quote:Op donderdag 6 september 2012 18:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Rutte doet weer een Samsommetje
Komt uit de lucht vallen? Of zit het in n pot aan het eind van een regenboog?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat het door de EU komt.
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:50 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Komt uit de lucht vallen? Of zit het in n pot aan het eind van een regenboog?
Bizar iddquote:Op donderdag 6 september 2012 18:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Ongekend zo'n Euro-kritische MP.
Europa =/= EUquote:Op donderdag 6 september 2012 18:50 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Komt uit de lucht vallen? Of zit het in n pot aan het eind van een regenboog?
Onzin.. Weinig landen die niet in de EU zitten of er een (andersoortig: EER) verdrag mee hebben geslotenquote:Op donderdag 6 september 2012 18:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Europa =/= EU
Die banen hadden we ook zonder de EU, die export hadden we ook zonder de EU. Dat betekent niet dat ik zeg dat de EU ons niks oplevert en niks waard is, maar alle handel die we binnen Europa doen toe te rekenen aan de EU is gewoon onzin. Die anderhalf miljoen banen die Pechtold noemt heeft dus ook weinig te maken met de EU-discussie.
Haha, ik stem er ook op maar vond zn begin tegen Wilders niet echt sterkquote:Op donderdag 6 september 2012 18:53 schreef Bonkers. het volgende:
Pechtold maakte op mij een geweldige indruk.
![]()
Maar ik stem dan ook D66.
True, hij heeft al lang niks gezegd!quote:Op donderdag 6 september 2012 18:54 schreef Paul het volgende:
Samsom doet het weer erg goed! WOW! Een 10 weer voor deze klasbak!
Whiskers2009 kom maar weer....quote:Op donderdag 6 september 2012 18:54 schreef Paul het volgende:
Samsom doet het weer erg goed! WOW! Een 10 weer voor deze klasbak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |