abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 september 2012 @ 12:30:04 #151
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117268720
afwisseling is ook leuk :)
hier komt eerst de grijze deken in het ledikant en in de wieg hebben we een witte
omdat (8> natuurlijk niet weet wat het is.
en worden alle meisje dingen pas na de gebooorte opgehangen enzo

en nicole ik heb van koeka die wit/roze met drukkers en die lijkt op de foto lichter
maar is in het echt wat meer biggetjes roze
W
Z
E
pi_117268736
Jij weet wel wat het is maar je vent niet rebel-angel? :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_117268851
Matthias spuugde in bed altijd op de dekens. Echt met zo'n boog.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 26 september 2012 @ 12:35:40 #154
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117268852
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jij weet wel wat het is maar je vent niet rebel-angel? :D
:Y
W
Z
E
pi_117268890
Wat leuk :D
En knap dat je het zo verborgen voor hem weet te houden _O_
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 26 september 2012 @ 12:42:11 #156
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117269005
het valt ook best mee moet ik zeggen om het geheim te houden
er waren wel wat voorwaarden hoor.
zo moest de naam gekozen zijn voor dat ik het zou weten en hebben we ook samen alles uitgezocht wat we voor een jongen of een meisje wilde hebben.
en hebben we als 1e pakje een neutraal pakje gekozen voor als ze in het ziekenhuis je tas uitpakken en hij de kleren eerder zou zien als z'n kind :D
W
Z
E
  woensdag 26 september 2012 @ 12:46:58 #157
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_117269127
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:54 schreef MeNicole2 het volgende:
Mijn lief vind deze toch wel heel erg mooi en lijkt best veel op de muren krijgen!
[ afbeelding ]
Oh my, instant liefde O+

wij hadden eigenlijk gewoon an die katoenen dekens van de prenatal, maar qua ledikantdekens zijn we er nooit meer toe gekomen een tweede exemplaar aan te schaffen. Misschien best een goed excuus voor een koeka erbij eigenlijk :P maar als ik deze zie (met teddy dus), is die niet te warm voor in een goed geïsoleerd huis met cv? Het is noooit echt koud hier.. Maar die flanellen is dan misschien toch weer te koud? Oh buh, help! Iemand ervaring?

Met Stef's nieuwe kamer zijn we goed op weg, maar we zitten nog met wat kleur-dillemma's. Hij wil graag een rode kamer, maar de muren gaan we in elk geal lichtblauw maken, want dat mort N de lucht voorstellen waar de vliegtuigen vliegen. Stel nu dat we rode vloerbedekking aanschadden en evt. Wat houtwerk (plinten ed) rood verven, is het dan too much als er ook nog wat rode meubels bij komen? We zitten te denken om het houten bed dat we gaan maken (een soort bedstee, dus dat is wel een groot oppervlak) whitewash te maken, maar dan met rode verf zeg maar (snapt u me nog? :P ) en we hebben zo'n ikea-stoel die draait en dichtkan (zo'n ei) in de kleuren rood en oranje.
3!
pi_117270535
Inca, ik zou gaan voor rood beddengoed en wat rood speelgoed en stoeltje ofzo. Het is een vervelende kleur om te verven (vind ik) en als je dan over een paar jaar...

En Koeka O+
Maar ik kan het er niet aan uitgeven. Gewoon roze katoenen dekens met een leuk lakentje eronder doen het hier prima.
Met een meidenkwartet
  woensdag 26 september 2012 @ 13:49:26 #159
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_117271444
Daar heb je wel gelijk in inderdaad. Ik zat sowieso al erg te twijfelen over dat bed rood maken, het is wel een erg groot oppervlak. Thnx :)

En da's ook wel weer waar, bij Stef hebben we het er ook nooit aan uitgegeven. Heb alleen soms wel zoiets van 'ik wil ook wat nieuwe/mooie dingen voor deze baby, ik heb echt alles van Stef nog, dus behalve wat kleding hoeven we eigenlijk nauwelijks iets te kopen :)
3!
pi_117273208

Wij hebben die bovenste... Zo'n mooie warme kleur dat paars...

Oh hebben trouwens ook een koeka boxkleed (oranje/roze).. Wat een heerlijk ding is dat..
We hebben maar weinig dingen bewaard voor een 2de maar het boxkleed is netjes opgeslagen :)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_117273302
Wat voor kleur is dat roze lamb?
pi_117273698

Dit issum... en hebben ook een grijze prenatal.. daar had ik dan een mooi laken bij..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  woensdag 26 september 2012 @ 16:56:23 #163
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117278372
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:46 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Oh my, instant liefde O+

wij hadden eigenlijk gewoon an die katoenen dekens van de prenatal, maar qua ledikantdekens zijn we er nooit meer toe gekomen een tweede exemplaar aan te schaffen. Misschien best een goed excuus voor een koeka erbij eigenlijk :P maar als ik deze zie (met teddy dus), is die niet te warm voor in een goed geïsoleerd huis met cv? Het is noooit echt koud hier.. Maar die flanellen is dan misschien toch weer te koud? Oh buh, help! Iemand ervaring?

Ik ben ook benieuwd! Ik wil er ook graag 1 voor onze tweede, maar inderdaad flanel of teddy? En welk formaat is het handigst om ook als omslagdoek te gebruiken? Wiegdeken dan groot zat? (75x100) :?
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117278459
De ledikantdeken is wel een hele grote lap. Dat is niet prettig/handig meer als omslagdoek lijkt mij.

En ik kan enkel zeggen dat wij een koud huis op de hoek met enkel glas hebben dus dat hier de teddy deken erg fijn is 's winters.
Zomers gebruik ik een dunnere deken.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 26 september 2012 @ 17:05:27 #165
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117278720
Thx! Ledikantdeken leek mij indd ook wel erg groot. Twijfel nog steeds over de voering. O. is echt een warmbloedje en ons huis altijd wel warm eigenlijk (omdat ik koukleum ben), dus neig naar flanel... :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117303003
Gisteren voor het eerst ook in het echt al een beetje wezen snuffelen voor de babykamer, of nou ja, spulletjes die op onze kamer komen voor de baby. Zoals de commode. Ik wil heel graag een 'dubbele' commode, twee rijen lades, zodat alle kleertjes e.d. in de commode kunnen en ik gaan losse kledingkast nodig heb (in ieder geval aan het begin). Kunnen ook twee losse kastjes zijn waar ik dan zelf een doorlopend bovenblad opzet. In de Ikea even rondgesnuffeld gisteren om te kijken of ze geschikte ladekastjes hadden, maar helaas nog niets kunnen vinden daar. Wel hebben we ontdekt dat de ideale werkhoogte voor ons op ca. 85cm ligt.

En in de ikea heb ik ook voor het babyhoekje een mooie poster gekocht O+:

pi_117307774
Ik heb nu via mp een duodeken gekocht. Maat 100 bij 135. Maar alle overtrekken zijn 125 bij 150. Is dan toch veel te groot?
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_117308147
Wat denken jullie, is dit: http://www.hema.nl/winkel/babyspullen/bed/deken-(99000216) een fijne deken voor een pasgeboren baby in een huis waar het in de winter wel wat af kan koelen? (het zal niet super koud worden want we hebben gewoon een verwarming op de babykamer, maar er is ook een raam en een deur naar een mini balkonnetje)
pi_117308400
Spees eend: die heb ik ook, maar vind het meer een zomerdekentje. Gebruik nu een wat dikkere nu het wat frisser is.

[ Bericht 6% gewijzigd door Xanteh op 27-09-2012 12:27:24 (.) ]
pi_117308425
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:26 schreef Xanteh het volgende:
Die heb ik ook, maar vind het meer een zomerdekentje. Gebruik nu een wat dikkere nu het wat frisser is.
Oké, thanx. Dan zal hij voor ons huis in de winter sowieso te dun zijn!
pi_117308515
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat denken jullie, is dit: http://www.hema.nl/winkel/babyspullen/bed/deken-(99000216) een fijne deken voor een pasgeboren baby in een huis waar het in de winter wel wat af kan koelen? (het zal niet super koud worden want we hebben gewoon een verwarming op de babykamer, maar er is ook een raam en een deur naar een mini balkonnetje)
[ afbeelding ]
Gelukkig stel jij alle vragen voor ik dat wil doen, handig! :+

Ik heb dat grijze H&M dekentje, dat leek me sowieso niet zo warm, dus wilde er al een andere bij.
Maar moet je per se één deken en een lakentje doen of mogen twee dunne dekens ook?

En ook ik ben benieuwd naar de flanel/teddy Koeka-afweging! Die grijs/grijs wordt het trouwens bij ons. O+ Ooit.
pi_117308654
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:30 schreef Mineola het volgende:

[..]

Gelukkig stel jij alle vragen voor ik dat wil doen, handig! :+

Ik heb dat grijze H&M dekentje, dat leek me sowieso niet zo warm, dus wilde er al een andere bij.
Maar moet je per se één deken en een lakentje doen of mogen twee dunne dekens ook?

En ook ik ben benieuwd naar de flanel/teddy Koeka-afweging! Die grijs/grijs wordt het trouwens bij ons. O+ Ooit.
Graag gedaan :7 ;) Zat net nog te denken of een 'baby n00b vraag-maar-raak-topic niet handig zou zijn voor in OUD. Waar je allerlei beginnersvragen kunt stellen zoals 'heeft een baby een winterjas nodig', 'wat is een goede deken', 'moet ik ook flesjes kopen als ik borstvoeding wil geven' enzo. Want past soms niet helemaal in de bestaande topics :)

Antwoord op jouw vraag weet ik helaas (uiteraard als babyrookie :+ ) niet maar ben wel benieuwd.
pi_117308657
Dit Prenatal dekentje leek me wel wat. Iemand ervaring mee, is dat dik genoeg voor de winter?
pi_117308728
quote:
10s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:35 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Graag gedaan :7 ;) Zat net nog te denken of een 'baby n00b vraag-maar-raak-topic niet handig zou zijn voor in OUD. Waar je allerlei beginnersvragen kunt stellen zoals 'heeft een baby een winterjas nodig', 'wat is een goede deken', 'moet ik ook flesjes kopen als ik borstvoeding wil geven' enzo. Want past soms niet helemaal in de bestaande topics :)

Antwoord op jouw vraag weet ik helaas (uiteraard als babyrookie :+ ) niet maar ben wel benieuwd.
Nou! Ik ben voor! Ik wil al die antwoorden ook! (die winterjas inderdaad ja, hahaha)
pi_117308781
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:37 schreef Mineola het volgende:

[..]

Nou! Ik ben voor! Ik wil al die antwoorden ook! (die winterjas inderdaad ja, hahaha)
Ok, two's a crowd dus ik ga er eentje maken!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')