Dacht ik ook al! Zij had voor M. een kabouterkamer geloof ik? OK, Roodkapje, kabouters, bijna hetzelfdequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:07 schreef danic het volgende:
Je zou Innepin kunnen vragen of ze een muurschildering voor je maakt?
Ik zag het vaak via Twitter langs komenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:43 schreef innepin het volgende:
[..]
Hihi
Je vroeg je al af waarom half Fok dat op facebook zat te spammen?
Wat een mooie commodequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:46 schreef klumsy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was/is ons kamertje, maar er gaat dus 1 bedje uit...
en dan vind ik die muur weer erg wit.
Paars blijft wel de hoofdkleur, ik denk met appeltjes groen en dan roodkapje
ja dat doen ze!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:32 schreef rebel-angel het volgende:
die zijn leuk alleen ze kijken een beetje zo![]()
die ene lamp is ook echt mooi
Erg Mooi! Ik vind het bijna zonde dat je kledingkast voor het behang staat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:46 schreef klumsy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was/is ons kamertje, maar er gaat dus 1 bedje uit...
en dan vind ik die muur weer erg wit.
Paars blijft wel de hoofdkleur, ik denk met appeltjes groen en dan roodkapje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Cathmar op 06-10-2012 19:48:16 ]Met een meidenkwartet
ik ook.. whahaaa mar zij moet er slapen, ik nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:35 schreef ohnee het volgende:
Gewaagt dat geel! Ikzelf ben allergisch voor geelMaar kan me voorstellen dat het voor een kinderkamer best wel hip is.
Ben benieuwd hoe dr kamer dr straks uitziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Thanks!quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:08 schreef Fieder het volgende:
Leuk Enf!! Mooie meubeltjes ook zeg.Vind die donkere muur ook erg mooi. (
en met t risico n domme drol te zijn: wat is dat op de muur?)
Whehe, ik zag die foto en dacht huh? De Nürburgring? Op een babykamer? Dat zal vast niet, maar toch dusquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks!
Ja leuk heMarktplaats!
Hihi geeft niet hoor!! Ik dacht al dat veel mensen het niet zouden herkennen.. Tis de Nürburgring, dat is een oud race circuit in Duitsland waar mijn man helemaal gek van is. Je kan daar ook nog racen als particulier, ben zelf ook een keer meegeweest, zo gaaf!
Omdat het toch ook een kamertje voor onszelf is vonden we dit wel heel stoer & leukzeker in het roze dan. Als je bij het kapstokje kijkt (als je dat kan zien) hangt daar ook een slabbetje van
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:53 schreef Kyara het volgende:
Ik wil deze muursticker op de meidenkamer:
[ afbeelding ]
Plankjes zijn van Ikea, Lack.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:10 schreef Fieder het volgende:
Cathmar mooi zeg!
Ik vind die kleine plankjes zo leuk, zijn die van Ikea? En de maxicosi's die klaarstaan
Tis wel hele dunne stof. Dus mijn moeder gaat er nog witte dikkere stof achter maken!quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:25 schreef Cathmar het volgende:
Mooi! Dat gaat een mooie basis zijn voor haar kamertje.
Wij hebben rolluiken dus alleen vitrage, maar anders had ik het wel geweten.
Haha, dat dacht ik dus ook al!quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:08 schreef Fieder het volgende:
Leuk Enf!! Mooie meubeltjes ook zeg.Vind die donkere muur ook erg mooi. (
en met t risico n domme drol te zijn: wat is dat op de muur?)
Hihi idd. Sommigen die zeggen er dan niks over en anderen vragen het, dat is ook wel weer grappig. Maar heel veel weten het ook alquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:15 schreef rebel-angel het volgende:
en dan straks al die mensen die niet weten wat het is
eehm tjaaa wat zal ik zeggen kunstig hoor![]()
ik zie er ....... in
maar ik vindt het wel een tof idee
leuk Bar! die lamp is ook lief!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:46 schreef _Bar_ het volgende:
[ afbeelding ] We zijn druk bezig met de kamer van Roy, vanavond hebben we de boom tegen de muur geplakt.
Wij zijn ook al aan het zoeken. Ik heb idd een leuke gezien bij Hema en nu gaat mijn moeder er zelf maar 1 maken en we krijgen er nog 1 van een vriendin van mijn moeder. Ook een eigengemaakte!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:20 schreef Sannne het volgende:
Iemand een tip waar je leuke ledikantdekbedjesovertrekjes kan vinden? Hema en Ikea hebben we al..
Haha ja eindelijk!!quote:
Misschien leuke muurstickers op die wand?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:53 schreef ohnee het volgende:
Dat is wel fijn, ook dat je familie bijspringt. En leuk al die zelfgemaakte dingetjes!![]()
Muur overschilderen lukt hier niet echt, heb nl plakplastic op de muur (achterkant kast van inbouw..) en veel hout wat ik wit wil houden. Maar geeft niet, ik heb de mensen al laten weten dat ze met kraamcadeautjes lekker mogen uitleven met roze en meidenspul voor op de kamer. ^^ Komt vast goed. En anders komt het wel als we de kamer gaan ombouwen naar peuterkamer over een jaar of 2. (en als ze op mij lijkt is t geen meisjemeisje en wil ze vooral geen roze ed..
![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |