Wij hebben de mdf boom van de praxis en hier geschilderdquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:17 schreef Fieder het volgende:
Eerste aankoop voor de babykamer gedaanmdf boom
![]()
MDF boom
Alleen nog niet over uit wat we er verder mee gaan doen.
-schilderen zoals op de site
- wit schilderen en dan op grijze muur
-bekleden met behang
of...![]()
Ik heb er net vorige week een gekocht, moet alleen nog leuke knopjes bestellenquote:Op maandag 10 september 2012 19:37 schreef mignonne het volgende:
hemnes op marktplaats met toffe knopjes
http://link.marktplaats.nl/592046233
Ik zat ook al te kijken, echt goedkoop is het ook niet behalve de hele kleine stickers.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:20 schreef Sandous het volgende:
Neobee, reclame?
Want die hele site deugt niet
Oehh die is leukquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Had ook het idee dat het reclame is
Overigens, zelf heb ik hier een muursticker vandaan (en Ewan, het droomschaap, maar dat terzijde)
http://www.kidzsupplies.nl
Zitten ook dure stickers tussen, maar wij hebben zelf deze:
[ afbeelding ]
Die is maar ¤13,50. Vond ik goed te doen
quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:53 schreef Mangostine het volgende:
Och wat een schatje Coco!
Wij hebben nog een lege hoek op het kamertje, daar zou ik nog wel iets tegen de wand willen. Zo'n sticker is een optie, maar ik vind dit soort dingen ook zo leuk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jullie nog andere ideeën?
Hoe groot is de hoek? Het is ook leuk om fruit/groentekistjes te beschilderen en met de bodem tegen de muur te schroeven, als klein kastje. Kun je boekjes, vrolijke dingetjes of nuttige dingen in kwijt. Dat projectje ga ik nu aan, ben benieuwd hoe het uitpaktquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:53 schreef Mangostine het volgende:
Wij hebben nog een lege hoek op het kamertje, daar zou ik nog wel iets tegen de wand willen. Zo'n sticker is een optie, maar ik vind dit soort dingen ook zo leuk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeie smaak!quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:01 schreef Mangostine het volgende:
Goeie Spees-eend, die heb ik nl ook al hangenvan die open kistjes van de Xenos.
Ohh, dat gebreide klokje vind ik leuk!quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:53 schreef Mangostine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:47 schreef rebel-angel het volgende:
nou moet ik ook dat droomschaap hebben
Oh!! Toffe dingetjes!quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:53 schreef Mangostine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zijn dat dan? Behalve doekjes?quote:
Dat is toch logisch?quote:Op zondag 16 september 2012 09:51 schreef Iwanius het volgende:
Morgen!
Ik heb een vraag die al een tijdje door mijn hoofd zwermt en wel deze:
het valt mij op dat de moeders in spe van de nog te geboren baby's vaak de baby/kinderkamer al helemaal op een bepaalde manier ingericht willen hebben (kleur,aankleding alias een veredelde Disneykamer) terwijl eigenlijk de baby zelf in het begin nog geen notie heeft hoe haar kamer eruit ziet en je eigenlijk kunt zeggen dat het de moeder is voor wie de kamer grotendeels wordt ingericht en niet het kind. Of trap ik nu op teveel zieltjes van jonge moeders?
quote:Op zondag 16 september 2012 09:55 schreef Mangostine het volgende:
Kom je voor het eerst met je verse baby op het kamertje, zegt je baby: "Groen!?Jongens sorry, maar dit vind ik he-le-maal niks."
Of meubeltjes bij elkaar sprokkelen uit andere winkelsquote:Op zondag 16 september 2012 10:35 schreef Fieder het volgende:
[..]![]()
![]()
En dan blijven janken tot je m blauw schildert
Hier steeds meer twijfels over het kamertje. 'Echte' babykamer of Ikea. Vind t zo moeilijk! Heb al plattegrondjes met meubeltjes op schaal waar ik steeds mee schuif enzo. Ben iig van de straat![]()
Vind t allemaal superleuk maar kan altijd heel moeilijk kiezen. Manlief vindt alles goed. Ook heel fijn maar het helpt niet.Nog maar een heleboel nachtjes over slapen
Ik ook!quote:Op zondag 16 september 2012 12:12 schreef Fieder het volgende:
Wow Vicky wat gaaf! Dat wilde ik als kind altijd heel graag. Ben benieuwd hoe het wordt.
Ja die hebben wij ook als kledingkastquote:Op zondag 16 september 2012 12:12 schreef Fieder het volgende:
Spees eend dat is idd ook een leuk idee! Die grote kast kan leuk als kledingkast!Haha maak het maar nog moeilijker
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 september 2012 14:01 schreef Kwisted het volgende:
Lief kamertje voor jullie meisje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnx voor de tipquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:47 schreef twentemeisje het volgende:
Voor degenen onder jullie die nog op zoek zijn naar een muursticker is deze Groupon-deal misschien wel interessant: http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/AmbianceLive/10521821.
Je krijgt dan voor 9 euro een besteltegoed van 30 euro, of voor 14 euro een besteltegoed van 50 euro.
Damn, ik heb zin om een kinderkamer in te richten. *geduld is een schone zaak*
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnx voor de tipDaar hebben ze precies de stickers die we op het oog hadden voor Stef's kamer
Die site! Omg!quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:39 schreef Lijnloos het volgende:
Mochten mensen nog inspiratie zoeken, ik kwam vandaag deze site tegen en heb al een boel gepind![]()
http://www.ikeahackers.net/ Zitten (vind ik) echt superleuke dingen tussen!
Ja is echt een leuke site hè, dit is er nog zo een. Niet helemaal hetzelfde trouwens, zij verkopen allerlei dingen, maar ook leuk voor inspiratie.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Die site! Omg!ik zit echt met open mond te staren naar al die leuke kindermeubels... damn!! Wat supergaaf!
Oh gaaf... die is idd ook supertof!quote:Op woensdag 19 september 2012 15:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja is echt een leuke site hè, dit is er nog zo een. Niet helemaal hetzelfde trouwens, zij verkopen allerlei dingen, maar ook leuk voor inspiratie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de cottonballs zijn binnen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb voor Stef's nieuwe kamer deze:quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:58 schreef twentemeisje het volgende:
Had ik even goed ingeschat dat er hier wel liefhebbers zouden zijn. Welke hebben jullie besteld becky en inca?
De groupondeal staat nog openquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:47 schreef twentemeisje het volgende:
Voor degenen onder jullie die nog op zoek zijn naar een muursticker is deze Groupon-deal misschien wel interessant: http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/AmbianceLive/10521821.
Je krijgt dan voor 9 euro een besteltegoed van 30 euro, of voor 14 euro een besteltegoed van 50 euro.
Damn, ik heb zin om een kinderkamer in te richten. *geduld is een schone zaak*
O. ligt er nu nog in .. en gok dat we zeker tot 2.5 jaar door kunnenquote:Op zondag 23 september 2012 10:59 schreef Fieder het volgende:
Hoelang doe je dan ongeveer met een ledikant? Voordat ze eruit klimmen bijv?(snap dat dat per kind verschilt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
1000 eraf? Mijn kamertje zou dan ongeveer -¤625 hebben gekostquote:Op zondag 23 september 2012 17:25 schreef Logician78 het volgende:
We wilden eerst voor een stokke kamertje gaan, maar deze was in de uitverkoop (1000e er af!) bij baby planet en we waren meteen helemaal verliefd
Ewan t droomschaap is leukquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Had ook het idee dat het reclame is
Overigens, zelf heb ik hier een muursticker vandaan (en Ewan, het droomschaap, maar dat terzijde)
http://www.kidzsupplies.nl
Zitten ook dure stickers tussen, maar wij hebben zelf deze:
[ afbeelding ]
Die is maar ¤13,50. Vond ik goed te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |