Hoeveel km/uur?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:49 schreef Marco001 het volgende:
Ooh, netjes, net een .gpx uit endomondo naar strava gezet, segments aangemaakt, en op 1 lang recht segment op asfalt ben ik maar 1 minuut trager als de snelste, die waarschijnlijk wielrenner is.. (1.8 km in 3.18, ik in 4.11 )
Oh, en TT..
Dat geldt ook voor het MTB-Spaarnwoude shirt.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:48 schreef Garagardo het volgende:
[..]
Thanks. Het is uiteraard de ontwerpfase van het product. Klaar ziet het er wel ok uit
Ik? 26 km/u, hij 33, maar incl steile heuvel op..quote:
Meeste wielrenners kruipen juist over een paar maandjes pas op de MTB inderdaadquote:Op donderdag 6 september 2012 15:58 schreef Garagardo het volgende:
Ziet er ook goed uit inderdaad! Wat gek trouwens dat het seizoen nu afgelopen is. Is dit niet juist het seizoen voor modder, bagger en afzien?
Tevens: de topictitelBriljant!
Ik las inderdaad bij de toertocht van afgelopen weekend dat deze voor de start van het nieuwe seizoen was...quote:Op donderdag 6 september 2012 15:58 schreef Garagardo het volgende:
Ziet er ook goed uit inderdaad! Wat gek trouwens dat het seizoen nu afgelopen is. Is dit niet juist het seizoen voor modder, bagger en afzien?
Tevens: de topictitelBriljant!
de ATB club in Groningen rijd bijna het hele jaar wel door.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik las inderdaad bij de toertocht van afgelopen weekend dat deze voor de start van het nieuwe seizoen was...
Je zou idd mogen verwachten dat het echte seizoen nu juist moet beginnen. Helemaal nu de mooi weer fietsers en mensen die in een bevlieging een mtb gekocht hebben weer massaal binnen blijvenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:58 schreef Garagardo het volgende:
Ziet er ook goed uit inderdaad! Wat gek trouwens dat het seizoen nu afgelopen is. Is dit niet juist het seizoen voor modder, bagger en afzien?
Tevens: de topictitelBriljant!
Ik weet niet hoe het precies zit met de winterperiode, maar ze beginnen altijd in april met de woensdagavond zomertrainingen en eindigen altijd in september. Volgens mij is er in de winter niet zo heel veel activeiten, al is het parcours natuurlijk gewoon open en kan iedereen altijd gratis rijden.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:58 schreef Garagardo het volgende:
Ziet er ook goed uit inderdaad! Wat gek trouwens dat het seizoen nu afgelopen is. Is dit niet juist het seizoen voor modder, bagger en afzien?
Tevens: de topictitelBriljant!
Ik ga dus geen 50 euro betalen voor de laatste 3 weken van dit "seizoen". Vandaar dat ik volgend jaar lid ga worden.quote:Aanmelden voor de Woensdagavond Kroezers
Ja ik wil graag lid worden van de woensdagavond MTB trainingsgroep. Dit is een groep van actieve MTB-ers die elke woensdagavond in de periode van april tot en met september MTB trainingen organiseert op het parcours van Spaarnwoude. Aanvang training is altijd om 19:15. Er word getraind onderleiding van vrijwilligers in groepen van gelijk niveau.
Om lid te worden vragen we 50 euro bijdrage per seizoen. Hiervoor kan je niet alleen trainen maar word je ook lid van de KNWU en krijg je het clubblad van DTS toegestuurd.
nope, diehard mountainbikers.. zelfs regelmatig training van een pro mountainbiker.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:06 schreef Garagardo het volgende:
Dan zijn het waarschijnlijk wielrenners die een beetje lopen te posen op een mtbEen andere verklaring heb ik niet.
Heeft het overigens voordelen om in clubverband te crossen? Hier zijn ook wel clubs, maar ik fiets vooral alleen of met een paar vrienden. Wat moet ik me bij een club voorstellen?
Ahh. Natuurlijk. Toch een verklaring!quote:Op donderdag 6 september 2012 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zal er wel mee te maken hebben dat ze vooral in de avond door de week trainen. Dat is nu niet meer mogelijk natuurlijk.
Ik zou echt een moord doen voor een buitenwielerbaan waar tot een uur of 11 het licht aanstaat
Thuisblijvende bejaarden en kinderen, lege tracks en alleen op de wereld! Het beste scenario mogelijk op de fiets voor mij persoonlijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je zou idd mogen verwachten dat het echte seizoen nu juist moet beginnen. Helemaal nu de mooi weer fietsers en mensen die in een bevlieging een mtb gekocht hebben weer massaal binnen blijven
In mijn geval gaat het om dit:quote:Op donderdag 6 september 2012 16:06 schreef Garagardo het volgende:
Dan zijn het waarschijnlijk wielrenners die een beetje lopen te posen op een mtbEen andere verklaring heb ik niet.
Heeft het overigens voordelen om in clubverband te crossen? Hier zijn ook wel clubs, maar ik fiets vooral alleen of met een paar vrienden. Wat moet ik me bij een club voorstellen?
Doe een aanvraag voor een korte proefperiode? Dat zullen ze vast niet afwijzen lijkt mij, met een nieuw lidmaatschap in het verschiet.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:08 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het precies zit met de winterperiode, maar ze beginnen altijd in april met de woensdagavond zomertrainingen en eindigen altijd in september. Volgens mij is er in de winter niet zo heel veel activeiten, al is het parcours natuurlijk gewoon open en kan iedereen altijd gratis rijden.
[..]
Ik ga dus geen 50 euro betalen voor de laatste 3 weken van dit "seizoen". Vandaar dat ik volgend jaar lid ga worden.
http://noordelijke-atb-club.nl/ hier, al train ik tegenwoordig niet meer met hun..quote:Op donderdag 6 september 2012 16:10 schreef Auti het volgende:
[..]
In mijn geval gaat het om dit:
www.mtb-spaarnwoude.nl/
Dat is het parcours hier vlakbij.
Sodeju. Dan zal het daar ook wel mee te maken hebben dan. De trainers moeten dan het veld weer inquote:Op donderdag 6 september 2012 16:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nope, diehard mountainbikers.. zelfs regelmatig training van een pro mountainbiker.
Tja, die gast rijd zelf met een 1x11 aandrijving, i.v.m gewicht, en komt nog met gemak (al pratend en uitleggend) steile zware klimmen op..quote:Op donderdag 6 september 2012 16:12 schreef Garagardo het volgende:
[..]
Sodeju. Dan zal het daar ook wel mee te maken hebben dan. De trainers moeten dan het veld weer in
Hmm, ben wel benieuwd hoe een voorblad met 1 tand eruit zietquote:Op donderdag 6 september 2012 16:17 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, die gast rijd zelf met een 1x11 aandrijving, i.v.m gewicht, en komt nog met gemak (al pratend en uitleggend) steile zware klimmen op..
voor 1 blad, achter 11 bladen..quote:Op donderdag 6 september 2012 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm, ben wel benieuwd hoe een voorblad met 1 tand eruit ziet
Haha, dat zie ik mezelf nog niet doen. Het is natuurlijk wel interessant om dingen op te steken van anderen en zeker van de echte pros. Ik kan ook wel wat bijschaving gebruiken, vooral op steile hellingen (omhoog en remtechniek naar beneden) en het snellere bochtenwerk.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:17 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, die gast rijd zelf met een 1x11 aandrijving, i.v.m gewicht, en komt nog met gemak (al pratend en uitleggend) steile zware klimmen op..
Ahquote:Op donderdag 6 september 2012 16:20 schreef Marco001 het volgende:
[..]
voor 1 blad, achter 11 bladen..
Was dat setje wat je daar poste exclusief van die fietsenzaak?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:20 schreef Garagardo het volgende:
[..]
Haha, dat zie ik mezelf nog niet doen. Het is natuurlijk wel interessant om dingen op te steken van anderen en zeker van de echte pros. Ik kan ook wel wat bijschaving gebruiken, vooral op steile hellingen (omhoog en remtechniek naar beneden) en het snellere bochtenwerk.
die van mij is redelijk nauwkeurig, batterij vreter dat klopt wel jahquote:Op donderdag 6 september 2012 18:56 schreef kanovinnie het volgende:
Das niet zo nauwkeurig en vreet batterijMaar beter dan niets.
Ben er wel achter dat mijn Desire i.c.m. Endumondo nauwkeuriger is als de Sensation met Strava..quote:Op donderdag 6 september 2012 18:56 schreef kanovinnie het volgende:
Das niet zo nauwkeurig en vreet batterijMaar beter dan niets.
En decire-strava?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ben er wel achter dat mijn Desire i.c.m. Endumondo nauwkeuriger is als de Sensation met Strava..
