Hmm.. dat kan dan misschien meer in een soort van bijzondere bijstand gegoten worden, voor als het mensen echt niet lukt. Het UWV of de gemeente kan dan kijken of de situatie daar naar vraagt.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:31 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil?
Iemand 800 euro geven en 100 euro korting op levensonderhoud, of iemand 300 euro geven en 600 euro korting op levensonderhoud? Sterker, een liberaal zou moeten weten dat de eerste situatie gezien wenselijker is.
Ga eens op jezelf wonen (en niet in een studentenkamer) en probeer eens rond te komen..quote:Op donderdag 6 september 2012 22:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.. dat kan dan misschien meer in een soort van bijzondere bijstand gegoten worden, voor als het mensen echt niet lukt. Het UWV of de gemeente kan dan kijken of de situatie daar naar vraagt.
Dat dacht ik ook net idd. Debat op Nederland 2 nu tussen Hoes en Asscher is aangenaam beschaafd.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:30 schreef robin007bond het volgende:
Het liefst zou ik Wilders gewoon niet meer zien in debatten. Hij verpest het voor de rest, maakt de politiek onbeschofter en praat door mensen heen.
Je kunt op die manier het minimumloon verlagen zonder koopkrachtverlies. Dacht ik net. Maar ik heb even geen zin daar meer over na te denken. Dus ik zal er wel naast zitten.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:31 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil?
Iemand 800 euro geven en 100 euro korting op levensonderhoud, of iemand 300 euro geven en 600 euro korting op levensonderhoud? Sterker, een liberaal zou moeten weten dat de eerste situatie gezien wenselijker is.
????quote:Op donderdag 6 september 2012 22:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je kunt op die manier het minimumloon verlagen brengen zonder koopkrachtverlies.
Het zou heel goed kunnen dat ik nu twee dingen door elkaar haal. Maar ik heb nog tekenfilms om te zien en daar gedachteloos naar kijken is aanlokkelijker dan nadenken over hoe ik een halfuitgedachte uitroep ga verdedigen.quote:
Sterker nog, Duitsland kent geen minimumloon.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je kunt op die manier het minimumloon verlagen zonder koopkrachtverlies. Dacht ik net. Maar ik heb even geen zin daar meer over na te denken. Dus ik zal er wel naast zitten.
Als je mensen huursubsidie (of een andere subsidie) geeft, dan gaan ze meer van het gesubsidieerde goed consumeren dan economisch gezien wenselijk is. Dat leidt tot marktverstoring.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het zou heel goed kunnen dat ik nu twee dingen door elkaar haal. Maar ik heb nog tekenfilms om te zien en daar gedachteloos naar kijken is aanlokkelijker dan nadenken over hoe ik een halfuitgedachte uitroep ga verdedigen.
Helaas voor jou.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Als er iemand NIET gewonnen heeft is het Wilders....
http://www.ekklesia-evangeliekorps.com/?p=7202quote:Ruim 40% van alle Turken in Duitsland is afhankelijk van een uitkering.
Klein bericht met mogelijk verstrekkende gevolgen. De Duitse Bondsrepubliek lijkt te hebben besloten zich niet aan de Europese richtlijnen te houden ten aanzien van het verstrekken van uitkeringen aan buitenlanders. Duitsland behoudt zich het recht voor geen uitkeringen (meer) te verstrekken aan niet-Duitsers. De officiële mededeling van het Duitse Bondsagentschap voor Arbeid heeft een golf van onrust onder de vele in Duitsland woonachtige allochtonen veroorzaakt.
In Duitsland is 24% van alle Turken afhankelijk van een WW of Bijstandsuitkering. Worden daar ook de Turken bij gerekend die een Duits paspoort hebben, dan is dit percentage zelfs ruim 40%. Uit de aankondiging van het Duitse Bundesagentur für Arbeit kan worden opgemaakt dat de Turken zonder Duits paspoort geen recht meer hebben op een uitkering. Maar ook bijvoorbeeld Grieken die tientallen jaren in Duitsland hebben gewerkt maar nooit een Duits paspoort hebben aangevraagd, zouden onder de nieuwe regeling geen uitkering meer ontvangen.
Lijkt me statistisch gezien zeer onwaarschijnlijk.quote:In Duitsland is 24% van alle Turken afhankelijk van een WW of Bijstandsuitkering. Worden daar ook de Turken bij gerekend die een Duits paspoort hebben, dan is dit percentage zelfs ruim 40%.
De originele bron van dit bericht is Xandernieuws. Dat is een reden om het met een flinke korrel zout te nemen.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:03 schreef Wokkel het volgende:
Tijdens het googlen kwam ik dit nog tegen, ben benieuwd hoe die cijfers er hier in NL uit zien? Wilders stipte heel even de kosten van de multiculti aan in het debat, niemand ging daar echt op in.
[..]
http://www.ekklesia-evangeliekorps.com/?p=7202
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:16 schreef freako het volgende:
[..]
De originele bron van dit bericht is Xandernieuws. Dat is een reden om het met een flinke korrel zout te nemen.
Die 24% Turken zonder Duits paspoort met bijstand staat anders ook gewoon in de Duitse kranten, dan is de 16% voor Turken met een Duits paspoort toch ook niet ongeloofwaardig?quote:Op donderdag 6 september 2012 23:16 schreef freako het volgende:
[..]
De originele bron van dit bericht is Xandernieuws. Dat is een reden om het met een flinke korrel zout te nemen.
Hoe is 24% van Turken zonder Duits paspoort + 16% van Turken met een Duits paspoort samen 40% van iedereen van Turkse afkomst in Duitsland?quote:Op donderdag 6 september 2012 23:21 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Die 24% Turken zonder Duits paspoort met bijstand staat anders ook gewoon in de Duitse kranten, dan is de 16% voor Turken met een Duits paspoort toch ook niet ongeloofwaardig?
[ afbeelding ]
Bild.de
Goed gezien, dat is inderdaad een stomme rekenfout.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:25 schreef freako het volgende:
[..]
Hoe is 24% van Turken zonder Duits paspoort + 16% van Turken met een Duits paspoort samen 40% van iedereen van Turkse afkomst in Duitsland?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |