Rutte tegen Roemer is ook niet echt interessant te noemen.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt, maar wel prettig dat ze niet Samsom vs Rutte WEER hebben gepland
Ze moeten Rutte en Pechtold, Samsom en Roemer, dan worden verschillen tussen die partijen direct duidelijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt, maar wel prettig dat ze niet Samsom vs Rutte WEER hebben gepland
Bedankt, nu heb ik weer een excuus om vanavond dronken te worden..quote:
Dank voor die laatste erkenning.. Geeft ook aan dat er terécht wordt gejuicht door PvdA-aanhangers, en niet inhouds- of argumentatieloos.. Er is gewoon reden voor.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat was mijn punt niet. Ik heb een hekel aan argumentloos applaus tijdens debatten, en dat geldt ook voor foktopics.
Ook al ben ik het niet eens met zijn ideeën, Samsom is de laatste debatten ijzersterk. Speelt op de bal, niet op de man. Zouden er meer moeten doen.
Stuk nuttiger ja.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze moeten Rutte en Pechtold, Samsom en Roemer, dan worden verschillen tussen die partijen direct duidelijk.
Nee hoor.. En Buma was ook tijdens het Carrédebat verrassend sterk..quote:Op donderdag 6 september 2012 18:43 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Had het moeilijk tegen buma (ja buma)
Klopt. Doen ze dat wel?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:45 schreef Tweek het volgende:
[..]
Rutte tegen Roemer is ook niet echt interessant te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |