abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 september 2012 @ 16:13:28 #1
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116462820
En hier weer verder snuffelen naar leuke tips en vergapen aan mooie kamertjes!
  donderdag 6 september 2012 @ 16:14:27 #2
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116462850
Dit zag ik, ik vind het heel tof maar veeeeeel te duur:

pi_116464856
Bedje vind ik ook leuk! Commode iets minder.
pi_116536426
Eerste aankoop voor de babykamer gedaan :D mdf boom O+

MDF boom

Alleen nog niet over uit wat we er verder mee gaan doen.
-schilderen zoals op de site
- wit schilderen en dan op grijze muur
-bekleden met behang

of... :P
  zaterdag 8 september 2012 @ 18:24:25 #5
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116539617
wij gaan deze bestellen voor de babykamer.
had hem van de week bijna besteld op een website, maar had geen zin om m'n random reader te gaan pakken, wil ik het de andere dag doen is de website verdwenen :o
gelukkig nog een andere site gevonden.

en dat is voorlopppig de enige inspiratie die ik heb gekregen voor de kamer :')
behalve boekenplankjes dan.
W
Z
E
pi_116599871
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:17 schreef Fieder het volgende:
Eerste aankoop voor de babykamer gedaan :D mdf boom O+

MDF boom

Alleen nog niet over uit wat we er verder mee gaan doen.
-schilderen zoals op de site
- wit schilderen en dan op grijze muur
-bekleden met behang

of... :P
Wij hebben de mdf boom van de praxis en hier geschilderd ;)
De boom zelf is grijs geschilderd, en nu ben ik bezig met de dieren die we erbij hebben gekocht.

Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_116600047
Bar, kan je die vlinders ook los kopen?
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_116602281
Volgens mij wel klumsy. Ik heb ze los in ieder geval bij de karwei gezien
pi_116609508
Die kun je los kopen ja, hebben wij ook gedaan, de boom is met alleen een uil, wij hebben de eekhoorns, vlinder en een huis los erbij gekocht.
pi_116613733
hemnes op marktplaats met toffe knopjes :)

http://link.marktplaats.nl/592046233
:)
pi_116614081
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:37 schreef mignonne het volgende:
hemnes op marktplaats met toffe knopjes :)

http://link.marktplaats.nl/592046233
Ik heb er net vorige week een gekocht, moet alleen nog leuke knopjes bestellen -O-
pi_116759637
mooie muurstickers hoeven niet duur te zijn

[ Bericht 47% gewijzigd door RockabeIIa op 14-09-2012 17:43:52 ]
pi_116780782
Bij de leenbakker hebben ze nu leuke jongens en meisjes kamer, jungle stijl en vrolijke meiden kamer
pi_116781326
Neobee, reclame?

Want die hele site deugt niet
pi_116781398
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:20 schreef Sandous het volgende:
Neobee, reclame?

Want die hele site deugt niet
Ik zat ook al te kijken, echt goedkoop is het ook niet behalve de hele kleine stickers.
pi_116781863
Had ook het idee dat het reclame is :+

Overigens, zelf heb ik hier een muursticker vandaan (en Ewan, het droomschaap, maar dat terzijde) :+

http://www.kidzsupplies.nl

Zitten ook dure stickers tussen, maar wij hebben zelf deze:

Die is maar ¤13,50. Vond ik goed te doen :Y
pi_116782155
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

Overigens, zelf heb ik hier een muursticker vandaan (en Ewan, het droomschaap, maar dat terzijde) :+

[ afbeelding ]

Oehh die is leuk O+
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:47:06 #18
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116782435
nou moet ik ook dat droomschaap hebben :(
W
Z
E
pi_116782660
Och wat een schatje Coco!

Wij hebben nog een lege hoek op het kamertje, daar zou ik nog wel iets tegen de wand willen. Zo'n sticker is een optie, maar ik vind dit soort dingen ook zo leuk:

Jullie nog andere ideeën?
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:57:49 #20
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116782833
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:53 schreef Mangostine het volgende:

Wij hebben nog een lege hoek op het kamertje, daar zou ik nog wel iets tegen de wand willen. Zo'n sticker is een optie, maar ik vind dit soort dingen ook zo leuk:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

pi_116782861
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hoe groot is de hoek? Het is ook leuk om fruit/groentekistjes te beschilderen en met de bodem tegen de muur te schroeven, als klein kastje. Kun je boekjes, vrolijke dingetjes of nuttige dingen in kwijt. Dat projectje ga ik nu aan, ben benieuwd hoe het uitpakt :)
pi_116782979
Goeie Spees-eend, die heb ik nl ook al hangen ;) van die open kistjes van de Xenos.
pi_116783030
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:01 schreef Mangostine het volgende:
Goeie Spees-eend, die heb ik nl ook al hangen ;) van die open kistjes van de Xenos.
Goeie smaak! ;)
pi_116783732
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ohh, dat gebreide klokje vind ik leuk! O+
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:21:28 #25
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_116783833
da's niet gebreid hoor. :) maar gehaakt
in de haak.
pi_116783946
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:21 schreef trui het volgende:
da's niet gebreid hoor. :) maar gehaakt
Oh, nouja, die vind ik leuk dus ;) Heb daar niet zo'n verstand van :@
pi_116810607
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:47 schreef rebel-angel het volgende:
nou moet ik ook dat droomschaap hebben :(
:D! Ewan is tof :Y

M. valt er zelfs ontzettend goed bij in slaap al :')

quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Oh!! Toffe dingetjes! O+ Tis dat wij een klein babykamertje hebben, zit in principe al 'vol' (hebben nog het haakwerk van schoonmoeder en een poster van Martijn die we gaan ophangen, dan past er helaas echt niks meer bij).
quote:
Wat zijn dat dan? Behalve doekjes?

En tof idee van Spees ook! :Y

Bij ons komt trouwens nog deze poster te hangen. Kan zijn dat ik 'm ooit al eens heb gepost. M. heeft deze uitgekozen (toen ik de eerste keer zwanger was al) en vindt 'm helemaal geweldig. Lijkt wat luguber in eerste instantie, maar het idee erachter is tof :Y O+
pi_116810655
Boh, ik ken het idee erachter niet, maar ik zou er nachtmerries van krijgen.
Je kindje kent dat idee erachter ook niet hè, hopelijk is het niet te eng voor hem/haar.
(Niet lullig bedoeld hoor verder, komt een beetje kort door de bocht over misschien).
pi_116810812
wow coco, daar schrik ik ook van. Is dat serieus?? Wat is het idee erachter dan. Wat het ziet er gewoon eng uit :{
pi_116810944
100% serieus :Y

Ik betwijfel of babies de link kunnen leggen tussen 'draken' en 'eng'. Waarschijnlijk zijn harde geluiden wel instinctief eng, maar afbeeldingen/figuren? Dat is iets dat je leert (of gaat beseffen of wat dan ook) als je ouder wordt.

Kan me goed voorstellen dat de afbeelding op een gegeven moment weg gaat, maar in eerste instantie wordt 'ie wel ergens opgehangen :Y

Idee erachter is trouwens de band tussen kinderen en hun teddybeer ('what teddybears really do for you').
pi_116810985
Denk ook niet dat een klein kind de draak als eng beschouwd. En het idee lijkt mij idd dat de knuffel hun beschermt. Vind het ook een erg mooie poster. al zou ik hem niet snel ophangen op de kinderkamer. (Heb themakamers, auto's en nijntje. Past t niet echt bij ;))
pi_116811002
Heel eerlijk, ik zie hier amper een draak in hoor, maar gewoon een eng beest. Hij heeft enge ogen, enge tanden en lange nagels. Kindjes zien dat en trekken daaruit zelf hun conclusie. Dat hoeft niet aangeleerd te zijn. Fantasie ontwikkeld zich heel snel.
Zo is Eva bang voor alles wat zwart is, zwarte katten bijvoorbeeld. Komt puur door de kleur, niet door ons aangeleerd uiteraard.

De gedachten erachter vind ik dan wel weer schattig, maar persoonlijk zou ik er nog eens goed over nadenken.
pi_116811005
Dacht al dat er zoiets achter zat. Het teddybeertje wat het kind beschermt vind ik dan wel weer heel erg lief en mooi. Ik vind de draak alleen te eng voor op een babykamer. Maar gelukkig kunnen smaken verschillen en mag iedereen doen wat hij zelf mooi vindt :Y
pi_116812522
Ik probeerde een plaatje te vinden van de poster die mijn ouders op hun slaapkamer hadden hangen, maar kan 'm even niet vinden. Die vond ik echt doodeng. Het was een vrouw met een slang of vogel van Corneille. Ik vond de slang of vogel niet eng, maar die vrouw! Die had maar een half armpje (de rest lag onder haar hoofd)! Doodeng dat armpje. :D

Wat wij eng vinden, hoeft een kind nog niet eng te vinden en andersom kan een kind voor de meest normale dingen weer bang zijn.

Als je kindje bang blijkt te zijn voor de poster, dan haal je het toch gewoon weer weg?
pi_116812580
Zelf wil ik deze poster:

pi_116813473
danic, tis ook niet dat we koste wat het kost die poster ophangen en niet meer weghalen. Maar in eerste instantie zal het voor de beeb niet uitmaken. Mocht het later iets blijken waar hij/zij bang voor is, dan halen we 'm uiteraard weg :Y

Zwart --> donker/duister, dat is overigens wel iets dat instinctief is. Althans, het donker, bedoel ik. Misschien heeft het daar wel iets mee te maken?

Limone, mooie tekst! :Y
En wat jij zegt idd, we halen 'm weg als we ook maar het idee hebben dat beeb er bang voor is/wordt/is geworden. Ik was zelf op een gegeven moment bang voor mijn poppen. Die daarvoor mijn beste vriendjes waren. Bizar toch? :D
pi_116814758
Omg Coco :o dat je een keer goed op stap gaat en dan midden in de nacht de kamer van je kind binnenkomt, in beschonken/ blurry toestand :o ;(
Maarre, lief idee erachter hoor :D O+
pi_116825390
Snap ik Coco. Komt misschien ook omdat ik een heel andere smaak heb.
Het idee erachter vind ik wel mooi.
pi_116839434
Morgen!

Ik heb een vraag die al een tijdje door mijn hoofd zwermt en wel deze:

het valt mij op dat de moeders in spe van de nog te geboren baby's vaak de baby/kinderkamer al helemaal op een bepaalde manier ingericht willen hebben (kleur,aankleding alias een veredelde Disneykamer :D ) terwijl eigenlijk de baby zelf in het begin nog geen notie heeft hoe haar kamer eruit ziet en je eigenlijk kunt zeggen dat het de moeder is voor wie de kamer grotendeels wordt ingericht en niet het kind. Of trap ik nu op teveel zieltjes van jonge moeders?
pi_116839462
:D
Kom je voor het eerst met je verse baby op het kamertje, zegt je baby: "Groen!? :{w Jongens sorry, maar dit vind ik he-le-maal niks."
pi_116839470
Iwanius, net geboren baby's zien idd de kleuren en vormen nog niet. Vanaf een paar maanden verandert dat dan al wel. Onze uk van 4 maanden vind de treintjes op zijn gordijn bijvoorbeeld geweldig om naar te kijken.

Bij onze oudste hebben wij ook gewacht met de kamer kinderlijk vrolijk maken. Er hing een unie gordijn in zalmkleur, we hadden wat Nemo plakfiguren op de muur en wat kunstwerken van mij. Pas met 2 3/4 toen we verhuisden, kreeg hij een kamer naar eigen smaak, hij mocht toen ook echt zelf kiezen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_116839473
Ik denk dat je dat wel kunt zeggen ja :)
pi_116839868
quote:
6s.gif Op zondag 16 september 2012 09:51 schreef Iwanius het volgende:
Morgen!

Ik heb een vraag die al een tijdje door mijn hoofd zwermt en wel deze:

het valt mij op dat de moeders in spe van de nog te geboren baby's vaak de baby/kinderkamer al helemaal op een bepaalde manier ingericht willen hebben (kleur,aankleding alias een veredelde Disneykamer :D ) terwijl eigenlijk de baby zelf in het begin nog geen notie heeft hoe haar kamer eruit ziet en je eigenlijk kunt zeggen dat het de moeder is voor wie de kamer grotendeels wordt ingericht en niet het kind. Of trap ik nu op teveel zieltjes van jonge moeders?
Dat is toch logisch? :D Sterker nog, wij kopen zelfs de kleertjes naar onze smaak. En de kinderwagen. De wipper. Het stoeltje. De reiswieg. En de box incl. boxkleed. Oh, en eigenlijk vrijwel alle andere spullen ook :+

Aangezien je baby nog geen mening heeft in het begin. Of in ieder geval geen mogelijkheid om die kenbaar te maken :P :+
pi_116839980
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 09:55 schreef Mangostine het volgende:
:D
Kom je voor het eerst met je verse baby op het kamertje, zegt je baby: "Groen!? :{w Jongens sorry, maar dit vind ik he-le-maal niks."
:D _O-
En dan blijven janken tot je m blauw schildert

Hier steeds meer twijfels over het kamertje. 'Echte' babykamer of Ikea. Vind t zo moeilijk! Heb al plattegrondjes met meubeltjes op schaal waar ik steeds mee schuif enzo. Ben iig van de straat :D
Vind t allemaal superleuk maar kan altijd heel moeilijk kiezen. Manlief vindt alles goed. Ook heel fijn maar het helpt niet. :P Nog maar een heleboel nachtjes over slapen :)
pi_116840279
Niet te lang over slapen Fieder want hele kamertjes hebben een lange levertijd!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_116840350
behalve als je 'm bij Ikea koopt ;)

Amber en Tess slapen nu bij elkaar op de kamer maar over een jaartje vind Amber dat waarschijnlijk niet leuk meer. Tess' kamertje is nu zo goed als leeg. Er kan daar geen 1p bed op de grond maar we kunnen daar wel de hoogte in. Het is de bedoeling dat we een bed gaan maken net boven de deur en dan wordt Tess' kamer Ambers kamer.

hier moet ie gaan komen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 16 september 2012 @ 11:04:09 #47
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_116840432
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 10:35 schreef Fieder het volgende:

[..]

:D _O-
En dan blijven janken tot je m blauw schildert

Hier steeds meer twijfels over het kamertje. 'Echte' babykamer of Ikea. Vind t zo moeilijk! Heb al plattegrondjes met meubeltjes op schaal waar ik steeds mee schuif enzo. Ben iig van de straat :D
Vind t allemaal superleuk maar kan altijd heel moeilijk kiezen. Manlief vindt alles goed. Ook heel fijn maar het helpt niet. :P Nog maar een heleboel nachtjes over slapen :)
Of meubeltjes bij elkaar sprokkelen uit andere winkels :) Xenos heeft zo'n leuke collectie antiek-look-meubeltjes O+ . Moet je wel van houden natuurlijk maar hier hebben wij een deel van ons kamertje mee gemaakt. Een hele kamer bestellen bij een speciaalzaak moet je idd wel ruim van tevoren doen!
pi_116842129
Wow Vicky wat gaaf! Dat wilde ik als kind altijd heel graag. Ben benieuwd hoe het wordt.

Spees eend dat is idd ook een leuk idee! Die grote kast kan leuk als kledingkast! O+ Haha maak het maar nog moeilijker ;)

En jullie hebben gelijk, ik kan niet eeuwig blijven twijfelen. Ik ga mezelf nog een maand geven om te beslissen. En als het echt niet lukt blijft vanzelf door tijdsdruk alleen Ikea nog over :D

Qua kleur ben ik er al uit, mdf boom is ook binnen. Thema: uiltjes. Ga misschien zelf nog wat leuke frutsels haken. Ik zag dat je losse muziekdoosdingetjes kan kopen, kan ik daar zelf een uil omheen haken ofzo. Schoonmoeder borduurt wss een geboortelap. Het komt wel goed O+
pi_116842369
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 12:12 schreef Fieder het volgende:
Wow Vicky wat gaaf! Dat wilde ik als kind altijd heel graag. Ben benieuwd hoe het wordt.

Ik ook!

We moeten eerst de badkamer doen en daarna is het kamertje aaan de beurt.

ga op internet naar ideetjes/bouwtrkeningen zoeken en ook advies aan mijn vader de timmerman vragen.

We hebben het idee aan Amber voorgelegd en ze vond het supertof.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_116842761
Vicky, leuk idee. Dan krijgt Amber een hoogslaper of halfhoogslaper? En jullie gaan hem zelf bouwen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_116843552
Een.heelhoogslaper :D en we gaan.m zelf bouwen..
Hij zal op zo'n 2 meter hoogte komeb.
Lang leve hoge plafonds!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 16 september 2012 @ 16:07:59 #52
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_116851100
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 12:12 schreef Fieder het volgende:

Spees eend dat is idd ook een leuk idee! Die grote kast kan leuk als kledingkast! O+ Haha maak het maar nog moeilijker ;)

Ja die hebben wij ook als kledingkast :) Maar groot is-ie niet hoor, dat lijkt een beetje in de folder. Maar wij hebben er een ander kastje in dezelfde stijl onder gezet, voor de grotere dingen als lakentjes en slaapzakjes enzo.

Zo ziet het er nu uit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116851477
Oh ja niet echt groot idd. Leuk opgelost zo! Bedankt :)
pi_116888740
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 17 september 2012 @ 15:26:15 #55
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116892213
kwisted zijn bij jou de muren wit ?

want ik zoals het er nu naar uitziet, is bij ons straks ook het meeste wit
en ik zie nu dus dat het helemaal niet zo steriel is als ik in m'n hoofd heb.
wil denk 1 muur in de kamer grijs en op 1 van de witte muren een grote boom sticker in het grijs
met gekleurde vlinders.
en uiteraard is het bedden goed ook in kleur.

vindt je kamer een rustige lieve uitstraling hebben O+
W
Z
E
pi_116894307
Dankje!

Ja de muren en meubels zijn wit, de assocoires rose en geblokt met vogeltjes en hertjes. Ik vind t bij ons niet klinisch de witte muren. Als je n behangboom doet al helemaal niet verwacht ik.
  maandag 17 september 2012 @ 16:30:02 #57
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116894757
dat zit dan in je hoofd he dat wit op wit niet zou kunnen :')
laat ik het maar op de hormonen gooien.
gaat allemaal goed komen :)

net nog leuke gepimpte letters tegengekomen dus die ga ik dan met de naam bestellen :D
W
Z
E
pi_116896783
Kwisted O+ wat liefffffff
Waar heb je die schommelstoel gekocht? Of antiek?
pi_116913989
Gekregen van familie en zelf geschuurd en wit gemaakt. Geen idee dus fieder..
pi_116944088
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:01 schreef Kwisted het volgende:
SPOILER
Lief kamertje voor jullie meisje!
pi_116952110
Voor degenen onder jullie die nog op zoek zijn naar een muursticker is deze Groupon-deal misschien wel interessant: http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/AmbianceLive/10521821.

Je krijgt dan voor 9 euro een besteltegoed van 30 euro, of voor 14 euro een besteltegoed van 50 euro.

Damn, ik heb zin om een kinderkamer in te richten O+. *geduld is een schone zaak*
  dinsdag 18 september 2012 @ 21:32:21 #62
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_116955306
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 20:47 schreef twentemeisje het volgende:
Voor degenen onder jullie die nog op zoek zijn naar een muursticker is deze Groupon-deal misschien wel interessant: http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/AmbianceLive/10521821.

Je krijgt dan voor 9 euro een besteltegoed van 30 euro, of voor 14 euro een besteltegoed van 50 euro.

Damn, ik heb zin om een kinderkamer in te richten O+. *geduld is een schone zaak*
Thnx voor de tip *O* Daar hebben ze precies de stickers die we op het oog hadden voor Stef's kamer :)
3!
pi_116955337
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 21:32 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Thnx voor de tip *O* Daar hebben ze precies de stickers die we op het oog hadden voor Stef's kamer :)
*O* You're welcome!
  dinsdag 18 september 2012 @ 21:44:06 #64
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116956115
Goeie deal, ik heb ook maar meteen 2 * gescoord. Sowieso niet duur daar!
pi_116957149
Had ik even goed ingeschat dat er hier wel liefhebbers zouden zijn :P. Welke hebben jullie besteld becky en inca?
  dinsdag 18 september 2012 @ 22:03:09 #66
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116957600
ik heb alleen de bonnen besteld, de stickers mag (moet?) je later bestellen, komt wel goed uit want ik heb een enorm trage verbinding en vent heeft ook nog inbreng natuurlijk. Maar ik laat het je weten.
pi_116960147
Mochten mensen nog inspiratie zoeken, ik kwam vandaag deze site tegen en heb al een boel gepind :+
http://www.ikeahackers.net/ Zitten (vind ik) echt superleuke dingen tussen!
  woensdag 19 september 2012 @ 15:27:08 #68
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116982557
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 22:39 schreef Lijnloos het volgende:
Mochten mensen nog inspiratie zoeken, ik kwam vandaag deze site tegen en heb al een boel gepind :+
http://www.ikeahackers.net/ Zitten (vind ik) echt superleuke dingen tussen!
Die site! Omg! :o ik zit echt met open mond te staren naar al die leuke kindermeubels... damn!! Wat supergaaf! _O_
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116983081
quote:
10s.gif Op woensdag 19 september 2012 15:27 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Die site! Omg! :o ik zit echt met open mond te staren naar al die leuke kindermeubels... damn!! Wat supergaaf! _O_
Ja is echt een leuke site hè, dit is er nog zo een. Niet helemaal hetzelfde trouwens, zij verkopen allerlei dingen, maar ook leuk voor inspiratie.
  woensdag 19 september 2012 @ 15:56:58 #70
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116983852
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 15:38 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ja is echt een leuke site hè, dit is er nog zo een. Niet helemaal hetzelfde trouwens, zij verkopen allerlei dingen, maar ook leuk voor inspiratie.
Oh gaaf... die is idd ook supertof! :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116984415
Ja, die laatste is ook geweldig. Zou daarvan wel een sticker willen voor op de commode / ladenkast bij B. op de kamer, maar die hebben ze niet het assortiment (Hemnes ladenkast). Jammer.
pi_117054255
Kijk wat ik genutseld heb:

SPOILER
En de cottonballs zijn binnen:

SPOILER
  vrijdag 21 september 2012 @ 14:44:03 #73
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_117064956
Wat lief Mango O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 21:58 schreef twentemeisje het volgende:
Had ik even goed ingeschat dat er hier wel liefhebbers zouden zijn :P. Welke hebben jullie besteld becky en inca?
Ik heb voor Stef's nieuwe kamer deze:

http://www.ambiance-live.(...)xml-420_370-819.html

en deze:

http://www.ambiance-live.(...)ml-420_370-1330.html

Hij wil graag een rode kamer met vliegtuigen, dus dan hebben we alvast wat luchtbewoners in huis ;)
3!
pi_117080155
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 20:47 schreef twentemeisje het volgende:

De groupondeal staat nog open *O*

bedankt voor de tip :*
pi_117082880
Ik heb ook besteld :D *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_117085148
*O* :D Ik mag ze wel commissie gaan vragen :D.

Inca wat een leuke stickers! Beetje retro, ik houd ervan!
pi_117141443
Hoe noodzakelijk is het dat er van een ledikant later een zijde of spijlen afkunnen?
Ik merk dat bij veel 'echte' babykamers alleen de bedbodem omlaag kan.
pi_117141501
Niet, als het kan is het handig. Als het niet kan dan niet.
*poef* nu is het weg
pi_117141529
Voor later is het niet zo noodzakelijk. Veel mensen gaan dan toch wel over op een peuterbed.

Voor de beginperiode maken mensen hier er vaak een co-sleeper van en dan is het handig. Zie dit topic Co-sleeper van een Ikea ledikantje?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_117141718
Hoelang doe je dan ongeveer met een ledikant? Voordat ze eruit klimmen bijv? :P (snap dat dat per kind verschilt)
pi_117141890
Hier iets meer dan 2 jaar mee gedaan. Nu over op peuterbed ivm 2e kindje op komst. :) als deze niet zo bezopen hard groeit als broerlief dan denk ik dat ze er wel 3 jaar in kan, maar bij ons kan 1 kant vervangen worden door een bedrand zodat het een bedje word. (nog nooit gebruikt btw, geen idee of het echt handig is)
pi_117142009
Ik vind die co-sleeper zo O+
Maar je doet dus nog best lang met een ledikant dat niet 'open' kan. Dan kan ik dat criterium van mn lijstje schrappen. Bedankt :)
pi_117142474
Fieder, hier ook drie jaar met het ledikant gedaan en toen moest er en nieuwe baby in. Maar het ging op zich of prima. Bij ons kunnen er wel drie spijltjes uit de zijkant en dat is op en gegeven moment veel handig qua tillen/gewicht.
Met een meidenkwartet
pi_117146972
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:59 schreef Fieder het volgende:
Hoelang doe je dan ongeveer met een ledikant? Voordat ze eruit klimmen bijv? :P (snap dat dat per kind verschilt)
O. ligt er nu nog in .. en gok dat we zeker tot 2.5 jaar door kunnen
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_117150760
Hier heeft ie er tot 2 j 2 m in het ledikant gelegen (wilden m met 23 maanden al overdoen maar wilde hij niet) en dat was ivm nieuwe baby. Anders had ie nu nog.gelegen.
Baby blijft iig zolang mogelijk in het ledikant denk ik :D
pi_117151062
Sofie ligtnog in een ledikant, en blijft dat voorlopig ook nog wel doen gok ik zo. We hebben een wiegje voor de baby, en kijken op het moment dat hij daar uit moet wel wat we doen. Ledikantje erbij voor hem, of Sofie in een groter bed.
Ze doet ook nog geen pogingen om eruit te klimmen.
*poef* nu is het weg
  zondag 23 september 2012 @ 15:49:47 #87
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117152688
Ik weet welk behang ik wil *O*

http://www.behangwebshop.nl/patchwork
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_117153096
Teeeering wat een prijs zeg!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 23 september 2012 @ 16:12:45 #89
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117154062
Is voor een muur van 2,5mtr dus nog prima te doen :)
pi_117155361
Leuk behang maar wel heel druk. Maar ja, is ook een kwestie van de rest rustig houden natuurlijk.
  zondag 23 september 2012 @ 16:51:05 #91
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117156033
De andere muren zijn wit, gordijnen zijn wit, houten koffie kleurige vloer, en taupe meubeltjes :)

meubeltjes:
SPOILER
pi_117157153
Mooi!
  zondag 23 september 2012 @ 17:25:45 #93
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117157811
We wilden eerst voor een stokke kamertje gaan, maar we waren bij de baby planet aan het neuzen en toen we deze zagen waren we meteen helemaal verliefd, het kamertje was in de uitverkoop (1000e er af!) :)
pi_117157922
Mooi behang, alleen de prijs :|W
Kinderen: 2 Dochters, Anja (6 jaar) en Linda (9 jaar)
Dol op: H&M Kids, V&D, Artis en Efteling.
pi_117157974
quote:
17s.gif Op zondag 23 september 2012 17:25 schreef Logician78 het volgende:
We wilden eerst voor een stokke kamertje gaan, maar deze was in de uitverkoop (1000e er af!) bij baby planet en we waren meteen helemaal verliefd :)
1000 eraf? Mijn kamertje zou dan ongeveer -¤625 hebben gekost :+
Niet helemaal eerlijk though, want tweedehands :P

Wel heel mooi! Maar dat vond ik de eerste keer dat je 'm postte ook al :Y En ik denk dat het behang daar super bij zal staan O+ En ik vind het eerlijk gezegd heel erg meevallen qua 'drukte'. Zeker als je de rest van de muren effen wit houdt. Héél mooi! :Y
  zondag 23 september 2012 @ 17:33:43 #96
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117158188
Ja hij was 1795 :X en niet eens een showmodel :)

Thx ik hoop ook echt dat het zo gaat worden als ik in mijn gedachten heb, ik wil de aankleding (badhandoek aan kapstokje/aankleedkussen/lakentjes) doen met alles van koeka in heel licht oud roze en wit. (Ik heb nog een hele fijne koeka tegoedbon :D) Ik heb het aankleedkussen met de lappen al O+ O+ O+
pi_117160065
Oww mooi Logi, vooral met dat roze erbij. O+ Behang is wel erg duur, maar voor een klein stukje muur valt het dan wel mee. Komt het patroon dan wel mooi uit, het zijn vrij grote vlakken?
Ik vind dat kamertje ook echt prachtig. O+

Ik ben er nog steeds niet uit :P Ben er wel heerlijk mee bezig, plattegrondje en meubeltjes op schaal en schuiven enzo. Bedankt voor alle ervaringen met ledikantjes!
  zondag 23 september 2012 @ 19:51:35 #98
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117164354
Mooooooi Logi! O+ En heus niet druk hoor bij verder witte muren.
Wij hebben dat zilveren PIP behang met bloemetjes en vlindertjes, lijkt ook druk, maar is het echt niet!

Edit: dit behang dus O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117195080
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

[ afbeelding ]

Ewan t droomschaap is leuk O+ werkt hier goed.
Vanaf de 1e week werd ze er rustig van en viel ze er ook mee in slaap, heel lief.

Leuke muursticker ^O^
pi_117212363
Dat behang :') in geen 72 jaar dus.

Ik heb dit weekend met verbazing staan kijken wat winkels durven te vragen voor kinderkamers. Bedjes van 800 euro. :') serieus, zoveel kost mijn eigen bed niet eens.
En als het dan nog heeeel speciaal was ofzo. Maar nee, ik vermaak me denk gewoon beter op marktplaats.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')