Nou ja je hebt nu Samsom - Buma en Pechtold - Wilders, er blijft nog maar één combinatie over.quote:
Jawel hoor, en 180 miljard per jaar...quote:Op donderdag 6 september 2012 18:47 schreef MrBadGuy het volgende:
Die anderhalf miljoenen banen komen niet door de EU natuurlijk.
Heel geloofwaardigquote:Op donderdag 6 september 2012 18:47 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Jawel hoor, en 180 miljard per jaar...
Inderdaad. Dit creëert een valse tegenstelling. Alsof ze in elkaars vaarwater zitten.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze moeten Rutte en Pechtold, Samsom en Roemer, dan worden verschillen tussen die partijen direct duidelijk.
Ja, dom van mequote:Op donderdag 6 september 2012 18:47 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nou ja je hebt nu Samsom - Buma en Pechtold - Wilders, er blijft nog maar één combinatie over.
Dat kon je inderdaad van te voren al wetenquote:Op donderdag 6 september 2012 18:47 schreef Janneke141 het volgende:
Nutteloos dit. Ze staan haaks op elkaar en staan toch niet open voor elkaars argumenten.
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:47 schreef Janneke141 het volgende:
Nutteloos dit. Ze staan haaks op elkaar en staan toch niet open voor elkaars argumenten.
Ze hebben nog wel tijd voor de andere combinaties.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:47 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nou ja je hebt nu Samsom - Buma en Pechtold - Wilders, er blijft nog maar één combinatie over.
Mja, vind ik wel... ongeveer 30% van ons BNP uit Europa zou me niks verbazen...quote:
Mij ook niet..quote:Op donderdag 6 september 2012 18:48 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Mja, vind ik wel... ongeveer 30% van ons BNP uit Europa zou me niks verbazen...
Dat betekent niet dat het door de EU komt.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:48 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Mja, vind ik wel... ongeveer 30% van ons BNP uit Europa zou me niks verbazen...
Dat was inderdaad een matige reactie van Pechtoldquote:Op donderdag 6 september 2012 18:49 schreef marcodej het volgende:
Zwaktebod Pechtold. 'U staat alleen, dus u moet uw bek houden.'
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Rutte doet weer een Samsommetje
Komt uit de lucht vallen? Of zit het in n pot aan het eind van een regenboog?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat het door de EU komt.
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:50 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Komt uit de lucht vallen? Of zit het in n pot aan het eind van een regenboog?
Bizar iddquote:Op donderdag 6 september 2012 18:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Ongekend zo'n Euro-kritische MP.
Europa =/= EUquote:Op donderdag 6 september 2012 18:50 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Komt uit de lucht vallen? Of zit het in n pot aan het eind van een regenboog?
Onzin.. Weinig landen die niet in de EU zitten of er een (andersoortig: EER) verdrag mee hebben geslotenquote:Op donderdag 6 september 2012 18:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Europa =/= EU
Die banen hadden we ook zonder de EU, die export hadden we ook zonder de EU. Dat betekent niet dat ik zeg dat de EU ons niks oplevert en niks waard is, maar alle handel die we binnen Europa doen toe te rekenen aan de EU is gewoon onzin. Die anderhalf miljoen banen die Pechtold noemt heeft dus ook weinig te maken met de EU-discussie.
Haha, ik stem er ook op maar vond zn begin tegen Wilders niet echt sterkquote:Op donderdag 6 september 2012 18:53 schreef Bonkers. het volgende:
Pechtold maakte op mij een geweldige indruk.
![]()
Maar ik stem dan ook D66.
True, hij heeft al lang niks gezegd!quote:Op donderdag 6 september 2012 18:54 schreef Paul het volgende:
Samsom doet het weer erg goed! WOW! Een 10 weer voor deze klasbak!
Whiskers2009 kom maar weer....quote:Op donderdag 6 september 2012 18:54 schreef Paul het volgende:
Hij moet ook zwaar in de verdediging, want hij draagt iets heel anders uit dan hoe hij in het verleden heeft gehandeld. Bovendien zit de VVD ook met het grote probleem dat de achterban volgens mij ook erg verdeeld is op het onderwerp.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Rutte blijft toch wel erg zwak in het Euro(pa) debat.
Paul, ik vind je leuker als je zowaar eens inhoudelijk en normaal mee discussiertquote:Op donderdag 6 september 2012 18:54 schreef Paul het volgende:
Hij had net wel wat geluk dat ook de rest Rutte niet met zijn vaagheden weg liet komen...quote:Op donderdag 6 september 2012 18:54 schreef Paul het volgende:
Dus zonder de EU hadden we nu 1,5 miljoen minder banen en een 180 miljard euro lagere BBP? Het is onzin om te stellen dat alle handel die we in Europa doen volledig toe te schrijven is aan de EU.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Onzin.. Weinig landen die niet in de EU zitten of er een (andersoortig: EER) verdrag mee hebben gesloten
Komt sympathiek over, goed voor het eigen imagoquote:Op donderdag 6 september 2012 18:54 schreef Janneke141 het volgende:
Hé, Rutte pleit Samsom vrij. Toch paarse charmes?
Viel mij ook op.. Overigens heeft Rutte wel gelijk in dezequote:Op donderdag 6 september 2012 18:54 schreef Janneke141 het volgende:
Hé, Rutte pleit Samsom vrij. Toch paarse charmes?
U komt op mij over als een soort van PvdA hooligan.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:54 schreef Paul het volgende:
Wilders was ook erg zwak ja. Ik blijf me verbazen aan het gebrek van debat bij hem, hij komt niet verder dan one-liners schreeuwen.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:54 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Haha, ik stem er ook op maar vond zn begin tegen Wilders niet echt sterk
Gelukkig zet Wilders er als altijd een farce tegenover...
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:56 schreef koemleit het volgende:
die samsom weet waar iedereen voor tegen was.. plus de cijfertjes correct.
slimme jongen die samsom
quote:
Het is ook niet zwart/wit... maar ontkennen dat Nederland weinig heeft aan een geintegreerde Europese economie lijkt me op zn minst vreemd...quote:Op donderdag 6 september 2012 18:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dus zonder de EU hadden we nu 1,5 miljoen minder banen en een 180 miljard euro lagere BBP? Het is onzin om te stellen dat alle handel die we in Europa doen volledig toe te schrijven is aan de EU.
Handelsverdragen zijn verder prima, die hebben we trouwens ook met landen buiten de EU.
Kom op, het is toch gewoon WAAR??quote:
quote:
Het is correct.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kom op, het is toch gewoon WAAR??
Ja, die ratelt echt alleen een ingestudeerd verhaal op.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:56 schreef Bonkers. het volgende:
Wilders was ook erg zwak ja. Ik blijf me verbazen aan het gebrek van debat bij hem, hij komt niet verder dan one-liners schreeuwen.
Nee, dat was Samsom.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Jezus, waarom toch de hele tijd een herhaling van vorige debatten? Ik heb al deze riedeltjes al wel 20 keer gehoord...
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, en ik word schijtziek van die filmpjes...
Dat stel ik ook niet, maar laten we het ook niet overdrijven (zoals Pechtold en Wilders beiden deden). Ik ben trouwens wel voor het verder afbreken van handelsbarieres, zelfs buiten de EU.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:57 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Het is ook niet zwart/wit... maar ontkennen dat Nederland weinig heeft aan een geintegreerde Europese economie lijkt me op zn minst vreemd...
Doet me een beetje denken aan zo'n stoer jongetje die steeds rondkijkt als hij iets lomps heeft gezegd om te kijken hoe stoer anderen hem vindenquote:Op donderdag 6 september 2012 18:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, die ratelt echt alleen een ingestudeerd verhaal op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |