zelfs al eentje gemaakt! Ik ben er helemaal vol van :D
pi_117497060
Zei iemand muurschildering? B-) http://www.facebook.com/PolletjePree
(dit valt wel onder geoorloofde spam hè mods? O-)

Wat een leuke spulletjes O+ Roodkapje O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_117497207
O ben jij dat! :o
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_117497303
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 10:39 schreef Tally het volgende:
O ben jij dat! :o
Hihi :D
Je vroeg je al af waarom half Fok dat op facebook zat te spammen? :P
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_117497319
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 10:43 schreef innepin het volgende:

[..]

Hihi :D
Je vroeg je al af waarom half Fok dat op facebook zat te spammen? :P
Ik zag het vaak via Twitter langs komen :P
Maar mooi hoor O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_117501793
Innepin ik denk dat ik jou ook graag nog eens op de thee wil uitnodigen O-)
Beetje retro vs sprookjes thema in een heul klein kamertje.... zogauw mevrouw echt genoeg heeft van haar ledikantje..
We'll have love aplenty
You and Me
pi_117507708
O+ wat een leuke ideeen...
Rood met witte stippen gaat het alleen niet worden, heb alles paars met witte stippen :)
Moet alleen nog even met M. overleggen wat hij van een muurschildering vind. Heb je FB al wel laten zien Innepin, en hij vond het wel erg mooi, maar geen idee of hij het ook op het kamertje zou willen... eens kijken wat hij nou wil :P
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 17:38:23 #224
Vrouwtje-theelepel
pi_117512007
Of paars met witte stippen behang
http://www.huisengrietje.(...)itte-stippen-onszelf
pi_117516742
ja dat hebben we nu, ook paars met witte stippen vouwgordijnen en de deurknopjes zijn ook paars met witte stippen
pi_117516835

Dit was/is ons kamertje, maar er gaat dus 1 bedje uit...
en dan vind ik die muur weer erg wit.
Paars blijft wel de hoofdkleur, ik denk met appeltjes groen en dan roodkapje
pi_117518289
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:46 schreef klumsy het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een mooie commode O+
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:10:59 #228
Vrouwtje-theelepel
pi_117521772
Wil je daar dan nog een schildering bij? Word dat niet enorm druk?
pi_117537815
Ik zal het weekend een nieuwe foto's maken van hoe het kamertje nu is :)
Het is een vrij grote kamer, maar misschien is een schildering wel te druk, maar dan zou ik wel een schilderijtje willen hebben :)
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:59:42 #230
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117547508
Wat mooi Klumsy!

Ik heb ook zin om met de kamertjes bezig te gaan. Maar wil eerst het geslacht weten zodat ik los kan qua kleuren.
pi_117549912
Wat mooi Klumsy.

Mijn nicht had nog het ledikantje, de commodo en een kast over. Haar jongste is nu alweer 11, dus ben ik gisteren even wezen kijken. Erg mooi spul. :*
Binnenkort gaan we behangen en de aankleding kopen. Ik heb er nu al zin in
pi_117583617
Klumsy ik kwam deze net tegen op mp en moest meteen aan je denken:
http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/601758979/2
pi_117584863
MeNicole en Klumsy, ik vind hem erg mooi. Nu maar hopen dat Klumsy hem kan krijgen en dat het een beetje in de buurt is.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_117618417
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 09:32:00 #235
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117618465
die zijn leuk alleen ze kijken een beetje zo :o
die ene lamp is ook echt mooi
W
Z
E
pi_117618487
pi_117618498
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 09:32 schreef rebel-angel het volgende:
die zijn leuk alleen ze kijken een beetje zo :o
die ene lamp is ook echt mooi
ja dat doen ze!! :o
pi_117619379
MeNicole, die poef hebben wij ook en het is een regelrechte hit. Elke avond moeten we 'op een grote paddestoel' zingen met dochterlief. En het leukst is het dan als we Lisa samen met de paddestoel 'om laten vallen' bij het stukje dat de beentjes door de lucht vliegen. O+
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 10:58:13 #239
Vrouwtje-theelepel
pi_117620510
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:46 schreef klumsy het volgende:
[ afbeelding ]

Erg Mooi! Ik vind het bijna zonde dat je kledingkast voor het behang staat.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 19:42:50 #240
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_117637926
Hier was iemand op zoek naar Roodkapje spullen toch? Ik zag in de sale van PSikhouvanjou echt supermooie muurstickers met Roodkapje.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_117640314
Amber heeft een kleurtje gekozen voor haar kamer:

eerst kwam ze met oranje, toen met blauw en daarna met geel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_117652278
Goede keus van je dochter Vicky, zeker met zulk weer heeft ze dan in ieder geval een lekker zonnig kamertje O+ Ik ben de laatste weken ook erg fan van geel aan het worden merk ik trouwens!
pi_117652301
Ben heel beniewd naar het eindresultaat. Vandaag gaat de eerste laag geelgeel erop. Amber mag meehlpen met verven.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_117653123
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_117653181
Ohh, dat doet ze goed!! O+
pi_117653329
Leuk dat ze al zo meehelpt Vicky!
Fake it till you make it...
pi_117653400
Als je een nieuwe kamer wil moet je er wel wat voor doen ;)
Ze was vanmorgrn helemaal enthousiast.. Wilde zo graag helpen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_117666150
Kleur 1

Kleur 2

Het verschil

Boven de deur komt het bed. Het glas wordt bedekt met houten platen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_117667155
Gewaagt dat geel! Ikzelf ben allergisch voor geel :P Maar kan me voorstellen dat het voor een kinderkamer best wel hip is. :) Ben benieuwd hoe dr kamer dr straks uitziet.
pi_117667359
Leuk Vicky. Ook omdat ze zelf gekozen en geholpen heeft. Ik ben benieuwd naar hoe het is met het bed er in.

Werk in uitvoering hier. Waarom wordt het eerst altijd een grotere zooi voordat het ergens op gaat lijken?

SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door Cathmar op 06-10-2012 19:48:16 ]
Met een meidenkwartet
pi_117667465
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:35 schreef ohnee het volgende:
Gewaagt dat geel! Ikzelf ben allergisch voor geel :P Maar kan me voorstellen dat het voor een kinderkamer best wel hip is. :) Ben benieuwd hoe dr kamer dr straks uitziet.
ik ook.. whahaaa mar zij moet er slapen, ik niet :)

De kast en het bed zijn wit, gordijnen zijn ook wit.

Schattig Cathmar!! Die lamp is gaaaaf
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 7 oktober 2012 @ 11:56:01 #252
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117685416
Zo, alles is eindelijk af! O+ manlief heeft gister de plank boven de commode opgehangen :D Nu staat het nog vol met knuffels enzo, ik heb gewoon niet zoveel dingen om er neer te zetten merk ik :') Dus als het eenmaal gebruikt wordt, wordt het wel anders denk ik :P
In de ikea tas naast het bedje zitten de zelfgemaakte dekentjes van wol en hoezen van mn moeder.
SPOILER
pi_117685538
Mooi Enf O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:07:47 #254
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117685738
mooie kamer
bij ons komt er ook 1 grijze muur
W
Z
E
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:08:22 #255
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117685755
Thanks! :D
Ja we dachten eerst een wat lichtere grijs te nemen maar deze is eik supermooi, en staat nog mooi ook bij de gordijnen die er al hingen :D whehe
pi_117685781
Leuk Enf!! Mooie meubeltjes ook zeg. O+ Vind die donkere muur ook erg mooi. ( :@ en met t risico n domme drol te zijn: wat is dat op de muur?)
pi_117685816
Cathmar mooi zeg!
Ik vind die kleine plankjes zo leuk, zijn die van Ikea? En de maxicosi's die klaarstaan O+
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:10:52 #258
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117685827
Wat een supermooi kamertje hebben jullie enf!!

ps: wat staat er op de muur? :@
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:11:17 #259
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117685839
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:08 schreef Fieder het volgende:
Leuk Enf!! Mooie meubeltjes ook zeg. O+ Vind die donkere muur ook erg mooi. ( :@ en met t risico n domme drol te zijn: wat is dat op de muur?)
Ja leuk he O+ Marktplaats! ;)
Hihi geeft niet hoor!! Ik dacht al dat veel mensen het niet zouden herkennen.. Tis de Nürburgring, dat is een oud race circuit in Duitsland waar mijn man helemaal gek van is. Je kan daar ook nog racen als particulier, ben zelf ook een keer meegeweest, zo gaaf! :D
Omdat het toch ook een kamertje voor onszelf is vonden we dit wel heel stoer & leuk :D zeker in het roze dan. Als je bij het kapstokje kijkt (als je dat kan zien) hangt daar ook een slabbetje van :P
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:11:17 #260
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117685841
Mooi Cathmar! Bijzonder die 2 bedjes zo O+ O+

Enf, mooi hoor! En inderdaad, dat grijs doet het goed. En ik weet ook niet wat dat op de muur is Fieder :D
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:11:56 #261
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117685857
oh, manlief haalt daar inderdaad meteen de Nordschleife uit :D
pi_117685947
Haha geen wonder dat ik het niet wist. En ben ook niet de enige, pfew :D
Leuk hoor, maakt t idd heel persoonlijk.

Vicky, lekker bezig zeg! Ben zo benieuwd hoe dat bed wordt O+
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:28:44 #263
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117686367
ik vindt dat geel er echt gezellig uitzien :)
en ben ook heel benieuwd naar het bed.

ik hang nog tussen 2 kleuren grijs in
W
Z
E
pi_117686566
Mooi Enf! :Y O+
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:37:30 #265
95408 Incantrix
pi_117686687
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:11 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ja leuk he O+ Marktplaats! ;)
Hihi geeft niet hoor!! Ik dacht al dat veel mensen het niet zouden herkennen.. Tis de Nürburgring, dat is een oud race circuit in Duitsland waar mijn man helemaal gek van is. Je kan daar ook nog racen als particulier, ben zelf ook een keer meegeweest, zo gaaf! :D
Omdat het toch ook een kamertje voor onszelf is vonden we dit wel heel stoer & leuk :D zeker in het roze dan. Als je bij het kapstokje kijkt (als je dat kan zien) hangt daar ook een slabbetje van :P
Whehe, ik zag die foto en dacht huh? De Nürburgring? Op een babykamer? Dat zal vast niet, maar toch dus :D wat cool!
3!
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:56:11 #266
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117687385
Kyara: thanks! Whahha _O- :D

Fieder: ja wij vonden het echt enorm leuk O+ en ik ook hoor.. anders zat het niet op de muur :7

Thx Coco! :D

Inca: whihi jij kent het dus ook?? Ja wij vonden het een erg tof idee :D thanks!
  zondag 7 oktober 2012 @ 13:15:56 #267
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117688102
en dan straks al die mensen die niet weten wat het is
eehm tjaaa wat zal ik zeggen kunstig hoor _O-
ik zie er ....... in

maar ik vindt het wel een tof idee :)
W
Z
E
  zondag 7 oktober 2012 @ 14:53:21 #268
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117692126
Ik wil deze muursticker op de meidenkamer:

zondag 7 oktober 2012 @ 14:54:50 #269
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_117692175
quote:
17s.gif Op zondag 7 oktober 2012 14:53 schreef Kyara het volgende:
Ik wil deze muursticker op de meidenkamer:

[ afbeelding ]
O+ . Heel leuk! (en wat leuk, 2 meiden erbij *O* )
  zondag 7 oktober 2012 @ 14:56:13 #270
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117692238
ooeeh die is ook leuk
ik heb een grote boom ook met vlinders op de bestellijst staan

en ik zit nog even te kijken voor van die gepimte houten letters met naam
en nog een paar leuke kapstokhaakjes voor onder de plank boven de commode
W
Z
E
  zondag 7 oktober 2012 @ 15:03:21 #271
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117692561
Kapstokhaakjes zoek ik ook nog :Y
  zondag 7 oktober 2012 @ 15:09:07 #272
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117692781
mijn hormonen willen nu deze
W
Z
E
pi_117693760
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:10 schreef Fieder het volgende:
Cathmar mooi zeg!
Ik vind die kleine plankjes zo leuk, zijn die van Ikea? En de maxicosi's die klaarstaan O+
Plankjes zijn van Ikea, Lack.

Lamp van Karwei (twee jaar geleden).
Met een meidenkwartet
pi_117693830
Voor mensen die wat verder van de IKEA wonen, de gamma heeft ook van die kleine plankjes.
*poef* nu is het weg
pi_117697860

De stof voor gordijnen voor onze dame. De kleur wat op muur komt is zelfde als het donkere roze bovenin!!
pi_117697989
Mooi! Dat gaat een mooie basis zijn voor haar kamertje.
Wij hebben rolluiken dus alleen vitrage, maar anders had ik het wel geweten.
Met een meidenkwartet
pi_117698049
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:25 schreef Cathmar het volgende:
Mooi! Dat gaat een mooie basis zijn voor haar kamertje.
Wij hebben rolluiken dus alleen vitrage, maar anders had ik het wel geweten.
Tis wel hele dunne stof. Dus mijn moeder gaat er nog witte dikkere stof achter maken!
pi_117698061
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:08 schreef Fieder het volgende:
Haha, dat dacht ik dus ook al!

Die meubels en de grijze muur vind ik heel mooi, die hebben wij nl ook (grijze muren hebben we al elders in huis dus mocht van man niet ook nog op de babykamer).

En een tip van Flip voor wie nog witte houten letters wil: bij Dirk vd Broek/Bas vd Heijden/etc hebben ze die komende week in de aanbieding voor t monsterlijke bedrag van 1,99 per letter :)
pi_117698072
Bij de xenos zitten ze tegenwoordig ook in het assortiment, de letters :)
  maandag 8 oktober 2012 @ 11:03:10 #280
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117724753
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:15 schreef rebel-angel het volgende:
en dan straks al die mensen die niet weten wat het is
eehm tjaaa wat zal ik zeggen kunstig hoor _O-
ik zie er ....... in

maar ik vindt het wel een tof idee :)
Hihi idd. Sommigen die zeggen er dan niks over en anderen vragen het, dat is ook wel weer grappig. Maar heel veel weten het ook al ;) :D We hebben ook niet voor niks een Recaro babyzen kinderwagen.. Recaro is een Frans merk die ook race autostoelen maakt :P :7 (wist manlief natuurlijk toen we in de babypark liepen XD)
pi_117873574
We zijn druk bezig met de kamer van Roy, vanavond hebben we de boom tegen de muur geplakt.
pi_117874183

De lamp hangt, de muren zijn geverfd, de ombouw is geverfd.
Morgen de gordijnen terug en dan het moeilijkste... het bed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_117874591
succes met het bed Vicky ^O^
  donderdag 11 oktober 2012 @ 22:04:24 #284
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_117874744
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:46 schreef _Bar_ het volgende:
[ afbeelding ] We zijn druk bezig met de kamer van Roy, vanavond hebben we de boom tegen de muur geplakt.
leuk Bar! die lamp is ook lief!
in de haak.
pi_117881710
Hee, bekende lamp bij Bar, onze oudste heeft 'm ook!
Mooie boom ook.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 08:44:59 #286
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117883787
_bar_ wat leuk die muur zeg :D
en die lamp heb ik ook ale een keer in en uit m'n mandje gedaan

en bij vicky schijnt tenminste de zon nog, volgens mij ziet het heel gezellig uit met dat geel :D
W
Z
E
pi_117883831
Hier is de kamer ook zo goed als klaar. Alleen nog 2 schilderijtjes ophangen en op zoek naar leuk beddengoed. Ben er helemaal blij mee!!!
pi_117885794
Iemand een tip waar je leuke ledikantdekbedjesovertrekjes kan vinden? Hema en Ikea hebben we al..
pi_117885860
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:20 schreef Sannne het volgende:
Iemand een tip waar je leuke ledikantdekbedjesovertrekjes kan vinden? Hema en Ikea hebben we al..
Wij zijn ook al aan het zoeken. Ik heb idd een leuke gezien bij Hema en nu gaat mijn moeder er zelf maar 1 maken en we krijgen er nog 1 van een vriendin van mijn moeder. Ook een eigengemaakte!!

Hier hangen de gordijnen!!

Ben er zoooo blij mee O+ O+ O+ O+ O+
pi_117885899
Leuk! Ga je lekker los met roze? :D
pi_117885976
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:24 schreef Sannne het volgende:
Leuk! Ga je lekker los met roze? :D
Haha ja eindelijk!!
Maar meer roze komt er niet. We hebben 1 roze muur en roze gordijnen. Alleen kleine dingentjes nog. Maar geen grote opvallende dingen!!
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:34:32 #292
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117886196
wow je gordijnen zijn leuk geworden O+
W
Z
E
pi_117886379
Bar wat een mooie boom zeg! Zie m wel vaker maar vind deze wel de leukste :).

Supermooie gordijnen Nicole!! ^^

Hier blijft alles groen... :( Geen geld om dingen om te gooien of nieuw te kopen. (Vind ik stiekum ook zonde, beddengoed ed is nog helemaal goed en netjes alleen wel blauw en groen XD) Koop enkel wat roze hydrofielluiers want zoonlief slaapt daarmee en hij heeft al zijn blauwe gekregen. Verder leef ik me maar uit op roze kleertjes :P
pi_117886688
We waren helemaal niet veel geld kwijt hoor. Verf was voor die muur was 15 euro, met roller en enzo dus 20 euro. De gordijnen hebben we van mijn ouders gekregen. Die waren 42 euro. Mijn moeder heeft ook 2 schilderijtjes gemaakt van de stod die over was van de gordijnen dus koste niks. Ik krijg van mijn tante voor op het rekje nog een roze gehaakte hond. Zo krijgen we overal een beetje weg.
pi_117888858
Dat is wel fijn, ook dat je familie bijspringt. En leuk al die zelfgemaakte dingetjes! :)

Muur overschilderen lukt hier niet echt, heb nl plakplastic op de muur (achterkant kast van inbouw..) en veel hout wat ik wit wil houden :P. Maar geeft niet, ik heb de mensen al laten weten dat ze met kraamcadeautjes lekker mogen uitleven met roze en meidenspul voor op de kamer. ^^ Komt vast goed. En anders komt het wel als we de kamer gaan ombouwen naar peuterkamer over een jaar of 2. (en als ze op mij lijkt is t geen meisjemeisje en wil ze vooral geen roze ed.. :( :P )
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:55:06 #296
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117888918
Hier veel plezier van de Wibra overtrekjes, wit met roze/paarse bloemetjes!

Mooie gordijnen Nicole!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:55:39 #297
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117888939
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:53 schreef ohnee het volgende:
Dat is wel fijn, ook dat je familie bijspringt. En leuk al die zelfgemaakte dingetjes! :)

Muur overschilderen lukt hier niet echt, heb nl plakplastic op de muur (achterkant kast van inbouw..) en veel hout wat ik wit wil houden :P. Maar geeft niet, ik heb de mensen al laten weten dat ze met kraamcadeautjes lekker mogen uitleven met roze en meidenspul voor op de kamer. ^^ Komt vast goed. En anders komt het wel als we de kamer gaan ombouwen naar peuterkamer over een jaar of 2. (en als ze op mij lijkt is t geen meisjemeisje en wil ze vooral geen roze ed.. :( :P )
Misschien leuke muurstickers op die wand?
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117888941
Welke maat hebben die overtekken van de Wibra?
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:57:12 #299
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117888998
Gewoon standaard ledikantdeken maat 120 x 150 ofzo?
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117889042
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:57 schreef __Isis__ het volgende:
Gewoon standaard ledikantdeken maat 120 x 150 ofzo?
Weet niet of dat standaard is. Mijn duodeken is 100x135. Net als de overtrekjes van de Hema.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:00:19 #301
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117889115
Het is inderdaad 100 x 135 zegt google :)

Ik had eerst zelf bij de babywinkel mooie witte gekocht a EUR 50,- per stuk :X met een randje hartjes, maar die strijken zo irritant dat ik die van de Wibra erbij heb gekocht a EUR 5,- per stuk... :{
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')