Moet ik nog eens testen, maar heb geen simkaart in de Desire, dus ben benieuwd hoe dat dan zou werken..quote:
In principe gebruikt je gps geen dataverkeer toch?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:39 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Moet ik nog eens testen, maar heb geen simkaart in de Desire, dus ben benieuwd hoe dat dan zou werken..
En laat ik nou net de Sensation XE besteld hebben.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ben er wel achter dat mijn Desire i.c.m. Endumondo nauwkeuriger is als de Sensation met Strava..
De XE met Strava is echt bagger.. (heb zelf de XE al..)quote:Op donderdag 6 september 2012 19:44 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En laat ik nou net de Sensation XE besteld hebben.![]()
Maar eens gaan uitzoeken welke nauwkeurig is.
LBS que?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:55 schreef StateOfMind het volgende:
Voor de technici onder ons: als de body kapot is (onderdeel van de cassette die op de naaf van het achterwiel bevestigd is), dan is dat toch iets wat normaliter de LBS zelf ook kan repareren, toch?
Local Bike Shop.quote:
DT Swiss.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
LBS que?
Voor vervanging van de naafbody moet het wiel uit de fiets, cassette eraf en de naaf uit elkaar. Als je handig bent lukt dat wel. Wat voor naaf heb je?
Wat voor remmen heb jij op je fiets zitten?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
DT Swiss.
Maar omdat mijn fiets pas nieuw is (3 maanden oud ongeveer), en dus garantie heeft, heeft de dealer contact opgenomen met Cube zelf en die hebben besloten dat mijn complete achterwiel naar de leverancier gestuurd moest worden. En dat kon wel 2 weken duren voordat ik mijn fiets weer kan ophalen.
Nee helaas.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:27 schreef kaasplankje het volgende:
Balen, heb je nog een reservewiel?
XTquote:Op donderdag 6 september 2012 20:32 schreef Auti het volgende:
[..]
Wat voor remmen heb jij op je fiets zitten?
Het is meer een installatie gids.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:34 schreef Auti het volgende:
Oh, en ik heb de "handleiding" van mijn voorvork eens zitten lezen maar dat is gewoon een simpel boekje waar helemaal niets wordt verteld over oppompen e.d... Dat vind ik ook raar.
Ik heb geloof ik nog een Shimano 9 speed xt achterwiel waar ik niks meer mee doe. Mag je voor een prikkie hebben.quote:
Ok dan, ik ben benieuwd of ze zonder problemen mijn Hayes rem zo op de Reba kunnen zetten of dat het allemaal weer problemen gaat geven.. anders dan moet ik dat ook maar geen upgradenquote:
Jammer, maar toch bedankt iigquote:Op donderdag 6 september 2012 20:48 schreef kaasplankje het volgende:
Oh, dat wiel is voor velgremmen, dus daar heb je dan ook niks aan.
Er zit een sticker op de (linker)poot waar een gewichts/psi tabel op staat, maar volgens de een klopt ie wel en volgens de ander weer niet. Op diverse mtb fora zijn er ook andere rekenformules te vinden. Maar ook hierover verschillen de meningen.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:46 schreef Auti het volgende:
[..]
Ok dan, ik ben benieuwd of ze zonder problemen mijn Hayes rem zo op de Reba kunnen zetten of dat het allemaal weer problemen gaat geven.. anders dan moet ik dat ook maar geen upgraden.
Ik hoef, nog, niets perse te weten over oppompen, maar ik had wel een uitgebreide handleiding verwacht. Er staat alleen echt totaal niets in over het luchtgedeelte. Maar ik neem aan dat ze bij de LBS wel een goede uitleg kunnen geven en anders ga ik wel even op youtube kijken en hier vragen. Hij zit er toch nog niet op. Jij rijdt nu met 140/100 had ik gelezen?
En als je maar 1 kamer hebt?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er zit een sticker op de (linker)poot waar een gewichts/psi tabel op staat, maar volgens de een klopt ie wel en volgens de ander weer niet. Op diverse mtb fora zijn er ook andere rekenformules te vinden. Maar ook hierover verschillen de meningen.
Ben uiteindelijk zelf maar aan het uitproberen geslagen en ik ben idd op 140 psi in de positieve kamer en 100 psi in de negatieve kamer uitgekomen (met bepakking weeg ik tussen de 95 en 97 kg) en dat vind ik tot nu toe het prettigst rijden.
Pomp altijd eerst de positieve kamer! Dat wordt aanbevolen. En als de je meer psi in de negatieve kamer pompt dan in de positieve dan wordt je veerweg korter: hij zuigt dan als het ware de poten naar binnen. Wel geinig om te zien. Ook hier wordt aanbevolen om meer druk in de + dan in de - te doen.
Dat bedoel ik, er is geen eenduidige tabel te vinden. Zo staat op mijn vork bij 90+ kg 135+ psi vermeld voor beide kamers.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:11 schreef Marco001 het volgende:
[..]
En als je maar 1 kamer hebt?(RST F1rst Air)
140 PSI is werl veel, bij mijn vork past dat bij iemand van 105-120 kg.. 'Staat bij mij een duidelijk stukje ove rin de owners manual..
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er zit een sticker op de (linker)poot waar een gewichts/psi tabel op staat, maar volgens de een klopt ie wel en volgens de ander weer niet. Op diverse mtb fora zijn er ook andere rekenformules te vinden. Maar ook hierover verschillen de meningen.
Ben uiteindelijk zelf maar aan het uitproberen geslagen en ik ben idd op 140 psi in de positieve kamer en 100 psi in de negatieve kamer uitgekomen (met bepakking weeg ik tussen de 95 en 97 kg) en dat vind ik tot nu toe het prettigst rijden.
Pomp altijd eerst de positieve kamer! Dat wordt aanbevolen. En als de je meer psi in de negatieve kamer pompt dan in de positieve dan wordt je veerweg korter: hij zuigt dan als het ware de poten naar binnen. Wel geinig om te zien. Ook hier wordt aanbevolen om meer druk in de + dan in de - te doen.
Dezelfde als jij hebt.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:16 schreef StateOfMind het volgende:
@Auti: wat voor een vorkpomp heb je gekocht?
Klopt, staat oolk in mijn manual, dat je er van kan afwijken, en wat de gevolgen zijn(lage pressure gebruik je eerder de volledige vering en andersom)quote:Op donderdag 6 september 2012 21:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, er is geen eenduidige tabel te vinden. Zo staat op mijn vork bij 90+ kg 135+ psi vermeld voor beide kamers.
Is echt een kwestie van experimenteren.
Heb je dat filmpje nog ergens?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:17 schreef Auti het volgende:
[..]Alvast bedankt voor de tips, ook mbt het pompje
![]()
Ik ben echt enorm benieuwd naar hoe het rijdt, maar ik ga hem echt niet zelf monteren. De jongens bij mijn LBS zijn echte specialisten en doen het voor hooguit 70 euro, en dat is met 100% aandacht want hij zou het ook snel in een half uurtje kunnen doen... Maar ik wil perfectie![]()
Zucht nog wachten tot eind deze maand![]()
Ik had wel al een mooi filmpje gezien op youtube, kon je goed zien hoe dat ding zijn werk doet. Soepel!
Okee.quote:
Wat weeg jij als ik vragen mag?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:17 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Klopt, staat oolk in mijn manual, dat je er van kan afwijken, en wat de gevolgen zijn(lage pressure gebruik je eerder de volledige vering en andersom)
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje nog ergens?
En je kunt het idd beter laten monteren door vakmannen dan zelf te klooien. Veiligheid voor alles.
[..]
Okee.
Tip van Flip: als je de kamers op druk gebracht heb, verwijder de pomp dan en zet dan opnieuw de pomp erop en lees af hoeveel druk je verloren hebt bij het verwijderen van de pomp. Tel dit verlies dan op bij de gewenste druk.
Voorbeeld: Mijn + verliest 10 psi bij het verwijderen van de slang en mijn - verliest 50 psi bij het verwijderen. Dus om op de gewenste 140/100 te komen pomp ik er 150/150 in en dan is na het verwijderen van de pomp dus op 140/100.
Drukverlies kan per pompje verschillen, maar dan weet je dat.
iets meer dan 100 kg..quote:Op donderdag 6 september 2012 21:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat weeg jij als ik vragen mag?
En op hoeveel psi staat die van jou? (al zal dat met een solo air iets anders werken dan met dual air).quote:Op donderdag 6 september 2012 21:28 schreef Marco001 het volgende:
[..]
iets meer dan 100 kg..bikeshop waar ik de fiets heb gekocht had hem ingesteld op iemand van 80 kg, Rebound staat helemaal dicht, en nu werkt ie opzich prima, wil alleen wel nog een keer een vorkpompje kopen, en hem helemaal goed afstellen.. Ik heb het idee dat ik nu namelijk niet de hele veerweg gebruik.
en smaak, mijn fietsenmaker had mijn voorvork helemaal afgesteld op mijn gewicht en keurig volgens het boekje van Cube maar ik vond het echt te soepel, was de hele tijd bezig de vering aan en uit te zetten (lang leve een remote lock op het stuur) maar dat werkte niet lekker natuurlijk.Daarna een klein beetje harder laten zetten en nu vind ik hem persoonlijk lekker, hard genoeg om tijdens een sprintje bergop niet de hele tijd tegen de aanslag aan te tikken en zacht genoeg om klappen op te vangen.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, er is geen eenduidige tabel te vinden. Zo staat op mijn vork bij 90+ kg 135+ psi vermeld voor beide kamers.
Is echt een kwestie van experimenteren.
Je mag 10 kilo van mij hebben! Die ben ik aangekomen sinds ik langdurig in de ziektewet zitquote:Op donderdag 6 september 2012 21:30 schreef tomaat52 het volgende:
Mijn voorvork is ook te stug.![]()
Maar hij staat al op min. Ik moet dus of aankomen of andere veren erin laten plaatsen.
gokje, tussen 80 en 100psi..quote:Op donderdag 6 september 2012 21:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En op hoeveel psi staat die van jou? (al zal dat met een solo air iets anders werken dan met dual air).
Mijn rebound staat op 50%, daar heb ik nog nooit mee geëxperimenteerd.
Sowieso schijn je met het instellen rekening te moeten houden met de 'sag' (de mate waarin de vork inveert als je er alleen maar op zit, ook als de vork gelocked is). Die moet tussen de 10-25% van de max. veerweg zijn.
en als dat niet genoeg is heb ik ook nog ergens 57 kilo verloren in de afgelopen 5 jaar, gratis te vinden op de wegen tussen Venlo, Panningen, Roermond en Viersenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je mag 10 kilo van mij hebben! Die ben ik aangekomen sinds ik langdurig in de ziektewet zit
Van mij wel 20.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je mag 10 kilo van mij hebben! Die ben ik aangekomen sinds ik langdurig in de ziektewet zit
Ik wil juist 10 kilo eraf.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je mag 10 kilo van mij hebben! Die ben ik aangekomen sinds ik langdurig in de ziektewet zit
Zo eens kijken.quote:
Ha! Die had ik al heel snel zien zitten en toen dacht ik; doen ze goed!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zo eens kijken.
Oh ja: ik kwam er na 2 maanden () achter dat er bovenin de rechterpoot (bovenin het champagnekleurige gedeelte zeg maar) een rood rubberen ringetje zit. Als je deze naar beneden schuift kun je de sag bepalen en je veerweg in de gaten houden.
Tijdens een wasbeurt zag ik hem opeens zitten, daarvoor gebruikte ik een tie wrapje.
Tot zo'n 2 jaar geleden woog ik altijd rond de 85 kg (bij 1,85m), maar toen kreeg ik een chronische ziekte waardoor ik mijn werk niet meer kon doen en ik op een gegeven moment (nu zo'n 1,5 jaar geleden) thuis kwam te zitten. En ik deed fysiek werk en toen ik thuis kwam te zitten viel er een hoop dagelijkse beweging weg.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Van mij wel 20.wil graag rond de 75 kg gaan wegen, en dan ben ik al een heel eind..
(wel grappig trouwens, ik was vroeger altijd een heel mager kereltje, kon eten wat ik wou, maar tegenwoordig... )
Serieus?!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
en als dat niet genoeg is heb ik ook nog ergens 57 kilo verloren in de afgelopen 5 jaar, gratis te vinden op de wegen tussen Venlo, Panningen, Roermond en Viersen
Zo'n rubbertje heb ik dan weer niet, zal eens aan de slag gaan met een tiewrap.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zo eens kijken.
Oh ja: ik kwam er na 2 maanden () achter dat er bovenin de rechterpoot (bovenin het champagnekleurige gedeelte zeg maar) een rood rubberen ringetje zit. Als je deze naar beneden schuift kun je de sag bepalen en je veerweg in de gaten houden.
Tijdens een wasbeurt zag ik hem opeens zitten, daarvoor gebruikte ik een tie wrapje.
Wat voor een voorvork heb jij op jouw Cube zitten?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
en smaak, mijn fietsenmaker had mijn voorvork helemaal afgesteld op mijn gewicht en keurig volgens het boekje van Cube maar ik vond het echt te soepel, was de hele tijd bezig de vering aan en uit te zetten (lang leve een remote lock op het stuur) maar dat werkte niet lekker natuurlijk.Daarna een klein beetje harder laten zetten en nu vind ik hem persoonlijk lekker, hard genoeg om tijdens een sprintje bergop niet de hele tijd tegen de aanslag aan te tikken en zacht genoeg om klappen op te vangen.
Ik heb er een suntour NCX S opzitten, een vork die het een beetje tussen een weg en atb vork houdt, heeft meer slag als de Trek van iemand die ik ken maar een stuk minder dan van een ATBquote:Op donderdag 6 september 2012 21:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat voor een voorvork heb jij op jouw Cube zitten?
En wat is jouw gewicht en afstelling van de vork?
Ehrm, wat houdt exclusief voor jou in? Je kunt daarheen met je eigen designs en dat wordt op Spiuk kleding gedrukt. Het setje kun je zo in de winkel kopen daar, want dat ligt meestal op voorraad. Ik weet niet of ze er tegenwoordig nog zo uit zien, want ik zag op de website dat ze tegenwoordig ook kleding hebben met Fortaleza en Athletic Clubquote:Op donderdag 6 september 2012 18:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Was dat setje wat je daar poste exclusief van die fietsenzaak?
Over kleding lullen, setjes, matchen met kleuren, strakke pakjes.. We lijken wel een stel wijvenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:04 schreef Garagardo het volgende:
Dit setje past perfect bij mijn fiets ook trouwens. Mijn Merida is aluminium kleurig met zwarte voorvork en accenten in het rood en zwart. Lekker modebewust op de fiets! Niet dat ik zo modieus ben trouwens, maar het ziet er wel kek uit.
Holy shit! Respect is hier wel op zijn plaats. Ik wil eigenlijk niet veel minder gaan wegen, maar voor fietsen ben ik met mijn 88kg ook aan de zware kant natuurlijk. Ik weiger er alleen uit te zien alsof ik twee maanden niet gegeten heb, zoals veel pros dat wel hebben. Dan maar wat massa extra mee.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
en als dat niet genoeg is heb ik ook nog ergens 57 kilo verloren in de afgelopen 5 jaar, gratis te vinden op de wegen tussen Venlo, Panningen, Roermond en Viersen
Hahaha. True, al was het meer toeval dat het juist bij mijn fiets paste. In den goeden ouwen tijd dat Nederland nog wat presteerde op voetbalgebied fietste ik met het oranje voetbalshirtquote:Op donderdag 6 september 2012 22:07 schreef Auti het volgende:
[..]
Over kleding lullen, setjes, matchen met kleuren, strakke pakjes.. We lijken wel een stel wijven
Mijn stabiele gewicht tijdens mijn seizoen ligt op iets van 85kg (@1.87m). Geen medicijnen hier, maar bier dat de boel verpest. Daar ben ik alleen weer mee gestopt, zoals elke herfst en voorjaar. In de zomer en de wintermaanden doe ik niet aan abstinentiequote:Op donderdag 6 september 2012 22:09 schreef Auti het volgende:
Ik weeg 94 kilo bij 188cm. Ben wat aangekomen de laatste tijd door medicijngebruik.
Straks zit ik weer op zo'n 88 kilo dat is mijn stabiele gewicht.
Ach, zolang we geen benen gaan scherenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:07 schreef Auti het volgende:
[..]
Over kleding lullen, setjes, matchen met kleuren, strakke pakjes.. We lijken wel een stel wijven
Dat zal ik nooit doen.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ach, zolang we geen benen gaan scheren
Marco001: Ghost Se600 2010 (en volgens mij 56CM frame)quote:Op donderdag 6 september 2012 22:57 schreef StateOfMind het volgende:
Is het trouwens een idee om naast de usericons van de vaste bezoekers (die wel eens bijgewerkt mogen worden, want er zijn een aantal vaste posters bij gekomen) ook de mountainbike te vermelden waarop men rijdt?
StateOfMind: Cube Reaction Race 2012 22"
Een herfstmeeting is wel mooi.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:01 schreef Marco001 het volgende:
Misschien trouwens ook wel een keer een goed idee om een meetingkje te houden.. Utrechtse heuvelrug of Posbank ofzo, redelijk centraal..
Zag ik van de week al.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:03 schreef Auti het volgende:
De 2013 modellen van Cube staan op de site zie ik net.
mijn fiets is werkelijk waar niets aan veranderdquote:Op donderdag 6 september 2012 23:03 schreef Auti het volgende:
De 2013 modellen van Cube staan op de site zie ik net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |