Goed planquote:Op donderdag 6 september 2012 18:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze moeten Rutte en Pechtold, Samsom en Roemer, dan worden verschillen tussen die partijen direct duidelijk.
Nou ja je hebt nu Samsom - Buma en Pechtold - Wilders, er blijft nog maar één combinatie over.quote:
Jawel hoor, en 180 miljard per jaar...quote:Op donderdag 6 september 2012 18:47 schreef MrBadGuy het volgende:
Die anderhalf miljoenen banen komen niet door de EU natuurlijk.
Heel geloofwaardigquote:Op donderdag 6 september 2012 18:47 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Jawel hoor, en 180 miljard per jaar...
Inderdaad. Dit creëert een valse tegenstelling. Alsof ze in elkaars vaarwater zitten.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze moeten Rutte en Pechtold, Samsom en Roemer, dan worden verschillen tussen die partijen direct duidelijk.
Ja, dom van mequote:Op donderdag 6 september 2012 18:47 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nou ja je hebt nu Samsom - Buma en Pechtold - Wilders, er blijft nog maar één combinatie over.
Dat kon je inderdaad van te voren al wetenquote:Op donderdag 6 september 2012 18:47 schreef Janneke141 het volgende:
Nutteloos dit. Ze staan haaks op elkaar en staan toch niet open voor elkaars argumenten.
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:47 schreef Janneke141 het volgende:
Nutteloos dit. Ze staan haaks op elkaar en staan toch niet open voor elkaars argumenten.
Ze hebben nog wel tijd voor de andere combinaties.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:47 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nou ja je hebt nu Samsom - Buma en Pechtold - Wilders, er blijft nog maar één combinatie over.
Mja, vind ik wel... ongeveer 30% van ons BNP uit Europa zou me niks verbazen...quote:
Mij ook niet..quote:Op donderdag 6 september 2012 18:48 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Mja, vind ik wel... ongeveer 30% van ons BNP uit Europa zou me niks verbazen...
Dat betekent niet dat het door de EU komt.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:48 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Mja, vind ik wel... ongeveer 30% van ons BNP uit Europa zou me niks verbazen...
Dat was inderdaad een matige reactie van Pechtoldquote:Op donderdag 6 september 2012 18:49 schreef marcodej het volgende:
Zwaktebod Pechtold. 'U staat alleen, dus u moet uw bek houden.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |